اما رادوکانو در مسابقات مقدماتی در اوپن مادرید مغلوب ماریا کارله شد | اما رادوکانو

بزرگترین چالش در تنیس حرفه ای فقط اجرای در سطح بالا نیست، بلکه انجام این کار هفته به هفته برای مدت زمان طولانی، بدون توجه به شرایط است. اما رادوکانو نشان داده است که می تواند در مدت کوتاهی به عظمت دست یابد، اما ثبات و دوام دست نیافتنی است. او روز چهارشنبه در دور اول مسابقات اوپن مادرید با نتیجه 6-2 و 6-2 مغلوب ماریا لوردس کارله، بازیکن مقدماتی آرژانتینی شد.

رادوکانو در حالی وارد مادرید شد که بریتانیای کبیر را به پیروزی بر فرانسه در جام بیلی ژان کینگ رساند و به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات WTA 500 در اشتوتگارت رسید و تنها در دو ست فشرده به شماره 1 جهان ایگا سویاتک شکست خورد. او عملکرد وحشتناکی ارائه کرد. او برای پیدا کردن برد خود تلاش کرد و به دلیل اشتباهات غیراجباری در هر دو جناح به شدت از دست داد.

به اعتبار او، کارله موفق شد بدون از دست دادن یک ست، از تساوی مقدماتی عبور کند و به ورزشگاه Arantxa Sánchez Vicario پر از اعتماد به نفس و مجهز به یک بازی مبتنی بر خاک رس قدم گذاشت. او با فورهند، زوایا و دراپ شات‌های قدرتمند خود، رادوکانو را پیشی گرفت.

رادوکانو گفت: “مسابقه سختی بود زیرا فکر می کردم او خیلی خوب بازی کرد.” او یک بازیکن بسیار باتجربه در زمین خاکی است و دانش و تجربه بسیار بیشتری در سطح دارد. او به خاطر او بازی فوق العاده ای داشت و من قطعا بازی نکردم، بنابراین همین طور است.

رادوکانو اظهار داشت که خستگی یکی از دلایل عملکرد بی‌حال او پس از تنها دو هفته و نیم رقابت بود.

“چند هفته گذشته بسیار مهم بود. با شروع از جام بیلی ژان کینگ، من متوقف نشدم. پشت سر هم بود و من بسیار خوشحال بودم که می توانستم کمک کنم تا تیم را در جام BJK، و سپس بدون هیچگونه بازی، هدایت کنم. بقیه مستقیماً به اشتوتگارت آمدم، سپس مستقیماً به اینجا آمدم و چون در فضای باز بود “سعی کرده ام خود را با شرایط بسیار متفاوت وفق بدهم و در یک ماه گذشته در داخل خانه بازی می کردم، بنابراین عوامل بسیاری باعث شد که امروز به طور کامل رقابت کنم. اما در کل من خیلی خوب بازی می کنم.”

ماریا لوردس کارله (سمت چپ) پس از بازی دور اول با اما رادوکانو دست می دهد. عکس: کلایو برانسکیل/گتی ایماژ

رادوکانو نیز بدون مربی نیک کاوادی در مادرید مسابقه می داد. ایین بیتس، رئیس تنیس زنان انجمن تنیس روی چمن و یکی از اعضای ثابت اردوگاه او، در یک اطلاعیه کوتاه به مادرید پرواز کرد تا او را همراهی کند. او گفت: «قطعاً دلم برای نبودن او در اینجا تنگ شده بود، بنابراین خیلی بدم می آمد. من اینجا بودم و خیلی خوب بود که او توانست همه چیز را رها کند و بیرون برود. آسان نیست، اما در آن صورت شرایط آن طور که شما می خواهید تنظیم نمی شود. “در واقع من خیلی خوب با همه چیز کنار نیامدم.”

با دریافت وایلد کارت برای مسابقات اوپن مادرید که در حال حاضر متعلق به آژانس رادوکانو IMG است، ناتوانی او در استفاده از این فرصت او را در موقعیت جالبی قرار می دهد. مشخص نیست که آیا رویداد بعدی در سطح تور در تقویم، مسابقات آزاد ایتالیا، به رادوکانو وایلد کارت خواهد داد یا خیر. تعدادی از مسابقات سطح پایین تر WTA 125 اروپا در هفته های آینده برگزار می شود که می تواند بسیار سودمند باشد، اما این بازیکن 21 ساله علاقه چندانی به حضور در مسابقات کوچکتر تاکنون نشان نداده است.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

وقتی از او پرسیده شد که آینده او چیست، رادوکانو گفت که روزهای بعدی را برای شارژ کردن تعطیل خواهد کرد. او گفت: «فکر می‌کنم از اجرای امروز کاملاً مشخص بود که از نظر روحی و روانی خسته شده‌ام. سعی می‌کردم به جلو بروم. من از اشتوتگارت عبور می‌کردم و امروز موفق نشدم. بنابراین، بله، شرم‌آور است که در زمین احساس خوبی داشتم و امروز این اتفاق افتاد، اما حدس می‌زنم این ورزش بسیار وحشیانه است. “

دوست رادوکانو، هریت دارت بریتانیایی نیز در ست های مستقیم مقابل کریستینا بوکسا اسپانیایی با نتایج 6-4، 6-4 شکست خورد، اما جک دریپر تاناسی کوکیناکیس استرالیایی را با نتایج 6-3، 3-6، 7-5 شکست داد -64، نقاشی با رتبه هشتم Hubert Hurkacz.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *