ادعاهای مترقی آگوستا بدون استادان زنان آن فقط یک تظاهر است. کارشناسی ارشد

افسخنرانی رد ریدلی برای رسانه ها در آگوستا نشنال صبح چهارشنبه به قسمتی از تبریک به خود و خواندن فیلمنامه تبدیل شد. تمرین تیک تاک برای ریدلی رئیس جمهور آگوستا و دستیارانش به ناامیدی سالانه روزنامه نگاران تبدیل می شود. آنها احتمالاً آن را به شکل دیگری نمی خواهند.

کسانی که تیتر Masters هستند، با افتخار در مسابقات ملی آماتور زنان آگوستا و مسابقات قهرمانی درایو، چیپ و پوت بچه‌ها که قبل از افتتاحیه اصلی سال برگزار شد، بازی می‌کنند. هیچ کس با خلق و خوی بداخلاق نباید اینها را از تلویزیون تماشا کند. صدا و سیما خود را فریب می دهند تا چیزهای فوق العاده ای را ارائه دهند که فراتر از تقلید است. ژاکت سبز آن را کامل می کند. “ببین! ببین! ما مترقی هستیم! بچه هایی هستند که شلوارک و چیزهای دیگر می پوشند!” اتفاقات بزرگ از دوشنبه در هفته کارشناسی ارشد آغاز می شود. لوتی وود، قهرمان آماتور زنان که به تازگی تاجگذاری کرده است، با تاجگذاری هشتاد و هشتمین قهرمان مسابقات کارشناسی ارشد به دانشگاه ایالتی فلوریدا بازخواهد گشت. نمایش به سرعت در این گوشه از جورجیا در حال حرکت است.

ریدلی که از سال 2017 سکان هدایت آگوستا را برعهده داشت، نامی نوساز در زمینه باشگاه است. او اغلب در محیطی که زمانی بی‌رحمانه بود، نیروی خوبی بوده است. در طول تصدی او، جایگاه آگوستا ناسیونال در جامعه محلی و همچنین تعهد او به اهداف محلی افزایش یافت. باشگاه همسایه خوبی است. برگزاری یک رویداد زنان در اینجا آنقدر از تعصبات تاریخی باشگاه دور است که نشان می دهد همه چیز رو به جلو است. گلف آماتور دلیلی نزدیک به قلب ریدلی است، با توجه به شهرت او در آن صحنه.

آوردن بچه ها به زمین تمرین برای چالش ها به اندازه کافی عادلانه است، اگر در همه رسانه های تلویزیونی پخش نمی شد و با عبارات فوق العاده متکبرانه از آن صحبت نمی شد. اما این به سختی موضوع انقلاب است. شرکت کنندگان زن که 36 سوراخ در یک کورس نیم ساعت دورتر بازی می کنند، مجاز به یک راند تمرین و یک راند با کارت امتیاز در دست هستند. این هنوز بوی سازمانی را دارد که تنها 12 سال پیش به زنان اجازه عضویت در آن را می داد – و در نقطه سرنیزه. فقط پرشورترین طرفداران گلف می توانند در رقابت آماتور زنان در اینجا برنده شوند. ارتباط به اندازه کافی گسترده وجود ندارد.

آگوستا باید هر سال مسابقات زنان را برگزار کند. حداقل باید در مرحله برنامه ریزی عمیق باشد. هیچ دلیلی وجود ندارد که نه جامعه و نه باشگاه به اندازه کافی توضیح دهند که چرا این اتفاق نمی افتد. چنین رقابتی اگر پاداش مالی مشابهی برای نسخه مردانه ارائه دهد، که آگوستا به راحتی ثروت برای دستیابی به آن را دارد، تفاوت واقعی ایجاد می کند. آگوستا می‌تواند سکویی را که قبلاً ارائه نشده بود، برای گلف ویژه زنان ارائه دهد. عجیب است که هیچ فراخوان مشترکی برای تحقق استادان زنان وجود ندارد. به همان اندازه جالب است که اعضای زن باشگاه، از جمله آنیکا سورنستام، از پروفایل و صدای خود برای چنین فرصتی استفاده نکردند.

در حال حاضر یک مسابقات آزاد زنان در بریتانیا تحت مدیریت تحقیق و توسعه مارتین اسلامبرز وجود دارد. مسابقات آزاد زنان ایالات متحده وجود دارد. مسابقات قهرمانی PGA زنان نیز همینطور است. شایان ذکر است که دو رشته دیگر در برنامه گلف بانوان به نام های قهرمانی شورون و اویان وجود دارد، اما در مورد سهمیه مسابقات بزرگ قوانین مشخصی وجود ندارد. اگر عدد بزرگ به نیم دوجین برسد، هیچ کس فریاد نمی زند و از مشکلات زمان بندی شکایت نمی کند. استادان واقعاً مشتاق گلف بازان زن در حال ظهور و تثبیت شده خواهند بود.

مسابقات مسترز 2020 تا حد زیادی فراموش شد زیرا در ماه نوامبر به دلیل تأثیر ویروس کرونا برگزار شد و داستین جانسون به پیروزی پنج تیر رسید. با این حال، رنگ و پس زمینه این مسابقه دیدگاه جدیدی را ارائه می کرد. کوتوله‌های با تم کریسمس مانند کیک‌های داغ به صورت آنلاین به فروش می‌رسند. زمین گلف ظاهر و بازی کاملاً متفاوتی از ماه آوریل و پنجره سنتی مسترز داشت. آگوستا نشنال در ماه های تابستان تعطیل است. برنامه ریزی برای یک رویداد بزرگ زنان در اواخر سال ممکن است بینش بیشتری در مورد این تصویر جایگزین ارائه دهد. شهر آگوستا مطمئناً قدردان هفته دوم سال است که می تواند از مزایای حاشیه ای مسابقات گلف برخوردار شود.

آگوستا از این امتیاز برخوردار است، که ممکن است توضیح دهد که چرا زنان استاد ندارند. عکس: مایک بلیک/ رویترز

مشکل اصلی اینجاست که آگوستا از انحصار خود لذت می برد. ممکن است یک گلف باز با 5 میلیون دلار در کیفش در Magnolia Lane ظاهر شود و اجازه ندهید که از پست ها عبور کند. این واقعیت که مخاطبان در هر سال فقط برای مدت محدودی می توانند به این سایت دسترسی داشته باشند، بر هاله عرفانی آن می افزاید. دوبرابر کردن جادوی تعامل عمومی می‌تواند باعث بی‌احترامی برای بسیاری از افراد صاحب قدرت در باشگاه شود. حداقل این تاثیر ماندگار است.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

یک استدلال متقابل این است که آگوستا در حال خرید املاک نزدیک به مرز خود است (جدیدترین آنها یک پارک کوچک به ارزش 350,000 دلار (275,000 پوند) و یک ساختمان تجاری است که در آن مردم 17,000 دلار برای اقامت خرج می کنند – برای بهره مندی از یک هفته اقامت سال، سخاوت غیرضروری حتی بر اساس استانداردهای کارشناسی ارشد تصویر بزرگی که به طور مستقیم به گلف زنان اشاره می کند مورد نیاز است.

آگوستا نشنال دارای تجربه مسابقات، دارایی و قدرت مالی برای ایجاد برابری بین ورزشکاران حرفه ای مرد و زن است. انگیزه هم می خواهد. فقدان شواهد عمومی در مورد این موضوع همه آنچه را که باید در مورد امکان استاد شدن زنان تحت نظارت ریدلی یا بعد از آن بدانیم به ما می گوید. واقعا شرم آور است. آگوستا با یک بیانیه از قصد می تواند میراث ورزشی خود را دوباره تعریف کند.

  • آیا نظری در مورد موضوعات مطرح شده در این مقاله دارید؟ اگر می‌خواهید پاسخی تا 300 کلمه را برای انتشار در بخش نامه‌های ما ایمیل کنید، لطفاً اینجا را کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *