اورتون – ناتینگهام فارست: لیگ برتر – زنده | لیگ برتر

رویدادهای مهم

پس بیایید به آن تیم ها برگردیم. دایچه پس از بازگشت چلسی، دومینیک کالورت-لوین و ادریسا گوئی از مصدومیت، چهار تغییر انجام داد. بتو و اونانا می روند. در غیر این صورت جیمی گارنر هم نیمکت نشین می شود، آندره گومز شروع می کند و سیموس کلمن مشکل کشاله ران دارد و جای او به اشلی یانگ می رسد. Jarrod Branthwaite به اندازه کافی برای شروع آماده است.

برای به اشتراک گذاشتن

آه، شان دایچ هست. اندی هینچکلیف می گوید: رکورد دفاعی اورتون اخیراً بدتر شده است. دایچه توضیح می دهد که یافتن تعادل بین حمله و دفاع دشوار است. هنگامی که از گودیسون در مورد حفظ تیم در دو فصل گذشته پرسیده شد، او گفت که دوست دارد فکر کند بازیکنان نیز در آن نقش دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

فلش خبری: او آمد در حالی که من هنوز داشتم می رفتم. من به دلیل نداشتن سازماندهی مناسب تنبیه شدم.

برای به اشتراک گذاشتن

خوب، من می روم روکش های صندلی را بردارم تا آنها را به خشکشویی ببرم. دیدار او به زودی است زیرا من برای زندگی خود ارزش قائل هستم. ما از این به بعد تعجب خواهیم کرد که این تیم ها چه معنایی دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

تیم ها!

اورتون (4-2-3-1): پیکفورد؛ یانگ، تارکوفسکی، برانتویت، میکولنکو؛ گی، گومز، هریسون، دوکور، مک نیل. کالورت-لوین. جایگزین ها: ویرجینیا، کین، اونانا، دانجوما، بتو، گادفری، چرمیتی، گارنر، وارینگتون.

ناتینگهام فارست (4-2-3-1): سیل؛ ویلیامز، نیاکاته، موریلو، آینا؛ دانیلو، دومینگز؛ رینا، گیبس وایت، هادسون اودوی؛ چوب. جایگزین ها: ترنر، سانگاره، توفولو، الانگا، یتس، اوریگی، مونتیل، اوموبامیدله، رودریگو ریبیرو.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

سلام و به آنچه که سرگرمی های گاردین آن را دربی خاموشی می نامند، خوش آمدید!

هر دو اورتون و فارست در جدول رده بندی کلی به ترتیب در رده های شانزدهم و هفدهم قرار دارند و به دلیل فقر شدید برنلی و شفیلد یونایتد تنها از دو رده آخر خارج هستند. اما لوتون تنها دو امتیاز از اول و یک امتیاز با رتبه دوم فاصله دارد، به این معنی که فاصله با برنتفورد رده پانزدهم اکنون پنج است، یک در سه امتیاز. اراده سقوط

اما کدام یک؟ اورتون دوشنبه شب در مقابل چلسی نمایش وحشتناکی داشت. آن‌ها آن‌قدر نامناسب عمل کردند که اگر در آن لحظه سقوط می‌کردند، کسی نمی‌توانست شکایت کند. اما هواداران گودیسون در هر یک از دو فصل گذشته آنها را نجات داده اند، و اگرچه 32 گل آنها در 32 بازی دومین بدترین گل در لیگ است، اما رکورد دفاعی آنها با 48 گل خورده تنها توسط سه تیم برتر بهتر شده است و هیچ می توان آن را مطابقت داد. تعجب خواهید کرد اگر شان دایچ به آنها الهام بخشد تا برد خانگی 1-0 را تضمین کنند که برای تضمین امنیت آنها کافی بود.

از سوی دیگر، جنگل منبع متفاوتی از بی کفایتی است. آنها در واقع بازیکنان بسیار خوبی دارند، به خصوص در حمله، بنابراین جدا کردن آنها در یک تیم آسان نیست. با این حال، دو بازی از چهار بازی اخیر آنها برابر منچسترسیتی و چلسی و دو بازی دیگر برابر شفیلد یونایتد و برنلی است، بنابراین حتی اگر امروز شکست بخورند، باز هم فضای لازم را برای انجام کارهای لازم خواهند داشت.

اما وضعیت مشابهی در مورد اورتون صدق می کند، که باید در خانه با لیورپول آرسنال و شفیلد یونایتد و همچنین یک سفر خارج از خانه به لوتون روبرو شود. این ممکن است قطعی باشد. یا، به بیان دیگر، پیش‌بینی چگونگی انجام این کار غیرممکن است، که به معنای لذت فراوان برای ما که هیچ پوستی در بازی نداریم و تجربه بقا برای کسانی که این کار را انجام می‌دهند، است. این خیلی ترسناک خواهد بود!

شروع: 13.30

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *