“من می توانم کمک کنم”: روری مک ایلروی امیدوار است که گلف را با بازگشت به هیئت مدیره تور PGA ترکیب کند | روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی می‌گوید «احساسات بد» باید کنار گذاشته شود تا میانجی‌گر صلح در جنگ داخلی گلف باشد، اما معتقد است اگر به هیئت سیاست‌گذاری تور PGA بازگردد، «می‌تواند کمک کند».

همانطور که اولین بار توسط گاردین در روز دوشنبه گزارش شد، مک ایلروی قرار است تنها چند ماه پس از استعفای خود دوباره به هیئت PGA Tour بپیوندد. این مرد 34 ساله امیدوار است که بتواند به معامله میان صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) کمک کند، که تورهای PGA، DP World Tour و LIV Golf را تامین می کند.

مک ایلروی قبلاً گفته بود که او و پاتریک کانتلی «جهان را کاملاً متفاوت می بینند» و همچنین در ماه فوریه با بازیگر و کارگردان دیگری به نام جردن اسپیث صحبت کرد. اسپیث پیشنهاد کرده بود که قرارداد چند میلیارد دلاری تور با گروه ورزشی استراتژیک به این معناست که ممکن است به سرمایه گذاری PIF نیاز نباشد.

مک ایلروی در پاسخ به سوالی درباره دور برگشتی پیش از مسابقات کلاسیک زوریخ، جایی که او در مسابقه تیمی در نیواورلئان، هم تیمی رایدر کاپ، شین لوری، شریک خواهد بود، گفت: “فکر می کنم می توانم کمک کنم.”

فکر نمی‌کنم در 8 ماه گذشته پیشرفت زیادی صورت گرفته باشد و امیدوار بودم که باشد. فکر می کنم می توانم برای این روند مفید باشم. اما حدس می‌زنم فقط در صورتی که مردم بخواهند من در آن مشارکت داشته باشم.

وقتی من و وب (سیمپسون) با هم صحبت کردیم و او به احتمال خروج از تخته اشاره کرد، گفتم، “ببین، اگر این چیزی بود که دیگران می خواستند، من با خوشحالی در آن صندلی می نشستم” و این همان چیزی بود که گفتگو بین آنها انجام شد ما .

مک ایلروی افزود: “فکر می کنم این دلیل کامل است. احساس می کنم می توانم کمک کنم.” احساس می‌کنم خیلی اهمیت می‌دهم و تجربیات خوب و ارتباطات خوبی در بازی و اطراف اکوسیستم وسیع‌تر و هر چیزی که در جریان است دارم.»

وقتی از مک‌ایلروی پرسیده شد که با توجه به تفاوت‌های عقیده‌اش با دیگر بازیکنان چگونه می‌تواند به ادغام در بازی دست یابد، گفت: مصالحه کنید، اما همچنین سعی کنید نظرات خود را تا آنجا که می‌توانید بیان کنید و سعی کنید به مردم کمک کنید تا ببینند ادغام چه کاری برای بازی می‌تواند انجام دهد. و به طور خاص چه کاری می تواند برای این تور انجام دهد.”

بدیهی است که ما می‌دانیم که بازی در حال حاضر به دلایلی یکپارچه نیست، و هنوز احساسات آسیب‌دیده و چیزهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اما من فکر می‌کنم در این مرحله همه ما باید این احساسات را برای نفع خود کنار بگذاریم. بازی.” و بیایید با هم جلو برویم.»

مک ایلروی گفت که با لوری در مورد تیم شدن در نیواورلئان، با مقاومت در برابر اورتورهای مکرر قهرمان دو دوره مسترز، بابا واتسون، به سراغ لوری رفت.

لوری گفت: “من واقعاً نمی خواستم از روری بپرسم، زیرا فکر نمی کردم او بخواهد بیاید و بازی کند.” “و سپس او کسی بود که این را به من گفت و من کاملاً شبیه آن بودم.”

بعد از جام رایدر در روز چهارشنبه، چند نوشیدنی خوب با هم خوردیم. او افزود: «آن روز در مورد آن صحبت کردیم و سپس او برای من پیامی در نزدیکی کریسمس فرستاد و این یک هدیه کوچک خوب برای من بود این هفته.”

اسپرز و آرسنال برتری بیشتری دارند اما ذهنیت دربی ممکن است مهمتر از فرم باشد | انبار مهمات

آ.پس از شکست آرسنال توسط استون ویلا و حذف از چمپیونزلیگ در همان هفته، پیشنهاداتی وجود داشت که فصل در معرض خطر فروپاشی قرار داشت. از آن زمان آنها در ولوز پیروز شده اند و چلسی را شکست داده اند، اما روز یکشنبه با یک آزمون بزرگ هویت خود در برابر رقیب اصلی تاتنهام روبرو خواهند شد.

این بازی فقط در مورد تیمی نیست که برای قهرمانی می‌جنگد و به تیمی می‌رود که قصد دارد به لیگ قهرمانان راه یابد. در دربی چیزهای بیشتری در خطر است. فقط از لیورپول بپرس. تأثیر خصومت در مسابقات بالقوه تعیین کننده فصل را نباید دست کم گرفت. تاتنهام به دنبال کاهش شانس آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر برای اولین بار در 20 سال گذشته خواهد بود.

هیچ‌کس نمی‌خواهد مقابل نزدیک‌ترین همسایه‌اش شکست بخورد، و با مزیت اضافی که این مسابقه به ارمغان می‌آورد، مطمئناً یک مبارزه شدید خواهد بود. بیشتر تمرکز روی آرسنال است، اما تاتنهام با دو بازی کمتر با ویا رده چهارمی شش امتیاز فاصله دارد. آنها چیزهای زیادی برای بازی کردن دارند و بازیکنان و هواداران به خوبی از این موضوع آگاه هستند.

دربی ها زمانی که بازی می کردم ذهنم را متمرکز می کرد. من قبلاً به عواقب از دست دادن در طول توسعه فکر می کردم. ایده دیدن طرفداران رقیب که روزها در شبکه های اجتماعی جشن می گیرند و به خود می بالند، من را ناراحت می کند. نفس من هرگز نمی خواست این را تجربه کند، و این منبع الهام خوبی بود برای کمک به افزایش کارها تا آن یا دو درصد بالقوه بحرانی. تقریباً ترس خاصی از مواجه شدن با عواقب عدم برنده شدن وجود داشت و انتقال آن مهم بود.

آرسنال شخصیت بزرگی را برای بهبودی پس از ناکامی های خود نشان داده است و پیروزی در اسپرز بر روی شتاب آنها خواهد بود. بازی های آنها بعد از یکشنبه – برابر بورنموث، منچستریونایتد و اورتون – قابل برد هستند، در حالی که دیدار از تاتنهام بزرگترین وظیفه آنها باقی مانده است و نتیجه می تواند جایگاه نهایی آنها را تعیین کند. این فشار را افزایش می دهد، اما آرسنال به مقابله با آن عادت کرده است.

بازیکنان میکل آرتتا باید در یک محیط گرم خنک بمانند. یک خط باریک بین آماده بودن برای مسابقه و اجازه دادن به احساسات برای دیکته کردن عملکرد وجود دارد. این بار یک سال پیش، آرسنال بازی مشابهی را در منچستر سیتی انجام داد، با نتیجه 4-1 شکست خورد و 5 امتیاز کمتر از قهرمانان به پایان رسید، اما آنها تجربه بیشتری در رقابت با ظروف نقره ای دارند، و شما را به تیمی قوی تر تبدیل می کند وضعیت. نسبت به 12 ماه پیش وضعیت بهتری دارد. این گروهی است که می داند برای عبور از این مرحله چه باید کرد. مهمترین چیز در دربی شمال لندن نتیجه است نه عملکرد.

تاتنهام پس از شکست 4-0 مقابل نیوکاسل، دو هفته استراحت کرد. دو هفته زمان کافی برای تأمل، تجدید قوا و حرکت رو به جلو است، اما من ترجیح می‌دهم در اردوی آرسنال باشم، جایی که بازی‌ها غلیظ و سریع می‌آیند و شتاب و ریتم ارائه می‌دهند. آنها از آخرین باری که تاتنهام با عصبانیت به توپ ضربه زد، چهار بار بازی کرده اند. خیلی ها خواهند گفت که تاتنهام تازه تر است، اما من معتقدم بهتر است به بازی های بعدی ادامه دهیم تا اینکه منتظر بازی بعدی باشیم، به خصوص با توجه به دو برد آخر آرسنال.

کای هاورتز اولین گل از دو گل خود را در پیروزی آرسنال مقابل چلسی در روز سه شنبه جشن گرفت. عکس: تام جنکینز/ گاردین

برد در وولوز بهترین عملکرد آرسنال نبود، اما کمک کرد تا دو شکست قبلی از سیستم خارج شود و یک تقویت ذهنی بسیار عالی ایجاد کند. ادامه این روند با زدن 5 گل به چلسی، بهبود تفاضل گل و بسته نگه داشتن دروازه، به وضعیت مثبت می افزاید، اما پیروزی در دربی اغلب بیشتر به ذهنیت بستگی دارد تا فرم.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

تاتنهام باید با احساسات پیش روی آرسنال در مراحل اولیه بازی کند و آنها را از نظر فیزیکی آزمایش کند. آنها باید همه بازیکنان دفاع چپ را آزمایش کنند زیرا این یک ضعف جزئی برای آرسنال است و آنگه پستکوگلو بازیکنان مناسبی برای هدف قرار دادن آن دارد. اونای امری و استون ویلا نشان داده اند که می توان با برنامه بازی درست برای آرسنال بازی کرد و پستکوگلو حتی اگر سبک متفاوتی داشته باشد، به آن توجه خواهد کرد. او می داند که شجاعت در توپ ضروری است.

ویا و بایرن آرسنال را خفه کردند، وولوز برای دوره های طولانی. در زره آرتتا تکه هایی وجود دارد زیرا شیوه بازی او بسیار ساختار یافته است. به عنوان مثال، اگر تاتنهام قرار باشد یک ضربه گل بزند، آرسنال می‌داند که باید در چه موقعیت‌هایی قرار بگیرد تا توپ را پس بگیرد. کمک به آنها از یک سو و مخالفان باهوش از سوی دیگر می تواند راه هایی برای مبارزه با این سازمان دفاعی هنجاری بیابد. ویا از این فرصت برای ایجاد مشکلات غیرمنتظره استفاده کرد و آرسنال برای یافتن راه حل تلاش کرد. در بازی برگشت بایرن مونیخ، برنامه توماس توخل برای دفاع متفاوت در سمت راست و چپ مانع از بازی آرسنال شد و این تیم در تطبیق با مشکل مواجه شد.

عنوان قهرمانی این آخر هفته قطعی نخواهد شد، اما آرسنال در صورت عبور از تاتنهام، خود را در موقعیت بسیار قوی قرار خواهد داد.

توجه دورتموند: پاری سن ژرمن در زمان مناسب خوب می آید | پاری سن ژرمن

تی.این وضعیتی بود که پاریسن ژرمن چهارشنبه شب در استادیوم دو موستوار با آن روبرو شد: لوئیز انریکه تیمی را به شدت چرخش فرستاد، میهمانان تقریباً قهرمانی لیگ را تضمین کردند و آنها به تیم لوریان پر از بازیکنان با استعداد رفتند و با مشکل مواجه شدند. برای ماندن در بالاترین پرواز به نظر می رسید این دستوری برای از دست دادن امتیاز است و نمونه ای از آن وجود دارد: پاری سن ژرمن پایان فصل گذشته را با تساوی مقابل استراسبورگ و شکست در خانه مقابل کلرمون به پایان رساند. نتیجه اخیر مطمئناً جشن قهرمانی در پارک دو پرنس را کاهش داد.

اما اگرچه اشرف حکیمی، وارن زائر امری، مارکینیوس، بردلی بارکولا و ویتینیا به بریتانی سفر نکردند، رهبران حتی پلک هم نزدند. یک گل از کیلیان امباپه و عثمان دمبله بیش از آن چیزی بود که PSG برای غلبه بر بدبختی نیاز داشت. مرلوس به شمشیر، 4-1.

بله، می توان ادعا کرد که لوریان تیمی است که بدترین خط دفاعی در لیگ را دارد، اما آنها در این فصل بیش از سهم خود شگفتی های خود را داشته اند، از جمله دو برابر رن و یک جفت تساوی مقابل موناکو رتبه دوم. . علاوه بر این، اینطور نیست که PSG در هفته های اخیر مالیات نگرفته باشد. جدا از برد چشمگیرشان مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، آنها روز یکشنبه با رقبای سرسخت لیون نیز روبرو شدند (همچنین با پیروزی 4-1) و از یک منظر می‌توانستند آنها را ببخشند. به دیدار هفته آینده ما مقابل بوروسیا دورتموند.

این نگرانی وجود نداشت و این بازی بیشتر از پیروزی مقابل لیون نشان داد که تیم لوئیس انریکه چقدر متمرکز و گرسنه است. علیرغم معرفی یک جفت بازیکن جوان در سنی مایولو و یورام زاگ، که دوره قبلی آنها در لیگ 1 در مجموع کمتر از 200 دقیقه بوده است، آنها کاملاً از تیم خانگی خود پیشی گرفته اند.

پس آیا این تیم بالاخره آماده شکستن اردک های خود در لیگ قهرمانان است؟ بر اساس این شواهد، شاید اینطور باشد. بله، کیفیت حریف البته یک عامل تخفیف است، اما آنها با زدن 15 گل در 4 بازی اخیر خود، آتش هجومی را شعله ور می کنند که مشابه آن در اروپا کم است، علی رغم چرخش سنگین ذکر شده در بالا.

امباپه البته بخشی از آن بود و در روز چهارشنبه پس از اینکه در روز یکشنبه به عنوان یک تعویض استفاده نشده بود، تاثیرگذار بود، اما بیش از هر چیز این نشان دهنده عمق و توانایی تیم در ارائه گزینه های مختلف در حمله است. درست است که همه خریدهایی که آنها برای احیای هسته تهاجمی سالخورده خود انجام داده اند موفقیت آمیز نبوده اند – هوگو اکیتیکه فاحش ترین اشتباه در این زمینه بود – اما هیئت داوران مطمئناً در مورد راندال کولو موانی که گاهی شبیه راندال کولو موانی به نظر می رسد نمی باشد. . تلاش برای راحتی تاکتیکی تحت لوئیس انریکه.

کیلیان امباپه (سمت راست) و گونسالو راموس پس از یک فرصت التماس کننده واکنش نشان دادند، اما این زوج اخیرا در فرم خوبی بوده اند. عکس: دیمین مایر/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

با وجود این، اگرچه اکثر فصل طول کشیده تا گرد هم آیند، این تیم پس از خرید دمبله، گونسالو راموس و بارکولا در تابستان گذشته، به طور فزاینده‌ای در گزینه‌های تهاجمی خود عمیق و متنوع به نظر می‌رسد.

دمبله در این فصل در مقاطعی چهره ناامید کننده ای را نشان می دهد و حتی به دلیل گلزنی نکردن مورد تمسخر قرار گرفته است (دومین بازی او در فصل در بازی برگشت مقابل بارسلونا بود). اما اکنون، در چهار بازی از سه بازی این ماه، او هر ذره به سیم زنده بازیکنی نگاه می کند که با او قرارداد بسته است. هیچ کس در لیگ 1 بیش از 8 پاس گل ندارد و فقط ادون ژگروا از لیل دریبل های بیشتری دارد.

در واقع، دمبله ممکن است در فصل قبلی خود در لیگ 1، 12 گل برای رن به ثمر رسانده باشد، اما او در هیچ یک از 7 فصل بین دو فصل در آلمان یا اسپانیا موفق به رسیدن به رقم دو رقمی نشده است. او بازیکنی نیست که اهداف مشخصی برای خود داشته باشد و به نظر می رسد با عادت کردن به نقش خود در این تیم بدون این انتظارات در حال پیشرفت است (و به مرور زمان با امباپه و راموس رابطه کاری برقرار خواهد کرد).

همین موضوع در مورد رامو نیز صدق می کند، که در آخر هفته مقابل لیون عملکرد بسیار خوبی داشت و دو گل به ثمر رساند. ممکن است برای یک بازیکن 50 میلیون یورویی بیش از 10 گل در لیگ مورد انتظار باشد، اما با توجه به اینکه در کمتر از 1200 دقیقه به ثمر رسید، این رقم حتی چشمگیرتر به نظر می رسد. مانند دمبله، به نظر می رسد که او به طور فزاینده ای به خواسته های تاکتیکی لوئیس انریکه عادت کرده است. هفت گل از این 10 گل از ابتدای بهمن ماه به ثمر رسیده است.

در نهایت، به نظر می رسد بارکولا نیز در حال احیای مجدد است. مبلغ درخواستی 45 میلیون یورویی PSG برای وینگر جوان بسیاری را پس از چند ماه حضور چشمگیر در لیون شگفت زده کرد، اما او یکی از اولین بازیکنانی است که اخیراً پس از بهبودی از مصدومیت های آزاردهنده در تیم حضور داشته و در هر دو بازی حضور داشته است گل بزن در دو دور آخر لیگ قهرمانان اروپا و دو لیگ آخر آغاز می شود. مانند دمبله و راموس، این یک روند بوده است، و اگرچه همیشه روند ساده ای نبوده است، اما به نظر می رسد که او و یاران مهاجمش به طور فزاینده ای از فوتبال لذت می برند و در یک طول موج بازی می کنند.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

البته امباپه را هم اضافه کنید که با وجود جدایی قریب الوقوعش انگیزه کمتری به نظر نمی رسد و پاری سن ژرمن به اندازه تیم های باقی مانده در لیگ قهرمانان اروپا خطرناک به نظر می رسد. ما می‌توانیم در مقابل نام بردن آنها به‌عنوان محبوب مقاومت کنیم، اما سایر تیم‌های باقی‌مانده در رقابت‌ها چندان خوشحال نخواهند شد که ببینند تیم خرید تابستانی لوئیس انریکه در نهایت به خوبی و در زمان مناسب وارد می‌شود.

نکات صحبت

بالاخره فضای سبز برای موناکو. پس از مقاومت در برابر هجوم میهمان لیل، تیم آسیب دیده و محروم آدی هوتر وارد مسابقه شد تا با نتیجه 1-0 پیروز شود. این نتیجه باعث شد که شاهزاده 5 امتیاز نسبت به برست سوم و شش امتیاز از برست رده سوم فاصله داشته باشد. Les Dogues، چهارمین باقی مانده است. هوتر پس از آن محتاط بود و نیاز به تمرکز بر لیون در این آخر هفته و سه رقیب قدرتمندتر (کلرمون، نانت، مونپلیه) برای پایان فصل را دو چندان کرد، اما آن را “گامی بزرگ به سوی قهرمانی” ارزیابی کرد. لیگ» به واقعیت نزدیکتر است. بعد از دلشکستگی دو فصل اخیر، هوتر شروع به استفاده از این تیم کرده است و اگر مصدومیت های بزرگ (کایو هنریکه، بریل امبولو) و جام ملت های آفریقا نبود، احتمالا می توانستند پاری سن ژرمن را نزدیک تر کنند.

از قهرمانی تا بدنامی: پس از به ثمر رساندن گل های حیاتی از روی نیمکت در دو بازی آخر مارسی، ژان لوئیس گاست به فارس مومباگنا در برابر رقیب سرسخت نیس یک شروع کرد. در حالی که تیم هنوز (به سختی) در رقابت برای کسب رتبه هفتم برتر لیگ 1 بود، او نتوانست به نیمه اول برسد و کارت زرد دوم را در وقت های تلف شده نیمه اول دریافت کرد. مارسی به تساوی رسید و قبل از اینکه ملوین بارد به تساوی برسد پیش افتاد، اما پس از اینکه تیم میزبان برای پنجمین بار در این فصل با 10 نفر به پایان رسید، باید فکر کنید که آیا آنها محکم‌تر در بین هفت تیم برتر قرار خواهند گرفت. رشته های آنها از استاندارد بالاتری برخوردار است.

جاناتان موتلی در حالی که فنرباغچه روی پلی آف تمرکز می کند، تصمیمی پیش از بازی می گیرد


نوشته شده توسط: جانی عسکونیس/ [email protected]

فنرباغچه بکو جاناتان موتلی را تصمیمی در زمان بازی برای بازی اول از سری پنج بازی مقابل آ اس موناکو توصیف کرد.

موتلی 28 ساله با این تیم سفر خواهد کرد، اما همانطور که تیم روز سه شنبه اعلام کرد، وضعیت بازی روز چهارشنبه قبل از تاریک شدن هوا مشخص می شود. این بازیکن که از ناحیه ساق پای چپ آسیب دیده بود، نتوانست در چهار بازی متوالی بین یورولیگ ترکیش ایرلاینز و سوپرلیگ بسکتبال بیمه ترکیه بازی کند.

ییگیت حمزه مست اوغلو (جراحی زانوی راست) و رائول نتو (جراحی زانوی راست) از میادین دور خواهند ماند. با این حال، تمام بازیکنان باقیمانده تیمی که ساروناس یاسیکوویسیوس مربی آن است، سالم هستند.

ما با یکی از بهترین تیم های اروپا روبرو هستیم. تماس گیرنده بازی لیتوانیایی خاطرنشان کرد: “ما باید برای رقابت در بهترین حالت خود آماده باشیم. بازی های بسیار فیزیکی انجام خواهیم داد. مانند همه بازی های بزرگ، جزئیات مهم ترین چیز خواهد بود. ما باید از امتیازات آسان، استراحت سریع و هر چیز دیگری اجتناب کنیم.” سپس ما باید با استعداد باورنکردنی نگهبانان آنها مقابله کنیم.”

“مسابقه سختی خواهد بود. سریال سخت” اسکاتی ویلبکین افزود، تمرکز ما در حال حاضر اولین بازی است. ما باید برنامه بازی خود را به خوبی دنبال کنیم و سعی کنیم بهترین کار را انجام دهیم.

بعد از بازی 1 در Salle Gaston Medecin، بازی 2 در همان مکان در روز جمعه برگزار خواهد شد. بازی سوم که این سری را به ورزشگاه اولکر استانبول می‌آورد چهارشنبه هفته آینده و چهارمین مسابقه در صورت لزوم جمعه آینده برگزار می‌شود.

آخرین اخبار را بخوانید

نواک جوکوویچ به فکر خودمربی برای مرحله پایانی تنیس است | تنیس

نواک جوکوویچ قوی ترین نشانه را داده است مبنی بر اینکه ممکن است جانشین مربی سابق گوران ایوانیسوویچ نشود و در عوض ممکن است تصمیم بگیرد که در آخرین مرحله از دوران حرفه ای خود به تنهایی به میدان برود.

جوکوویچ اواخر ماه گذشته از مربی قدیمی ایوانیسوویچ جدا شد و در حال گذراندن دوره آزمایشی با نناد زیمونجیچ، هموطن و کاپیتان سابق دیویس کاپ صربستان است که دو هفته پیش با او در مسترز مونت کارلو بود. با این حال، قهرمان 24 دوره اصلی هنوز تصمیم نگرفته است که آیا می خواهد این انتصاب را به صورت دائمی انجام دهد یا خیر. در گفتگو بیست و پنجمین دوره جوایز ورزشی جهانی Laureus او روز دوشنبه گفت که در حال بررسی این است که آیا باید جایگزین ایوانیسوویچ شود یا خیر.

جوکوویچ گفت: “من همچنین به این فکر می کنم که آیا باید مربی را بگیرم یا نه.” “در سه هفته گذشته با مربیم نناد زیمونجیچ خیلی خوش گذشت، بنابراین در مورد ادامه و دیدن صحبت می کنیم. ببینیم در دوره بعدی تصمیم خود را خواهم گرفت.”

وی افزود: من عجله نمی کنم. من بیش از 20 سال از بازی تنیس و داشتن تیم ها و مربیان مختلف لذت می برم. اصلا فکر نمی کنم به مربی نیاز داشته باشم. من فکر می کنم همیشه داشتن یک تیم با کیفیت و یک مربی بدنسازی، فیزیوتراپی، مربی ذهنی ارزشمند است. همه چیز مهم است. فرمولی برای موفقیت ایجاد می کند و به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید، بهتر تمرین کنید، بهتر بازیابی کنید. تا زمانی که ممکن است در اوج بمانید. اما فکر می کنم در مرحله ای از حرفه ام هستم که بدون مربی بودن یک گزینه است. دیدن. “به زودی تصمیمم را خواهم گرفت.”

جوکوویچ 36 ساله تصمیم شوکه کننده خود را برای جدایی از ایوانیسوویچ بلافاصله پس از خروج آنها در دور سوم از ایندین ولز اعلام کرد. همکاری پنج ساله آنها مصادف بود با غالب ترین دوره رکوردشکنی جوکوویچ، اما او پس از کسب سه عنوان بزرگ در سال گذشته، شروعی غیرمعمول در این فصل داشت.

جوکوویچ هنوز در سال 2024 جامی را کسب نکرده است و تنها در چهار تورنمنت بازی کرده است و نتوانسته به یک فینال برسد. او در ماه مارس از مسابقات آزاد میامی کناره گیری کرد و پس از باخت به کاسپر رود در نیمه نهایی در مونت کارلو، جوکوویچ اعلام کرد که اوپن این هفته مادرید را نیز حذف خواهد کرد.

او همچنان به مادرید سفر کرد تا پنجمین جایزه بهترین ورزشکار سال جهان Laureus خود را دریافت کند و به اشتراک گذاشت که در تابستان امسال مسابقات بزرگ و المپیک را در اولویت قرار داده است که از رولان گاروس در ماه می شروع می شود.

متأسفانه امسال در مسابقات اوپن مادرید بازی نخواهم کرد، امیدوارم سال آینده، من هنوز جوان هستم، زمان دارم. اما به خصوص بدنم را برای رولان گاروس، ویمبلدون، بازی های المپیک و اوپن آمریکا آماده می کنم. این وبلاگ برای من مهم ترین وبلاگ سال است.

“من قصد دارم در رم بازی کنم، امیدوارم بتوانم آنجا باشم و آماده باشم. امسال برای من کمی متفاوت بود، به عنوان یک شروع کننده هنوز در تلاش هستم تا بهترین سطح خود را در تنیس پیدا کنم. امیدوارم این اتفاق در رولان گاروس رخ دهد. همچنین.”

بازگشت غافلگیرکننده روری مک ایلروی به هیئت مدیره تور PGA | روری مک ایلروی

تعهد روری مک ایلروی به آینده ای قوی تر برای گلف نخبه می تواند با بازگشت چشمگیر به موقعیت های هیئت مدیره در تور PGA در اوایل این هفته تأیید شود. منابع نزدیک به این وضعیت به گاردین گفتند که نقش‌های مدیر مک‌ایلروی در هیئت سیاست‌گذاری PGA Tour و PGA Tour Enterprises روز چهارشنبه پس از اینکه وب سیمپسون استعفای خود را به درخواست صریح ایرلند شمالی ارائه کرد، مورد رای‌گیری قرار گرفت. جای خود را می گیرد.

ظهور مجدد مک ایلروی در خط مقدم یک تقویت بزرگ برای تور PGA و حامیان آن خواهد بود زیرا این ورزش به دنبال پایان دادن به اختلالات ناشی از ورود به صحنه LIV تحت حمایت عربستان سعودی است.

مک ایلروی به طور شگفت انگیزی از هیئت سیاستگذاری PGA Tour در نوامبر گذشته استعفا داد. در آن زمان فرض بر این بود که برنده چهار بار اصلی می‌خواست بیشتر روی مسائل داخل طناب تمرکز کند. اما گلف حرفه ای مردان با تورهای سنتی و LIV در مسیرهای مختلف در حال حرکت است. مک ایلروی همیشه احساس می کرد که آسیب به شهرت و دید گلف در نتیجه تقسیم LIV بسیار مضر است. مک ایلروی اخیرا گفت: «بازی وقتی همه با هم باشیم خیلی بهتر است.

این بازیگر 34 ساله اکنون در فکر بازگشت به فیلمنامه برای پیشرفت است. مک ایلروی هفته گذشته اعلام کرد که می خواهد تا پایان دوران حرفه ای خود در تور PGA بازی کند، به دنبال شایعات نادرست مبنی بر اینکه او ممکن است در معرض پیشنهاد LIV قرار گیرد. این واقعیت که شماره 2 جهان همچنان می خواهد در تصمیم گیری های PGA Tour پیشتاز باشد، باید با رتبه و عضویت آن مطابقت داشته باشد.

نام‌های دیگری که احتمالاً تحت تأثیر بازگشت احتمالی McIlroy قرار می‌گیرند عبارتند از DP World Tour و Fenway Sports Group (FSG) که در اتاق هیئت مدیره در تور PGA حرفی برای گفتن خواهند داشت. FSG، بخشی از گروه ورزشی استراتژیک (SSG)، اوایل سال جاری یک قرارداد تجاری با تور PGA امضا کرد. Fenway و McIlroy از طریق TGL، یک لیگ گلف استادیوم که قرار است در سال 2025 شروع به کار کند، وابستگی های موجود دارند. مک ایلروی همچنین روابط تاریخی خوبی با یاسر الرمیان، مدیر صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) دارد. PIF تمایل دارد با PGA Tour و SSG کار کند، اما پیشرفت کافی در این قرارداد نداشته است. این امید وجود دارد که مک ایلروی بتواند این روند را پیش ببرد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اعضای هیئت مدیره که در مورد بازگشت مک ایلروی رای خواهند داد عبارتند از تایگر وودز، پاتریک کانتلی و جردن اسپیث. افکار کانتلی در مورد این موضوع ممکن است به خصوص جالب باشد. اسپیث و مک ایلروی پس از آن صحبت کردند که تگزاس گفت “نیازی” به اتحاد با PIF وجود ندارد. الرمیان بعداً با اعضای هیئت مدیره PGA Tour و SSG در باهاما ملاقات کرد. مک ایلروی این هفته در مسابقات کلاسیک زوریخ در نیواورلئان حضور دارد.

تعداد بازیکنان یورو 2024 با حمایت گرت ساوتگیت به 26 نفر افزایش یافت | یورو 2024

پس از موافقت یوفا برای افزایش تعداد بازیکنان، انگلیس و اسکاتلند اجازه خواهند داشت تا 26 بازیکن را برای مسابقات قهرمانی اروپا تابستان امسال انتخاب کنند.

به نظر می رسد که رای کمیته بانفوذ مسابقات ملی در روز دوشنبه، پیشنهادی را برای حفظ محدودیت 26 بازیکنی که به عنوان یک اقدام اضطراری برای مسابقات 2021 معرفی شده بود، تایید کرد، که به دلیل کووید مختل شده است. این اعداد به 23 سنتی برای تابستان امسال کاهش می یابد. اما در آلمان، تعدادی از مربیان ملی از جمله گرت ساوتگیت با او مقاومت کردند. این پیشنهاد اکنون باید توسط مدیر اجرایی یوفا امضا شود و این روند احتمالاً در اوایل این هفته تکمیل می شود.

ساوتگیت قبلاً به نفع ترکیب 26 بازیکن صحبت کرده بود و احساس می کرد که خواسته های فیزیکی بازیکنانش در طول فصل لیگ مستلزم مدیریت دقایق بازیکنان در طول مسابقات است. سرمربی تیم ملی انگلیس ماه گذشته در پاسخ به این سوال که آیا از تلاش برای حفظ لیست بازیکنان تیم ملی حمایت می کند یا خیر، گفت: “با توجه به شرایطی که در حال حاضر در آن قرار داریم” این یک کمک خواهد بود. بریتانیا باید با آنچه می دانیم بهترین تصمیمات (در مورد انتخابات) را بگیرد و برخی از آن تصمیمات پزشکی در حال حاضر خواهد بود. ما توانستیم این موارد را در (دو) تورنمنت قبلی به درستی انجام دهیم. ما توانستیم به مردم زمان بدهیم (با آوردن آنها به تیم شفا پیدا کنند). اما با 23، قطعا سخت تر است.

اعلام شد که مقامات انگلیسی به طور قابل توجهی در تیم های داوری یورو 2024 حضور دارند. مایکل اولیور و آنتونی تیلور از بین 18 داوری که یوفا در روز سه‌شنبه آنها را معرفی کرد انتخاب شدند و کمک داوران استوارت برت، دن کوک، گری بسویک و آدام نون نیز به آنها خواهند پیوست. در همین حال، استوارت آتول و دیوید کوت نیز بخشی از تیم های VAR هستند.

به عنوان بخشی از برنامه تبادل یوفا با کونمبول، فاکوندو تلو، داور آرژانتینی در آلمان کار خواهد کرد، اما جایی برای استفانی فراپرت نیست، که با تبدیل شدن به اولین زنی که در مسابقات قهرمانی اروپا مردان در سال 2021 قضاوت می کند، تاریخ ساز شد.

آنجل تورس، ستاره سنترال کوست مارینرز متهم به تجاوز جنسی و کناره گیری از A-League | یک لیگ مردان

آنجل تورس، مهاجم سنترال کوست مارینرز، به دلیل اتهام آزار جنسی، از بازی در لیگ A مردان محروم شد.

تورس، 24 ساله، روز دوشنبه در یک ملک در Terrigal در ارتباط با ادعای تجاوز جنسی به یک زن در 24 مارس دستگیر شد.

پلیس نیو ساوت ولز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «او به ایستگاه پلیس گاسفورد منتقل شد و در آنجا به دو مورد تجاوز، ارعاب و رابطه جنسی تشدید شده بدون رضایت متهم شد. گفت.

تورس به قید وثیقه آزاد شد و در 6 می در دادگاه گاسفورد حاضر خواهد شد.

این بازیکن کلمبیایی در شروع فصل A-League مردان به مارینرز پیوست و در 23 بازی 13 گل به ثمر رساند.

مارینرز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: “با توجه به جرایم جدی که تورس به آن متهم شده است، فوتبال استرالیا فوراً یک تعلیق صادر کرده است.”

تعلیق یک اقدام موقت است که بازیکن را از شرکت در فوتبال و فعالیت‌های مرتبط با باشگاه باز می‌دارد.

توجه به این نکته ضروری است که در صدور این دستور منع موقت، فوتبال استرالیا هیچگونه گناه یا تقصیری در رابطه با جرایمی که تورس به آن متهم شده است، دریافت نکرده است.

“این گونه اتهامات همچنان موضوعی برای تعیین توسط دادگاه نیو ساوت ولز است.”

لوکا ویلدوزا: من اینجا هستم تا دفاع کنم و نشان دهم چه نوع بازیکنی می توانم باشم


نوشته شده توسط: Vangelis Papadimitriou/ [email protected]

لوکا ویلدوزا، گارد پاناتینایکوس آتن قصد دارد عملکرد تیمش را در سری پلی آف مقابل ماکابی تل آویو که از روز سه شنبه (23/4) آغاز می شود، بهبود بخشد.

“راستش، من احساس خیلی خوبی دارم. احساس می کنم که دارم بهتر می شوم. فقط به کمی شانس نیاز دارم. وقتی به دادگاه رسیدم، تمام است. زندگی ممکن است به شما ضربه بزند، اما این به شما بستگی دارد که برگردید و بجنگید. ویلدوزا به Eurohoops گفت: من اینجا هستم تا نشان دهم که چه نوع بازیکنی می توانم باشم.

ویلدوزا تا کنون در فصل 2023-2024 با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در مدت زمان 15:32 میانگین 5.6 امتیاز، 1.6 ریباند و 1.5 پاس منجر به گل را به دست آورد.

پاناتینایکوس به طور کلی با چرخش فشرده عمل می کند، اما به چند گزینه دیگر در پلی آف نیاز خواهد داشت.

“من فکر می کنم ما به عنوان یک تیم واقعاً خوب بازی کردیم. پاپپترو در بازی گذشته (در مقابل پریستری) نشان داد که چه نوع بازیکنی است و می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. خوانچو برجسته بود. من احساس بسیار خوبی دارم و این نوع مسابقات در یونان انجام می شود. لیگ واقعاً به من کمک می کند “البته، من از تیم، تیم و هواداران اعتماد دارم.”

هر بازیکنی می تواند قدم به جلو بگذارد و ما به کار خود ادامه خواهیم داد.”

پاناتینایکوس آخرین بار در سال 2012 به فینال چهار راه یافت و دقیقاً با همان تیمی روبرو بود که اکنون بازی می کند: مکابی.

در طول فصل عادی یورولیگ، مکابی دو بار پاناتینایکوس را شکست داد و تنها تیمی بود که در کنار المپیاکوس پیره موفق به این کار شد.

ویلدوزا گفت: ما به خودمان فشار می آوریم. چون می دانیم تیم واقعاً خوبی داریم و فصل عادی واقعاً خوبی داشتیم. این مرحله پلی آف است. همیشه تیم های خوبی وجود دارند و مکابی به دلیل سبک بازی آنها تیم واقعاً سختی برای ما است. آنها متفاوت از سایر تیم ها بازی می کنند. ما باید بازی خود را با بازی آنها تطبیق دهیم و تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم.

سرزمین دایناسورها: اساس تبعیض جنسی، تنیس در مادرید را تحت الشعاع قرار می دهد | تنیس

دبلیوتنیسورهای زن ممکن است به دلیل ناله جمعی در هنگام بازگشت به پایتخت اسپانیا برای مسابقات آزاد مادرید این هفته بخشیده شوند. نگاهی گذرا به تاریخ این مسابقات مجموعه ای از گاف ها، اتهامات نابرابری و یک جنجال تمام عیار جنسیت گرایی را در سال گذشته نشان می دهد. دقیقاً یکی از نکات برجسته تقویم نیست.

شاید سال جدیدی باشد، اما آن خاطرات هنوز تازه هستند. خودی ها می گویند این مسابقات که یک رویداد WTA 1000 است و یکی از معتبرترین مسابقات قهرمانی سال را ارائه می دهد، توجه بسیاری از بازیکنان برتر زن را به خود جلب کرده است. یک منبع نزدیک به این اکشن گفت: “وقتی چیزی اتفاق می افتد، و همیشه اتفاق می افتد، همه مانند “کلاسیک مادرید” خواهند بود.

سال گذشته نمونه ای از این دست بود. این مسابقات به دلیل به کارگیری دختران مدل با توپ مورد انتقاد قرار گرفت، که در مراحل پایانی رویداد، لباس‌های گشادتر را جایگزین تاپ‌های کراپ کردند.

بحث کیک باعث شد مردم بیشتر صحبت کنند. دو بازیکن برتر تولد خود را در این رویداد جشن گرفتند: پسر طلایی اسپانیا و کارلوس آلکاراز مردان برتر رنکینگ و آرینا سابالنکا شماره 2 جهان از بلاروس. به یکی از آنها یک کیک دو طبقه بزرگ داده شد که دو نفر آن را حمل می کردند. یکی برای یک مراسم باشکوه به زمین اصلی رفت و دیگری کیک ساده‌تری را در بشقاب داخل استادیوم سرو کردند. هیچ جایزه ای برای حدس زدن اینکه چه کسی چه چیزی را دریافت کرده است وجود ندارد.

ویکتوریا آزارنکا شماره 1 سابق جهان در توییتی ابراز ناراحتی کرد و پیشنهاد کرد که این نمایش تصویری از نحوه رفتار متفاوت با بازیکنان انجمن تنیس زنان نسبت به مردان انجمن حرفه ای تنیس در این رویداد است. بیانکا آندریسکو، قهرمان سابق گرند اسلم، موافق است. فلیسیانو لوپز، مدیر مسابقات، در X با آنها مخالفت کرد و گفت که نمی‌داند این همه هیاهو برای چیست، و به پست آزارنکا با عکسی از هولگر رون که کیکی شبیه به سابالنکا دریافت می‌کند، پاسخ داد. انگیزه هرچه که بود، کیک ها و جنجال های عمومی ظاهر خوبی برای مسابقات نبود.

کارلوس آلکاراز و آرینا سابالنکا با کیک های تولد در اندازه های مختلف در اوپن مادرید 2023. عکس: جولیان فینی/گتی ایماژ; هیجان

اواخر هفته، گیلاس روی کیک آمد. برگزارکنندگان مسابقات به آزارنکا و دیگر فینالیست‌هایش در رقابت‌های دونفره – شریک بئاتریز حداد مایا و نایب قهرمانان کوکو گاوف و جسیکا پگولا – از فرصت سخنرانی‌های مرسوم در طول مراسم اهدای جایزه محروم شدند. آزارنکا، قهرمان دو بار، که همچنین یکی از اعضای برجسته شورای بازیکنان WTA است، آن را “غیرقابل قبول” خواند. پگولا افزود: «من نمی‌دانم وقتی همه این تصمیم را گرفتند، در چه قرنی زندگی می‌کردند.

چهار روز طول کشید تا جرارد تسوبانیان رئیس مسابقات عذرخواهی کرد. او گفت که آنها “با WTA برای بازنگری پروتکل های ما کار خواهند کرد و متعهد به بهبود هستند” و قول داد که “این دیگر تکرار نخواهد شد.” شواهدی مبنی بر اینکه آیا دروس آموخته شده است در دو هفته آینده دیده می شود.

در جاهای دیگر در تنیس، نمونه‌های واضح‌تری از نابرابری ساختاری در تورنمنت‌هایی وجود دارد که در آن نابرابری در جوایز بسیار زیاد است یا برنامه‌های مسابقات باعث کاهش ارزش زنان می‌شود. اما مسابقات اوپن مادرید هنوز از سوی برخی از افراد داخلی از اعتبار پایینی برخوردار است. بیشتر از سال گذشته و حدود چند کیک کوچک. این احساسات در مورد زنانی که به عنوان شهروندان درجه دوم رفتار می شوند عمیق است.

بال‌دخترها که مدل هم هستند در مسابقات اوپن مادرید 2023 به کار گرفته شدند. عکس: کلایو برانسکیل/گتی ایماژ

همه چیز با مالک سابق اوپن مادرید، تاجر رومانیایی و بازیکن سابق یون تیریاک آغاز شد که آشکارا اعتراف کرد که برای مردان بیشتر از زنان ارزش قائل است. او استدلال کرد که آنها پول بیشتری در حق پخش تلویزیونی و حمایت مالی به دست آورده اند، بنابراین پول جایزه باید منعکس کننده این باشد. به هر حال، این نظری است که توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده است، اگرچه علنی نشده است. او همچنین نظرات سخیفی در مورد پاهای بازیکنان WTA ارائه کرد و نظرات تحقیر آمیزی در مورد توانایی های آنها ارائه داد.

به همان اندازه که دوران تیریاک تاریک بود، برخی از خودی ها معتقدند شوونیسم او حداقل مشهود بود. او دایناسوری بود که ایده‌های ظالمانه‌ای را مطرح کرد، اما همه می‌دانستند که با او کجا ایستاده‌اند.

تسوبانیان از زمانی که تیریاک مسابقات را در سال 2022 به IMG فروخت، هدایت این مسابقات را برعهده داشت و نمونه های زیادی از نابرابری در آن زمان وجود داشته است. این شامل سال گذشته و سال اول می‌شود، زمانی که IMG به دلیل برنامه‌ریزی فینال زنان بین نیمه‌نهایی مردان، مطبوعات بد بیشتری دریافت کرد، که باعث تاخیر در زمان شروع و انتقادات بعدی از سوی قهرمان نهایی Ons Jabeur شد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اونز جابور (چپ) و جسیکا پگولا قبل از فینال انفرادی اوپن مادرید 2022. جمعیت کم جمعیت در ابتدای بازی متشکل از تماشاگرانی بود که پس از 3 ساعت و 35 دقیقه نیمه نهایی بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز، صندلی های خود را ترک کردند تا استراحت کنند. عکس: WTA

اگرچه این اتفاقات روحیه‌آمیزکننده بود، اما برای بسیاری در دنیای ورزش تعجب‌آور نبود، زیرا تسوبانیان دست راست تیریاک در مادرید بود. یک منبع او را به عنوان “دانشجوی تیریاک” توصیف می کند و می افزاید: “جرارد همه چیز را از تیریاک یاد گرفت و این همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید.” آنها معتقدند سطحی از نابرابری در دوران تصدی IMG به شکوفایی خود ادامه داده است.

پس از اینکه لوئیس روبیالس، رئیس وقت اتحادیه فوتبال انگلیس، پس از پیروزی در فینال جام جهانی، بوسه ای ناخواسته بر لبان جنی هرموسو گذاشت، ورزش اسپانیا با حساب و کتاب مواجه شد. در را به روی داستان‌های ماچیسمو در فوتبال و ورزش به طور گسترده‌تری باز کرد.

اگرچه مسابقات اوپن مادرید یکی از برجسته‌ترین رویدادهای ورزشی است که در اسپانیا برگزار می‌شود، اما به دلیل موقعیت مکانی آن نباید مشکلات آن را به عنوان مرتبط با مسائل فرهنگی اشتباه تفسیر کرد. این مسابقات یک عملیات بین‌المللی است که توسط یک شرکت بزرگ در IMG اداره می‌شود که مالک چندین رویداد دیگر از جمله میامی اوپن است و تعدادی از بازیکنان برتر از جمله آزارنکا را نمایندگی می‌کند.

امسال فرصت جدیدی برای انجام کار درست در تنیس زنان ارائه می دهد. برگزارکنندگان مطمئناً بر این عقیده هستند که در 12 ماه گذشته تغییری رخ داده است. قابل درک است که مانند سال گذشته، امسال نیز هدف آنها تضمین تقسیم مساوی مسابقات مردان و زنان در جلسات اصلی شب است و این مسابقات همچنان به اهدای جوایز مساوی ادامه می دهد (همانطور که بسیاری از رویدادها در این سطح انجام می دهند). .

دانیلا هانتوچوا، شماره 5 سابق جهان نیز در مسابقات امسال به عنوان مسئول روابط بازیکنان WTA معرفی شد، با این امید که این امر باعث تقویت بیشتر حس حسن نیت در بین بانوان شرکت کننده شود.

رابی هنچمن، رئیس مشارکت های جهانی در IMG گفت: «برای ما اهمیت زیادی دارد که بازیکنان، هواداران و هر کس دیگری که در مسابقات اوپن مادرید دخیل هستند، تجربه مثبتی داشته باشند. سال گذشته، ما با WTA، ATP و سهامدارانمان برای بازنگری پروتکل‌هایمان کار کردیم و آموزش مشارکت را برای اعضای کلیدی تیم اوپن مادرید اجرا کردیم.

همه اینها از نقطه نظر عملی به شما کمک می کند، اما پاک کردن آسیب به شهرت دشوارتر است.

1 2 3 58