آنجل تورس، ستاره سنترال کوست مارینرز متهم به تجاوز جنسی و کناره گیری از A-League | یک لیگ مردان

آنجل تورس، مهاجم سنترال کوست مارینرز، به دلیل اتهام آزار جنسی، از بازی در لیگ A مردان محروم شد.

تورس، 24 ساله، روز دوشنبه در یک ملک در Terrigal در ارتباط با ادعای تجاوز جنسی به یک زن در 24 مارس دستگیر شد.

پلیس نیو ساوت ولز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: «او به ایستگاه پلیس گاسفورد منتقل شد و در آنجا به دو مورد تجاوز، ارعاب و رابطه جنسی تشدید شده بدون رضایت متهم شد. گفت.

تورس به قید وثیقه آزاد شد و در 6 می در دادگاه گاسفورد حاضر خواهد شد.

این بازیکن کلمبیایی در شروع فصل A-League مردان به مارینرز پیوست و در 23 بازی 13 گل به ثمر رساند.

مارینرز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد: “با توجه به جرایم جدی که تورس به آن متهم شده است، فوتبال استرالیا فوراً یک تعلیق صادر کرده است.”

تعلیق یک اقدام موقت است که بازیکن را از شرکت در فوتبال و فعالیت‌های مرتبط با باشگاه باز می‌دارد.

توجه به این نکته ضروری است که در صدور این دستور منع موقت، فوتبال استرالیا هیچگونه گناه یا تقصیری در رابطه با جرایمی که تورس به آن متهم شده است، دریافت نکرده است.

“این گونه اتهامات همچنان موضوعی برای تعیین توسط دادگاه نیو ساوت ولز است.”

لوکا ویلدوزا: من اینجا هستم تا دفاع کنم و نشان دهم چه نوع بازیکنی می توانم باشم


نوشته شده توسط: Vangelis Papadimitriou/ [email protected]

لوکا ویلدوزا، گارد پاناتینایکوس آتن قصد دارد عملکرد تیمش را در سری پلی آف مقابل ماکابی تل آویو که از روز سه شنبه (23/4) آغاز می شود، بهبود بخشد.

“راستش، من احساس خیلی خوبی دارم. احساس می کنم که دارم بهتر می شوم. فقط به کمی شانس نیاز دارم. وقتی به دادگاه رسیدم، تمام است. زندگی ممکن است به شما ضربه بزند، اما این به شما بستگی دارد که برگردید و بجنگید. ویلدوزا به Eurohoops گفت: من اینجا هستم تا نشان دهم که چه نوع بازیکنی می توانم باشم.

ویلدوزا تا کنون در فصل 2023-2024 با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در مدت زمان 15:32 میانگین 5.6 امتیاز، 1.6 ریباند و 1.5 پاس منجر به گل را به دست آورد.

پاناتینایکوس به طور کلی با چرخش فشرده عمل می کند، اما به چند گزینه دیگر در پلی آف نیاز خواهد داشت.

“من فکر می کنم ما به عنوان یک تیم واقعاً خوب بازی کردیم. پاپپترو در بازی گذشته (در مقابل پریستری) نشان داد که چه نوع بازیکنی است و می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. خوانچو برجسته بود. من احساس بسیار خوبی دارم و این نوع مسابقات در یونان انجام می شود. لیگ واقعاً به من کمک می کند “البته، من از تیم، تیم و هواداران اعتماد دارم.”

هر بازیکنی می تواند قدم به جلو بگذارد و ما به کار خود ادامه خواهیم داد.”

پاناتینایکوس آخرین بار در سال 2012 به فینال چهار راه یافت و دقیقاً با همان تیمی روبرو بود که اکنون بازی می کند: مکابی.

در طول فصل عادی یورولیگ، مکابی دو بار پاناتینایکوس را شکست داد و تنها تیمی بود که در کنار المپیاکوس پیره موفق به این کار شد.

ویلدوزا گفت: ما به خودمان فشار می آوریم. چون می دانیم تیم واقعاً خوبی داریم و فصل عادی واقعاً خوبی داشتیم. این مرحله پلی آف است. همیشه تیم های خوبی وجود دارند و مکابی به دلیل سبک بازی آنها تیم واقعاً سختی برای ما است. آنها متفاوت از سایر تیم ها بازی می کنند. ما باید بازی خود را با بازی آنها تطبیق دهیم و تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم.

سرزمین دایناسورها: اساس تبعیض جنسی، تنیس در مادرید را تحت الشعاع قرار می دهد | تنیس

دبلیوتنیسورهای زن ممکن است به دلیل ناله جمعی در هنگام بازگشت به پایتخت اسپانیا برای مسابقات آزاد مادرید این هفته بخشیده شوند. نگاهی گذرا به تاریخ این مسابقات مجموعه ای از گاف ها، اتهامات نابرابری و یک جنجال تمام عیار جنسیت گرایی را در سال گذشته نشان می دهد. دقیقاً یکی از نکات برجسته تقویم نیست.

شاید سال جدیدی باشد، اما آن خاطرات هنوز تازه هستند. خودی ها می گویند این مسابقات که یک رویداد WTA 1000 است و یکی از معتبرترین مسابقات قهرمانی سال را ارائه می دهد، توجه بسیاری از بازیکنان برتر زن را به خود جلب کرده است. یک منبع نزدیک به این اکشن گفت: “وقتی چیزی اتفاق می افتد، و همیشه اتفاق می افتد، همه مانند “کلاسیک مادرید” خواهند بود.

سال گذشته نمونه ای از این دست بود. این مسابقات به دلیل به کارگیری دختران مدل با توپ مورد انتقاد قرار گرفت، که در مراحل پایانی رویداد، لباس‌های گشادتر را جایگزین تاپ‌های کراپ کردند.

بحث کیک باعث شد مردم بیشتر صحبت کنند. دو بازیکن برتر تولد خود را در این رویداد جشن گرفتند: پسر طلایی اسپانیا و کارلوس آلکاراز مردان برتر رنکینگ و آرینا سابالنکا شماره 2 جهان از بلاروس. به یکی از آنها یک کیک دو طبقه بزرگ داده شد که دو نفر آن را حمل می کردند. یکی برای یک مراسم باشکوه به زمین اصلی رفت و دیگری کیک ساده‌تری را در بشقاب داخل استادیوم سرو کردند. هیچ جایزه ای برای حدس زدن اینکه چه کسی چه چیزی را دریافت کرده است وجود ندارد.

ویکتوریا آزارنکا شماره 1 سابق جهان در توییتی ابراز ناراحتی کرد و پیشنهاد کرد که این نمایش تصویری از نحوه رفتار متفاوت با بازیکنان انجمن تنیس زنان نسبت به مردان انجمن حرفه ای تنیس در این رویداد است. بیانکا آندریسکو، قهرمان سابق گرند اسلم، موافق است. فلیسیانو لوپز، مدیر مسابقات، در X با آنها مخالفت کرد و گفت که نمی‌داند این همه هیاهو برای چیست، و به پست آزارنکا با عکسی از هولگر رون که کیکی شبیه به سابالنکا دریافت می‌کند، پاسخ داد. انگیزه هرچه که بود، کیک ها و جنجال های عمومی ظاهر خوبی برای مسابقات نبود.

کارلوس آلکاراز و آرینا سابالنکا با کیک های تولد در اندازه های مختلف در اوپن مادرید 2023. عکس: جولیان فینی/گتی ایماژ; هیجان

اواخر هفته، گیلاس روی کیک آمد. برگزارکنندگان مسابقات به آزارنکا و دیگر فینالیست‌هایش در رقابت‌های دونفره – شریک بئاتریز حداد مایا و نایب قهرمانان کوکو گاوف و جسیکا پگولا – از فرصت سخنرانی‌های مرسوم در طول مراسم اهدای جایزه محروم شدند. آزارنکا، قهرمان دو بار، که همچنین یکی از اعضای برجسته شورای بازیکنان WTA است، آن را “غیرقابل قبول” خواند. پگولا افزود: «من نمی‌دانم وقتی همه این تصمیم را گرفتند، در چه قرنی زندگی می‌کردند.

چهار روز طول کشید تا جرارد تسوبانیان رئیس مسابقات عذرخواهی کرد. او گفت که آنها “با WTA برای بازنگری پروتکل های ما کار خواهند کرد و متعهد به بهبود هستند” و قول داد که “این دیگر تکرار نخواهد شد.” شواهدی مبنی بر اینکه آیا دروس آموخته شده است در دو هفته آینده دیده می شود.

در جاهای دیگر در تنیس، نمونه‌های واضح‌تری از نابرابری ساختاری در تورنمنت‌هایی وجود دارد که در آن نابرابری در جوایز بسیار زیاد است یا برنامه‌های مسابقات باعث کاهش ارزش زنان می‌شود. اما مسابقات اوپن مادرید هنوز از سوی برخی از افراد داخلی از اعتبار پایینی برخوردار است. بیشتر از سال گذشته و حدود چند کیک کوچک. این احساسات در مورد زنانی که به عنوان شهروندان درجه دوم رفتار می شوند عمیق است.

بال‌دخترها که مدل هم هستند در مسابقات اوپن مادرید 2023 به کار گرفته شدند. عکس: کلایو برانسکیل/گتی ایماژ

همه چیز با مالک سابق اوپن مادرید، تاجر رومانیایی و بازیکن سابق یون تیریاک آغاز شد که آشکارا اعتراف کرد که برای مردان بیشتر از زنان ارزش قائل است. او استدلال کرد که آنها پول بیشتری در حق پخش تلویزیونی و حمایت مالی به دست آورده اند، بنابراین پول جایزه باید منعکس کننده این باشد. به هر حال، این نظری است که توسط دیگران به اشتراک گذاشته شده است، اگرچه علنی نشده است. او همچنین نظرات سخیفی در مورد پاهای بازیکنان WTA ارائه کرد و نظرات تحقیر آمیزی در مورد توانایی های آنها ارائه داد.

به همان اندازه که دوران تیریاک تاریک بود، برخی از خودی ها معتقدند شوونیسم او حداقل مشهود بود. او دایناسوری بود که ایده‌های ظالمانه‌ای را مطرح کرد، اما همه می‌دانستند که با او کجا ایستاده‌اند.

تسوبانیان از زمانی که تیریاک مسابقات را در سال 2022 به IMG فروخت، هدایت این مسابقات را برعهده داشت و نمونه های زیادی از نابرابری در آن زمان وجود داشته است. این شامل سال گذشته و سال اول می‌شود، زمانی که IMG به دلیل برنامه‌ریزی فینال زنان بین نیمه‌نهایی مردان، مطبوعات بد بیشتری دریافت کرد، که باعث تاخیر در زمان شروع و انتقادات بعدی از سوی قهرمان نهایی Ons Jabeur شد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اونز جابور (چپ) و جسیکا پگولا قبل از فینال انفرادی اوپن مادرید 2022. جمعیت کم جمعیت در ابتدای بازی متشکل از تماشاگرانی بود که پس از 3 ساعت و 35 دقیقه نیمه نهایی بین نواک جوکوویچ و کارلوس آلکاراز، صندلی های خود را ترک کردند تا استراحت کنند. عکس: WTA

اگرچه این اتفاقات روحیه‌آمیزکننده بود، اما برای بسیاری در دنیای ورزش تعجب‌آور نبود، زیرا تسوبانیان دست راست تیریاک در مادرید بود. یک منبع او را به عنوان “دانشجوی تیریاک” توصیف می کند و می افزاید: “جرارد همه چیز را از تیریاک یاد گرفت و این همه چیزهایی را که باید بدانید به شما می گوید.” آنها معتقدند سطحی از نابرابری در دوران تصدی IMG به شکوفایی خود ادامه داده است.

پس از اینکه لوئیس روبیالس، رئیس وقت اتحادیه فوتبال انگلیس، پس از پیروزی در فینال جام جهانی، بوسه ای ناخواسته بر لبان جنی هرموسو گذاشت، ورزش اسپانیا با حساب و کتاب مواجه شد. در را به روی داستان‌های ماچیسمو در فوتبال و ورزش به طور گسترده‌تری باز کرد.

اگرچه مسابقات اوپن مادرید یکی از برجسته‌ترین رویدادهای ورزشی است که در اسپانیا برگزار می‌شود، اما به دلیل موقعیت مکانی آن نباید مشکلات آن را به عنوان مرتبط با مسائل فرهنگی اشتباه تفسیر کرد. این مسابقات یک عملیات بین‌المللی است که توسط یک شرکت بزرگ در IMG اداره می‌شود که مالک چندین رویداد دیگر از جمله میامی اوپن است و تعدادی از بازیکنان برتر از جمله آزارنکا را نمایندگی می‌کند.

امسال فرصت جدیدی برای انجام کار درست در تنیس زنان ارائه می دهد. برگزارکنندگان مطمئناً بر این عقیده هستند که در 12 ماه گذشته تغییری رخ داده است. قابل درک است که مانند سال گذشته، امسال نیز هدف آنها تضمین تقسیم مساوی مسابقات مردان و زنان در جلسات اصلی شب است و این مسابقات همچنان به اهدای جوایز مساوی ادامه می دهد (همانطور که بسیاری از رویدادها در این سطح انجام می دهند). .

دانیلا هانتوچوا، شماره 5 سابق جهان نیز در مسابقات امسال به عنوان مسئول روابط بازیکنان WTA معرفی شد، با این امید که این امر باعث تقویت بیشتر حس حسن نیت در بین بانوان شرکت کننده شود.

رابی هنچمن، رئیس مشارکت های جهانی در IMG گفت: «برای ما اهمیت زیادی دارد که بازیکنان، هواداران و هر کس دیگری که در مسابقات اوپن مادرید دخیل هستند، تجربه مثبتی داشته باشند. سال گذشته، ما با WTA، ATP و سهامدارانمان برای بازنگری پروتکل‌هایمان کار کردیم و آموزش مشارکت را برای اعضای کلیدی تیم اوپن مادرید اجرا کردیم.

همه اینها از نقطه نظر عملی به شما کمک می کند، اما پاک کردن آسیب به شهرت دشوارتر است.

نلی کردا با هدف کسب رکورد LPGA تور قهرمانی شورون را رهبری می کند | LPGA

نلی کردا همچنان در مسیر کسب پنجمین پیروزی متوالی بی سابقه باقی می ماند، زیرا او در مسابقات بزرگ LPGA سال افتتاحیه شرکت می کند. شماره 1 زنان جهان با دور سه ثانیه زیر 69 سال در مسابقات قهرمانی شورون در تگزاس در روز جمعه به وقت محلی از سرعت خارج شد.

رهبران مشترک آتایا تیتیکول (67) و جین هی ایم (67) کوردا را با یک ضربه مغزی رهبری کردند، اما در نیمه راه هشت بار عقب افتادند زیرا چندین برنده سابق نیز نتوانستند برش را انجام دهند.

کوردا روز را با دو شوت جلوتر پس از باز کردن با 68 در کارلتون وودز آغاز کرد و در سوراخ افتتاحیه دوبار بوژی ساخت، اما با شش پرنده بهبود یافت. او پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی PGA زنان در سال 2021 به دنبال دومین رشته خود است.

این بازیکن 25 ساله می تواند به نانسی لوپز (1978) و آنیکا سورنستام (05-2004) به عنوان تنها بازیکنانی بپیوندد که برنده پنج رویداد متوالی LPGA Tour شده اند. از او پرسیده شد که آیا شکستن رکورد پس از موفقیت اخیر و بازی قوی خود در دو دور اول اجتناب ناپذیر است؟

او گفت: “الان نیمی از راه را طی کرده ام. حتی با وجود گلف زیادی که بازی کرده ام، هنوز راه هایی در پیش دارم.” “هنوز گلف زیادی برای بازی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من فقط به روند خود پایبند هستم و به آنچه مربیم می گوید عمل می کنم.”

تیتیکول تایلند، 21 ساله که دو بار در تور LPGA برنده شد، شروع این فصل را به دلیل آسیب دیدگی انگشت شست از دست داد. او در روز جمعه شش پرنده و یک بوگی درست کرد.

من در اولین فصل خود در تور LPGA پس از بازی در LPGA کره از سال 2018 است. جمعه به آرامی گذشت.

لیدیا کو، شماره 1 سابق جهان، که در سال 2016 در میشن هیلز در صحرای کالیفرنیا برنده این تورنمنت شد، 71 شلیک کرد و بخشی از یک گروه بزرگ با چهار شوت پشت سر بود. او سال گذشته در فصل اول شورون در تگزاس این برش را از دست داد.

در میان 73 بازیکنی که امسال این کات را از دست دادند، قهرمانان گذشته پتی تاواتاناکیت (2021)، جین یانگ کو (2019)، پرنیلا لیندبرگ (2018)، سو یون ریو (2017)، لکسی تامپسون (2014)، استیسی لوئیس (2014) بودند. . 2011) و Yani Tseng (2010).

استف کیریاکو با 5 شوت بعد از 69 ضربه پیشتاز بود، در حالی که گابریلا رافلز پس از 73 شوت دو ضربه عقب بود، در حالی که سارا کمپ (73) یک شوت عقب تر، رابین چوی (73) و کاریس دیویدسون (74). در بیش از دو برش خراشیده شده است.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

با این حال، بزرگ ترین نام های استرالیا مینجی لی و هانا گرین زودتر از این کشور خارج شدند. لی شماره 5 جهان هفته بدی را پشت سر گذاشت، با تیراندازی 77 برای از دست دادن امتیاز هفت زیر، همراه با برنده اصلی همکار گرین (72، 5 اوور) و گریس کیم جوان (72، چهار اوور).

کیریاکو، 23 ساله، دارای دو رتبه برتر در بین 10 مسابقات بزرگ است و معتقد است که می تواند این آخر هفته حتی بالاتر هم برود. کیریاکو به LPGA Media گفت: «در گذشته، از اینکه در کانون توجه قرار بگیرم کمی می ترسیدم. من این آخر هفته کمی بیشتر آن را در آغوش می گیرم و سعی می کنم کاری را که چند روز گذشته انجام می دادم انجام دهم.

Lottie Woad آماتور بریتانیایی که به عنوان برنده مسابقات ملی زنان آماتور آگوستا در این ماه واجد شرایط شد، در اولین رویداد LGPA خود پس از دور دوم 69، چهار شوت عقب افتاد. وود بخشی از یک تساوی هفت طرفه برای رتبه 10 است. جودی ایوارت شاداف هموطن خود را نیز به نمایش می گذارد.

وود، دانش‌آموز دوم در ایالت فلوریدا، مسابقات قهرمانی ACC را برای شرکت در این مسابقات از دست می‌دهد. وود گفت: «این قطعاً یک گردباد بوده است. من فرصتی نداشتم که واقعاً اجازه بدهم آگوستا فریفته شود. من داشتم میام اینجا بدیهی است که من از آگوستا اعتماد به نفس زیادی کسب کردم، بنابراین سعی می کنم این هفته از آن استفاده کنم.

اورتون – ناتینگهام فارست: لیگ برتر – زنده | لیگ برتر

رویدادهای مهم

پس بیایید به آن تیم ها برگردیم. دایچه پس از بازگشت چلسی، دومینیک کالورت-لوین و ادریسا گوئی از مصدومیت، چهار تغییر انجام داد. بتو و اونانا می روند. در غیر این صورت جیمی گارنر هم نیمکت نشین می شود، آندره گومز شروع می کند و سیموس کلمن مشکل کشاله ران دارد و جای او به اشلی یانگ می رسد. Jarrod Branthwaite به اندازه کافی برای شروع آماده است.

برای به اشتراک گذاشتن

آه، شان دایچ هست. اندی هینچکلیف می گوید: رکورد دفاعی اورتون اخیراً بدتر شده است. دایچه توضیح می دهد که یافتن تعادل بین حمله و دفاع دشوار است. هنگامی که از گودیسون در مورد حفظ تیم در دو فصل گذشته پرسیده شد، او گفت که دوست دارد فکر کند بازیکنان نیز در آن نقش دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

فلش خبری: او آمد در حالی که من هنوز داشتم می رفتم. من به دلیل نداشتن سازماندهی مناسب تنبیه شدم.

برای به اشتراک گذاشتن

خوب، من می روم روکش های صندلی را بردارم تا آنها را به خشکشویی ببرم. دیدار او به زودی است زیرا من برای زندگی خود ارزش قائل هستم. ما از این به بعد تعجب خواهیم کرد که این تیم ها چه معنایی دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

تیم ها!

اورتون (4-2-3-1): پیکفورد؛ یانگ، تارکوفسکی، برانتویت، میکولنکو؛ گی، گومز، هریسون، دوکور، مک نیل. کالورت-لوین. جایگزین ها: ویرجینیا، کین، اونانا، دانجوما، بتو، گادفری، چرمیتی، گارنر، وارینگتون.

ناتینگهام فارست (4-2-3-1): سیل؛ ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا؛ دانیلو، دومینگز؛ رینا، گیبس وایت، هادسون اودوی؛ چوب. جایگزین ها: ترنر، سانگاره، توفولو، الانگا، یتس، اوریگی، مونتیل، اوموبامیدله، رودریگو ریبیرو.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

سلام و به آنچه که سرگرمی های گاردین آن را دربی خاموشی می نامند، خوش آمدید!

هر دو اورتون و فارست در جدول رده بندی کلی به ترتیب در رده های شانزدهم و هفدهم قرار دارند و به دلیل فقر شدید برنلی و شفیلد یونایتد تنها از دو رده آخر خارج هستند. اما لوتون تنها دو امتیاز از اول و یک امتیاز با رتبه دوم فاصله دارد، به این معنی که فاصله با برنتفورد رده پانزدهم اکنون پنج است، یک در سه امتیاز. اراده سقوط

اما کدام یک؟ اورتون دوشنبه شب در مقابل چلسی نمایش وحشتناکی داشت. آن‌ها آن‌قدر نامناسب عمل کردند که اگر در آن لحظه سقوط می‌کردند، کسی نمی‌توانست شکایت کند. اما هواداران گودیسون در هر یک از دو فصل گذشته آنها را نجات داده اند، و اگرچه 32 گل آنها در 32 بازی دومین بدترین گل در لیگ است، اما رکورد دفاعی آنها با 48 گل خورده تنها توسط سه تیم برتر بهتر شده است و هیچ می توان آن را مطابقت داد. تعجب خواهید کرد اگر شان دایچ به آنها الهام بخشد تا برد خانگی 1-0 را تضمین کنند که برای تضمین امنیت آنها کافی بود.

از سوی دیگر، جنگل منبع متفاوتی از بی کفایتی است. آنها در واقع بازیکنان بسیار خوبی دارند، به خصوص در حمله، بنابراین جدا کردن آنها در یک تیم آسان نیست. با این حال، دو بازی از چهار بازی اخیر آنها برابر منچسترسیتی و چلسی و دو بازی دیگر برابر شفیلد یونایتد و برنلی است، بنابراین حتی اگر امروز شکست بخورند، باز هم فضای لازم را برای انجام کارهای لازم خواهند داشت.

اما وضعیت مشابهی در مورد اورتون صدق می کند، که باید در خانه با لیورپول آرسنال و شفیلد یونایتد و همچنین یک سفر خارج از خانه به لوتون روبرو شود. این ممکن است قطعی باشد. یا، به بیان دیگر، پیش‌بینی چگونگی انجام این کار غیرممکن است، که به معنای لذت فراوان برای ما که هیچ پوستی در بازی نداریم و تجربه بقا برای کسانی که این کار را انجام می‌دهند، است. این خیلی ترسناک خواهد بود!

شروع: 13.30

برای به اشتراک گذاشتن

منچستریونایتد – تاتنهام: سوپر لیگ زنان – زنده | سوپرلیگ بانوان

رویدادهای مهم

42 دقیقه: اسپرز دوباره به دنبال حمله است و گراهام توپ را به ناز پاس می دهد اما آفساید اعلام می شود. یونایتد حمله بعدی را در اختیار دارد و تیونر سینه را کنترل می کند و خیلی خوب به نالسوند پاس می دهد، شوت به بیرون نمی رود و سپس وینبرگ خطا می شود تا اسپرز بتواند آن را دفع کند.

برای به اشتراک گذاشتن

40 دقیقه: پس از تکل وینبرگ، تونه یک ضربه ایستگاهی را خواستار شد اما این ضربه اعلام نشد و اسپرز فرار کرد. اسپنس لمس سنگینی دارد و پریس برد را برای تیم میزبان به دست می آورد تا پاک شود.

برای به اشتراک گذاشتن

38 دقیقه: این احتمالاً هیجان‌انگیزترین بخش بازی تا اینجای کار بوده است، اما من فکر می‌کنم که ما با یک نبرد لیگ واقعاً خوب روبرو شدیم – یونایتد در آماده‌سازی خود واقعا صبور است.

برای به اشتراک گذاشتن

36 دقیقه: تاتنهام دوباره جلو می آید و وینبرگ به سمت محوطه جریمه شوت می زند اما مانیون توپ را دفع می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

34 دقیقه: توماس مصدوم است، امیدوارم حالش خوب باشد، گراهام هم در بازی است.

برای به اشتراک گذاشتن

33 دقیقه: اگر پلک می زدید ممکن بود پیشرفت تاتنهام را از دست داده باشید، به همین سرعت اتفاق افتاد. وقتی ناز لمس کرد و از کنار Earps گذشت، کنترل خوبی بود. توماس در حال حاضر به دلیل مصدومیت در استراحت است.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-2 تاتنهام (ناز، 31 دقیقه)

چه خبره؟!

برای به اشتراک گذاشتن

دقیقه 31: گل از یک کرنر به دست آمد، این یک حرکت خوب بود زیرا سامانن توپ را کوتاه نگه داشت و وینبرگ توپ را در محوطه جریمه دریافت کرد. اسپنس چنان شوت ماهرانه ای داشت که به نظر می رسید انگلیس ممکن است لمسی داشته باشد اما آنها این کار را نکردند. یونایتد فکر می کرد آفساید هستند اما گل پابرجاست. اینجا VAR وجود ندارد.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-1 تاتنهام (ناز، 29)

اسپنس آن را منفجر کرد و چه ضربه ای است!

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

28 دقیقه: تاتنهام اکنون به جلو می آید و توماس یک حرکت زیبا از سمت راست انجام می دهد و پاس می دهد اما Earps توپ را از هوا خارج می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

26 دقیقه: پریس یک پاس دیدنی زد، چطور آن را مهارت خالص پیش بینی کرد. متأسفانه تون نمی تواند وصل شود و در عوض به گالتون می رسد که آفساید است.

برای به اشتراک گذاشتن

24 دقیقه: تاتنهام دوباره در موقعیت خوبی قرار دارد اما وینبرگ از بالای دروازه می گذرد – اسپرز باید از فرصت ها استفاده کند زیرا یونایتد در حال حاضر خونسردتر عمل می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

22 دقیقه: یونایتد پایش را روی پدال نگه داشت، این بار لو تیسیه به سمت دروازه شوت زد اما اسپنسر توپ را جمع کرد. تیم میزبان دوباره آمد و مالارد یک شوت وارد دروازه کرد، اسپنسر مهار کرد اما دروازه بان نتوانست توپ را حفظ کند اما بازیکن یونایتد قبل از شیرجه زدن برای توپ برگشتی به اندازه کافی برای ریکاوری تلاش کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

20 دقیقه: زلم توماس را از توپ خارج می کند تا حمله نهایی یونایتد را آغاز کند. پس از یک آماده سازی طولانی، تونه توپ را به محوطه جریمه می اندازد و توپ به پاریس می رسد، اما پریس توپ را به عنوان یک ضربه گل می بیند.

برای به اشتراک گذاشتن

18 دقیقه: ناز فضا پیدا می کند و وینبرگ را انتخاب می کند که در موقعیت عالی قرار دارد، اما تلاش او بسیار گسترده است. یک فرصت عالی هدر رفت

برای به اشتراک گذاشتن

16 دقیقه: وقتی گالتون توپ را رد می کند، هدف در محوطه جریمه باز هم ملارد است، اما اسپرز آن را خوب خواند، بازیکن فرانسوی تا اینجای کار بازی فوق العاده ای را پشت سر می گذارد.

برای به اشتراک گذاشتن

15 دقیقه: یونایتد در این بازی واقعاً پیشرفت کرد، تاتنهام در اوایل بهتر بود، اما تیم میزبان به ضربه زدن ادامه داد و ضربه آزاد به اندازه کافی دقیق بود که ملارد را انتخاب کرد، این حرکت واقعاً عالی بود. اسپرز ممکن است از شانس هایی که در مراحل ابتدایی نتوانستند از آنها استفاده کنند، ناراحت شوند.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-0 تاتنهام (مالارد، 13)

ناز یک ضربه ایستگاهی اعلام می کند و ایوانز آن را می گیرد، مالارد عالی می دود و به خانه می رود.

برای به اشتراک گذاشتن

12 دقیقه: یونایتد جلو می آید و پریس یک پاس عالی به تونه می دهد اما تلاش او خیلی زیاد است. اسپنس تلاش می کند تا از زمین خارج شود اما توسط مالارد شکست می خورد، با اولین سانتر خود هم تیمی پیدا نمی کند اما تیم میزبان دوباره می آید. پریس یک شوت دارد اما ملارد در آفساید است تا اسپرز بتواند خطر را برطرف کند.

برای به اشتراک گذاشتن

10 دقیقه: ناز یک ضربه ایستگاهی می زند و کاپیتان زلم ضربه ایستگاهی را می گیرد. تحویل خوب است اما تاتنهام به خوبی از آن جلوگیری کرد و آن را روشن شروع کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

8 دقیقه: پریس یک پاس خوب را ارسال می کند اما توماس توپ را دفع می کند، مهاجم یونایتد بهترین تهدیدی است که میزبان تاکنون در این بازی داشته است.

برای به اشتراک گذاشتن

6 دقیقه: انگلیس یک پاس عالی به توماس داد اما ایوانز به عقب برگشت و سعی کرد توپ را دفع کند. تیم میهمان در اینجا شروع بسیار بهتری داشت. در این ضربه، توپ به انگلیس ارسال می شود که توپ را به داخل محوطه می زند اما توپ به راحتی دفع می شود. یونایتد به دنبال شکسته شدن است اما نیلدن با پاریس خطا می کند. ضربه آزاد به سرعت زده شد اما لمس سخت پریس به اسپرز اجازه داد تا توپ را دفع کند.

برای به اشتراک گذاشتن

4 دقیقه: وینبرگ شروع خوبی در این مسابقه دارد و در تدافعی و همچنین هجومی نیز پیشرفت کرده است. یونایتد اکنون اولین دوره مالکیت خود را دارد اما ناز آنقدر خوب کار می کند که آنها را تحت فشار قرار می دهد که فضایی که فکر می کردند در اختیار دارند در حال خفه شدن است.

ماتیلدا وینبرگ از چنگ Aoife Mannion فرار می کند. عکس: پل کوری / تاتنهام هاتسپر FC / شاتر استوک
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

2 دقیقه: تا اینجا تمام مالکیت اسپرز بود و آنها یک فرصت عالی برای باز کردن دروازه داشتند. وینبرگ یک توپ خوب به انگلیس فرستاد اما او توپ را از بالای دروازه عبور داد.

برای به اشتراک گذاشتن

برای شروع! منچستریونایتد 0-0 تاتنهام

در اینجا ما می رویم. امروز یک مسابقه جالب برگزار شد زیرا پیش نمایش فینال جام حذفی زنان بود که قرار بود چند هفته دیگر برگزار شود.

برای به اشتراک گذاشتن

بازیکنان به زودی منتشر خواهند شد در دهکده ورزشی لی، منچستریونایتد برای آخرین بار در این فصل در ورزشگاه بازی می کند. آنها آخرین بازی خانگی خود را در ماه مه مقابل چلسی در اولدترافورد انجام خواهند داد.

برای به اشتراک گذاشتن

یکشنبه تنبلی دارید؟ در ادامه خبر امروز تو فر کباب هست؟ از طریق ایمیل یا X (@rendellx) به من اطلاع دهید. من برای ناهارم یک وعده غذایی دارم، پس لطفاً اجازه دهید از طریق شما زندگی کنم!

برای به اشتراک گذاشتن

آیا ثبت نام کرده اید؟ برای خبرنامه هفتگی رایگان فوتبال زنان ما، پست‌های دروازه را جابه‌جا می‌کنیم؟ در ایمیل شما قرار می گیرد و پر از مصاحبه ها، ستون ها و اخبار اختصاصی از سراسر جهان است. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید:

برای به اشتراک گذاشتن

منچستریونایتد چلسی را شکست داد در نیمه نهایی جام حذفی زنان، این دومین برد تیم اما هیز در همین چند هفته پس از باخت فینال کونتی کاپ به آرسنال بود. چلسی درد این بردها را مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان تحمل کرد. بر اساس این گزارش، آبی ها به اولین تیمی تبدیل شدند که در پنج سال گذشته بارسلونا را در خانه شکست دادند.

برای به اشتراک گذاشتن

رابرت ویلاهام، سرمربی تاتنهام گفت:ذهنیت ما به سمت بازی بعدی است، بنابراین نکته اصلی این است که یک 11 شروع خوب، یک نیمکت خوب، یک برنامه بازی خوب داشته باشیم و سعی کنیم منچستریونایتد را شکست دهیم، زیرا می خواهیم برای چهار تیم برتر رقابت کنیم. بدیهی است که بازی های زیادی وجود دارد. سخت است چون بازیکنی نمانده است، اما ما شانس داریم و باید در این مسابقه تلاش کنیم.

برای به اشتراک گذاشتن

مارک اسکینر سرمربی منچستریونایتد او در مورد تاتنهام گفت: “ناگهان اعتماد به نفس را به دست می آورید و وارد وضعیت جریان می شوید. و من فکر می کنم آنها امسال واقعاً از آن سود برده اند. من فکر می کنم کاری که شما به عنوان یک مربی در مقابل آن بازی می کنید، تلاش برای شکستن این جریان است. اگر جریان را بشکنید و آنها را وادار کنید به این فکر کنند که چگونه باید فوتبال بازی کنند، تیم “می توانید هماهنگی آن را به هم بزنید، تغییر می کند و سازگار می شود.”

برای به اشتراک گذاشتن

اخبار تیم اینجاست. منچستریونایتد نیکیتا پریس را که مقابل چلسی نیمکت نشین بود، دوباره به خدمت گرفت.

منچستر یونایتد:

گریس کلینتون فینال جام حذفی و بازی امروز را از دست خواهد داد زیرا نمی تواند با باشگاه مادرش روبرو شود.

تاتنهام:

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

سلام، به اخبار سوپر لیگ بانوان ما خوش آمدید. ابتدا امروز منچستریونایتد و تاتنهام را داریم، اولین بازی از دو دیداری که طرفین طی چند هفته آینده با یکدیگر بازی خواهند کرد.

این دو باشگاه در فینال جام حذفی زنان در 12 اردیبهشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده جدید این رقابت ها مشخص خواهد شد. این بدان معناست که تیم‌ها نه تنها در این هفته به دنبال کسب سه امتیاز برای کمک به جاه‌طلبی‌های خود در لیگ هستند، بلکه باعث ناراحتی رقبای دیگری نیز می‌شوند که سد راه طلا هستند.

WSL یونایتد در رده پنجم قرار دارد و پیروزی امروز باعث می شود آنها بار دیگر به جمع چهار تیم برتر صعود کنند. امیدهای فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان زنان احتمالاً به پایان رسیده است، اما اکنون هدف آنها قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر خواهد بود.

در همین حال، تاتنهام در رده ششم قرار دارد و سه امتیاز آنها را به سبقت گرفتن از یونایتد نزدیکتر می کند. به زودی به آنچه در این آماده سازی گفته شد نگاهی می اندازیم، اما ابتدا نگاهی به اخبار تیم می اندازیم.

برای به اشتراک گذاشتن

بهترین آژانس های بسکتبال یورولیگ (فصل 2023-24)

2024-04-19T13:57:36+00:00

2024-04-19T14:08:30+00:00.

آنتونیس استروگیلاکیس

19/آوریل/24 13:57

Eurohoops.net


آنتونیس استروگیلاکیس




با تکمیل فصل عادی یورولیگ و بازی های پلی آف به زودی، Eurohoops بهترین بازیکنان مسابقات را به نمایش می گذارد.

اما رادوکانو با شکست دادن لیندا نوسکووا در اشتوتگارت | اما رادوکانو

اما رادوکانو می‌گوید بهترین‌ها هنوز در راه است زیرا او به فرم عالی خود با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آزاد اشتوتگارت ادامه می‌دهد. قهرمان اپن آمریکا در سال 2021 روز جمعه در آلمان با شکست لیندا نوسکووا با نتایج 6-0 و 7-5 به تساوی شگفت انگیز در مرحله یک هشتم نهایی با ایگا سویاتک شماره 1 جهان دست یافت.

رادوکانو پس از سال 2023 طاقت فرسا بازگشته است، اما در آخر هفته عالی به نظر می رسید، دو تساوی در جام بیلی ژان کینگ به دست آورد و سپس با کنار زدن آنجلیک کربر مورد علاقه خانگی در روز چهارشنبه در دور اول، آنجلیک کربر را کنار زد.

او دوباره آن را افزایش داد تا رتبه 31 جهان خود را از دست بدهد تا یک چهارم نهایی 2022 را با سویاتک تکرار کند. علیرغم تمام مشکلاتی که رادوکانو از زمان قهرمانی در یو اس اوپن در سال 2021 تجربه کرده است، او هرگز در بازگشت روزهای خوب شک نکرده است.

او در مصاحبه حضوری خود گفت: “من خیلی تعجب نکردم زیرا واقعا سخت در زمین تمرین کار می کردم و می دانستم که این فقط یک زمان است.” این بهترین من نیست، من هنوز راه زیادی در پیش دارم. من واقعا خوشحالم که جوایز در حال رسیدن به زمین هستند.

وقتی هر روز تمرین می کنید، احساس می کنید نتایج آنطور که می خواهید پیش نمی رود. هرگز آنقدر دور نیست، این چیزی است که من یاد گرفته ام.

“تجربه همه چیزهایی که من از سر گذرانده ام حس متفاوتی از قدردانی به شما می دهد، هیچ چیز مانند بازی در مقابل هواداران و بازی تنیس خوب نیست.”

او با سخت ترین آزمون پیشرفت خود در برابر شماره 1 جهان لهستان، که در زمین های خاکی ماهر است، روبرو خواهد شد، اما بریتانیایی می داند که تحت هیچ فشاری نیست.

رادوکانو که در رده بندی جهانی به رده 303 صعود کرد، افزود: ما دو سال پیش در یک کوارتر اینجا بازی کردیم. من طی دو سال راه طولانی را پیموده ام و او دستاوردهای زیادی داشته است. من چیزی برای از دست دادن ندارم، می توانم تاب بخورم و از آن لذت ببرم. امیدوارم به مرور زمان بهتر بشه من خوبم.”

جام حذفی بازتاب واکنش شدید، ناگلزمن قرارداد آلمان را تمدید کرد: اخبار فوتبال – زنده | فوتبال

رویدادهای مهم

ما در مورد مارک رابینز صحبت می کنیم. کجا بودید؟ من آن را در اتاق جلوی پدربزرگ و مادربزرگم در Sale در ترافورد باشکوه تماشا می کردم.

ویل آنوین با چند نفر از هم تیمی های رابینز صحبت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

اریک تن هاگ در جام حذفی حرفش را زدرقابتی که می تواند بیکن او را نجات دهد: «برای فرهنگ فوتبال انگلیس بسیار غم انگیز است، اما همچنین فکر می کنم اجتناب ناپذیر است و هیچ کس نمی تواند کاری در مورد آن انجام دهد. این به دلیل بار بیش از حد بر روی برنامه است و این امر توسط فیفا و یوفا دیکته می شود.

“ما رقیب بزرگی هستیم، تاثیر زیادی داریم و تاثیر زیادی داریم، اما بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارند و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و این باید متوقف شود.” باشگاه‌های انگلیس، اما برای بازیکنان سطح بالای برنامه متاسفم.

او وقتی چند سال دیگر هدایت نورثهمپتون را بر عهده خواهد گرفت، به این موضوع فکر نخواهد کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

جان بروین

عصر بخیر. فقط اتحادیه فوتبال انگلیس می تواند جام حذفی را در آخر هفته نیمه نهایی برگزار کند.

برای به اشتراک گذاشتن

وقت آن است که آن را برای بازی دو به جان بروین بسپاریم. او همیشه یک گوشه عالی می دود.

برای به اشتراک گذاشتن

هرفورد برای همیشه با جام حذفی و گل معروف رونی رادفورد به نیوکاسل همراه خواهد بود. مانند بسیاری از افراد پایین تر از هرم، آنها از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تغییر فرمت ناراضی هستند و این بیانیه را صادر کرده اند.

مایلیم ناامیدی خود را از اعلام لیگ برتر و اتحادیه فوتبال مبنی بر تغییر فرمت جام حذفی، از جمله لغو تکرار از دور اول به بعد، ابراز کنیم.

واضح است که این تصمیم با نظرات اقلیت کوچکی از باشگاه‌ها در خط مقدم اتخاذ شده است، بدون توجه به اهمیت و ویژه بودن جام حذفی برای صدها باشگاه دیگر – هم از نظر مالی و هم از طریق علاقه اضافی. اغلب در جوامع محلی ایجاد می شود.

شهر ما به لطف موفقیت لیگ جنوبی هرفورد یونایتد کالین آدیسون در دهه 1970 بر روی نقشه فوتبال منجنیق شد و پیروزی تیمش در دور سوم جام حذفی انگلیس مقابل نیوکاسل یونایتد در فوریه 1972 یکی از ناراحتی های بزرگ فوتبال است. تاریخچه مسابقات هیچ کس هرگز رونی رادفورد بزرگ و فقید را فراموش نخواهد کرد.

دقیقاً چنین قتل عام دیگری امکان پذیر نخواهد بود، زیرا طبق قوانین جدید جام حذفی، مسابقه باید در سنت جیمز پارک بدون نمایش بازی برگشت در خیابان ادگار برگزار شود.

ما به بسیاری از باشگاه‌های EFL و غیر لیگ می‌پیوندیم که از اتحادیه فوتبال خواسته‌اند تا این تصمیم را تا زمانی که رایزنی کامل با همه سهامداران آسیب‌دیده در بازی مورد علاقه ما انجام شود، تعلیق کند.»

برای به اشتراک گذاشتن

آیا اما هیز می تواند با کسب تنها جامی که در طول سلطنت بسیار موفق 12 ساله اش از او دور شده، با چلسی خداحافظی کند؟ سوزان رک پیش از اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان که در اسپانیا برگزار می شود، می گوید که بارسلونا یک رقیب ترسناک است.

برای به اشتراک گذاشتن

ماگدالنا اریکسون، برنده پنج دوره WSL چلسی، راه خود را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان راه اندازی کرد. اولین بازی ها شنبه است.

12.30: بارسلونا – چلسی
ساعت 6 عصر: لیون – پاری سن ژرمن

برای به اشتراک گذاشتن

همانطور که FA تصمیم خود را برای خلاص شدن از تکرار تکرار می کندسایر مدیران نیز در نشست خبری امروز نظرات خود را بیان می کنند.

دیوید مویس، سرمربی وستهم را معرفی می کنیم. “فکر می‌کنم تقویم فوتبال خیلی پر است، فکر می‌کنم بازی‌های زیادی وجود دارد. چیزی در فوتبال باید در جایی تسلیم شود، در غیر این صورت می‌بینید که خیلی سخت خواهد بود. من نمی‌گویم این چیزی است که باید داده شود، اما در آینده، همه چیز باید کمی آرام شود تا به بازیکنان فضای بیشتری داده شود.” من فکر می کنم لازم است.

برای به اشتراک گذاشتن

مارک رابینز، سرمربی کاونتری، نظرات خود را در مورد اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس برای لغو تکرار جام حذفی بیان کرده است. مهاجم سابق منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی این هفته به مصاف تیم سابقش خواهد رفت.

شما به سطح پایه و EFL نگاه کنید، آنها همه بخش هایی از هرم هستند که باید به یکدیگر تغذیه کنند و در نهایت به لیگ برتر تغذیه شوند. همه ما نقش خود را در توسعه این موارد ایفا کرده ایم و این را هرگز نباید دست کم گرفت یا فراموش کرد.

فکر می‌کنم چیزهای دیگری هم می‌توانست اتفاق بیفتد، مانند بازی‌های مجدد تا دور سوم، چیزی که روی باشگاه‌های بزرگی که این تصمیم را گرفتند تأثیری نداشت.

“در پایان روز، رفتن به زیر این سطح برای همه ناامید کننده است، در این شکی نیست، اما هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم جز نگرانی های مربوط به سر و صدا. شاید این باشگاه ها نیاز به تجدید نظر داشته باشند، اما پذیرش این موضوع برای آنها واقعا دشوار است.”

و برخی جزئیات بیشتر از رسانه PA زیرا این داستان در جهت های متفاوت تری پیش می رود.

صبح روز جمعه برادفورد به گروهی از باشگاه‌های EFL پیوست و این حرکت را محکوم کرد. از جمله آکرینگتون، کرالی، گریمزبی، پیتربورو، ترانمیر و کنفدراسیون فوتبال آسیا ویمبلدون بودند. بیانیه بانتمز گفته است که اگرچه مشورت گذشته نگر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان مورد نیاز است، اما اکنون این “چیزی کمتر از یک توهین” نخواهد بود.

منابع نزدیک به EFL می گویند که اگرچه تأیید در سطح هیئت حرفه ای داده شده است، اما تغییرات در آنجا به عنوان یک واقعیت انجام شده ارائه شده است. منابع افزودند که EFL از بحث در مورد نحوه جبران خسارت باشگاه هایش برای از دست دادن بازی های تکراری دور نگه داشته شده است و اعلامیه روز پنجشنبه در مورد جزئیات بودجه اضافی برای بازی عمومی بی نتیجه بود.

برای به اشتراک گذاشتن

ناگلزمن قرارداد جدیدی با تیم ملی آلمان امضا کرد

یولیان ناگلزمن تا جام جهانی 2026 سرمربی آلمان خواهد بود. پس دیگر بازگشتی به بایرن وجود ندارد. رئیس برایتون، روبرتو دزربی، ممکن است اکنون در حال آماده شدن برای کتاب هری کین و باواریایی ها باشد (ترکیب پاپ دهه 60/دستگاه گرم کردن بیتلز).

🚨🇩🇪 رسمی: جولیان ناگلزمن قرارداد جدیدی به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 امضا کرد.

این تصمیم قلب است. مربیگری تیم ملی افتخار بزرگی است. ما می توانیم الهام بخش کشور باشیم. pic.twitter.com/0bGwtU9EZ2

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیانیه پخش FA در واکنش به تغییرات جام حذفی

اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با تصمیم برای لغو تکرار جام حذفی و تغییر تاریخ نهایی بیانیه ای صادر کرد. در مورد سازمان های بزرگ و شرکت های تلویزیونی صحبت های زیادی وجود دارد، اما ما چیزی در مورد مشاوره گروه های هواداران نمی بینیم. این خیلی عجیبه.

بیانیه FA در مورد تغییرات جام حذفی امارات

— جام حذفی امارات (@EmiratesFACup) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیایید به خاطرات جام حذفی بازگردیم. از آنجایی که لوک گارارد در آستانه بر عهده گرفتن مسئولیت آخرین بازی خود برای بورهام وود است، استیون پای در این گزارش شخصی از سلطنت فراموش نشدنی نه ساله خود تشکر می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

در ضمن در چمپیونشیپ، تعدادی از تیم های سابق لیگ برتر به جای اینکه خوشبینانه به بالا نگاه کنند، به شدت پایین نگاه می کنند. ویل آنوین توضیح می دهد که چگونه رویکردهای کوتاه مدت باشگاه ها را عقب می اندازد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی های نیمه نهایی جام حذفی و لیگ برتر این هفته همه اینها در ستون دو رقمی رو به جلو مورد علاقه همه زیر ذره بین است.

“این ایده آل نیست که سه روز بعد از رفتن به رئال مادرید با چلسی روبرو شوید. چلسی قبلاً در لیگ شرایط سختی را برای سیتی ایجاد کرده است، دو مساوی کرده و خط دفاعی خود را با سرعت نیم فصل خود به هم می زند. گواردیولا مراقب خواهد بود. اما رقابت قهرمانی هنوز سخت است و سیتی با چالشی در میانه هفته روبرو خواهد شد.” او باید سفر سختی به برایتون در نظر بگیرد.

برای به اشتراک گذاشتن

از نیمه نهایی معروف گیگز تا چهار مسابقه اخیر امسال. همه چیز چگونه خواهد شد؟ آیا فینال جام حذفی منچستر برای دومین سال متوالی برگزار می شود؟ آیا کاونتری می تواند یک شوک بزرگ ایجاد کند؟ آیا کول پالمر باعث پشیمانی بیشتر فروشنده خواهد شد؟

شنبه 17.15: منچستر سیتی – چلسی
یکشنبه 15:30: کاونتری – منچستریونایتد

برای به اشتراک گذاشتن

وقتی در حال ساختن جهانی بدون تکرار جام حذفی هستید، نمی توانید این چیزها را درک کنید. بگیر موتی…

دور سوم، 1972: هرفورد یونایتد 2-1 نیوکاسل
ضربه 30 یاردی معروف رونی رادفورد به هرفورد کمک کرد تا به اولین باشگاه غیر لیگی تبدیل شود که از سال 1949 یک تیم بزرگسال را شکست می دهد.

اوه چه هدفی! عجب هدفی!

نیمه نهایی، 1999: منچستریونایتد 2-1 آرسنال
رایان گیگز که پس از گل های دیوید بکهام و دنیس برگکمپ، نتیجه را 1-1 کرد، خط دفاعی آرسنال را شکست و از دیوید سیمن گذشت تا یکی از لحظات نمادین جام حذفی را خلق کند. پیراهنش را در می آورد و می رود.

گیگز در دقیقه 109 گل زد!

دور چهارم، 2004: تاتنهام 3-4 منچسترسیتی
سیتی یک کامبک باورنکردنی انجام داد و اسپرز را در وایت هارت لین شکست داد و در نیمه اول با نتیجه 3-0 با 10 نفر عقب افتاد.

دور سوم، 2015: وستهام 2-2 اورتون (وستهم 9-8 در ضربات پنالتی پیروز شد)
شاید خاطره انگیزتر از همه، آدریان دروازه بان وستهم بود که در مرکز صحنه قرار گرفت و دستکش هایش را قبل از تبدیل پنالتی برنده در پایان ضربات پنالتی ماراتن در بولین گراوند و مسابقه ای که برای 120 دقیقه پر پیچ و خم بود، به زمین انداخت.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

آمار جالبی در این هفته وجود دارد مبنی بر اینکه اریک دایر به بیشترین مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ آرسنال رسیده است.. با در نظر گرفتن این موضوع، مکس رشدن یک سوال را مطرح می کند…

برای به اشتراک گذاشتن

منچسترسیتی و آرسنال بلافاصله پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این به ناچار به حرکت های بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی مرتبط است.

برای به اشتراک گذاشتن

تصمیم برای حذف تکرار جام حذفی از دور اول فصل آینده، خشم را برانگیخته است. همانطور که من این را می نویسم، مارک پالیوس، مدیر اجرایی سابق FA و رئیس ترانمر روورز، طحال خود را در TalkSport تخلیه می کند. در داستان زیر نیز از او نقل شده است. این یک موضوع بسیار داغ است.

برای به اشتراک گذاشتن

معادله ای که برای کسانی که قصد کسب مقام پنجمی در لیگ برتر را دارند هشدار خواهد داد. خروج از اروپا برای منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول + پیشرفت برای بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن = آلمان > انگلیس در رقابت برای جایگاه اضافی در لیگ قهرمانان اروپا. لیگ برتر تقریباً با مشکل به نظر می رسید، اما نتایج این هفته تغییر چشمگیری را به نفع بوندسلیگا نشان داد. دیوید هایتنر همه چیز را توضیح می دهد.

پس از تساوی روز پنجشنبه، آلمان از هفت باشگاه با ضریب 17.929 125.5 امتیاز گرفت، در حالی که انگلیس 139 امتیاز از هشت باشگاه با ضریب 17.375 دریافت کرد. فرانسه 96.5 امتیاز از 6 به 16083 دریافت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

بیایید با واکنش های دیشب شروع کنیم. ناامید کننده برای لیورپول و وستهام، اما نه برای استون ویلا. دروازه بان امیلیانو مارتینز با گرفتن دو بار کارت زرد و ظاهر شدن به عنوان قهرمان خاموش کننده جمعیت در ضربات پنالتی، بدجنسی را به سطوح جدیدی ارتقا می دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

نیمه نهایی جام حذفی، چهار بازی آخر در لیگ قهرمانان زنان و رقابت سه اسبه قهرمانی لیگ برتر نشان می دهد که انرژی مثبت از همه جهات در جریان است و به بزرگترین آخر هفته فصل تا کنون می رویم. اما هنوز به این سادگی نیست.

یک مزخرف قدیمی در مورد جام حذفی وجود دارد. تصمیم برای حذف تکرار از دور اول تا فصل بعد در بسیاری از اقشار به عنوان “مایه شرمساری” توصیف شد. حرکتی که برای انحراف بیشتر ترازو به نفع باشگاه های بزرگ طراحی شده و آنها را حتی بیشتر از این محروم می کند. هرم درآمد بسیار مورد نیاز را پایین بیاورید. به راحتی می توان گفت تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس که شامل تعویق فینال به آخر هفته لیگ برتر شد، خشم زیادی را برانگیخت.

باشگاه‌های بزرگ به‌جای افزایش سرعت، در اوج تلاش می‌کنند. مثلث منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول پس از حذف شدن از اروپا به طرق مختلف، با اندکی کسادی وارد آخر هفته می شوند. هنوز خبرهای خوبی از استون ویلا وجود دارد.

آرسنال و لیورپول که آخر هفته گذشته نیز شکست های غیرمنتظره ای را متحمل شدند، شانس بازگشت به صدر جدول را دارند، حداقل با حضور منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی.

همچنین این یک آخر هفته بزرگ برای زنان چلسی است زیرا آنها به اسپانیا سفر می کنند تا در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا بروند. در نیمه دیگر رقبای فرانسوی لیون و پی اس جی به مصاف یکدیگر می روند.

آماده سازی برای همه چیز از هم اکنون آغاز می شود، با واکنش های تکرار جام حذفی، واکنش های شب گذشته، اخبار ضریب هشدار دهنده، چت مدیر، اخبار تیم و چیزهای تصادفی مختلف دیگر!

برای به اشتراک گذاشتن

1 2 3 58