آرسنال – منچستریونایتد: لیگ برتر – به روز رسانی زنده | لیگ برتر

رویدادهای مهم

آنتونی مارسیال ناظر

فرانسیس مید می‌گوید: «این را درست قبل از شروع بازی برای یکی از دوستانم نوشتم. اگر کسی امروز لیاقت حضور در تیم را ندارد، مارسیال است. ادامه بده، به من ثابت کن که اشتباه می کنم و هت تریک کن – او این کار را نخواهد کرد – حدس می زنم او در حاشیه باشد و به سختی بتواند کاری را انجام دهد. حدس خیلی سختی نبود.”

و اگر او در زمین نبود، یونایتد ممکن بود 1-0 شکست بخورد. به هری بروک فکر کن!

مطالعه پاره وقت

به هر حال او را در نیمه دوم خواهیم دید.

نیمه: آرسنال 1-1 منچستریونایتد

دلیل اینکه می‌گویم نیمه اول عجیبی بود این است که می‌توان ادعا کرد که آرسنال یونایتد را شکست داد و با این حال نتیجه 1-1 است، به این معنی که علاوه بر گل، شوت‌هایی هم به سمت دروازه وجود دارد. گل درخشان مارکوس راشفورد در دقیقه 27 باعث شد تا یونایتد در دقیقه 27 اولین لمس کامل در محوطه آرسنال را داشته باشد. مارتین اودگارد تقریباً از همان ابتدای بازی به تساوی مناسب دست یافت.

یونایتد در هر فرصتی از بازی استراحت می کرد. احتمالاً آرسنال به خاطر گرمای هوا با همان بی رحمی آنها را تحت فشار قرار نداده است. هر چه سرعت بیشتر باشد، آرسنال مسلط تر است.

45+4 دقیقه گوشه بسیار عمیق ساکا توسط هاورتز حذف شد و او دیر متوجه او شد. یک فرصت هشتم در بهترین حالت، و این پایان نیمه اول ناخوشایند است.

45+3 دقیقه و یک کرنر دیگر، آرسنال هشتم در نیمه.

45+2 دقیقه مارتینلی بی امان، تا اینجای کار موثرتر از ساکا، گوشه ای دیگر به دست می آورد. مارتینلی گوشه ای را فراتر از تیرک دور می چرخاند. این به ساکا برمی گردد که از پشت لیندلوف، بیگودی متمایز خود از فاصله 20 متری می آید.

45+1 دقیقه سه دقیقه وقت اضافه اضافه شد. به نظر می رسد هاورتز پاس بد اریکسن را برای دروازه یونایتد بازی کرده است. او دوران سختی را پشت سر می گذارد و چند هفته آینده آزمونی برای توانایی میکل آرتتا خواهد بود.

45 دقیقه ضربه سر فرناندز به گابریل از بیرون محوطه جریمه ناموفق بود. به نظر می رسید هیچ کس دیگری اهمیت نمی داد.

43 دقیقه مارتینلی برای آرسنال صاحب یک کرنر شد. توپ به سمت آنتونی می رود که اودگارد در لبه محوطه جریمه با خطا مواجه می شود. آنتونی تیلور برتری را به دست می آورد اما زمانی که یونایتد توپ را از دست داد، برتری را پس می گیرد. هواداران آرسنال همانطور که از هر هواداری انتظار دارید هو می کنند. داوری عالی بود

43 دقیقه وسط خطرناک زینچنکو به خوبی توسط Dalot رانده شده است. این به خاطر یک دویدن دیگر توسط مارتینلی بود که امروز مدام وان بیساکا را با دریبل زدن خود آزار می داد. خیلی ها این کار را نمی کنند

42 دقیقه جف ساکس می‌گوید: «این باورنکردنی است. حتی با وجود پول زیادی که برای بازیکنان لیگ برتر خرج می‌شود، سطح رقت‌انگیز است.»

جف، هر زمان که آماده شدی، من با کمال میل به اولین بازی شما در لیگ برتر با MBM خواهم رفت. من با بازی کردن معادل محلی All Priests Five-on-Fi Indoor Challenge Football 75 Indoor Challenge Football احساس کلاستروفوبیک می کنم، بنابراین خدا می داند که در این سطح از شدت، سرعت و مهارت چقدر سخت است.

اهداف فقط در حساب من وجود داشت. عکس: کانال 4

40 دقیقه ساکا به دلیل خطا روی فرناندز کارت زرد دریافت کرد. آنجا بود بررسی VAR برای کارت قرمزاما برای آن به اندازه کافی بالا نبود. او را درست زیر ساق پا گرفت.

39 دقیقه رشفورد از جناح چپ داخلی به سمت تیرک دورتر در فاصله 25 متری دروازه شوت می کند. فکر می کنم این تکنیک بند انگشتی بود که او برای ضربات آزاد استفاده می کرد.

38 دقیقه آنتونی یک بیگودی منحصر به فرد از لبه محوطه جریمه امتحان کرد و پشت سر او به درون توپ سر خورد. آرسنال تایم اوت اعلام کرد و لیندلوف که پس از اینکه فکر می کرد توپ از بازی خارج شده است برای لحظه ای از دویدن ایستاد، به دلیل خطای نادرست روی نکتیاه کارت زرد گرفت.

آنتونی در دفاع آرسنال می دود.
آنی، آنتونی بی ثبات در دفاع آرسنال می دود. عکس: گلین کرک/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ

37 دقیقه فشار انتخابی آرسنال؛ همانطور که مفسران Sky Sports اشاره کرده اند احتمالا به دلیل گرما است. حدود 25 درجه

36 دقیقه یونایتد دوباره در تلاش است تا سرعت بازی را کاهش دهد. اریکسن کمی بیشتر توپ را نگه داشت، اما چیزی از فرناندس، آنتونی یا مارسیال به دست آمد.

34 دقیقه جو پیرسون می گوید: «تصور کنید چقدر متعجبم که «آنتونی» و «تچی» در یک پست هستند. “تچی حیوان روح اوست.”

32 دقیقه این در حال حاضر یک چیز خوب است. راشفورد در دالوت زیر انداز بازی می کند، جایی که فرناندز انگشتان پای مهاجم وان بیساکا (بله) را قطع می کند. شوت خوب او از فاصله 20 متری در اختیار اریکسن قرار گرفت که او به هاورتز برخورد کرد و از پشت به کرنر برگشت.

مارتین اودگارد به سطح آرسنال می رسد از شروع بازی این از یک تعامل مبتکرانه در سمت چپ که شامل زینچنکو، مارتینلی و نکتیاه بود، ناشی شد. سپس مارتینلی با دقت به کنار زمین پاس داد و اودگارد توپ را محکم کوبید و مورد ضرب و شتم یک ضربه از پهلو به گوشه پایین سمت راست. اونانا هیچ دعایی نداشت. این گل تنها 35 ثانیه پس از شروع مجدد به ثمر رسید.

هدف! آرسنال 1-1 منچستریونایتد (اودگارد 28)

عدالت فوری

گل های مارتین اودگارد
مارتین اودگارد فوراً به آرسنال صعود می کند! عکس: دیوید پرایس/ آرسنال اف سی/ گتی ایماژ

این گل فقط خلاف جریان بازی نیستاین یک توهین کامل به روند بازی است. اما طلای بسیار زیبایی هم بود. اریکسن، تنها بازیکن بیرونی یونایتد که می توان روی مالکیت توپ حساب کرد، درست خارج از محوطه خود توپ مربعی را زد و به فضای خالی پرتاب شد. او به پیشروی خود از خط وسط ادامه داد و سپس یک پاس فوق العاده از سمت چپ به رشفورد داد. رشفورد با قاطعیت جیغ جیغ می‌کشید که به سمت زمین می‌رفت، از وایت عبور کرد و با پای راست ضربه‌ای به سمت دروازه زد. رامسدیل با یک لمس سبک به سمت چپ خود پرید، اما تنها توانست آن را به درون تیرک دور و درون تور هل دهد.

هدف! آرسنال 0-1 منچستریونایتد (رشفورد 27)

با پلیس تماس بگیرید.

مارکوس رشفورد برای منچستریونایتد گلزنی کرد!
مارکوس رشفورد برای منچستریونایتد گلزنی کرد! این که بگوییم خلاف جریان بازی است، دست کم گرفتن است. عکس: Shaun Botterill/Getty Images

25 دقیقه آرسنال خواهان دریافت کارت زرد آنتونی برای دفع توپ است. آنتونی تیلور دفاع قانع کننده آنتونی را می پذیرد که او صدای سوت را نشنیده است. شروع به عصبی شدن کرد.

24 دقیقه برنامه یونایتد مشخصا این است که بازی را عمیقا پوشش دهد و ببیند چه اتفاقی می افتد. آنها در مالکیت وحشتناک هستند.

23 دقیقه آنتونی تیلور برای دومین بار به یونایتد درباره اتلاف وقت هشدار داد. او سپس به ادی نکتیا اجازه می دهد تا در منطقه باشد و در نهایت یونایتد ضربه دروازه را بزند.

آنتونی تیلور با ادی نکتیا صحبت می کند.
آنتونی تیلور با ادی نکتیا صحبت می کند. عکس: جان سیبلی/اکشن تصاویر/رویترز

22 دقیقه وقتی راشفورد به خاطر دخالتش با وایت مجازات نشد، آرتتا با عصبانیت دست هایش را تکان می دهد. داور چهارم حرفی زد اما کارت زرد نداشت.

21 دقیقه رایس بر خط هافبک مسلط است و با مداخلات تهاجمی و به موقع، یونایتد را در نیمه خودش فشرده می کند.

21 دقیقه در مورد نیاز به یک شخصیت خاص برای دروازه بان پشتیبان؛ من می‌توانم بگویم که قطعاً مشخص نیست.» هر آدم عاقلی آرزو دارد که در لیگ برتر یک گلر پشتیبان باشد؛ اسکات کارسون یک قهرمان معمولی است.

این یکی از آمارهای مورد علاقه من را به یاد می آورد. مصدومیت های زیادی در آرسنال در فصل 02-2001 وجود داشت که سه دروازه بان (دیوید سیمن، ریچارد رایت و استوارت تیلور) 10 بازی لازم برای کسب مدال قهرمانی را انجام دادند.

20 دقیقه اریک ده هاگ با تعجب سرش را تکان داد که از گذرگاه دیگری منحرف شد. گری نویل در اسکای می گوید: «اونانا بهترین بازیکن بیرونی در حال حاضر است.

19 دقیقه رایس که در گوشه عمقی ساکا جلوی دالوت قرار داشت اما نتوانست توپ را به طور کامل پاس کند از ناحیه سر برخورد کرد. نصف شانس

18 دقیقه پرتاب 20 متری اودگارد توسط مارتینز مهار شد. سپس وسط خطرناک مارتینلی پشت دالوت حرکت می کند. آرسنال در صدر است.

16 دقیقه نقشه لمسی زینچنکو یک نقشه انسان با نقش آزاد است. در سمت راست و همچنین در سمت چپ بوده است. میکل آرتتا در این تابستان بیش از حد فکر کرده است. نه ماه آینده به ما نشان خواهد داد که آیا او بیش از حد کار می کند یا به اندازه کافی.

15 دقیقه برای هاورتز، این شانس با بازی واقعا خوب رایس به دست آمد، او کازمیرو را در خط میانی گرفت و از آرسنال استراحت کرد.

بدون پنالتی! شاید خواب این را دیده باشم. یک سانتر از سمت چپ توسط Dalot تعظیم شده به بیرون هدایت شد. به مارسیال برخورد کرد (احتمالاً من به پهلو فکر کردم اما کسی چیزی نگفت) و در فاصله 10 یاردی از هاورتز پرید. او یک موقعیت فوق العاده خوب را از دست داد، اما به طور اتفاقی توپ را برای نکتیاه در سمت چپ خود فرستاد. درست در زمانی که نکتیا می خواست گل بزند، مارتینز ناگهان ظاهر شد و توپ را از پشت به کرنر فرستاد.

دقیقه 13: با آرزوی موفقیت برای هاورتز! اونجا چه اتفاقی افتاد؟ صبر کنید، این می تواند یک مجازات باشد.

کای هاورتز
این یک دلتنگی بزرگ کای هاورتز است عکس: جان والتون/PA

10 دقیقه شروع نسبتاً آرامی بود. یونایتد برای بازی آمد… هنوز نه. من فکر می کنم با توجه به اینکه سابقه بد آنها از اریک به Big Seven تحت هدایت هاگ منتقل شده است، این قابل درک است.

8 دقیقه هاورتز برای آنتونی دیر آمد. او بالا رفت، سپس سعی کرد بیرون بیاید و در نهایت ساق پا آنتونی شکست. این فقط یک خراش بود و آنتونی تیلور به این نتیجه رسید که شایسته دریافت کارت زرد نیست.

7 دقیقه یونایتد در تلاش است تا سرعت بازی را کاهش دهد به خصوص زمانی که توپ را در اختیار دارد. آرسنال می خواهد به عنوان تیم میزبان ادامه دهد.

دیوید سیمن و تام هیدلستون
کمپین ورود دیوید سیمن به دنیای سینمایی مارول از اینجا آغاز می شود. عکس: دیوید پرایس/ آرسنال اف سی/ گتی ایماژ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *