ایگا Świątek مارتا کوستیوک را کنار می زند تا به فینال ایندین ولز راه یابد | تنیس

ایگا Świątek برتر روز جمعه در فینال ایندین ولز عملکرد تقریباً بی عیب و نقصی داشت و مارتا کوستیوک از اوکراین را با نتیجه 6-2 6-1 شکست داد و به دومین عنوان خود در سال رسید.

لهستانی 22 ساله ممکن است با کوکو گاوف، قهرمان یو اس اوپن، با قهرمانی قهرمانی آمریکا روبرو شود، در صورتی که نفر سوم آمریکایی بتواند در نیمه نهایی دوم ماریا ساکاری از یونان، نفر نهم را شکست دهد.

Świątek گفت: “البته من از عملکردم راضی هستم. فکر می کنم تمیزترین مسابقه ای بود که در اینجا انجام دادم. به هر حال این یک تورنمنت عالی است.”

او با اشاره به مخالفان احتمالی خود افزود: “بدون ترجیح”.

“این احمقانه است که من هر چیزی بگویم. آنها هر دو واقعا عالی و با تجربه هستند، بنابراین مهم نیست که چه کسی آنجا باشد، آنها امروز می جنگند و در فینال نیز خواهند جنگید. این سخت خواهد بود. به هر حال.”

قهرمان 2022 Świątek در همان ابتدا اهداف خود را روشن کرد و شروعی تهاجمی برای شکست 2-1 داشت. دو گیم بعد، کوستیوک با یک خطای مضاعف دورتر شد و ست افتتاحیه در 31 دقیقه کامل شد.

کوستیوک 21 ساله در ابتدای ست دوم بار دیگر توسط شماره 1 Świątek جهان در موقعیت دشواری قرار گرفت. یک شوت قدرتمند به دروازه، فرصتی دوباره به سویاتک داد. قهرمان چهار دوره گرند اسلم در بازی بعدی پس از تحمل فشار از سوی نفره سی و یکم با نتیجه 3 بر صفر به برتری رسید.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

به نظر می رسید کوستیوک با مشکل پای چپ دست و پنجه نرم می کرد و استراحت پزشکی فقط امر اجتناب ناپذیر را به تعویق انداخت، زیرا سویتک مسابقه را با برنده فورهند به پایان رساند تا قهرمان نوزدهمین مسابقه فصل خود در تور WTA شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *