ابرهای طوفانی روی گلف جمع شده‌اند، اما مهیج Masters می‌تواند به پاکسازی هوا کمک کند | کارشناسی ارشد

تیچیزی مناسب در مورد تجمع ابرهای طوفانی بر فراز آگوستا نشنال در روز پنجشنبه وجود خواهد داشت. شما 264 روز برای یک دور قهرمانی بزرگ صبر می کنید و خدایان آب و هوا ایده های دیگری دارند. اگر پیش‌بینی‌ها باور شود، رقبا به جای تعقیب ژاکت سبز تا ناهار پنهان می‌شوند. مسابقات قهرمانی آزاد ژوئیه گذشته در یک گردباد به پایان رسید. 88. استادان در یک حرکت به راه خواهند افتاد.

آگوستا به یک استاد ماهر نیاز دارد تا زیبایی فوق العاده این زمین گلف را به دنیا نشان دهد. اینجا این نمایش را خیلی جدی می گیرند. این ورزش به یک تورنمنت به یاد ماندنی نیاز دارد تا بینندگان ناراضی دوباره عاشق شوند. گلف در طول همه گیری رونق گرفته است و تعداد مشارکت همچنان بالاست. مشکل این است که جنگ داخلی، پرداخت‌های گزاف و هر چیز دیگری که مربوط به جنگ داخلی است، همه را فراتر از پیروان فداکار از کار انداخته است. حرکت از دست رفت. ابتذال حمله LIV به صحنه بسیار ناامیدکننده بود. تحسین کردن گلف آسان است، اما از نحوه عملکرد آن در بالاترین سطح جذابیت کمی پیدا می کند.

اسکاتی شفلر، برنده مسترز 2022، به همراه خواهرش در مسابقه پار-سه. عکس: وارن لیتل/گتی ایماژ

تسلیم خوشحال گرگ نورمن در کلوپ آگوستا در روز چهارشنبه به عنوان آخرین نشانه از گرم شدن روابط بین LIV و اکوسیستم سنتی که به هم ریخته است تلقی می شود. او پیش از این در یک مکان اجرا شده بود که باعث ناراحتی جدی او به عنوان یک مجری شده است. اکنون یک پذیرش بی سر و صدا وجود دارد که LIV به این زودی ها به جایی نمی رسد. در واقع، این احتمال وجود دارد که از سال 2025 به بعد به مناطق جغرافیایی جدید گسترش یابد.

در حال حاضر و آینده قابل پیش‌بینی، رشته‌های اصلی نقطه فروش منحصر به فردی دارند. این تنها فرصتی است که روری مک ایلروی در حال نبرد با جان رام است. هر سال تنها چهار فرصت برای ارزیابی بروکس کوپکا در برابر اسکاتی شفلر وجود دارد. رئیس آگوستا، فرد ریدلی، وقتی اصرار می‌کند که گلف باید با هم جمع شود، صراحتاً صحبت می‌کند، اما پیشرفت مثبتی برای رویدادهایی مانند Masters وجود دارد. این یک فرصت واقعی برای تماشای بهترین بازیکنان جهان در یک مکان فراهم می کند. این امکان دیگر در مسابقات قهرمانی بازیکنان یا مسابقات آزاد اسکاتلند وجود ندارد. یک استاد با درام مهیج پادزهر عالی برای دسیسه های بی پایان از نوع سیاسی ارائه می دهد. گلف می تواند زمین زیر کاج های سر به فلک کشیده جورجیا را پس بگیرد.

دیدن اینکه رام سال گذشته در آگوستا کوئپکا را ناک اوت کرد بسیار جالب بود. با این حال، آخرین پیروزی اسپانیایی چهار ضرب بود. شفلر در سال 2022 هفتاد و دومین جایزه سبز را به دست آورد و همچنان با سه امتیاز برنده شد. هیدکی ماتسویاما در پایان سه سال پیش آزادی عمل داشت و داستین جانسون در رقصی شاد در مسابقات مسترز 2020 رهبری میدان را برعهده داشت. بنابراین، زمان یک دوئل کلاسیک آگوستا فرا رسیده است. آخرین بار این تمرین در سال 2017 بود که سرخیو گارسیا در پلی آف جاستین رز را شکست داد.

پیروز شدن مک ایلروی، رسیدن به جام مقدس خود، نتیجه ای افسانه ای خواهد داشت. باورنکردنی به نظر می رسد که فکر کنیم این دهمین تلاش ایرلندی شمالی برای تکمیل یک گرند اسلم حرفه ای خواهد بود. اما در عین حال، از سال 2014 و آخرین موفقیت بزرگ او، اتفاقات زیادی برای او به صورت شخصی و حرفه ای افتاده است. مک ایلروی به درستی از ادعای تایگر وودز در این هفته مبنی بر اینکه او به نوعی قهرمان مسابقات مسترز خواهد شد، محتاط است. مک ایلروی آگوستا را در ذهن خود دارد. او توانایی ورزشی و فنی لازم برای قهرمانی در این تورنمنت را دارد. مک ایلروی هر سال در ماه آوریل وارد نبردی می شود تا غرایز طبیعی خود را برای تهاجمی و جسور بودن سرکوب کند، زیرا می داند که آگوستا در حال انتقام گرفتن از دلهره ها است.

شماره 2 جهان اخیراً برای کسب جام های کافی رقابت نکرده است تا بداند در صورت صعود به جدول، چه واکنشی نشان خواهد داد. او همچنین، به اندازه کافی عجیب، از زمان انفجار در آگوستا در سال 2011، به طور منظم در فاصله نزدیکی از ژاکت سبز قرار نداشته است. اما در جایی که هرگز یک محیط قبیله ای نبوده است، جذابیت گالری ها این است که مک ایلروی برنده شود. طرفداران گلف فکر می کنند که او زمان خود را سپری کرده است و شایسته تبدیل شدن به ششمین مردی است که یک پاکسازی را در مسابقات اصلی انجام می دهد. واکنش مک ایلروی به انجام این کار، همراه با طغیان اجتناب ناپذیر احساسات او، نمایشی ورزشی برای اعصار خواهد بود.

Jon Rahm در دسامبر به LIV Golf پیوست و از آن زمان تاکنون در یک تورنمنت 72 سوراخ شرکت نکرده است. عکس: اندرو ردینگتون/گتی ایماژ

رهم باید ثابت کند که حرکت او به LIV روحیه رقابتی او را خاموش نکرده است. شفلر، قهرمان بی میل گلف، آنقدر ثابت قدم است که اگر در عصر یکشنبه در رتبه بالایی در جدول امتیازات قرار نگیرد، شوکه کننده خواهد بود. خارجی هایی که شایسته احترام شدید هستند عبارتند از شین لوری و خواکین نیمن. لودویگ Åberg در اولین حضور خود به سمت ستاره شدن می رود. چپ‌ها تاریخچه‌ای در اینجا دارند، پس به دنبال قهرمان اوپن برایان هارمن باشید. وودز ممکن است به اضافه کردن ششمین ژاکت سبز به کمد لباس خود ایمان داشته باشد، اما او به طور مزمن از رقابت خارج شده است.

بازیکنانی که قبل از یک بعدازظهر اصلی توپ را به توپ می زنند، اغلب به حالت هراس می روند. با در نظر گرفتن این موضوع، ظاهر کوئپکا و برایسون دچمبو در مرکز تمرین قابل توجه بود.

ریدلی گفت: “من فکر می کنم همه قبول دارند که این هفته هیجانی در هوا وجود دارد.” “بهترین بازیکنان جهان یک بار دیگر کنار هم هستند. رقابت شدید خواهد بود. خانواده ها دوباره گرد هم می آیند، دوستی ها تجدید می شود.

بهترین چیزی که گلف ارائه می دهد، صحنه مرکزی است. “این برای همه، به خصوص بازیکنان، بلکه برای شرکای ما، داوطلبان ما، جامعه آگوستا و بسیاری از خیریه‌های محلی آن، و به‌ویژه حامیان و طرفداران ما در سراسر جهان خوب است.” اکنون زمان ارائه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *