اوکراین – انگلیس: مقدماتی یورو 2024 – زنده | مقدماتی یورو 2024

رویدادهای مهم

هدف! اوکراین 1-1 انگلیس (واکر 41)

کایل واکر اولین گل خود را برای انگلیس به ثمر رساند!

41 دقیقه اسکات بلر می گوید: «شما نوشتید که ضربه ساکا توسط «استپاننکو» (فکر می کنم) مهار شد. من فقط در این مورد اغراق می‌کنم، با توجه به اینکه گمان می‌کنم اکثر ما که فیتبا را در وب‌سایت گاردین دنبال می‌کنیم، هیچ مسابقه‌ای در تلویزیون نداریم. استپاننکو البته که بود! کی دیگه؟!”

من فقط از لغو شدن می ترسم (فکر می کنم).

39 دقیقه اتفاق خاصی نمی افتد. انگلیس اتفاق نیفتاد بدکمی بد بود. اوکراین چندین مورد از اینها را انجام می دهد. این یک استاد کلاس مورینیو است!

37 دقیقه سایمون می‌گوید: “ممنون، شان توز، این خیلی از شما مهربان است، اما فکر نمی‌کنم بتوانم فینال اسکاتلند و انگلیس را تحمل کنم، بنابراین من فقط به حذف انگلیس در مرحله گروهی در راه آنجا رضایت خواهم داد.” مک ماهون. “در مورد شما جیمز هامفریز، خوشحال خواهید شد که بدانید “داندی” امروز بعدازظهر دانفرملاین را در چالش اسکاتلندی / IrnBru / Tunnocks در جام کیک چای شکست داد. جیم مک لین افتخار خواهد کرد.”

36 دقیقه بلینگهام یک پاس عالی برای مدیسون انجام داد که تماس اولیه او در لبه منطقه به طور غیرعادی ضعیف بود. او به جای انجام اقداماتی که او را وارد دروازه می کرد، توپ را کمی پشت سر گذاشت.

34 دقیقه همه اینها از انگلیس کمی خشن به نظر می رسد. اما اوکراین شایسته ستایش است. از نظر دفاعی آنها به خوبی سازماندهی شده بودند و در یک سوم پایانی جای کمی برای انگلیس باقی گذاشتند.

انگلیس با چند تصمیم داور ناامید می شود. مدیسون که از اینکه نمی تواند ضربه ایستگاهی بزند ناراضی است، زبارنی را دفع می کند و یک کارت زرد دریافت می کند.

32 دقیقه پیتر آلن می گوید: «من مثل همیشه از MBM لذت می برم. MBM برای بازی دیشب اسکاتلند نیز عالی بود. اوه صبر کن، یکی نبود. یا هر خبری تا بعد از بازی. با این حال، تا زمانی که فوتبال به خانه می آید، نه؟

اگر به من بستگی داشت، ما مانند اسکاتلند 3-1 چکسلواکی MBM در سال 1977 بودیم. من در واقع هیچ دخالتی در تحریریه ندارم (من به عنوان یک فریلنسر از راه دور کار می کنم) اما می دانم که همه اینها در حال حاضر بسیار پرتنش هستند. ساختن همه بازی‌هایی که می‌خواهیم ممکن نیست. به عنوان مثال، من واقعاً می‌خواهم که ما در هر بازی برایتون در لیگ اروپا بازی کنیم، زیرا داستان فوق‌العاده‌ای است و گاردین و برایتون عشق به فوا گراس را دارند، اما ما منابع لازم را نداریم.

30 دقیقه فکر می‌کردم این مادریک بود که چند دقیقه پیش توپ را به هندرسون داد، اما می‌توانست پاس بسیار خوبی از کین باشد. گفتنش از منظری که می بینیم سخت است.

29 دقیقه بیست ثانیه بعد هندرسون تیر را از لبه محوطه جریمه دفع کرد. شانس اول عالی بود

28 دقیقه کین توسط Mudryk تکل می‌شود، که به طور تصادفی یک پاس عبوری به هندرسون در منطقه می‌دهد. او می توانست شوت بزند – باید شوت می کرد – اما در عوض سعی می کند یک پاس مربعی به مدیسون بزند که تکل می خورد.

27 دقیقه این اولین شلیک بود که از هر دو طرف به هدف اصابت کرد.

این یک هدف کاملاً مطالعه شده بود. تسیگانکوف کونوپلیا را در سمت راست منطقه پیدا کرد و کاتبک او با آرامش توسط زینچنکو که عجله داشت تکمیل شد.

هدف! اوکراین 1-0 انگلیس (زینچنکو 26)

این چیزی است که زندگی را جالب کرده است.

جردن پیکفورد دروازه بان انگلیس از عقب افتادن ناامید شد. عکس: کایران مک مانوس/ شاتر استوک

23 دقیقه وقتی کونوپلیا یک پاس تلگرافی از چیلول دریافت کرد، اوکراین استراحت می‌کند، اما پاس زینچنکو به یارمچوک خیلی سنگین است.

23 دقیقه ساکا لنگ می زند. دقایقی پیش توسط میکولنکو از ناحیه ران او زانو زد، بنابراین ممکن است مشکل ساز شود.

22 دقیقه استپاننکو به دلیل زدن میانبر از مدیسون یک کارت زرد دریافت کرد.

21 دقیقه ارسال میکولنکو توسط رایس به اشتباه به سمت دروازه هدایت شد، اما واکر بین مادریک و توپ قرار گرفت و به پیکفورد اجازه داد تا بیرون بیاید و توپ را جمع کند.

19 دقیقه ارسال ناخواسته بلینگهام توسط ماتوینکو به سمت دروازه خودی منحرف شد و به بوشچان کاری داد. او به راحتی آن را ذخیره می کند.

17 دقیقه تنها چیزی که انگلیس در اختیار داشت، جذر کاری بود که گئورگی بوشچان دروازه بان باید انجام می داد. با وجود اینکه روز بسیار گرمی در Wroclaw است، سرعت انگلیس عالی نیست، بنابراین شاید آنها در حال انجام یک بازی طولانی هستند.

16 دقیقه وقتی انگلیس توپ را در اختیار دارد، ترکیب آنها 3-1-5-1 است. چیلول و ساکا وینگر هستند، واکر یک مدافع است. آیا تا به حال چنین چیزی دیده اید؟

15 دقیقه مدیسون او را از کنار سوداکوف عبور می دهد که او را عقب می کشد و کمی خوش شانس است که کارت زرد دریافت نمی کند.

13 دقیقه یک توپ شل در لبه محوطه توسط ساکا به سینه فرود آمد و او یک شوت محکم زد که (من فکر می کنم) به خوبی توسط ماتوینکو مهار شد. چند دقیقه بعد بلینگهام با هندرسون یک و دو بازی کرد، اما توپ را پشت سر گذاشت.

12 دقیقه هندرسون با ساکا در سمت راست ترکیب می‌کند اما سانتر او را رد می‌کند. انگلیس به سرعت توپ را به دست آورد. آنها در حال حاضر بسیار مسلط هستند.

11 دقیقه اوکراین از اولین دوره طولانی مالکیت خود لذت می برد. سرعت بازی بسیار کند است که ممکن است مربوط به گرما باشد.

9 دقیقه مدیسون به خوبی کونوپلیا را می چرخاند و در نزدیکی خط کناری سمت راست به ساکا پاس می دهد. او با واکر مقابله می کند و حمله سرعت خود را از دست می دهد، اما این یک بازی مطمئن از مدیسون بود.

7 دقیقه اوکراین به سختی لگد زد. فرم انگلیس جالب است. چیلول در سمت چپ بسیار بالا بازی می کند و واکر گاهی اوقات به عنوان مدافع میانی سوم عمل می کند. دوران تشکل های منظم و متقارن مدت هاست که گذشته است.

ویکتور تسیگانکوف اوکراینی مغلوب بن چیلول از انگلیس شد و او توپ را وارد محوطه جریمه اوکراین کرد.
ویکتور تسیگانکوف اوکراینی مغلوب بن چیلول از انگلیس شد و او توپ را وارد محوطه جریمه اوکراین کرد. عکس: متیو چایلدز/ تصاویر اکشن/ رویترز

6 دقیقه گراهام رندال می گوید: از زمان یورو، هیچ توجهی به بریتانیا نشده است. «مسئله قطر به طور کامل حل نشده است. فکر می‌کنم زمان آن فرا رسیده است که دوباره به کار خود ادامه دهیم.»

آنها در خطر قهرمانی یورو 2024 هستند. آنها به طرز فریبنده ای به قهرمانی در جام جهانی نیز نزدیک بودند.

4 دقیقه بلینگهام استپاننکو را با پوزخند می گذراند و یک پاس خطرناک به سمت ساکا در منطقه بازی می کند. او توپ را با سرعت خودش دریافت می کند اما سپس اتاق را ترک می کند.

3 دقیقه اموال اولیه زیادی برای انگلستان وجود دارد، البته در مناطق بی خطر. مگوایر در حال حاضر در سمت چپ گوهی بازی می کند، بنابراین من در مورد تاکتیک ها سکوت خواهم کرد.

1 دقیقه هری مگوایر به عنوان یک مدافع میانی راست بازی می کند، در حالی که گوهی در سمت چپ است. مگوایر معمولا از سمت چپ برای انگلیس شروع می کند، اما این دیگر برای منچستریونایتد ضروری نیست.

1 دقیقه چشمک بزن! جردن هندرسون بازی را با ضربه زدن انگلیس از چپ به راست آغاز می کند که ما تماشا می کنیم.

اینجا بازیکنان می آیند. هوا کاملا گرم است و حدود 26 درجه است و هواداران اوکراینی سر و صدای خوبی دارند. این باید بازی خوبی باشد.

جیمز مدیسون و مارک گوهی از انگلیس قبل از بازی مقابل اوکراین به میدان می روند.
جیمز مدیسون و مارک گوهی از انگلیس قبل از بازی مقابل اوکراین به میدان می روند. عکس: Adam Nurkiewicz/FA/Getty Images

راهنمای سفر به وروتسواف

جیمز می‌نویسد: «این مربوط به چند سال پیش است، اما راهنمای نگهبان من به وروتسواو پیش‌زمینه‌ای در مورد این مکان ارائه می‌دهد.

«اگر MBM هایم را درست به خاطر بسپارمآیا سایمون مک ماهون طرفدار داندی نیست؟» جیمز هامفریس می گوید. “به خصوص داشتن چنین اعتماد به نفسی شگفت انگیز استژست های کلی در مورد 30 سال گذشته فوتبال اسکاتلند به طور کلی و داندی به طور خاص> من شخصاً هنوز منتظرم تا یاد بگیرم چگونه می توانیم با کسب امتیاز 15 از 15 این را بهبود بخشیم.

“به هر حال! ما فکر می کنیم که اوکراین امروز امیدوار است یا این فقط صفحه دیگری از تاریخ طولانی و غم انگیز بریتانیا است که گروه های موسیقی را به دست آورده است؟

قسمت Dundee درست است، اما شما یک جزئیات کوچک را حذف کردید. امروز فراتر از قلمروها نیست، اما نمی توانم آن را ببینم. فکر نمی‌کنم این گروه به‌خصوصی فشرده باشد. انگلیس خیلی خوب است و تورنمنت ها بزرگ و بزرگتر می شوند، بنابراین نرسیدن به این مسابقات بسیار سخت است. دلم برای روزهای هشت تیمی قهرمانی اروپا تنگ شده است. ببینید بعضی از این باندها چقدر تنگ بودندو کیفیت تیم هایی که موفق به انجام این کار نشدند.

نیک ایمز در مورد پیوند اوکراین و انگلیس

“میشه لطفا به سایمون مک ماهون اطمینان بدی؟ شان توز می نویسد: در انگلیس بسیاری (از جمله من) هستند که بهترین ها را برای اسکاتلند آرزو می کنند. دیدار در فینال کمی خاص خواهد بود، اینطور نیست؟ اما می دانید فرانسوی ها، آلمانی ها، پرتغالی ها، ایتالیایی ها، هلندی ها…

«* دست کم گرفتن تاریخ کیهان

“در بایرن شما باید در هر مسابقه پیروز شوید… من از این احساسات متفاوت لذت می برم.”

پیش نمایش توسط دیوید هایتنر

“بعد از ظهر راب” سایمون مک ماهون می گوید. “وقتی در مقدمه شما جمله “آنها بدون عرق کردن این روزها واجد شرایط شده اند و مانع از سقوط غافلگیرکننده ای شده اند” تابستان آینده در آلمان خواهند بود، فکر کردم که شما در مورد اسکاتلند صحبت می کنید. من قبلاً جوراب‌های لیدرم را آماده کرده‌ام و به‌طور جدی امیدوار هستم که بتوانیم به جای لذت بردن از لذت انتخابی، در خود تورنمنت یک ضربه واقعی ایجاد کنیم. خدا می داند که ما به اندازه کافی صبر کرده ایم.»

عالی نیست؟ جدای از ظاهر گرد مک تومینای، من به ویژه از تولد دوباره بیلی گیلمور خوشحالم.

جیمز مدیسون در سمت چپ خط حمله انگلیس شروع می کند

آخرین وضعیت گروه C

  • انگلستان P4 امتیاز 12

  • اوکراین P3 امتیاز 6

  • ایتالیا P2 نقطه 3

  • مقدونیه شمالی P3 امتیاز 3

  • مالت P4 امتیاز 0

دیگر بازی امروز مقدونیه شمالی – ایتالیا است که از ساعت 19:45 به وقت گرینویچ آغاز می شود.

اخبار تیم: گوهی شروع می کند

هیچ شگفتی بزرگی در تیم انگلیس وجود ندارد. مارک گوهی جانشین جان استونز مصدوم در دفاع میانی شد و جردن هندرسون از خط میانی شروع کرد و جیمز مدیسون به مارکوس راشفورد و فیل فودن ترجیح داده شد.

اوکراین (4-2-1-3) بوشچان; کونوپلیا، زابارنی، ماتوینکو، میکولنکو؛ استپاننکو، زینچنکو؛ سوداکوف Tsygankov، Yaremchuk، Mudryk.
نفرات: تروبین، لونین، میخایلیچنکو، کریوتسوف، سیدورچوک، یارمولنکو، دووبیک، بویالسکی، وانات، پوپوف، نازارینا، کاراوایف.

انگلستان (4-1-2-3) پیکفورد؛ واکر، گوهی، مگوایر، چیلول؛ برنج؛ هندرسون، بلینگهام؛ ساکا، کین، مدیسون.
ذخیره ها: جانستون، رمزدیل، تریپیه، کولویل، توموری، فیلیپس، دانک، ایز، راشفورد، فودن، گالاگر، ویلسون.

قاضی گئورگی کاباکوف (بلغارستان)

پیشگفتار

سلام، به پخش زنده مسابقه مقدماتی یورو 2024 بین اوکراین و انگلیس خوش آمدید. اگر به دنبال خطر هستید، به جای اشتباهی آمده اید. بازی امشب در لهستان برگزار می‌شود، جایی که انگلیس به سختی به تورنمنت‌های بزرگ راه یافت: در سال 1989 پیتر شیلتون در آخرین لحظه با ضربه‌ای از روی تیر افقی ضربه زد، در حالی که گری لاینکر دو سال بعد گل تساوی فوق‌العاده‌ای را به ثمر رساند.

این روزها آنها بدون عرق کردن و جلوگیری از سقوط غافلگیرانه در آلمان در تابستان آینده حضور خواهند داشت. جالب ترین جنبه این مسابقات پیشرفت تیم است تا نیاز به سه امتیاز. تعدادی از بازیکنان، از جمله جیمز مدیسون، مارکوس راشفورد و ترنت الکساندر-آرنولد، در حال تلاش برای ورود به بهترین ترکیب گرت ساوتگیت در تابستان آینده در صورت آمادگی هستند. دیگران، مانند هری مگوایر و جردن هندرسون، سعی می کنند در این تجارت باقی بمانند.

این یک بازی بزرگتر برای اوکراین است، که با ایتالیا و مقدونیه شمالی برای سایر مکان های انتخابی خودکار رقابت می کند. نتیجه امشب آنها را برای بازی بسیار مهمتری در روز سه شنبه آماده می کند: ایتالیا خارج از خانه.

برای شروع 17:00 BST / 18:00 Wroclaw / 19:00 کیف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *