جام حذفی بازتاب واکنش شدید، ناگلزمن قرارداد آلمان را تمدید کرد: اخبار فوتبال – زنده | فوتبال

رویدادهای مهم

ما در مورد مارک رابینز صحبت می کنیم. کجا بودید؟ من آن را در اتاق جلوی پدربزرگ و مادربزرگم در Sale در ترافورد باشکوه تماشا می کردم.

ویل آنوین با چند نفر از هم تیمی های رابینز صحبت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

اریک تن هاگ در جام حذفی حرفش را زدرقابتی که می تواند بیکن او را نجات دهد: «برای فرهنگ فوتبال انگلیس بسیار غم انگیز است، اما همچنین فکر می کنم اجتناب ناپذیر است و هیچ کس نمی تواند کاری در مورد آن انجام دهد. این به دلیل بار بیش از حد بر روی برنامه است و این امر توسط فیفا و یوفا دیکته می شود.

“ما رقیب بزرگی هستیم، تاثیر زیادی داریم و تاثیر زیادی داریم، اما بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارند و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و این باید متوقف شود.” باشگاه‌های انگلیس، اما برای بازیکنان سطح بالای برنامه متاسفم.

او وقتی چند سال دیگر هدایت نورثهمپتون را بر عهده خواهد گرفت، به این موضوع فکر نخواهد کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

جان بروین

عصر بخیر. فقط اتحادیه فوتبال انگلیس می تواند جام حذفی را در آخر هفته نیمه نهایی برگزار کند.

برای به اشتراک گذاشتن

وقت آن است که آن را برای بازی دو به جان بروین بسپاریم. او همیشه یک گوشه عالی می دود.

برای به اشتراک گذاشتن

هرفورد برای همیشه با جام حذفی و گل معروف رونی رادفورد به نیوکاسل همراه خواهد بود. مانند بسیاری از افراد پایین تر از هرم، آنها از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تغییر فرمت ناراضی هستند و این بیانیه را صادر کرده اند.

مایلیم ناامیدی خود را از اعلام لیگ برتر و اتحادیه فوتبال مبنی بر تغییر فرمت جام حذفی، از جمله لغو تکرار از دور اول به بعد، ابراز کنیم.

واضح است که این تصمیم با نظرات اقلیت کوچکی از باشگاه‌ها در خط مقدم اتخاذ شده است، بدون توجه به اهمیت و ویژه بودن جام حذفی برای صدها باشگاه دیگر – هم از نظر مالی و هم از طریق علاقه اضافی. اغلب در جوامع محلی ایجاد می شود.

شهر ما به لطف موفقیت لیگ جنوبی هرفورد یونایتد کالین آدیسون در دهه 1970 بر روی نقشه فوتبال منجنیق شد و پیروزی تیمش در دور سوم جام حذفی انگلیس مقابل نیوکاسل یونایتد در فوریه 1972 یکی از ناراحتی های بزرگ فوتبال است. تاریخچه مسابقات هیچ کس هرگز رونی رادفورد بزرگ و فقید را فراموش نخواهد کرد.

دقیقاً چنین قتل عام دیگری امکان پذیر نخواهد بود، زیرا طبق قوانین جدید جام حذفی، مسابقه باید در سنت جیمز پارک بدون نمایش بازی برگشت در خیابان ادگار برگزار شود.

ما به بسیاری از باشگاه‌های EFL و غیر لیگ می‌پیوندیم که از اتحادیه فوتبال خواسته‌اند تا این تصمیم را تا زمانی که رایزنی کامل با همه سهامداران آسیب‌دیده در بازی مورد علاقه ما انجام شود، تعلیق کند.»

برای به اشتراک گذاشتن

آیا اما هیز می تواند با کسب تنها جامی که در طول سلطنت بسیار موفق 12 ساله اش از او دور شده، با چلسی خداحافظی کند؟ سوزان رک پیش از اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان که در اسپانیا برگزار می شود، می گوید که بارسلونا یک رقیب ترسناک است.

برای به اشتراک گذاشتن

ماگدالنا اریکسون، برنده پنج دوره WSL چلسی، راه خود را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان راه اندازی کرد. اولین بازی ها شنبه است.

12.30: بارسلونا – چلسی
ساعت 6 عصر: لیون – پاری سن ژرمن

برای به اشتراک گذاشتن

همانطور که FA تصمیم خود را برای خلاص شدن از تکرار تکرار می کندسایر مدیران نیز در نشست خبری امروز نظرات خود را بیان می کنند.

دیوید مویس، سرمربی وستهم را معرفی می کنیم. “فکر می‌کنم تقویم فوتبال خیلی پر است، فکر می‌کنم بازی‌های زیادی وجود دارد. چیزی در فوتبال باید در جایی تسلیم شود، در غیر این صورت می‌بینید که خیلی سخت خواهد بود. من نمی‌گویم این چیزی است که باید داده شود، اما در آینده، همه چیز باید کمی آرام شود تا به بازیکنان فضای بیشتری داده شود.” من فکر می کنم لازم است.

برای به اشتراک گذاشتن

مارک رابینز، سرمربی کاونتری، نظرات خود را در مورد اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس برای لغو تکرار جام حذفی بیان کرده است. مهاجم سابق منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی این هفته به مصاف تیم سابقش خواهد رفت.

شما به سطح پایه و EFL نگاه کنید، آنها همه بخش هایی از هرم هستند که باید به یکدیگر تغذیه کنند و در نهایت به لیگ برتر تغذیه شوند. همه ما نقش خود را در توسعه این موارد ایفا کرده ایم و این را هرگز نباید دست کم گرفت یا فراموش کرد.

فکر می‌کنم چیزهای دیگری هم می‌توانست اتفاق بیفتد، مانند بازی‌های مجدد تا دور سوم، چیزی که روی باشگاه‌های بزرگی که این تصمیم را گرفتند تأثیری نداشت.

“در پایان روز، رفتن به زیر این سطح برای همه ناامید کننده است، در این شکی نیست، اما هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم جز نگرانی های مربوط به سر و صدا. شاید این باشگاه ها نیاز به تجدید نظر داشته باشند، اما پذیرش این موضوع برای آنها واقعا دشوار است.”

و برخی جزئیات بیشتر از رسانه PA زیرا این داستان در جهت های متفاوت تری پیش می رود.

صبح روز جمعه برادفورد به گروهی از باشگاه‌های EFL پیوست و این حرکت را محکوم کرد. از جمله آکرینگتون، کرالی، گریمزبی، پیتربورو، ترانمیر و کنفدراسیون فوتبال آسیا ویمبلدون بودند. بیانیه بانتمز گفته است که اگرچه مشورت گذشته نگر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان مورد نیاز است، اما اکنون این “چیزی کمتر از یک توهین” نخواهد بود.

منابع نزدیک به EFL می گویند که اگرچه تأیید در سطح هیئت حرفه ای داده شده است، اما تغییرات در آنجا به عنوان یک واقعیت انجام شده ارائه شده است. منابع افزودند که EFL از بحث در مورد نحوه جبران خسارت باشگاه هایش برای از دست دادن بازی های تکراری دور نگه داشته شده است و اعلامیه روز پنجشنبه در مورد جزئیات بودجه اضافی برای بازی عمومی بی نتیجه بود.

برای به اشتراک گذاشتن

ناگلزمن قرارداد جدیدی با تیم ملی آلمان امضا کرد

یولیان ناگلزمن تا جام جهانی 2026 سرمربی آلمان خواهد بود. پس دیگر بازگشتی به بایرن وجود ندارد. رئیس برایتون، روبرتو دزربی، ممکن است اکنون در حال آماده شدن برای کتاب هری کین و باواریایی ها باشد (ترکیب پاپ دهه 60/دستگاه گرم کردن بیتلز).

🚨🇩🇪 رسمی: جولیان ناگلزمن قرارداد جدیدی به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 امضا کرد.

این تصمیم قلب است. مربیگری تیم ملی افتخار بزرگی است. ما می توانیم الهام بخش کشور باشیم. pic.twitter.com/0bGwtU9EZ2

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیانیه پخش FA در واکنش به تغییرات جام حذفی

اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با تصمیم برای لغو تکرار جام حذفی و تغییر تاریخ نهایی بیانیه ای صادر کرد. در مورد سازمان های بزرگ و شرکت های تلویزیونی صحبت های زیادی وجود دارد، اما ما چیزی در مورد مشاوره گروه های هواداران نمی بینیم. این خیلی عجیبه.

بیانیه FA در مورد تغییرات جام حذفی امارات

— جام حذفی امارات (@EmiratesFACup) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیایید به خاطرات جام حذفی بازگردیم. از آنجایی که لوک گارارد در آستانه بر عهده گرفتن مسئولیت آخرین بازی خود برای بورهام وود است، استیون پای در این گزارش شخصی از سلطنت فراموش نشدنی نه ساله خود تشکر می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

در ضمن در چمپیونشیپ، تعدادی از تیم های سابق لیگ برتر به جای اینکه خوشبینانه به بالا نگاه کنند، به شدت پایین نگاه می کنند. ویل آنوین توضیح می دهد که چگونه رویکردهای کوتاه مدت باشگاه ها را عقب می اندازد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی های نیمه نهایی جام حذفی و لیگ برتر این هفته همه اینها در ستون دو رقمی رو به جلو مورد علاقه همه زیر ذره بین است.

“این ایده آل نیست که سه روز بعد از رفتن به رئال مادرید با چلسی روبرو شوید. چلسی قبلاً در لیگ شرایط سختی را برای سیتی ایجاد کرده است، دو مساوی کرده و خط دفاعی خود را با سرعت نیم فصل خود به هم می زند. گواردیولا مراقب خواهد بود. اما رقابت قهرمانی هنوز سخت است و سیتی با چالشی در میانه هفته روبرو خواهد شد.” او باید سفر سختی به برایتون در نظر بگیرد.

برای به اشتراک گذاشتن

از نیمه نهایی معروف گیگز تا چهار مسابقه اخیر امسال. همه چیز چگونه خواهد شد؟ آیا فینال جام حذفی منچستر برای دومین سال متوالی برگزار می شود؟ آیا کاونتری می تواند یک شوک بزرگ ایجاد کند؟ آیا کول پالمر باعث پشیمانی بیشتر فروشنده خواهد شد؟

شنبه 17.15: منچستر سیتی – چلسی
یکشنبه 15:30: کاونتری – منچستریونایتد

برای به اشتراک گذاشتن

وقتی در حال ساختن جهانی بدون تکرار جام حذفی هستید، نمی توانید این چیزها را درک کنید. بگیر موتی…

دور سوم، 1972: هرفورد یونایتد 2-1 نیوکاسل
ضربه 30 یاردی معروف رونی رادفورد به هرفورد کمک کرد تا به اولین باشگاه غیر لیگی تبدیل شود که از سال 1949 یک تیم بزرگسال را شکست می دهد.

اوه چه هدفی! عجب هدفی!

نیمه نهایی، 1999: منچستریونایتد 2-1 آرسنال
رایان گیگز که پس از گل های دیوید بکهام و دنیس برگکمپ، نتیجه را 1-1 کرد، خط دفاعی آرسنال را شکست و از دیوید سیمن گذشت تا یکی از لحظات نمادین جام حذفی را خلق کند. پیراهنش را در می آورد و می رود.

گیگز در دقیقه 109 گل زد!

دور چهارم، 2004: تاتنهام 3-4 منچسترسیتی
سیتی یک کامبک باورنکردنی انجام داد و اسپرز را در وایت هارت لین شکست داد و در نیمه اول با نتیجه 3-0 با 10 نفر عقب افتاد.

دور سوم، 2015: وستهام 2-2 اورتون (وستهم 9-8 در ضربات پنالتی پیروز شد)
شاید خاطره انگیزتر از همه، آدریان دروازه بان وستهم بود که در مرکز صحنه قرار گرفت و دستکش هایش را قبل از تبدیل پنالتی برنده در پایان ضربات پنالتی ماراتن در بولین گراوند و مسابقه ای که برای 120 دقیقه پر پیچ و خم بود، به زمین انداخت.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

آمار جالبی در این هفته وجود دارد مبنی بر اینکه اریک دایر به بیشترین مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ آرسنال رسیده است.. با در نظر گرفتن این موضوع، مکس رشدن یک سوال را مطرح می کند…

برای به اشتراک گذاشتن

منچسترسیتی و آرسنال بلافاصله پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این به ناچار به حرکت های بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی مرتبط است.

برای به اشتراک گذاشتن

تصمیم برای حذف تکرار جام حذفی از دور اول فصل آینده، خشم را برانگیخته است. همانطور که من این را می نویسم، مارک پالیوس، مدیر اجرایی سابق FA و رئیس ترانمر روورز، طحال خود را در TalkSport تخلیه می کند. در داستان زیر نیز از او نقل شده است. این یک موضوع بسیار داغ است.

برای به اشتراک گذاشتن

معادله ای که برای کسانی که قصد کسب مقام پنجمی در لیگ برتر را دارند هشدار خواهد داد. خروج از اروپا برای منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول + پیشرفت برای بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن = آلمان > انگلیس در رقابت برای جایگاه اضافی در لیگ قهرمانان اروپا. لیگ برتر تقریباً با مشکل به نظر می رسید، اما نتایج این هفته تغییر چشمگیری را به نفع بوندسلیگا نشان داد. دیوید هایتنر همه چیز را توضیح می دهد.

پس از تساوی روز پنجشنبه، آلمان از هفت باشگاه با ضریب 17.929 125.5 امتیاز گرفت، در حالی که انگلیس 139 امتیاز از هشت باشگاه با ضریب 17.375 دریافت کرد. فرانسه 96.5 امتیاز از 6 به 16083 دریافت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

بیایید با واکنش های دیشب شروع کنیم. ناامید کننده برای لیورپول و وستهام، اما نه برای استون ویلا. دروازه بان امیلیانو مارتینز با گرفتن دو بار کارت زرد و ظاهر شدن به عنوان قهرمان خاموش کننده جمعیت در ضربات پنالتی، بدجنسی را به سطوح جدیدی ارتقا می دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

نیمه نهایی جام حذفی، چهار بازی آخر در لیگ قهرمانان زنان و رقابت سه اسبه قهرمانی لیگ برتر نشان می دهد که انرژی مثبت از همه جهات در جریان است و به بزرگترین آخر هفته فصل تا کنون می رویم. اما هنوز به این سادگی نیست.

یک مزخرف قدیمی در مورد جام حذفی وجود دارد. تصمیم برای حذف تکرار از دور اول تا فصل بعد در بسیاری از اقشار به عنوان “مایه شرمساری” توصیف شد. حرکتی که برای انحراف بیشتر ترازو به نفع باشگاه های بزرگ طراحی شده و آنها را حتی بیشتر از این محروم می کند. هرم درآمد بسیار مورد نیاز را پایین بیاورید. به راحتی می توان گفت تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس که شامل تعویق فینال به آخر هفته لیگ برتر شد، خشم زیادی را برانگیخت.

باشگاه‌های بزرگ به‌جای افزایش سرعت، در اوج تلاش می‌کنند. مثلث منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول پس از حذف شدن از اروپا به طرق مختلف، با اندکی کسادی وارد آخر هفته می شوند. هنوز خبرهای خوبی از استون ویلا وجود دارد.

آرسنال و لیورپول که آخر هفته گذشته نیز شکست های غیرمنتظره ای را متحمل شدند، شانس بازگشت به صدر جدول را دارند، حداقل با حضور منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی.

همچنین این یک آخر هفته بزرگ برای زنان چلسی است زیرا آنها به اسپانیا سفر می کنند تا در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا بروند. در نیمه دیگر رقبای فرانسوی لیون و پی اس جی به مصاف یکدیگر می روند.

آماده سازی برای همه چیز از هم اکنون آغاز می شود، با واکنش های تکرار جام حذفی، واکنش های شب گذشته، اخبار ضریب هشدار دهنده، چت مدیر، اخبار تیم و چیزهای تصادفی مختلف دیگر!

برای به اشتراک گذاشتن

کریکت شهرستانی: کنت و ساری، سامرست و ناتس و موارد دیگر زنده در روز اول | کریکت

رویدادهای مهم

هورا، یک ایمیل دیگر! صبح بخیر نات گودن من عاشق ایده دیگ شناور هستم! (فکر کنم 11.34 صبح، دربی شایر، زلزله).

«لباس زیرت را بجوشانی؟ غذا دادن به مزرعه داران دست سرد؟
به کار خود ادامه دهید. خواهش می کنم، مخصوصاً وقتی صحبت از اسکس می شود.

من به تازگی امتیاز را در چلمزفورد بررسی کردم و با تعجب خواندم که لنک ها هنوز یک ویکت به جادوگران توپ دوک، پورتر و کوک از دست نداده اند. لانس 11-0.

برای به اشتراک گذاشتن

اندرو بنتون، سلام!

زمانی که در گلوس هوو بودم، بلافاصله به سبک هوش مصنوعی مولد با کلاه، توپ، وثیقه و انواع تکه های مرغ دریایی در حال پرواز فکر کردم.

“من یک مرغ دریایی پیدا کردم که به نوعی دریچه ای گرفت، اینجا -مورد مرغ دریایی معروف دیگری هم هست؟

این به شما بستگی دارد، ذهن کندو.

برای به اشتراک گذاشتن

جاده جدید دوباره / سیل / حرکت و غیرهعلی صحبت هایی در مورد راه اندازی احتمالی هتل/گلف شنیده است، که آن را به پایگاهی برای مهمانی های تور، طرف های IPL خارج از فصل و غیره تبدیل کرده است. باتلاق جاده برای توسعه دهندگان بالقوه چندان جذاب نیست.

اما آنها در برابر دورهام در درگیری تیم های ترفیع پیشرفت می کنند: لیز و بورثویک دیگر نیستند، هر کدام یکی برای اسمیت و لیچ و یک دست سرد برای جیسون هولدر. دورهمی 22-2.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

هومبه نظر می رسد پیش بینی آب و هوای امروز صبح من کمی خوش بینانه بود و در حال حاضر تنها چهار بازی در حال انجام است. خبر بهتر این است که شوهرم اولین پرستو سال خود را گزارش داد!

جایی نزدیک ساوت پورت دیده شد عکس: آلن ادواردز/آلامی
برای به اشتراک گذاشتن

در قسمت اول:

محمد عباس بی دل مانند کایل ابوت در The Rose Bowl. راب یتس، تازه از پیروزی کاسه هفته گذشته، 21 سال سن ندارد.

هنوز بازی نیست چلمسفورد یا کانتربری. یادداشت آنها پس از باخت اولیه HH، 26-1 v سامرستکسانی که بشیر را بازی کردند. و دورهمی در دور اول با نتیجه 19-1 مغلوب بورثویک شد ورسسترشر.

برای به اشتراک گذاشتن

هیچ درب بزرگی نمی چرخد. تقریبا ناامید شدم. بخش دوم:

لسترشایر 30-0 مقابل دربی شایر

یورکشایر، خیره کننده 41-1 در لردز که اکنون در حال باریدن است. آدام لیث را به TRJ فرستاد.

هنوز بازی در Wantage Road وجود ندارد و گلاسترشر (49-0) رقابت با ساسکس در بالای جدول.

برای به اشتراک گذاشتن

هوا در چلمزفورد خوب‌تر می‌شود بازی با پرتاب در ساعت 12:15 آغاز خواهد شد.

در همین حین، پسری 16 ساله برای چند ثانیه در لنکاوی گیر کرده بود.

برای به اشتراک گذاشتن

پسرم که بازنگری جغرافیا انجام می داد به من گفت: زمین لرزه ای به بزرگی 2.5 ریشتر شب گذشته در دربی شایر رخ داد. شاید همانطور که BTL گزارش داد، این پات را تکان داد. لسترشر 22-0

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

دورهمی برنده بازی پرتاب شد و ضربه خواهد زد. زنده به نظر می رسد.

برای به اشتراک گذاشتن

یورکشایر مانند دست زدن به میدلسکس (27-0 از چهار)؛ بدتر از آن، HH پیر بیچاره، که برنده بازی پرتاب شد و در مقابل سامرست ضربه زدن را انتخاب کرد، روی توپ سوم صفر بود.

برای به اشتراک گذاشتن

برای کسانی که این را از دست داده اند، و شنیدن اینکه این خبر به طور گسترده در برنامه های ورزشی پوشش داده شد، دلگرم کننده بود. شهرستان های درجه اول زنان عبارتند از: دورهام، لنکاوی، ناتینگهام شایر، وارویک شایر، ساری، اسکس، همپشایر و سامرست.

و این یک نکته جالب است که امروز از راف در توییتر یاد گرفتم:

بله، ساسکس سابقه قوی در کریکت زنان دارد، اما این ارتباط چندانی با باشگاه کریکت کانتی نداشت.

انجمن کریکت زنان ساسکس که توسط داوطلبان اداره می شود، بیشتر کار را انجام داد، بنابراین گفتن “اوه، اما ما هالی کالوین و سارا تیلور را توسعه دادیم” کمی غیرصادقانه است. https://t.co/259S4tWsxx

– راف نیکلسون (@RafNicholson) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

شروع با تاخیر نیز در جاده Wantageو در چلمسفورد و کانتربری.

برای به اشتراک گذاشتن

باران در کیدرمینستر تأخیر

در همین حال، اخبار کریکت زیادی در این هفته وجود دارد، از جمله تولد Wisden شماره 161. پوشاندن این موضوع تقریباً مانند طرفداری به نظر می رسد، اما تیم یک قطعه دوست داشتنی درباره Almanack و سردبیر آن، لارنس بوث، نوشت.

برای به اشتراک گذاشتن

تازه از یه پیاده روی خوب برگشتم در جنگلی که خورشید تصمیم گرفته است بیرون بیاید و همه چیز سبز لیمویی کامل است که برای روزهای نوامبر باید بطری شود.

جنگل هنبری، دوون عکس: Fenella Tobey1/Shutterstock

در همین حال، گری نایلور در لردز است: “درود از یک لرد ابری، “ما اول بولینگ می کنیم و امیدوارم قبل از تعطیل شدن دوباره بولینگ نکنید.”

«گروهی از دانش‌آموزان دبستانی در حال سیل در دروازه شمالی بودند که من رسیدم و اکنون در جایگاه می‌لرزند. اگر مسابقه کریکت Champo در آوریل آنها را برای همیشه از بازی عقب ناندازد، هیچ چیز این کار را نخواهد کرد. با این حال، MM به خوبی بازی کرد تا اینها را حل کند.”

برای به اشتراک گذاشتن

توپ، توپ، توپ

پس از دو دور کوکابورا، انبوه پارچه های خیس را با دوک براق جایگزین می کنیم. ارقام جالبی در دو دور اول ظاهر شد. در سال 2023، 427 ویکت در 29 اور در دو تور اول با بولینگ درز گرفته شد. در سال 2024، 233 در 43 بود. در مقایسه، 4605 توپ اسپین در سال 2023 با 63 ویکت گرفته شد. در سال 2024 این تعداد به 6214 توپ و 135 ویکت افزایش یافت. و در حال حاضر به تعداد کل سال 2023 دو صد نفر وجود دارد. با تشکر از پادکست شهرستان کوین هاول برای این اعداد.

راب کی از طرفداران کوکابورا است

جای تعجب نیست که دوکس مشتاق این ایده نیست.

برای به اشتراک گذاشتن

فیکسچر

آنها این هفته بیشتر در جنوب هستند:

بخش اول

چلمسفورد: اسکس و لنکاوی

ساوتهمپتون: Hampshire – Warwickshire

کانتربری: کنت – ساری

تاونتون: سامرست – ناتینگهام شایر

Kidderminster: Worcestershire – Durham

بخش دوم

شهرآورد: دربی شایر – لسترشر

اربابان: Middlesex – Yorkshire

نورث همپتون: Northamptonshire – Glamorgan

هاو: ساسکس – گلاسترشر

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

صبح بخیر و به دور سوم خوش آمدید! در حال حاضر در منچستر باران و سرد است اما در جاهای دیگر شاد به نظر می رسد.

وضعیت بازی؟ اسکس در دسته اول است، ناتس از پشت می آید. در لیگ دو، ساسکس کاملاً راحت نشسته است، در حالی که دربی‌شایر با آن کنار می‌آید. اما زمان زیادی برای تغییر آن داریم، بعلاوه آب و هوا نیاز به بارندگی دارد. ما همچنین منتظر اخبار کسر امتیازات احتمالی برای اسکس به دلیل شکست عظیم خفاش هستیم.

بازی از ساعت 11:00 BST شروع می شود، قهوه ها آماده هستند، به همه خوش آمدید.

برای به اشتراک گذاشتن

جباری پارکر تا سال 2026 در بارسلونا خواهد ماند


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

جباری پارکر و بارسلونا برای تمدید قرارداد پاور فوروارد آمریکایی تا سال 2026 به توافق رسیدند که این باشگاه به طور رسمی تایید کرد.

منتخب سابق درفت شماره 2 NBA تابستان گذشته با قراردادی یک ساله به بارسلونا پیوست، اما پس از یک فصل موفق، با تمدید دو ساله موافقت کرد.

من خیلی ممنونم از اولین لحظه ای که به بارسلونا آمدم، احساسات خوب، مسابقات و تجربیات خوبی داشتم. من می خواهم این روزهای مثبت را برای سال های طولانی در بارسلونا ادامه دهم. گرفتن این تصمیم خیلی راحت بود. اگر فرصت داشتم 10 بار این تصمیم را می گرفتم. به نظر من این بهترین تصمیم استگفت پارکر.

این پاور فوروارد 29 ساله در 33 بازی یورولیگ در لیگ ACB میانگین 10.3 امتیاز، 3.9 ریباند و 9.3 امتیاز بازیکن (PIR)، 11.5 امتیاز، 3.1 ریباند و 10.6 PIR به دست آورد.

من تمام تلاشم را انجام دادم و می‌خواهم این شدت را به هواداران برگردانم. هدف من برای دو فصل آینده این است که 100% ارائه دهم، تعهد کامل خود را به زمین نشان دهم و هر آنچه را که می‌توانم به هواداران برگردانم.بازیکن سابق میلواکی باکس، شیکاگو بولز، واشنگتن ویزاردز، آتلانتا هاکس، ساکرامنتو کینگز و بوستون سلتیکس را اضافه کرد.

پلی آف یورولیگ و زندگی در بارسلونا

پارکر و بارسلونا وارد مهم ترین بخش فصل می شوند و از بازی هفته آینده پلی آف یورولیگ مقابل المپیاکوس شروع می شود.

امیدوارم در کنار هوادارانمان پر انرژی باشیم. هر دو تیم برای قهرمانی بازی می کنند.

جباری خارج از زمین در تلاش است تا حد امکان خود را با بارسلونا وفق دهد.

زندگی من در بارسلونا شگفت انگیز است. هم از نظر کیفیت زندگی و هم از نظر غذا دوستش دارم.

ستاره سابق کالج دوک از وسایل حمل و نقل عمومی برای شناخت بهتر شهر و مردم آن استفاده می کند.

از آنجایی که در شهری بودم که حمل و نقل آن بسیار آسان بود، ترجیح دادم ماشین نداشته باشم. من نباید نگران ماشین باشم. من سوار قطار می شوم زیرا می دانم که خدا چه امتیازی به من داده است. افرادی که در اتوبوس هستند چاره‌ای ندارند، بنابراین از اینکه می‌توانم سوار قطار و مترو شوم، سپاسگزارم، زیرا این چیزی است که من انتخاب می‌کنم. اما از بودن با مردم نیز لذت می برم. دیدن هر روز مردم و داشتن فرصت قدم زدن در خیابان به من انرژی خوبی می دهد. این همچنین به من اجازه می دهد تا بخشی از بارسلونا باشم و شهروند بارسلونا شوم. این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم. من سعی می کنم بیشتر محلی باشمجباری پارکر در پایان گفت.

“بازگشت به سر کار”: نادال با پیروزی در اوپن بارسلونا به عقب برمی گردد – نکات برجسته ویدیویی | ورزش

رافائل نادال با غلبه بر فلاویو کوبولی در دور اول مسابقات آزاد بارسلونا با پیروزی به میادین بازگشت. این بازیکن 37 ساله دومین حضور خود در مسابقات را در 15 ماه پس از مصدومیت دیگری از ناحیه ران در رویداد کامبک خود در بریزبن در ژانویه انجام داد. نادال در اولین مسابقه خود از زمان کسب چهاردهمین عنوان اوپن فرانسه در سال 2022، کوبولی 21 ساله ایتالیایی را با نتیجه 6-2 و 6-3 شکست داد.

روری مک‌ایلروی گزارش‌های مربوط به پیوستن او به LIV Golf را با قیمت 850 میلیون دلار تکذیب کرد روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی گزارش‌هایی را که در نظر دارد به LIV Golf تغییر دهد رد کرده و اصرار دارد که متعهد به بازی در تور PGA است.

شماره 2 جهان یکی از منتقدان سرسخت سریال های مورد حمایت عربستان سعودی بوده است، اما City AM این هفته گزارش داد که او در نظر دارد به 850 میلیون دلار LIV تغییر کند، که به او 2٪ سهام در این دور می دهد.

روز سه شنبه، مک ایلروی این گزارش ها را رد کرد. مک ایلروی به کانال گلف گفت: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم همه چیز چگونه شروع شد. هرگز از LIV شماره ای به من پیشنهاد نشد. “من هرگز به رفتن به LIV فکر نکردم.”

مک ایلروی به شدت از بازیکنانی که شرکت در LIV را انتخاب کرده بودند انتقاد کرد اما از آن زمان موضع خود را ملایم تر کرده است. Jon Rahm با امضای قراردادی به ارزش صدها میلیون دلار در ماه دسامبر، تبدیل به بالاترین بازیکنی شد که اخیراً به LIV پیوست. همچنین گمانه زنی ها وجود دارد که بازیکن برجسته بعدی که به LIV می پیوندد شماره 6 جهان ویکتور هوولند خواهد بود. هاولند یکی از چندین بازیگری است که از اجرای توافق چارچوبی که تابستان گذشته بین تورهای فعلی و صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به دست آمد، ناراضی است.

مک‌ایلروی روز سه‌شنبه گفت: «من طی دو سال گذشته به وضوح گفته‌ام که فکر نمی‌کنم (LIV) برای من مناسب باشد. این بدان معنا نیست که من افرادی را که بیرون می روند و بازی می کنند قضاوت می کنم. فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که در دو سال گذشته متوجه شدم این است که مردم می‌توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان بهترین است. ما کی هستیم که آنها را به خاطر این موضوع قضاوت کنیم؟

“اما برای من شخصا، آینده من در تور PGA است و هرگز متفاوت نبوده است… من تا پایان عمرم در تور PGA بازی خواهم کرد.”

اوایل روز سه‌شنبه، شان اوفلارتی، مدیر مک‌ایلروی، گفت: او به ایرلندی ایندیپندنت گفت او گفت که گزارش‌ها در مورد انتقال احتمالی موکلش به LIV “اخبار جعلی” است.

مک ایلروی در مسابقات مسترز هفته گذشته با تساوی به مقام بیست و دوم رسید.

اولی واتکینز یک مدعی واقعی برای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر است | استون ویلا

اسبرخی از هواداران جوان استون ویلا به دلیل بی اطلاعی از حرفه پیتر ویته بخشیده می شوند. ویته آخرین بازیکنی بود که 20 گل در لیگ در یک فصل برای باشگاه به ثمر رساند. رکورد گلزنی ویته بیش از 40 سال است که باقی مانده است، اما احتمال دارد تا قبل از پایان فصل شکسته شود.

اولی واتکینز نوزدهمین گل فصل خود در لیگ را روز یکشنبه در امارات به ثمر رساند تا به طور بالقوه در تابوت چالش قهرمانی آرسنال نقش بسزایی داشته باشد. اگرچه آرسنال تنها دو امتیاز از صدرنشینان فاصله دارد و در شش بازی مانده به بازی باقی مانده است، اما منچستر سیتی بی امان است. این بار فصل گذشته آنها 12 برد پیاپی داشتند تا قهرمانی را تضمین کنند. این اولین مرحله از این سه گانه بود که امسال می خواستند آن را تکرار کنند. با توجه به نحوه بازی سیتی – آنها از زمان شکست خود در ویلا پارک در دسامبر شکست نخورده اند – حمله دیرهنگام واتکینز در روز یکشنبه ضربه بزرگی به تلاش آرسنال برای کسب مدال بود.

واتکینز از زمانی که اونای امری هدایت ویلا را در نوامبر 2022 بر عهده گرفت، فوق العاده بوده است. او در این مدت 32 گل در لیگ به ثمر رساند. فقط ارلینگ هالند (39) بیشتر دارد. هالند و کول پالمر در حال حاضر هر کدام با 20 گل پیشتاز مسابقه کفش طلا هستند، اما واتکینز از روی شانه های آنها نگاه می کند. هیچ بازیکنی از ویا کفش طلای دوران لیگ برتر را نبرده است.

امری ماه گذشته در مورد واتکینز گفت: “من فکر می کنم بهترین ها هنوز در راه است.” گل او در روز یکشنبه بهترین عملکرد ملی پوش انگلیسی تا به حال بود. واتکینز با زمانبندی عالی خود برای ماندن در آفساید و چسباندن به توپ یوری تیلمانز، مارتین اودگارد را قبل از عبور ظریف از کنار دیوید رایا به طرز درخشانی متوقف کرد. به نظر می رسید که لمس دوم او توپ را خیلی دور می کند، اما حتی از چنین زاویه ای تنگ، مهاجم ویلا سه امتیاز را به خوبی تکمیل کرد.

واتکینز هم در لیگ و هم در اروپا پرکار بود و هفت گل در لیگ کنفرانس به ثمر رساند تا ویا را به نیمه نهایی برساند. وقتی در نظر بگیرید که هیچکدام از آنها پنالتی نبودند، فهرست گل‌ها حتی چشمگیرتر می‌شود. داگلاس لوئیز در این فصل برای ویلا در پنالتی بازی کرده است. واتکینز 19 گل بدون پنالتی در لیگ به ثمر رسانده است که حداقل سه گل بیشتر از هر بازیکن دیگری است. در حالی که هالند (4) و پالمر (9) برای افزایش تعداد خود به پنالتی تکیه می کنند، واتکینز چنین تجملی ندارد. این بازیکن 28 ساله باید در بازی باز به حرکات هوشمندانه و تمام کردن با کیفیت خود تکیه کند.

ایکس

واتکینز در این فصل فقط برای ویا گل نمی زند. مسلماً هدف اصلی یک مهاجم این است که توپ را وارد دروازه کند، او این کار را با استاندارد بسیار بالایی انجام می دهد، اما 10 پاس گل نیز داد. هیچ کس به اندازه واتکینز اهداف بیشتری تعیین نکرد و هیچ کس مستقیماً در اهداف بیشتری نقش نداشت (29). او همچنین تنها بازیکنی در لیگ است که در هر دو گل و پاس گل دو رقمی شده است.

جای تعجب نیست که امی مارتینز در مورد احتمال انتخاب واتکینز به عنوان بهترین بازیکن فصل بعد از اینکه ویا یکشنبه آرسنال را شکست داد صحبت می کرد. دروازه بان گفت: “من فکر می کنم اولی باید برنده بازیکن فصل شود.” وقتی برای شش تیم بزرگ بازی می کنید اعتبار بیشتری کسب می کنید، اما اولی با فرصتی که داشت 19 گل به ثمر رساند. این ایده مقداری وزن دارد. این جایزه معمولاً برای برندگان مسابقات قهرمانی رزرو می شود – بازیکنان منچسترسیتی و لیورپول واتکینز که در شش فصل گذشته بر این جایزه تسلط داشت، شایسته است که در کنار فیل فودن، بوکایو ساکا، رودری، هالند و پالمر در گفتگو شرکت کند.

اولی واتکینز برای حضور در یورو برای انگلیس در رقابت است. عکس: تام جنکینز/ گاردین

با نگاهی به تصویر بزرگتر، به زودی توجه به ترکیب گرت ساوتگیت در یورو 2024 معطوف خواهد شد. هری کین مهاجم بی چون و چرای اول تابستان امسال خواهد بود، اما نقش زیرکانه او قابل قبول خواهد بود. عملکرد ایوان تونی در برنتفورد او را مجبور به حسابرسی دیگری کرد. او از زمان بازگشتش به فوتبال بسیار عالی بوده است و اولین گل ملی خود را هنگامی که ماه گذشته به خوبی به جای کین مقابل بلژیک تعویض کرد، به ثمر رساند. از نظر پوشش مشابه برای کین، تونی شاید مناسب تر باشد، اما فرم گلزنی واتکینز و توانایی واتکینز برای وارد کردن دیگران به بازی نشان می دهد که او می تواند یک مرد پیوند دهنده ایده آل برای تیم ملی باشد.

با در نظر گرفتن بازیکنان هجومی در تیم انگلیس (ساکا، فودن، پالمر، جود بلینگهام و جرود بوون)، آنها به راحتی در این فصل به دو رقمی در گل های لیگ رسیده اند. فداکاری واتکینز می تواند برای ساوت گیت ایده آل باشد. او در حال حاضر خود را به عنوان محبوب هواداران ویلا معرفی کرده است و همانطور که امری گفت، بهترین ها هنوز در راه است. تا زمانی که فصل تمام شود، او ممکن است باشگاه را به لیگ قهرمانان اروپا فرستاده و یک جام اروپایی را قبل از رفتن به آلمان برای نمایندگی انگلیس به دست آورده باشد. اما قبل از آن، واتکینز باید چند گل دیگر در لیگ به ثمر برساند تا نام خود را در کتاب های تاریخ ویلا ثبت کند.

تیم منتخب هفته لیگ برتر

با چه کسی گل زد.

اندی موری در لیست شرکت کننده در اوپن فرانسه قرار دارد اما اما رادوکانو در قرعه کشی حضور ندارد | اندی موری

اندی موری در فهرست ورودی مسابقات آزاد فرانسه در ماه آینده قرار گرفته است، اما اما رادوکانو، که به افتخار راهیابی به فینال جام بیلی ژان کینگ بریتانیا دست یافته است، ممکن است به یک کارت وایلد کارت برای رولان گاروس نیاز داشته باشد.

موری 36 ساله از زمانی که مجبور شد از مسابقات آزاد فرانسه سال گذشته کناره گیری کند و ماه گذشته در مسابقات آزاد میامی رباط مچ پا پاره شد، با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. با این حال، قهرمان سابق ویمبلدون در این فهرست ذکر شده است: 56 از 99 بازیکن او پنج هفته قبل از شروع دور مقدماتی انتخاب شد.

اما رادوکانو دارای رتبه گارد 103 است و پنجمین ذخیره است. عکس: Aurélien Meunier/Getty Images برای ITF

رادوکانو در هشت ماه پایانی سال 2023 مبارزات شدیدی را پشت سر گذاشته است، اما قهرمان سابق اوپن ایالات متحده دارای رتبه 103 محافظت شده است و پنجمین ذخیره است. اگر بازیکنان ترک نکنند، این بازیکن 21 ساله به یک وایلد کارت یا واجد شرایط نیاز دارد.

مسابقات آزاد فرانسه از 26 می آغاز می شود.

جزئیات بیشتر در ادامه

بسکتبال پاریس: بهترین قهرمان BKT یوروکاپ تا کنون


با الکس مولینا / [email protected]

بهترین تیم فصل 2023-24 BKT یورو جام حذفی جام را بالای سر برد. پس از عملکرد فوق العاده خود در فصل عادی، بسکتبال پاریس با غلبه بر Minidelice JL Bourg en Bresse عنوان قهرمانی را به دست آورد و به لطف اولین عنوان اروپایی این تیم، حق بازی در یورولیگ ترکیش ایرلاینز در فصل آینده را به دست آورد.

یکی از موارد نادری که دو تیم از یک کشور برای کسب جام BKT یوروکاپ به مصاف یکدیگر می‌روند، پیروزی پاریس بر تیم فرانسوی یکی از مواردی بود که احساس می‌شد غیر از این نمی‌توانست باشد، زیرا تیم پایتخت فرانسه هدف جدیدی را تعیین کرد. بهترین رکورد زمان در مسابقات. بسکتبال پاریس به لطف پیروزی 2-0 فینال مقابل Mincidelice JL Bourg en Bresse، تیم برتر گروه B فصل عادی، تعادل تقریباً عالی 22-1 را در کل فصل به دست آورده است.

پس از یک بازی 17-1 در فصل عادی (فقط باخت به بشیکتاش املاکجت استانبول)، آنها رکورد جدیدی را در فصل بعد با رکورد کامل 5-0 ثبت کردند. تیمی که بهترین رکورد قبلی در تاریخ BKT یورو جام را داشت، لوکوموتیو کوبان کراسنودار در فصل 15-2014 بود. تیم روسی موفق شد رکورد قابل توجه 19-1 را به دست آورد. پس از 16-0 در فصل عادی و 2-0 کامل در یک هشتم نهایی، آنها در بازی دوم یک چهارم نهایی با نتیجه 79-58 مقابل یونیکس شکست خوردند و در نهایت به دلیل مجموع امتیازات از فصل بعد حذف شدند.

بسکتبال پاریس رکورد قهرمان فصل گذشته دریم لند گرن کاناریا را شکست که در فصل 15-2014 نیز رکوردی را به نام خود ثبت کرد. تیم اسپانیایی که در فینال مغلوب منطقه خیمکی مسکو شده بود، با امتیازهای 15-1 در فصل عادی، 2-0 و 2-0، رکورد بیشترین برد در یک فصل را با مجموع 21 برد شکست. در یک هشتم نهایی تعادلی که آنها دیگر نتوانستند بهبود بخشند زیرا در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی 2-0 و در فینال 0-2 شکست خوردند.

بارها دیده ایم که بهترین تیم فصل عادی نمی تواند جام را بالای سر ببرد و نمونه بسیار بارز آن را تجربه می کنیم. از زمان تغییر فرمت، قهرمان فصل عادی یورولیگ ترکیش ایرلاینز هنوز موفق به کسب این عنوان نشده است. اما این بسکتبال پاریس چیز دیگری است و آنها توانستند از ابتدا تا انتها بر رقابت ها مسلط شوند.

تی جی شورت: بهترین از بهترین ها

و کسی بود که نقش بسیار مهمی در موفقیت بزرگ پاریس داشت. واضح است که تی جی شورتز بهترین بازیکن فصل است.

این بهترین بازی او در فصل عادی بود (او سه جایزه MVP تور را به دست آورد و میانگین رکورد لیگ 17.3 امتیاز، 7.6 پاس گل و امتیاز کارایی 22.6 را به دست آورد). بهترین های مرحله یک چهارم نهایی (21 امتیاز، 9 پاس گل و 28 امتیاز کارآمدی در برابر ژوونتوت بادالونا)؛ بهترین های نیمه نهایی (22 امتیاز، 5 ریباند، 6 پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی و 28.5 امتیاز کارایی در مقابل شیرهای لندن)؛ این بازیکن که میانگین امتیازات 18.5، 4.5 ریباند، 4.5 پاس منجر به گل و 24 امتیاز کارآمدی را به دست آورد که در فینال بهترین بودند، هیچ امیدی به بورگ نمی دهد.

اگرچه اولین فصل او در جام اتحادیه BKT بود، اما شورتز در 23 بازی میانگین 18 امتیاز، 3.4 ریباند، 7.3 پاس منجر به گل، 1.9 توپ ربایی و 23.4 امتیاز کارایی داشت و این چیزی است که فصل او را بسیار قابل توجه می کند: شورت نه تنها بهترین است. همه بازیکنانی که امسال بازی می کنند از بهترین بازیکنان تاریخ BKT EuroCup پیشی گرفته اند.

میانگین PIR 2023-24 او از 22.8 مایکل رایت بیشتر است. این بدان معناست که شورت در حال حاضر بهترین میانگین PIR را برای 22 فصل مسابقات دارد.

استفانوس سیتسیپاس به رود رود اعزام شد تا سومین عنوان قهرمانی مسترز مونت کارلو را به دست آورد – نکات برجسته ویدیویی | ورزش

استفانوس سیتسیپاس کار کوتاهی از نفر هشتم نروژی، کاسپر رود، که سومین عنوان قهرمانی خود در مسابقات مسترز مونت کارلو را در چهار سال گذشته با پیروزی 6-1 و 6-4 یکشنبه به دست آورد، انجام داد. تسیسیپاس از همان ابتدا بر بازی مقابل دوست 25 ساله خود مسلط بود و در شش بازی متوالی طوفانی کرد و ست افتتاحیه را در 36 دقیقه کامل کرد. ست دوم بسیار نزدیک‌تر بود، اما سیتسیپاس برای رود بسیار قوی بود زیرا این یونانی اولین بازیکنی در دوران حرفه‌ای شد که اولین سه فینال پیاپی خود در مونت کارلو را برد. تسیسیپاس که دومین شکست سال خود را به جانیک سینر قهرمان اوپن استرالیا در نیمه نهایی وارد کرد، اولین عنوان خود را در سال 2024 به دست آورد.

1 2 3 57