اما رادوکانو با شکست دادن لیندا نوسکووا در اشتوتگارت | اما رادوکانو

اما رادوکانو می‌گوید بهترین‌ها هنوز در راه است زیرا او به فرم عالی خود با رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات آزاد اشتوتگارت ادامه می‌دهد. قهرمان اپن آمریکا در سال 2021 روز جمعه در آلمان با شکست لیندا نوسکووا با نتایج 6-0 و 7-5 به تساوی شگفت انگیز در مرحله یک هشتم نهایی با ایگا سویاتک شماره 1 جهان دست یافت.

رادوکانو پس از سال 2023 طاقت فرسا بازگشته است، اما در آخر هفته عالی به نظر می رسید، دو تساوی در جام بیلی ژان کینگ به دست آورد و سپس با کنار زدن آنجلیک کربر مورد علاقه خانگی در روز چهارشنبه در دور اول، آنجلیک کربر را کنار زد.

او دوباره آن را افزایش داد تا رتبه 31 جهان خود را از دست بدهد تا یک چهارم نهایی 2022 را با سویاتک تکرار کند. علیرغم تمام مشکلاتی که رادوکانو از زمان قهرمانی در یو اس اوپن در سال 2021 تجربه کرده است، او هرگز در بازگشت روزهای خوب شک نکرده است.

او در مصاحبه حضوری خود گفت: “من خیلی تعجب نکردم زیرا واقعا سخت در زمین تمرین کار می کردم و می دانستم که این فقط یک زمان است.” این بهترین من نیست، من هنوز راه زیادی در پیش دارم. من واقعا خوشحالم که جوایز در حال رسیدن به زمین هستند.

وقتی هر روز تمرین می کنید، احساس می کنید نتایج آنطور که می خواهید پیش نمی رود. هرگز آنقدر دور نیست، این چیزی است که من یاد گرفته ام.

“تجربه همه چیزهایی که من از سر گذرانده ام حس متفاوتی از قدردانی به شما می دهد، هیچ چیز مانند بازی در مقابل هواداران و بازی تنیس خوب نیست.”

او با سخت ترین آزمون پیشرفت خود در برابر شماره 1 جهان لهستان، که در زمین های خاکی ماهر است، روبرو خواهد شد، اما بریتانیایی می داند که تحت هیچ فشاری نیست.

رادوکانو که در رده بندی جهانی به رده 303 صعود کرد، افزود: ما دو سال پیش در یک کوارتر اینجا بازی کردیم. من طی دو سال راه طولانی را پیموده ام و او دستاوردهای زیادی داشته است. من چیزی برای از دست دادن ندارم، می توانم تاب بخورم و از آن لذت ببرم. امیدوارم به مرور زمان بهتر بشه من خوبم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *