آلبا برلین ویل مک داول وایت را برای دو سال آینده انتخاب خواهد کرد


نوشته شده توسط: جانی عسکونیس/ [email protected]

ویل مک داول وایت، گارد ترکیبی استرالیایی به عنوان بازیکن جدید آلبا برلین رسما معرفی شد.

این تیم روز چهارشنبه اعلام کرد که قراردادی دو ساله با آلباتروسه امضا کرده تا در فصل 2024-2025 به آنها بپیوندد.

مک داول وایت 26 ساله به مدت دو سال از سال 2017 تا 2019 در آلمان بازی کرد. تجربه او با Brose Bamberg شامل دو بازی در یورولیگ خطوط هوایی ترکیه، سه بازی در لیگ قهرمانان بسکتبال و سه بازی در easyCredit BBL آلمان بود. اقدامات بیشتری در لیگ دسته دوم آلمان با Baunach Young Pikes در دسترس بود.

از زمانی که جوان بودم برای بامبرگ بازی می کردم، همیشه آرزوی کوچک من بوده که روزی در آلبا بازی کنم. ذکر شده، “من به دنبال عضویت در باشگاهی هستم که هر سال برای قهرمانی در لیگ آلمان رقابت می کند. آلبا همچنین به خاطر کمک به بازیکنان برای دستیابی به پتانسیل کامل خود شناخته شده است. من هم تیمی های سابق زیادی دارم که تجربه آلبا دارند؛ پیتون سیوا، یانی وتزل و لوئیس اولینده.” هر سه به دلیل حرفه ای بودن باشگاه هستند و او فقط چیزهای خوبی در مورد فرهنگ، هواداران آلبا و شهر برلین گفت.

پس از پیوند با اولینده در بامبرگ، او در فصل 2021-22 در کنار ژنرال سابق آلبا، سیوا و مهاجم فعلی آلبا وتسل، در طول چهار سال تصدی خود در نیوزلند بریکرز بازی کرد. در آخرین فصل حضورش در Oceania NBL، او میانگین 9.2 امتیاز، 4.3 پاس منجر به گل و 3.2 ریباند در هر بازی در 24 بازی به دست آورد.

اعتبار عکس: EuroleagueBasketball.net

آخرین اخبار را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *