بازگشت غافلگیرکننده روری مک ایلروی به هیئت مدیره تور PGA | روری مک ایلروی

تعهد روری مک ایلروی به آینده ای قوی تر برای گلف نخبه می تواند با بازگشت چشمگیر به موقعیت های هیئت مدیره در تور PGA در اوایل این هفته تأیید شود. منابع نزدیک به این وضعیت به گاردین گفتند که نقش‌های مدیر مک‌ایلروی در هیئت سیاست‌گذاری PGA Tour و PGA Tour Enterprises روز چهارشنبه پس از اینکه وب سیمپسون استعفای خود را به درخواست صریح ایرلند شمالی ارائه کرد، مورد رای‌گیری قرار گرفت. جای خود را می گیرد.

ظهور مجدد مک ایلروی در خط مقدم یک تقویت بزرگ برای تور PGA و حامیان آن خواهد بود زیرا این ورزش به دنبال پایان دادن به اختلالات ناشی از ورود به صحنه LIV تحت حمایت عربستان سعودی است.

مک ایلروی به طور شگفت انگیزی از هیئت سیاستگذاری PGA Tour در نوامبر گذشته استعفا داد. در آن زمان فرض بر این بود که برنده چهار بار اصلی می‌خواست بیشتر روی مسائل داخل طناب تمرکز کند. اما گلف حرفه ای مردان با تورهای سنتی و LIV در مسیرهای مختلف در حال حرکت است. مک ایلروی همیشه احساس می کرد که آسیب به شهرت و دید گلف در نتیجه تقسیم LIV بسیار مضر است. مک ایلروی اخیرا گفت: «بازی وقتی همه با هم باشیم خیلی بهتر است.

این بازیگر 34 ساله اکنون در فکر بازگشت به فیلمنامه برای پیشرفت است. مک ایلروی هفته گذشته اعلام کرد که می خواهد تا پایان دوران حرفه ای خود در تور PGA بازی کند، به دنبال شایعات نادرست مبنی بر اینکه او ممکن است در معرض پیشنهاد LIV قرار گیرد. این واقعیت که شماره 2 جهان همچنان می خواهد در تصمیم گیری های PGA Tour پیشتاز باشد، باید با رتبه و عضویت آن مطابقت داشته باشد.

نام‌های دیگری که احتمالاً تحت تأثیر بازگشت احتمالی McIlroy قرار می‌گیرند عبارتند از DP World Tour و Fenway Sports Group (FSG) که در اتاق هیئت مدیره در تور PGA حرفی برای گفتن خواهند داشت. FSG، بخشی از گروه ورزشی استراتژیک (SSG)، اوایل سال جاری یک قرارداد تجاری با تور PGA امضا کرد. Fenway و McIlroy از طریق TGL، یک لیگ گلف استادیوم که قرار است در سال 2025 شروع به کار کند، وابستگی های موجود دارند. مک ایلروی همچنین روابط تاریخی خوبی با یاسر الرمیان، مدیر صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان (PIF) دارد. PIF تمایل دارد با PGA Tour و SSG کار کند، اما پیشرفت کافی در این قرارداد نداشته است. این امید وجود دارد که مک ایلروی بتواند این روند را پیش ببرد.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اعضای هیئت مدیره که در مورد بازگشت مک ایلروی رای خواهند داد عبارتند از تایگر وودز، پاتریک کانتلی و جردن اسپیث. افکار کانتلی در مورد این موضوع ممکن است به خصوص جالب باشد. اسپیث و مک ایلروی پس از آن صحبت کردند که تگزاس گفت “نیازی” به اتحاد با PIF وجود ندارد. الرمیان بعداً با اعضای هیئت مدیره PGA Tour و SSG در باهاما ملاقات کرد. مک ایلروی این هفته در مسابقات کلاسیک زوریخ در نیواورلئان حضور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *