جباری پارکر تا سال 2026 در بارسلونا خواهد ماند


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

جباری پارکر و بارسلونا برای تمدید قرارداد پاور فوروارد آمریکایی تا سال 2026 به توافق رسیدند که این باشگاه به طور رسمی تایید کرد.

منتخب سابق درفت شماره 2 NBA تابستان گذشته با قراردادی یک ساله به بارسلونا پیوست، اما پس از یک فصل موفق، با تمدید دو ساله موافقت کرد.

من خیلی ممنونم از اولین لحظه ای که به بارسلونا آمدم، احساسات خوب، مسابقات و تجربیات خوبی داشتم. من می خواهم این روزهای مثبت را برای سال های طولانی در بارسلونا ادامه دهم. گرفتن این تصمیم خیلی راحت بود. اگر فرصت داشتم 10 بار این تصمیم را می گرفتم. به نظر من این بهترین تصمیم استگفت پارکر.

این پاور فوروارد 29 ساله در 33 بازی یورولیگ در لیگ ACB میانگین 10.3 امتیاز، 3.9 ریباند و 9.3 امتیاز بازیکن (PIR)، 11.5 امتیاز، 3.1 ریباند و 10.6 PIR به دست آورد.

من تمام تلاشم را انجام دادم و می‌خواهم این شدت را به هواداران برگردانم. هدف من برای دو فصل آینده این است که 100% ارائه دهم، تعهد کامل خود را به زمین نشان دهم و هر آنچه را که می‌توانم به هواداران برگردانم.بازیکن سابق میلواکی باکس، شیکاگو بولز، واشنگتن ویزاردز، آتلانتا هاکس، ساکرامنتو کینگز و بوستون سلتیکس را اضافه کرد.

پلی آف یورولیگ و زندگی در بارسلونا

پارکر و بارسلونا وارد مهم ترین بخش فصل می شوند و از بازی هفته آینده پلی آف یورولیگ مقابل المپیاکوس شروع می شود.

امیدوارم در کنار هوادارانمان پر انرژی باشیم. هر دو تیم برای قهرمانی بازی می کنند.

جباری خارج از زمین در تلاش است تا حد امکان خود را با بارسلونا وفق دهد.

زندگی من در بارسلونا شگفت انگیز است. هم از نظر کیفیت زندگی و هم از نظر غذا دوستش دارم.

ستاره سابق کالج دوک از وسایل حمل و نقل عمومی برای شناخت بهتر شهر و مردم آن استفاده می کند.

از آنجایی که در شهری بودم که حمل و نقل آن بسیار آسان بود، ترجیح دادم ماشین نداشته باشم. من نباید نگران ماشین باشم. من سوار قطار می شوم زیرا می دانم که خدا چه امتیازی به من داده است. افرادی که در اتوبوس هستند چاره‌ای ندارند، بنابراین از اینکه می‌توانم سوار قطار و مترو شوم، سپاسگزارم، زیرا این چیزی است که من انتخاب می‌کنم. اما از بودن با مردم نیز لذت می برم. دیدن هر روز مردم و داشتن فرصت قدم زدن در خیابان به من انرژی خوبی می دهد. این همچنین به من اجازه می دهد تا بخشی از بارسلونا باشم و شهروند بارسلونا شوم. این چیزی است که من سعی می کنم انجام دهم. من سعی می کنم بیشتر محلی باشمجباری پارکر در پایان گفت.

“بازگشت به سر کار”: نادال با پیروزی در اوپن بارسلونا به عقب برمی گردد – نکات برجسته ویدیویی | ورزش

رافائل نادال با غلبه بر فلاویو کوبولی در دور اول مسابقات آزاد بارسلونا با پیروزی به میادین بازگشت. این بازیکن 37 ساله دومین حضور خود در مسابقات را در 15 ماه پس از مصدومیت دیگری از ناحیه ران در رویداد کامبک خود در بریزبن در ژانویه انجام داد. نادال در اولین مسابقه خود از زمان کسب چهاردهمین عنوان اوپن فرانسه در سال 2022، کوبولی 21 ساله ایتالیایی را با نتیجه 6-2 و 6-3 شکست داد.

روری مک‌ایلروی گزارش‌های مربوط به پیوستن او به LIV Golf را با قیمت 850 میلیون دلار تکذیب کرد روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی گزارش‌هایی را که در نظر دارد به LIV Golf تغییر دهد رد کرده و اصرار دارد که متعهد به بازی در تور PGA است.

شماره 2 جهان یکی از منتقدان سرسخت سریال های مورد حمایت عربستان سعودی بوده است، اما City AM این هفته گزارش داد که او در نظر دارد به 850 میلیون دلار LIV تغییر کند، که به او 2٪ سهام در این دور می دهد.

روز سه شنبه، مک ایلروی این گزارش ها را رد کرد. مک ایلروی به کانال گلف گفت: «راستش را بخواهید، نمی‌دانم همه چیز چگونه شروع شد. هرگز از LIV شماره ای به من پیشنهاد نشد. “من هرگز به رفتن به LIV فکر نکردم.”

مک ایلروی به شدت از بازیکنانی که شرکت در LIV را انتخاب کرده بودند انتقاد کرد اما از آن زمان موضع خود را ملایم تر کرده است. Jon Rahm با امضای قراردادی به ارزش صدها میلیون دلار در ماه دسامبر، تبدیل به بالاترین بازیکنی شد که اخیراً به LIV پیوست. همچنین گمانه زنی ها وجود دارد که بازیکن برجسته بعدی که به LIV می پیوندد شماره 6 جهان ویکتور هوولند خواهد بود. هاولند یکی از چندین بازیگری است که از اجرای توافق چارچوبی که تابستان گذشته بین تورهای فعلی و صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به دست آمد، ناراضی است.

مک‌ایلروی روز سه‌شنبه گفت: «من طی دو سال گذشته به وضوح گفته‌ام که فکر نمی‌کنم (LIV) برای من مناسب باشد. این بدان معنا نیست که من افرادی را که بیرون می روند و بازی می کنند قضاوت می کنم. فکر می‌کنم یکی از چیزهایی که در دو سال گذشته متوجه شدم این است که مردم می‌توانند تصمیم بگیرند که چه چیزی برایشان بهترین است. ما کی هستیم که آنها را به خاطر این موضوع قضاوت کنیم؟

“اما برای من شخصا، آینده من در تور PGA است و هرگز متفاوت نبوده است… من تا پایان عمرم در تور PGA بازی خواهم کرد.”

اوایل روز سه‌شنبه، شان اوفلارتی، مدیر مک‌ایلروی، گفت: او به ایرلندی ایندیپندنت گفت او گفت که گزارش‌ها در مورد انتقال احتمالی موکلش به LIV “اخبار جعلی” است.

مک ایلروی در مسابقات مسترز هفته گذشته با تساوی به مقام بیست و دوم رسید.

اولی واتکینز یک مدعی واقعی برای بهترین بازیکن فصل لیگ برتر است | استون ویلا

اسبرخی از هواداران جوان استون ویلا به دلیل بی اطلاعی از حرفه پیتر ویته بخشیده می شوند. ویته آخرین بازیکنی بود که 20 گل در لیگ در یک فصل برای باشگاه به ثمر رساند. رکورد گلزنی ویته بیش از 40 سال است که باقی مانده است، اما احتمال دارد تا قبل از پایان فصل شکسته شود.

اولی واتکینز نوزدهمین گل فصل خود در لیگ را روز یکشنبه در امارات به ثمر رساند تا به طور بالقوه در تابوت چالش قهرمانی آرسنال نقش بسزایی داشته باشد. اگرچه آرسنال تنها دو امتیاز از صدرنشینان فاصله دارد و در شش بازی مانده به بازی باقی مانده است، اما منچستر سیتی بی امان است. این بار فصل گذشته آنها 12 برد پیاپی داشتند تا قهرمانی را تضمین کنند. این اولین مرحله از این سه گانه بود که امسال می خواستند آن را تکرار کنند. با توجه به نحوه بازی سیتی – آنها از زمان شکست خود در ویلا پارک در دسامبر شکست نخورده اند – حمله دیرهنگام واتکینز در روز یکشنبه ضربه بزرگی به تلاش آرسنال برای کسب مدال بود.

واتکینز از زمانی که اونای امری هدایت ویلا را در نوامبر 2022 بر عهده گرفت، فوق العاده بوده است. او در این مدت 32 گل در لیگ به ثمر رساند. فقط ارلینگ هالند (39) بیشتر دارد. هالند و کول پالمر در حال حاضر هر کدام با 20 گل پیشتاز مسابقه کفش طلا هستند، اما واتکینز از روی شانه های آنها نگاه می کند. هیچ بازیکنی از ویا کفش طلای دوران لیگ برتر را نبرده است.

امری ماه گذشته در مورد واتکینز گفت: “من فکر می کنم بهترین ها هنوز در راه است.” گل او در روز یکشنبه بهترین عملکرد ملی پوش انگلیسی تا به حال بود. واتکینز با زمانبندی عالی خود برای ماندن در آفساید و چسباندن به توپ یوری تیلمانز، مارتین اودگارد را قبل از عبور ظریف از کنار دیوید رایا به طرز درخشانی متوقف کرد. به نظر می رسید که لمس دوم او توپ را خیلی دور می کند، اما حتی از چنین زاویه ای تنگ، مهاجم ویلا سه امتیاز را به خوبی تکمیل کرد.

واتکینز هم در لیگ و هم در اروپا پرکار بود و هفت گل در لیگ کنفرانس به ثمر رساند تا ویا را به نیمه نهایی برساند. وقتی در نظر بگیرید که هیچکدام از آنها پنالتی نبودند، فهرست گل‌ها حتی چشمگیرتر می‌شود. داگلاس لوئیز در این فصل برای ویلا در پنالتی بازی کرده است. واتکینز 19 گل بدون پنالتی در لیگ به ثمر رسانده است که حداقل سه گل بیشتر از هر بازیکن دیگری است. در حالی که هالند (4) و پالمر (9) برای افزایش تعداد خود به پنالتی تکیه می کنند، واتکینز چنین تجملی ندارد. این بازیکن 28 ساله باید در بازی باز به حرکات هوشمندانه و تمام کردن با کیفیت خود تکیه کند.

ایکس

واتکینز در این فصل فقط برای ویا گل نمی زند. مسلماً هدف اصلی یک مهاجم این است که توپ را وارد دروازه کند، او این کار را با استاندارد بسیار بالایی انجام می دهد، اما 10 پاس گل نیز داد. هیچ کس به اندازه واتکینز اهداف بیشتری تعیین نکرد و هیچ کس مستقیماً در اهداف بیشتری نقش نداشت (29). او همچنین تنها بازیکنی در لیگ است که در هر دو گل و پاس گل دو رقمی شده است.

جای تعجب نیست که امی مارتینز در مورد احتمال انتخاب واتکینز به عنوان بهترین بازیکن فصل بعد از اینکه ویا یکشنبه آرسنال را شکست داد صحبت می کرد. دروازه بان گفت: “من فکر می کنم اولی باید برنده بازیکن فصل شود.” وقتی برای شش تیم بزرگ بازی می کنید اعتبار بیشتری کسب می کنید، اما اولی با فرصتی که داشت 19 گل به ثمر رساند. این ایده مقداری وزن دارد. این جایزه معمولاً برای برندگان مسابقات قهرمانی رزرو می شود – بازیکنان منچسترسیتی و لیورپول واتکینز که در شش فصل گذشته بر این جایزه تسلط داشت، شایسته است که در کنار فیل فودن، بوکایو ساکا، رودری، هالند و پالمر در گفتگو شرکت کند.

اولی واتکینز برای حضور در یورو برای انگلیس در رقابت است. عکس: تام جنکینز/ گاردین

با نگاهی به تصویر بزرگتر، به زودی توجه به ترکیب گرت ساوتگیت در یورو 2024 معطوف خواهد شد. هری کین مهاجم بی چون و چرای اول تابستان امسال خواهد بود، اما نقش زیرکانه او قابل قبول خواهد بود. عملکرد ایوان تونی در برنتفورد او را مجبور به حسابرسی دیگری کرد. او از زمان بازگشتش به فوتبال بسیار عالی بوده است و اولین گل ملی خود را هنگامی که ماه گذشته به خوبی به جای کین مقابل بلژیک تعویض کرد، به ثمر رساند. از نظر پوشش مشابه برای کین، تونی شاید مناسب تر باشد، اما فرم گلزنی واتکینز و توانایی واتکینز برای وارد کردن دیگران به بازی نشان می دهد که او می تواند یک مرد پیوند دهنده ایده آل برای تیم ملی باشد.

با در نظر گرفتن بازیکنان هجومی در تیم انگلیس (ساکا، فودن، پالمر، جود بلینگهام و جرود بوون)، آنها به راحتی در این فصل به دو رقمی در گل های لیگ رسیده اند. فداکاری واتکینز می تواند برای ساوت گیت ایده آل باشد. او در حال حاضر خود را به عنوان محبوب هواداران ویلا معرفی کرده است و همانطور که امری گفت، بهترین ها هنوز در راه است. تا زمانی که فصل تمام شود، او ممکن است باشگاه را به لیگ قهرمانان اروپا فرستاده و یک جام اروپایی را قبل از رفتن به آلمان برای نمایندگی انگلیس به دست آورده باشد. اما قبل از آن، واتکینز باید چند گل دیگر در لیگ به ثمر برساند تا نام خود را در کتاب های تاریخ ویلا ثبت کند.

تیم منتخب هفته لیگ برتر

با چه کسی گل زد.

اندی موری در لیست شرکت کننده در اوپن فرانسه قرار دارد اما اما رادوکانو در قرعه کشی حضور ندارد | اندی موری

اندی موری در فهرست ورودی مسابقات آزاد فرانسه در ماه آینده قرار گرفته است، اما اما رادوکانو، که به افتخار راهیابی به فینال جام بیلی ژان کینگ بریتانیا دست یافته است، ممکن است به یک کارت وایلد کارت برای رولان گاروس نیاز داشته باشد.

موری 36 ساله از زمانی که مجبور شد از مسابقات آزاد فرانسه سال گذشته کناره گیری کند و ماه گذشته در مسابقات آزاد میامی رباط مچ پا پاره شد، با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. با این حال، قهرمان سابق ویمبلدون در این فهرست ذکر شده است: 56 از 99 بازیکن او پنج هفته قبل از شروع دور مقدماتی انتخاب شد.

اما رادوکانو دارای رتبه گارد 103 است و پنجمین ذخیره است. عکس: Aurélien Meunier/Getty Images برای ITF

رادوکانو در هشت ماه پایانی سال 2023 مبارزات شدیدی را پشت سر گذاشته است، اما قهرمان سابق اوپن ایالات متحده دارای رتبه 103 محافظت شده است و پنجمین ذخیره است. اگر بازیکنان ترک نکنند، این بازیکن 21 ساله به یک وایلد کارت یا واجد شرایط نیاز دارد.

مسابقات آزاد فرانسه از 26 می آغاز می شود.

جزئیات بیشتر در ادامه

بسکتبال پاریس: بهترین قهرمان BKT یوروکاپ تا کنون


با الکس مولینا / [email protected]

بهترین تیم فصل 2023-24 BKT یورو جام حذفی جام را بالای سر برد. پس از عملکرد فوق العاده خود در فصل عادی، بسکتبال پاریس با غلبه بر Minidelice JL Bourg en Bresse عنوان قهرمانی را به دست آورد و به لطف اولین عنوان اروپایی این تیم، حق بازی در یورولیگ ترکیش ایرلاینز در فصل آینده را به دست آورد.

یکی از موارد نادری که دو تیم از یک کشور برای کسب جام BKT یوروکاپ به مصاف یکدیگر می‌روند، پیروزی پاریس بر تیم فرانسوی یکی از مواردی بود که احساس می‌شد غیر از این نمی‌توانست باشد، زیرا تیم پایتخت فرانسه هدف جدیدی را تعیین کرد. بهترین رکورد زمان در مسابقات. بسکتبال پاریس به لطف پیروزی 2-0 فینال مقابل Mincidelice JL Bourg en Bresse، تیم برتر گروه B فصل عادی، تعادل تقریباً عالی 22-1 را در کل فصل به دست آورده است.

پس از یک بازی 17-1 در فصل عادی (فقط باخت به بشیکتاش املاکجت استانبول)، آنها رکورد جدیدی را در فصل بعد با رکورد کامل 5-0 ثبت کردند. تیمی که بهترین رکورد قبلی در تاریخ BKT یورو جام را داشت، لوکوموتیو کوبان کراسنودار در فصل 15-2014 بود. تیم روسی موفق شد رکورد قابل توجه 19-1 را به دست آورد. پس از 16-0 در فصل عادی و 2-0 کامل در یک هشتم نهایی، آنها در بازی دوم یک چهارم نهایی با نتیجه 79-58 مقابل یونیکس شکست خوردند و در نهایت به دلیل مجموع امتیازات از فصل بعد حذف شدند.

بسکتبال پاریس رکورد قهرمان فصل گذشته دریم لند گرن کاناریا را شکست که در فصل 15-2014 نیز رکوردی را به نام خود ثبت کرد. تیم اسپانیایی که در فینال مغلوب منطقه خیمکی مسکو شده بود، با امتیازهای 15-1 در فصل عادی، 2-0 و 2-0، رکورد بیشترین برد در یک فصل را با مجموع 21 برد شکست. در یک هشتم نهایی تعادلی که آنها دیگر نتوانستند بهبود بخشند زیرا در یک چهارم نهایی و نیمه نهایی 2-0 و در فینال 0-2 شکست خوردند.

بارها دیده ایم که بهترین تیم فصل عادی نمی تواند جام را بالای سر ببرد و نمونه بسیار بارز آن را تجربه می کنیم. از زمان تغییر فرمت، قهرمان فصل عادی یورولیگ ترکیش ایرلاینز هنوز موفق به کسب این عنوان نشده است. اما این بسکتبال پاریس چیز دیگری است و آنها توانستند از ابتدا تا انتها بر رقابت ها مسلط شوند.

تی جی شورت: بهترین از بهترین ها

و کسی بود که نقش بسیار مهمی در موفقیت بزرگ پاریس داشت. واضح است که تی جی شورتز بهترین بازیکن فصل است.

این بهترین بازی او در فصل عادی بود (او سه جایزه MVP تور را به دست آورد و میانگین رکورد لیگ 17.3 امتیاز، 7.6 پاس گل و امتیاز کارایی 22.6 را به دست آورد). بهترین های مرحله یک چهارم نهایی (21 امتیاز، 9 پاس گل و 28 امتیاز کارآمدی در برابر ژوونتوت بادالونا)؛ بهترین های نیمه نهایی (22 امتیاز، 5 ریباند، 6 پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی و 28.5 امتیاز کارایی در مقابل شیرهای لندن)؛ این بازیکن که میانگین امتیازات 18.5، 4.5 ریباند، 4.5 پاس منجر به گل و 24 امتیاز کارآمدی را به دست آورد که در فینال بهترین بودند، هیچ امیدی به بورگ نمی دهد.

اگرچه اولین فصل او در جام اتحادیه BKT بود، اما شورتز در 23 بازی میانگین 18 امتیاز، 3.4 ریباند، 7.3 پاس منجر به گل، 1.9 توپ ربایی و 23.4 امتیاز کارایی داشت و این چیزی است که فصل او را بسیار قابل توجه می کند: شورت نه تنها بهترین است. همه بازیکنانی که امسال بازی می کنند از بهترین بازیکنان تاریخ BKT EuroCup پیشی گرفته اند.

میانگین PIR 2023-24 او از 22.8 مایکل رایت بیشتر است. این بدان معناست که شورت در حال حاضر بهترین میانگین PIR را برای 22 فصل مسابقات دارد.

استفانوس سیتسیپاس به رود رود اعزام شد تا سومین عنوان قهرمانی مسترز مونت کارلو را به دست آورد – نکات برجسته ویدیویی | ورزش

استفانوس سیتسیپاس کار کوتاهی از نفر هشتم نروژی، کاسپر رود، که سومین عنوان قهرمانی خود در مسابقات مسترز مونت کارلو را در چهار سال گذشته با پیروزی 6-1 و 6-4 یکشنبه به دست آورد، انجام داد. تسیسیپاس از همان ابتدا بر بازی مقابل دوست 25 ساله خود مسلط بود و در شش بازی متوالی طوفانی کرد و ست افتتاحیه را در 36 دقیقه کامل کرد. ست دوم بسیار نزدیک‌تر بود، اما سیتسیپاس برای رود بسیار قوی بود زیرا این یونانی اولین بازیکنی در دوران حرفه‌ای شد که اولین سه فینال پیاپی خود در مونت کارلو را برد. تسیسیپاس که دومین شکست سال خود را به جانیک سینر قهرمان اوپن استرالیا در نیمه نهایی وارد کرد، اولین عنوان خود را در سال 2024 به دست آورد.

سقوط Ndicka خاطرات تاریک را زنده می کند اما واکنش سریع نشانه پیشرفت است | گروه الف

منوقتی ایوان ندیکا سقوط کرد، ترس از بدترین آسان بود. مدافع رومی از بازی دور بود و حریفی در این نزدیکی وجود نداشت، او دو برابر کرد و سپس در حالی که دستش را روی سینه داشت روی زمین افتاد. دوازده سال پس از مرگ یکی دیگر از فوتبالیست‌ها، پیرماریو موروسینی، بر اثر حمله قلبی در جریان بازی سری B، ترس از تکرار احتمالی ناگهانی و طاقت‌فرسا بود.

دانیله دی روسی یکی از اولین کسانی بود که دید چه اتفاقی می افتد و برگشت و به تیم پزشکی فریاد زد. مایل سویلار، دروازه بان رم و لورنزو لوکا، مهاجم رقیب اودینزه، سریع ترین افرادی بودند که به ندیکا رسیدند و با حرکات خود تأیید کردند که درمان فوری ضروری است. دیگران به جمعیت علامت دادند که ساکت باشند و هواداران در استادیوم بلونرژی به سرعت این تماس را پذیرفتند.

دفیبریلاتور نصب شد اما استفاده نشد. ندیکا در حالی که او را روی برانکارد می بردند، انگشت شست خود را بالا داد، که نشانه ای دلگرم کننده بود، اما هنوز هیچ کس نمی دانست که چه چیزی باعث سقوط او شده است یا اینکه آیا خطر از بین رفته است. داور لوکا پایرتو بازی را متوقف کرد و د روسی به دنبال ندیکا به رختکن رفت.

در نهایت مربی رم دوباره ظاهر شد و با همتای اودینزه ای خود گابریله سیوفی و ​​پایرتو دیدار کرد. بازی تقریباً 10 دقیقه در این مرحله متوقف شده بود و همه طرفین توافق کردند که هم تیمی های ندیکا خوشحال خواهند شد که به هر خواسته ای برای شروع مجدد احترام بگذارند. دی روسی با بازیکنانش صحبت کرد و اعلام کرد که روحیه مناسبی برای ادامه کار ندارند.

هواداران به اعلام تعلیق بازی با احترام پاسخ دادند. پس از سقوط موروسینی در سال 2012، بازی لیورنو مقابل پسکارا زمانی که قبل از اطلاع هواداران از مرگ این بازیکن متوقف شد، موضوع مورد تمسخر قرار گرفت. مرگ او اثری پاک نشدنی در فوتبال ایتالیا بر جای گذاشت، اما این ورزش از آن زمان شاهد حوادث مهم دیگری در سراسر جهان بوده است. این شامل حمله قلبی کریستین اریکسن در هنگام بازی برای دانمارک در یورو 2020 است.

به نظر نمی رسد که ندیکا از همین وضعیت رنج می برد. آزمایش‌های اولیه در ورزشگاه بی‌نتیجه بود، اما او به بیمارستان دانشگاه سانتا ماریا دلا میزریکوردیا در همان حوالی منتقل شد و خبرگزاری آنسا به نقل از کارشناسان پزشکی آشنا با وضعیت یکشنبه شب این وضعیت را تایید کرد. در Ndicka هیچ حمله قلبی وجود نداشت.

در زمان نگارش این مقاله، هیچ تشخیص رسمی علنی نشده است. روزنامه La Gazzetta dello Sport روز دوشنبه گزارش داد که علت “احتمال بیشتری” درد قفسه سینه ندیکا علائم ریه بوده است. او در اواخر نیمه اول یک آرنج قدرتمند به سینه از لوکا دریافت کرد و مدت کوتاهی قبل از سقوط درگیر یک چالش کمتر خشن با حریفانش شد.

مهمترین چیز این است که او به طور کامل بهبود یابد. رمان یک عکس ارسال کرد یکشنبه عصر، ندیکا روی تخت بیمارستانش می نشیند و عضله دوسر خود را خم می کند. در پست شبکه اجتماعی باشگاه که تایید می کند هم تیمی هایش برای دیدن او آمده اند، آمده است: “ایوان احساس بهتری دارد و روحیه خوبی دارد.” “او برای مشاهدات بیشتر در بیمارستان خواهد ماند. فورزا ایوان!”

هنوز هیچ برنامه ای برای زمان کامل شدن بازی یکشنبه تایید نشده است. 1-1 بود که ندیکا شکست خورد، روبرتو پریرا اودینزه را در نیمه اول پیش انداخت و روملو لوکاکو در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند.

بازی از دقیقه 78 که متوقف شد به جای تکرار کامل ادامه خواهد داشت. مدیران مجبور نیستند در زمان وقفه از 11 مرد حاضر در زمین استفاده کنند (ممکن است در این دوره مصدومیت نیز وجود داشته باشد)، اما فقط اجازه خواهند داشت بازیکنانی را که برای بازی در روز یکشنبه آماده هستند دعوت کنند. نمی تواند از کسی که قبلاً آن را تغییر داده است استفاده کند.

راهنمای سریع

نتایج سری آ

نمایش دادن

ناپولی 2-2 فروزینونه، ساسولو 3-3 میلان، اینتر 2-2 کالیاری، لچه 1-0 امپولی، تورینو 0-0 یوونتوس، بولونیا 0-0 مونزا، لاتزیو 4-1 سالرنیتانا

از بازخورد شما متشکرم.

قوانین سری A بیان می کند که بازی تعلیق شده به این شکل معمولاً باید روز بعد به پایان برسد، اگرچه در صورتی که هر یک از تیم ها در دور میانی هفته مسابقه دهند، استثنا قائل می شوند. رم پنجشنبه شب بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا را مقابل میلان برگزار می کند و یکشنبه شب به پایتخت بازمی گردد. برنامه آخرین بازی آنها مقابل اودینزه ممکن است متاثر از صعود یا عدم صعود آنها به نیمه نهایی باشد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

این اتفاقات قبلاً عدم شفافیت در برخی مقررات را آشکار کرده است. در اوایل این ماه، دو تیم سری D، پالمسه و مانفردونیا، به دلیل توقف یک مسابقه پس از بیماری شدید یک هوادار در سکوها، با شکست و یک امتیاز جریمه مجازات شدند.

دانیله د روسی، سرمربی رم پس از اینکه ایوان ندیکا در ورزشگاه بلونرژی بیمار شد، زمین را ترک کرد. عکس: Andrea Bressanutti/LaPresse/Shutterstock

در این مورد، به نظر نمی رسد خطری برای اتخاذ تصمیمات مشابه وجود داشته باشد. برای کسانی که شرایط وحشتناک و پر هرج و مرج مربوط به درگذشت موروسینی را به یاد دارند، زمانی که کارگران ورزشگاه مجبور بودند دیوانه وار گاری را فشار دهند که مانع از دسترسی آمبولانس به زمین مسابقه می شد، نتایج مثبت آشکار یکشنبه مداخله سریع تیم پزشکی و تمایل فوری همه بود. . طرفین باید با توقف بازی به خواسته های شرکت کنندگان احترام بگذارند.

هر دو رم و اودینزه اهداف مهمی برای هدف گذاری در این فصل دارند. جیالوروسی ما در رده پنجم جدول هستیم و در حالی که به روش سنتی به دنبال صعود به لیگ قهرمانان هستیم، برای قهرمانی در لیگ اروپا نیز رقابت می کنیم. اودینزه که در رده پانزدهم قرار داشت، تنها یک امتیاز بالاتر از منطقه سقوط، به سمت یک تساوی ارزشمند پیش می رفت.

اما بعضی چیزها مهم ترند. ندیکا یک سال عالی در سطح حرفه ای داشت. او در ماه فوریه با ساحل عاج قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد و تابستان گذشته به رم پیوست و در ابتدا در ابتدا ژوزه مورینیو و در حال حاضر دی روسی به یک بازیکن ثابت تبدیل شد. اما برای بسیاری از کسانی که از تماشای او لذت می بردند، شادترین لحظه دیدن او بود که یکشنبه شب روی تخت نشسته بود و لبخند می زد.

کریکت شهرستان: ساری – سامرست، اسکس – کنت و موارد دیگر در روز چهارم – زنده | قهرمانی شهرستان

رویدادهای مهم

نیم ساعت بیشتر سامرست تا ناهار زنده می ماند زیرا کامرون استیل از انتهای غرفه برمی گردد.

«آیا می‌توانم چیزی در مورد خراش‌های هیجان‌انگیز گوشت خوک که دیروز در بریستول فروخته شد، جایی که جو روت و یورکی‌ها گلوسسترشر را در سرتاسر استادیوم Seat Unique زدند، بگویم؟» البته شما می توانید bizguru را نشان دهید.
“آنها چیزهای ترد و نازک بسیار زیبایی هستند که قبلاً هرگز مزه آنها را نچشیده بودم. حتی ممکن است خانگی باشند. در واقع قیمت و کیفیت غذاهایی که در آن مکان فروخته می شد به طور کلی درجه یک بود و شما ارزش پولی خوبی دارید.”
چون ما آدام لیث و روتی هستیم.»

برای به اشتراک گذاشتن

یک ویکت در Sدر اوفیا گاردنز، جیمز هریس در رده دوم قرار دارد و مدسن با نتیجه 83-3 در جایگاه دوم قرار دارد.

و همانطور که به یاد می‌آورم، در اینجا یک آمار بی‌رحمانه از بررسی دیروز است:

ساری در حال حاضر ویکت های چرخشی بیشتری در این فصل (18) نسبت به کل سال 2023 (17) گرفته است.

برای به اشتراک گذاشتن

یک رکورد جهانی!

با تشکر فراوان از آدام کالینز و اندرو سامپسون برای این مجسمه دولتی کوچک اما کاملاً شکل گرفته:

این دور قهرمانی نمرات فردی بالای 150 بیشتر دیده شد (10) برتر از دیگران، نه در تورهایی از 25 می 2004 و 21 آوریل 2022 شروع شد. *

* برای تورهایی که از همان روز شروع می شوند

برای به اشتراک گذاشتن

اورتون خواهان تغییر توپ است، و انبوهی دیگر از پارچه های کهنه را برمی دارد. اکنون خورشید طلوع کرده و تعداد زیادی تماشاگر در صندلی های سطلی فیروزه ای خود مستقر شده اند.

برای به اشتراک گذاشتن

بازیکنان در بیضی و لوئیس گرگوری دو ضرب چهار متوالی به جیمی اورتون زد. وضعیت در چلمسفورد امیدوارکننده به نظر نمی رسد:

برای به اشتراک گذاشتن

فقط سه مسابقه طول می کشد دو نفر در لیگ دوم اولی پرایس و جیمز بریس در بریستول (که دیروز حرکت درخشانی برای اخراج جو روت انجام داد) در حالی که گلوس در 114-4 ایستاده است، ادامه می دهند. ریس و مدسن پس از خستگی غیرضروری لوید، همین کار را در باغ سوفیا انجام می دهند.

و سلام به گری نیلور، که فکر می‌کرد امروز یک مفسر معروف را در ابله گوگل اتل عدنان دیده است:

برای به اشتراک گذاشتن

دوباره داره باران می باره بیضی دارای یک پوشش زمین مستطیلی بزرگ است. بازی قبل از ناهار در Wantage Road و Rose Bowl ممنوع است.

برای به اشتراک گذاشتن

در چلمسفورد، اسکس، او اعلام کرد: و پس از اتمام پاکسازی در ساعت 12:15 بعد از ظهر آغاز خواهد شد. کنت برای برنده شدن به 375 یا دو جلسه و نیم برای زنده ماندن نیاز دارد.

سلام جان استارباک! «اگر مردم می خواهند ثورو را مثال بزنند، باید به یاد داشته باشند که او آخر هفته ها لباس های شسته شده اش را به خانه نزد مادرش می برد. تاثیرگذار اما نه به ویژه پیشگام. همچنین نظراتی در مورد نوابغ فناوری اطلاعات: می‌توانید بسیاری از پخش‌های زنده را به تفکیک منطقه امتحان کنید تا نگاه بهتری به روند کارت امتیازی داشته باشید. همانطور که انتظار دارید، افراد فناوری اطلاعات عرض جغرافیایی زیادی دارند، اما هنوز مشکل بالا و پایین رفتن دوربین ها در بادهای شدید را حل نکرده اند، و از آنجایی که تغییرات مکرر انجام می شود، اطلاعات به روز کارت امتیازی نادر است. برای چند توپ دیر رسیدم.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

ابرهای کثیف پشت سرشان می چرخند اقامتگاه ساری اما حداقل الان دارم از آنجا می گذرم. تیم هنوز از وب سایت بانک مرکزی اروپا عصبانی است:

«پاسخ: ناله قبلی در مورد امتیاز زنده ECB

https://www.ecb.co.uk/county-championship/match-centre/104258

«یک نمونه معمولی از تمرین ضعیف، در حال حاضر هیچ راهی برای تشخیص اینکه کدام بازی‌ها به تعویق افتاده‌اند وجود ندارد، مگر اینکه روی هر مسابقه کلیک کنید، که اگر فقط از یک شهرستان حمایت می‌کنید خوب است، اما اگر علاقه‌تان عمومی‌تر باشد، درد ضرب المثلی است.

“میدونم، میدونم. باید یه زندگی بسازم.”

برای به اشتراک گذاشتن

اسمت را به من بگو، میسون کرین!

برای به اشتراک گذاشتن

باران را تماشا کن

آنها در Edgbaston به راه افتادند. جایی که کالین آکرمن و متیو پاتس حفاری کردند و کاردیفدربی شایر سه اضافه کرد و هیچکدام را واگذار نکرد.

پخش کنید تا به زودی شروع شود بریستولظهر بیضی شکلبازرسی ساعت 11:30 برگزار می شود. چلمسفورد و رز کاسه12.40 راه فیض و شروع به طور مبهم با تاخیر جاده خواستن و پل ترنت.

برای به اشتراک گذاشتن

“من با تیم موافقم” ریچارد اوهاگان را لمس می کند. “به دست آوردن نمرات قابل اعتماد استان هنوز یک مشکل است؛ البته، دقیقاً به همین دلیل است که من اینجا هستم. حتی بی بی سی نیز خطاناپذیر نیست. دیروز آنها به تام بانتون نشان می دادند که در بولینگ بن فوکس گرفتار شده است.”

ریچارد، من تحت تأثیر قرار گرفتم که شما در مورد دقت به وبلاگ گاردین آمدید…

بازیکنان در وسط گیر کردند ما در حال گرم کردن هستیم و بعد از ظهر در The Oval بازی خواهیم کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

یک سلام گرم به مایک دنیلز در جدول امتیازات خیابان گریس: این مکان پس از باران شدید صبحگاهی پوشیده شده است.

” داشتم می خواندم والدن شما آن را با خود آورده اید، و همچنین هر کتابی نوشته شده توسط ثورو که به شما یاد می دهد چگونه در کلبه چوبی کنار دریاچه زندگی تنهایی داشته باشید.

عالی! میترسم نخوندم والدناما من کتاب فوق العاده مصور کودکان را خواندم هنری هایکس فیچبرگ، فرض بر این است که بر اساس بخشی از آن است.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

یک داستان خوب برای یک روز بارانی (یا هر روز، در واقع) توسط جیم والاس خودمان، که یک زیرمجموعه را شروع کرد ترتیبات سفید روی سبز با یک نویسنده فوق العاده دیگر، جان هاتن.

برای به اشتراک گذاشتن

باران باران باران

با تأخیر شروع خواهد شد چلمزفورد، رز بول، پل ترنت، بیضی، باغ های سوفیا، بریستول، گریس رود و نورثانتس. در واقع همه جا به جز ادگباستون.

برای به اشتراک گذاشتن

یک ایمیل همراه با یک اسپلش می آید:

“سلام تانیا،” سلام تیم میتلند!

“متاسفم که به جنوب کشیده شدی… هر چند من خاطرات بسیار خوبی از دیدار با یک مربی در Oval دارم، در روزهایی که نوبت کاری در سرویس جهانی بی بی سی شروع به نیمه تمام می کرد. مناسب و معقول (با چه کسی شوخی می کنم؟ یک در ده) سمت تقریبا غیرممکن است.

“بی ربط به این نامه، یک بار مربی برای من موسیقی فک پخش می کرد. او به تازگی گفته بود که ما در اواسط دهه 80 میلادی هستیم که با سرعتی که سرخپوستان غربی می زدند فاصله زیادی نداشتیم، و یک بچه لاغر. با پرتاب اگزوستس به تور کنار من، حباب من را ترکاند.» من نمی دانم چه اتفاقی برای او افتاده است.

اون کیه؟ عکس: فرانک بارون/ گاردین

«در فرصتی دیگر، افکار ما توسط الک استوارت (نسبتا) جوان و مارک بوچر که سعی در بهبود تکنیک خود داشتند، قطع شد. که بسیار چشمگیر بود زیرا الف) صبح اول مسابقه چمپیونشیپ فقط 11-20 بود، ب) ساری اولین ضربه را زده بود و ج) آنها هر دو در سه جدول رده بندی آن روز بودند.

به هر حال، برای رسیدن به اصل موضوع، آیا کسی دیگر آخرین تکرار امتیازدهی زنده در ECB را در بهترین حالت ضعیف می داند؟

“علاوه بر این واقعیت که برخی از تعطیلات آخر هفته اصلا کار نمی‌کردند، بسیاری از نقاط سمت چپ صفحه بیشتر روز یکشنبه را با Dهای جعلی سپری می‌کردند و این تصور اشتباه را ایجاد می‌کرد که برخی از آنها فوق‌العاده خلاق بودند. تعویض‌ها بین کاپیتان‌ها همچنین، وقتی نوابغ فناوری اطلاعات چیز جدیدی را معرفی کردند، حذف‌های احمقانه‌ای وجود دارد که اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسند، مانند مجموع‌های موجود در کارت امتیازی که، علی‌رغم قراردادهای تعیین‌شده، با ویکت‌ها همراه نیستند، به این معنی که همه باید بی‌رویه به بالا و پایین حرکت کنند. یا خود خفاش ها را بشمار.

“آنقدرها هم بد نیست، فقط واقعاً باید بهتر شود.”

من در واقع نمی توانم نظر بدهم زیرا تمایل دارم از کارت امتیازی BBC استفاده کنم، اما مطمئن هستم که یکی از BTL در حال صحبت کردن دندان های خود را به هم فشار می دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

نور خورشید الان می تابد او با شور و شوق زیادی روی روکش ها و خدمه زمینی می دود. همه چیز رو به جلو است (البته نه برای سامرست).

برای به اشتراک گذاشتن

روکش ها محکم وصل شده اندمن در بیضی بودم و هیچ نشانی از زندگی وجود نداشت. تابلوی امتیاز در تاریکی می درخشد.

برای به اشتراک گذاشتن

اخبار تکان دهنده از استرالیا:

برای به اشتراک گذاشتن

خلاصه روز یکشنبه

ساری به پیروزی نزدیک شد سامرست با انحراف از رویدادهای معمول در ماه آوریل، قهرمانان منطقه با شکست مواجه شدند. دن لارنس با پروازهای مستقیم خود از Vauxhall End سه مورد را گرفت و دو پرواز برای کامرون استیل وجود داشت. ساری صبح 70 گل زد و کیسی آلدریج دومین پنج فورتر دوران حرفه ای خود را زد. با وجود پنجاه سالگی تام لمونبی و لوئیس گلدزورثی، سامرست با 61 ران جلوتر، روز را با تنها چهار ویکت در بانک به پایان رساند.

جردن کاکس در مقابل کانتی سابقش 116 توپ از 89 توپ زد. اسکس یک سرب دوم مستحکم ایجاد کرد. بن کامپتون آخرین مردی بود که به مدت 165 سال بازی را ترک کرد. شهر لنگان از هدف تعقیبش گذشت.

ناتینگهام شایر آنها در جلسه عصر با شکست 19 بر 6 در جلسه عصر – این پس از باخت 34 بر 6 در اولین بازی خود، متحمل سقوط فاجعه بار دیگری شدند. بن داکت قبل از گرفتن اولین ویکت از چهار ویکت ناتان اسمیت در هفت توپ، روی 63 ضربه زده بود. اسمیت قبلاً به عنوان چوپان کار می کرد ورسسترشربا 58 رتبه پایین تری دارد.

با اینکه 517 دزدیدیم دورهمی نتوانست از تعقیب متقابل اجتناب کند وارویک شایر او دو ویکت اینینگ دوم را در ادگباستون و هنگام غروب از دست داد. لنکاوی ما مقابل بودیم همپشایر هیجان تک آهنگ طلایی به لطف آهنگ 172 کیتون جنینگز و 99 جورج بل در رز باول به پایان رسید.

در توری که توجه صدها کاپیتان را به خود جلب کرد، ساسکسجان سیمپسون 205 شکست ناپذیر را به ثمر رساند لسترشایر این به او اجازه داد تا 694 را برای 9 پست کند، در کنار 134 دنی لمب. 126 بازدید کریس کوک گلامورگان در صندلی جعبه مقابل دربی شایر در باغ سوفیا

با کمک 113 از آدام لیث و همچنین دهه پنجاه متمایز از جو روت و هری بروک یورکشایر غارت کردن گلاسترشایر قبل از اینکه فرش را از ضربه دوم خود دور کنند، حمله کنید.

ناتان فرناندز جوانترین مردی بود که از سال 1862 یک قرن درجه یک ساخته است. میدل سکس. مکس هولدن (211 نفر) و لئوس دو پلوی (196) با سه چهره به او پیوستند. شمالی ها برای 350 شکست ناپذیر برای ویکت سوم.

برای به اشتراک گذاشتن

نقاط روی دروازه ها

بخش اول

چلمسفورد: اسکس 530-7d و 257-4 در مقابل کنت 413

کاسه گل رز: همپشایر 367 و 39-2 به لنکاوی 484

پل ترنت: Nottinghamshire 399 and 151-7 – Worcestershire 355

بیضی: ساری 428 – سامرست 285 و 204-6

ادگباستون: Warwickshire 698-3d – دورهام 517 و 12-2

بخش دوم

باغ صوفیه: گلامورگان 237 و 361-7 دسامبر – دربی شایر 198 و 40-1

بریستول: گلاسترشایر 263 و 97-4 تا یورکشایر 326 و 434-6 فاصله

راه فیض: لسترشایر 338 و 86-1 – ساسکس 694-9 دسامبر

نورث همپتون: Northamptonshire 552-6d – Middlesex 553-2

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

صبح بخیر از سرما این یک روز مرطوب و بادخیز در جنوب لندن است، روزی که هر شکافی بین جوراب و جوراب، یقه و گردن، فاجعه است.

وضعیت اداره متابولیسم بد است: نوار باریکی از باران شدید انگلیس و ولز را در اواخر صبح پاک می کند. بعد از ظهر رگبار، تگرگ و رعد و برق همه جای شمال را فرا گرفته است. احساس می کنم سردتر از دفعه قبل، با باد شدید.

با این حال، امکان بازی در قطعات وجود دارد. ساری برای صیقل دادن سامرست به یک پنجره بزرگ نیاز ندارد. ساسکس برای جارو کردن لسترشایر، یورکشایر برای جارو کردن گلاسترشایر، گلامورگان برای صیقل دادن دربی‌شایر، وارویک شایر برای جارو کردن دورهام، ووسسترشر حتی برای دوختن ناتز پس از تصور شب گذشته از ریزش سنگ‌تراشی. اما اول از همه قهوه.

برای به اشتراک گذاشتن

1 2 3 57