الکس آبرینس دور اول اسپانیا را ارزیابی می کند. پیش از لتونی و کانادا خواستار بهبود هستند


آنتونیس استروگیلاکیس / [email protected]

جاکارتا، اندونزی – بال تیم ملی اسپانیا الکس آبرینز او خوشحال است که دور اول جام جهانی 2023 فیبا را با سه برد در سه مسابقه پیش از مبارزات آتی لتونی و کانادا در مرحله بعدی رقابت ها به پایان رساند.

ابرینس گفت: ما از نتایج راضی هستیم. یوروهوپ پس از پیروزی اسپانیا مقابل ایران. 3-0… غیرمنتظره بود. اما ما می خواستیم در این موقعیت باشیم. حالا دو مسابقه سخت داریم که برای دور بعد باید بجنگیم. و همه چیز با سورپرایز بزرگ لتونی که فرانسه را شکست داد شروع می شود.”

آبرینس از رکورد شکست ناپذیر قهرمان جهان قدردانی می کند، اما متوجه می شود که عملکرد تیمش در برابر تیم ملی لتونی، که فرانسه قدرتمند را حذف کرد، نیاز به تقویت دارد.

آبرینس افزود: “ما باید بهتر از این سه بازی بازی کنیم تا آنها (لتونی) را شکست دهیم.”

بازیکنان اسپانیایی تصاویری از لتونی را مطالعه خواهند کرد تا دریابند که رقبای آنها آبرینس بازی لتونی را تماشا کرده اند و کمی از تکالیف خود در مورد قدرت خود را انجام داده اند، به خصوص زمانی که آنها سه امتیازی را شروع کردند.

او کار جمعی را که او و هم تیمی هایش باید انجام دهند، به ویژه در زمینه دفاع، برای متوقف کردن حمله خطرناک لتونی، برجسته می کند.

آبرینز گفت: “آنها ریتم بسیار خوبی دارند.” «آنها سه تایی زیادی شلیک می کنند. آنها تیم بسیار خوبی دارند. آنها خیلی سخت بازی می کنند. دادگاه را اداره می کنند. آنها به خوبی پخش شده اند و تیراندازهای زیادی دارند. ما باید به هم کمک کنیم نه دفاع تک به تک. دفاع تیمی است. اگر این کار را انجام دهیم، شانس برنده شدن داریم.”

آبرینز توضیح داد که چگونه به نظر می رسد اسپانیا در هر تورنمنت بزرگ تابستانی با سرعت کم شروع کرده است، سپس در بازی های تعیین کننده مقدماتی به اوج خود رسیده است.

“ما همیشه سعی می کنیم 100 درصد خودمان را ارائه دهیم. هر بار که بازی می کنیم، یک بازی دیگر پشت سرمان است. و البته با هم بهتر بازی می کنیم. تنها چیزی که می توانید در مورد ما بگویید این است که ما حریف هستیم. و باید بیشتر رقابت کنید. و هر دور بیشتر.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *