اولین آزمون بزرگ Zaccharie Risacher


نوشته شده توسط: Aris Barkas/ [email protected]

نام Zaccharie Risacher در حال حاضر به خوبی شناخته شده است، اما به دلایل مختلف در نقاط مختلف جهان.

او یکی از مهم ترین نامزدهای درفت آینده NBA برای ایالات متحده است.

او پسر استفان ریساچر، یکی از بهترین بازیکنان فرانسوی نسل خود در بسیاری از نقاط اروپا است که در یورولیگ با المپیاکوس و یونیکاخا بازی کرد و در المپیک 2000 عضو تیم ملی برنده مدال نقره بود. .

استعداد او و هیجان ایجاد شده در اطراف او قبلاً زکاری را قادر ساخته است که برجسته شود و از سایه پدرش که شهرتش در ایالات متحده قبلاً مستحکم شده است فرار کند.

اما آزمونی واقعی در روز چهارشنبه در انتظار ریساچر است و او شانس دیگری برای درخشش در یک شب تاریخی برای باشگاهش پس از عملکرد پایان فصل خود در BKT یوروکاپ خواهد داشت.

در سومین دیدار از سری مسابقات نیمه نهایی، جی ال بورگ در یک بازی تک حذفی با ریسک بالا میزبان بشیکتاش خواهد بود.

بسکتبال پاریس قبلاً به فینال راه یافته است و اگر جی ال بورگ برنده شود، یک فینال پیشگامانه فرانسوی برای اولین بار در تاریخ بسکتبال اروپا برگزار می شود.

برد مقابل بشیکتاش بزرگترین دستاورد بورگ خواهد بود و ریساچر جوان این شانس را خواهد داشت که در 18 سالگی میراثی از خود به جای بگذارد و در پایان فصل به چالش های جدید برود.

او تا کنون میانگین 11.9 امتیاز و 3.3 ریباند در فصل یورو کاپ کسب کرده است. با توجه به سن او در این سطح از بسکتبال، این رقم بسیار قابل احترامی است. میانگین او در دو نیمه نهایی اول فقط 6.0 امتیاز بود. البته می تواند و باید بهتر عمل کند.

اگرچه نمی توان مقایسه مستقیمی انجام داد زیرا لوکا دونچیچ قبلاً در قهرمانی تیم رئال مادرید در سال 2018 نقش اصلی را داشت، ریساچر این فرصت را خواهد داشت تا در سطح دوم رقابت های قاره اروپا مشارکت کند. موفقیت مشابه در همان مرحله

کار آسانی نخواهد بود و انتظار نمی رود بازیکنی در این سن در چنین مسابقه مهمی شرکت کند، بنابراین چالش بزرگ است.

اما این دقیقاً همان چیزی است که Zaccharie Risacher را خاص می‌کند و می‌تواند در عرض چند ساعت در سرتاسر دنیای بسکتبال خبرساز شود.

صحنه آماده است و همه تماشا خواهند کرد.

اعتبار عکس: یورو کاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *