آیا داوران فوتبال هوش مصنوعی واقعاً می توانند در افق ظاهر شوند؟ | فوتبال

الگوریتم شما را در دست خواهد یافت

Football Daily رویای روزی را در سر می پروراند که VAR، یک فناوری به ظاهر مترقی که برای فوتبال همان کاری را انجام می دهد که رسانه های اجتماعی برای روابط انسانی انجام می دهند، با عشق در جعبه خود که تماماً از دینامیت با قدرت صنعتی ساخته شده است، قرار گیرد. مواظب باشید چه آرزویی دارید و اینها. پسرعموی ما در دره سیلیکون، Football dAIly، می‌گوید که با وجود اینکه میلیون‌ها بار به آنها گفته‌ایم، این نام کار نمی‌کند، زیرا بزرگی I بسیار شبیه L کوچک است، بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند این شوخی را قبول کند – چیزی به مراتب بدتر. در افق است: داوران هوش مصنوعی.

آلدو کومی، سرپرست تیم HANG ON، گفت: “بینایی کامپیوتری در چند سال آینده تاثیرگذارتر خواهد شد و تعداد دوربین های موجود در این زمینه حتی بیشتر افزایش خواهد یافت.” به اولین و آخرین حروف نام این شخص نگاه کنید! آیا دارد؟ ارائه دهنده تجزیه و تحلیل فوتبال Soccerment. “مقدار داده های برچسب گذاری شده و کیفیت مدل های آموزش داده شده با آن داده ها به طور تصاعدی افزایش می یابد، بنابراین شما مدل های هوش مصنوعی خواهید داشت که می توانند بر اساس آنچه در زمین می بینند تصمیم گیری کنند.”

Football Daily مانند اقلیتی سرگردان از طرفداران سافت پلی، تغییر را دوست ندارد. اما برای حفظ تعادل، می‌خواهیم اذعان کنیم که هوش مصنوعی در برخی زمینه‌ها برتر از بشریت است. به عنوان مثال، فناوری خط هدف بی عیب و نقص عمل می کند، و هوش برتر هوش مصنوعی به این معنی است که در نهایت همه ما را بدون دلسوزی یا احساس می کشد. اما ما برای درک یک ماشین مجهز به هوش مصنوعی که می‌تواند با ذهنیت بی‌نهایت یک بازی فوتبال مقابله کند، تلاش می‌کنیم تا ببینیم آیا هدف Graeme Souness این بوده است یا خیر. وازکتومی کوچک رومانیایی انجام دهید یا فقط به او صدمه زدی

این تنها مشکل نیست. میکل آرتتا و یورگن کلوپ اقتدار غیرقابل انکار چه کسی را مودبانه در مورد هر ضربه آزاد به درستی به تیم خود می پذیرند؟ پس طرفداران چه خواهند خواند؟ “الگوریتم aw@nk3r” اسکن نمی شود و تا سال 2050 هیچ کس گلوریا استفان و ماشین صدای میامی را به خاطر نخواهد آورد. به هر حال نمی توانید به احساسات یک الگوریتم آسیب بزنید. و اگر معلوم شد که شما می توانید، به این معنی است که او همه ما را خواهد کشت، بدون رحم یا احساس. کومی ادامه داد: «شاید خط‌نماها اولین کسانی باشند که از بازی ناپدید می‌شوند. از خشم ناتوان کف کرده. شما همچنین داور را به دستیار مجازی متصل خواهید کرد و آنها را راهنمایی می کنید تا تصمیمات بهتری بگیرند. در نهایت، 20 یا 30 سال دیگر، داور احتمالاً فقط یک هوش مصنوعی خواهد بود. من نمی گویم مثبت است، فقط می گویم که به احتمال زیاد اتفاق می افتد.»

شما در این مورد حرفی ندارید. هیچ کدام از ما انجام نمی دهیم.

پایان یک صخره در اسپانیا

خورخه ویلدا، مربی هشت ساله اسپانیایی، درست زمانی که فدراسیون فوتبال اسپانیا در پی رسوایی بوسه جام جهانی لوئیس روبیالس، آنچه را که «اقدامات تمدید» می‌نامد، آغاز کرد، از دری عبور کرد. ویلدا با توضیحی فرستاده شد که هیچ اشاره‌ای به دلیل از دست دادن شغلش نداشت و در واقع مقداری دود در الاغش منفجر شد که باعث می‌شد او باور کند که یک تحسین‌کننده جهانی است، نه آن مردی که بازیکنان خودش دوستش دارند. در هر لحظه تبدیل به یک روح شد او گفت: “ما برای رفتار شخصی و ورزشی بی عیب و نقصی که نقش کلیدی در رشد چشمگیر فوتبال زنان در اسپانیا داشته است، ارزش قائلیم.” ویلدا در طول دوره طولانی فوتبال طرفدار احترام و اخلاق ورزشی بوده است. اوه، بوی تجدید حس نمی کنی؟ در اوایل روز، RFEF از هر کسی که فکرش را می‌کرد به خاطر خودنمایی در حمایت از روبیالس در هفته‌های گذشته عذرخواهی کرد و گفت که به تحقیقات فیفا درباره رئیس برکنار شده‌اش کمک خواهد کرد.

نقاشی دیواری که لوئیس روبیالس را در حال بوسیدن جنی هرموسو در بارسلونا نشان می دهد. عکس: برونا کاساس/رویترز

کلمه روز

“من می توانم ناراحتی شما را درک کنم. می توانم عصبانیت شما را درک کنم. متوجه شدم. تنها چیزی که می توانم در این مورد بگویم این است که متاسفم که آنها چنین احساسی داشتند. هرگز و هرگز قرار نبود کسی را آزار دهم. قصد من همیشه کمک بود. علل و جوامعی که احساس می کردم به کمک من نیاز دارند… (رنگین کمان) بست. (رنگین کمان) “من بازوبند را بستم. با افراد آن جامعه صحبت کردم تا سعی کنم از پروفایلم برای کمک به آنها استفاده کنم. این تمام تلاشی بود که انجام دهم. “- جردن هندرسون، عذرخواهی کلاسیک بدون عذرخواهی از جامعه LGBTQ+. اگر منصف باشیم، در الاتفاق، متعلق به وزارت ورزش عربستان سعودی، او گفت که قبل از تصمیم به انجام یک پروژه بزرگ، “در مورد چیزهای خاصی” بسیار فکر کرده است. مقدار شلوار در هفته، که در آن همجنس گرا بودن حداکثر با مجازات اعدام محکوم می شود.

رئیس مشترک پراید در فوتبال و یکی از بنیانگذاران سه شیر پراید در پاسخ گفت این اظهارات اخیر کمکی به ترمیم روابط نکرده است. جو وایت آهی کشید: “به نظر می رسد این راهی برای او برای بازسازی تصویر خود است و هیچ چیزی که او می گوید قانع کننده نیست یا تفاوتی ایجاد نمی کند.” “این فقط ناامیدی را دوباره ایجاد می کند.”

جردن هندرسون
جردن هندرسون (راست) ناراحت است. عکس: رویترز

در این روزهای سخت برای خیلی ها، وقتی دیدم نیمار رنج کشیده و بهترین دوستش لئو مسی درد زیادی را در حالی که در پاریس زندگی می کردند (کلمه روز دیروز) درد زیادی را تحمل کردند، قلبم به طور طبیعی شکست/خونریزی/حمله خنده به خاطر پاس کردن پنج گلی که هر هفته با سومین لانارک انجام می شود و بدون عرق کردن، ظروف نقره ای را بلند می کنند، سرمایه ها را می پردازند و مورد تحسین هواداران قرار می دهند. من قطعاً هر زمان که در مورد افرادی که از جنگ، گرسنگی و بحران آب و هوا فرار می کنند، بخوانم یا بشنوم، به آنها فکر خواهم کرد. اگر همه ما دیدگاه ها و ارزش های او را به اشتراک بگذاریم، جهان قطعا جای بهتری خواهد بود.» – جرمی بویس.

متأسفم که می‌توانم دیگران را با این کرم گوش آلوده کنم، اما پسرم به من اطلاع داد که «تازه ماشینش را به پاپ مطر سار فروخته است». برای هواداران اورتون خوشحال‌تر می‌شود، هر زمان که آرنات دانجوما کار بدی انجام می‌دهد، می‌توانم خودم را به «Ai no corrida» توسط کوئینسی جونز افسانه‌ای علاقه‌مند کنم.» – رافی بلوم.

پاسخ: نامه گیل نیومن در مورد تارکوفسکی (نامه های دیروز). باشد که من 1057 نفری باشم که بگویم نام کارگردان را نشنیده ام، اما آهنگساز کلاسیک روسی بلافاصله به ذهنم خطور کرد. در حالی که 18-12 امتیازی است که اغلب با تیم محبوب من در لیگ راگبی ویگان همراه است، موقعیتی که تیم دیگر من، منچسترسیتی، می تواند اورتون را 18-12 شکست دهد، به خصوص پس از اینکه یک داور بیش از حد غیرتمند / VAR سه مدافع را از هر طرف فرستاد. تصور کن. . خوب، شاید اورتون نه” – جان کیلی.

نامه های خود را به آدرس [email protected] ارسال کنید. برنده امروز نامه روز بدون جایزه … رفیع بلوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *