آنتونی کیم می گوید با شخصیت اعتیاد آور، هنرمندان متقلب و جراحات دست و پنجه نرم می کند | گلف

آنتونی کیم، زمانی گلف باز رتبه ششم جهان، گفت که در طول بیش از یک دهه غیبت خود از این ورزش قبل از بازگشت به LIV Golf در ماه گذشته با “شیاطین بسیار سیاه” از جمله اعتیاد و آسیب های متعدد مبارزه کرد.

کیم که زمانی یکی از داغ‌ترین ستاره‌های جوان آمریکا به حساب می‌آمد، قبل از 30 سالگی به دلیل مصدومیت و یک مسابقه از دست رفته از بازی ناپدید شد. در مصاحبه با دیوید فیهرتی منتشر شده در LIV Golf Plus روز سه شنبه، این مرد 38 ساله اهل کالیفرنیا جزئیات سفر جاده ای طولانی خود را پس از نزدیک به 12 سال فاش کرد.

کیم گفت: “گلف برای من مهم است و در عین حال مهم نیست.” “لحظات بسیار تاریکی داشتم. لحظات بسیار بدی داشتم. با وجود اینکه میلیون ها نفر در اطراف بودند، احساس تنهایی می کردم. باید ذهنم را خالی می کردم و می فهمیدم هدفم در این سیاره چیست.”

کیم که گفت در مستندی درباره زندگی خود شرکت کرده است، سه بار در تور PGA از سال 2008 تا 2010 برنده شد و در تیم های جام رایدر آمریکا و جام پرزیدنت ها شرکت کرد. اما او زمانی که دوره را در کویل هالو ترک کرد و پس از یک دور در مسابقات قهرمانی ولز فارگو در می 2012 بازنشسته شد، از دید عموم ناپدید شد.

کیم که می‌گفت «شخصیتی اعتیادآور» دارد و می‌دانست که «برای مدت طولانی به کمک نیاز دارد»، گفت که زمان نزدیک شدن به اوج توسط افراد آویزانی تعیین می‌شد که می‌خواستند از او سوء استفاده کنند.

کیم گفت: “من قرار نیست دروغ بگویم، من در اطراف افراد بد بودم.” “افرادی که از من سوء استفاده کردند. هنرمندان کلاهبردار. و وقتی 24، 25، حتی 30 ساله هستید، متوجه نمی شوید که مارهایی که زیر سقف شما زندگی می کنند.”

کیم به LIV Golf Plus گفت که بعد از بازنشستگی دست و شانه و جراحی فیوژن ستون فقرات خود را انجام داد. پس از آسیب دیدگی تاندون آشیل، ستاره سابق ایالت اوکلاهاما حداقل بخشی از بیمه نامه ناتوانی خود را دریافت کرد که طبق گزارش ها بین 10 تا 20 میلیون دلار ارزش داشت.

کیم می‌گوید: «می‌دانم تصور عموم این است که من این پول را گرفتم و دویدم و تصمیم گرفتم فقط با هم بنشینم. «این اصلاً اینطور نبود. من طی چندین سال چندین عمل جراحی داشته ام. و بدن من هنوز مثل قبل نیست.»

در ماه مارس، LIV Golf اعلام کرد که کیم به عنوان یک کارت وایلد به پیست گلف جدا شده توسط عربستان سعودی ملحق خواهد شد، به این معنی که او به هیچ یک از 13 تیم این تور وابسته نخواهد بود.

او اولین بازی خود را در LIV Golf جده در باشگاه رویال گرینز گلف و کانتری انجام داد، جایی که اولین شوت رقابتی خود را در 4320 روز انجام داد و از بین 53 گلفبازی که مسابقات را کامل کردند، با 32 ضربه عقب تر از برنده مسابقات واکین نیمن، آخر شد.

کیم گفت: “من رابطه جالبی با گلف دارم.” “فکر نمی‌کنم هرگز این کار را کرده باشم. چیزی که برای من خیلی عجیب است این است که عاشق بازی شدم. این برای من یک نکته عجیب است زیرا گلف پر از فشار بود. گلف برای من پر از احساسات مختلف بود. “

“چون خانواده من مجبور بودند سختی های زیادی را تحمل کنند تا این فرصت را به من بدهند تا گلف بازی کنم. با این فشار فزاینده، حاضر بودم خیلی بیشتر ریسک کنم. این طبیعت من بود. من در زمین گلف تهاجمی بودم. من در زمین گلف پرخاشگر بودم و این منجر به مرگ من شد.

کیم گفت همسرش امیلی و دختر دو ساله‌شان بلا به او کمک کردند تا زندگی‌اش را تغییر دهد.

کیم گفت: «من بسیار خوشحالم که هر دوی این زن ها را در زندگی ام دارم. “من هر روز صبح با احساس قدردانی از خواب بیدار می شوم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *