بایرن مونیخ با هدایت دوین بوکر به 10 تیم برتر نزدیک می شود


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

بایرن مونیخ بهترین شروع فصل را نداشت، اما تیم پابلو لاسو آرام آرام پیشرفت کرده و در فاصله 5 دور باقی مانده برای حضور در جمع 10 تیم برتر می جنگد.

در حالی که تیم آلمان پس از پیروزی 64 بر 58 مقابل زالگیریس کاوناس در خانه، رکورد خود را به 13 بر 16 رساند، دوین بوکر با 20 امتیاز در این دیدار کم امتیاز برجسته شد.

امتیاز جعبه

وسط ایالات متحده 5/9 از دو، 2/3 از آن سوی قوس و 4/4 از خط پرتاب آزاد شوت زد. او همچنین شش ریباند با امتیاز بازده بازیکن (PIR) 22 داشت.

مربی تاکید کرد که دفاع قبل از مسابقه چقدر مهم است. نیمه اول خیلی خوب بود. ما بیشتر با او ماندیم. در نهایت کمی تسلیم شدیم اما همه چیز از دفاع شروع شد و تبدیل به حمله شد.بوکر گفت.

تنها دو نفر از هم تیمی های او دو رقمی شدند. نیک ویلر باب و کارسن ادواردز هر کدام 10 امتیاز کسب کردند. بازیکن تیم ملی آلمان در مجموع عملکرد خوبی داشت و با چهار ریباند، سه توپ ربایی و سه پاس منجر به گل به امتیاز کارایی 18 دست یافت.

مثل همیشه کینان ایوانز به زالگیریس برتری داد اما تا آخرین لحظات شب بدی را پشت سر گذاشت. با بازی روی خط، او در 5 دقیقه پایانی پیشروی کرد و 14 امتیاز به دست آورد، اما این برای تیم کاوناس کافی نبود تا بتواند به تیم میزبان برسد. او بازی را با 21 امتیاز به پایان رساند و بردی مانک نیز 11 امتیاز به دست آورد.

بایرن در اواسط کوارتر اول با نتیجه 14-0 پیش افتاد و هرگز به عقب نگاه نکرد. تیم میزبان کوارتر دوم را با نتیجه 31 بر 16 و کوارتر سوم را با نتیجه 50 بر 32 به پایان رساند. ایوانز در نهایت با سبدهای متوالی توانست بازی را جذاب کند اما برای زالگیریس خیلی دیر شده بود.

نقطه عطف پابلو لاسو

پابلو لاسو سرمربی بایرن مونیخ با غلبه بر زالگیریس به موفقیت مهمی دست یافت و به دویست و پنجاهمین پیروزی خود در یورولیگ دست یافت. او حتی از آن خبر نداشت.

برای من؟ من حتی نمیدونستم ولی به نظر عالیه خیلی خوشحالم نه به خاطر امتیاز بلکه به خاطر پیروزی. تلاش ما خیلی خوب بود. در دفاع کار بزرگی انجام دادیم. ترک یک تیم یورولیگ زیر 60 امتیاز، نشانه کار گروهی عالی است. در نیمه اول کار بزرگی انجام دادیم، در ضربات با هم رقابت کردیم، ریباند گرفتیم و سپس ریتم بازی را گرفتیم. ما مزیت خوبی داشتیم. نمی دانستیم در نهایت چگونه قرار است به آن برسیم، اما 38 دقیقه خیلی خوب کار کردیم.لاسو بعد از بازی گفت.

آندره آ ترینچیری، بازیساز زالگیریس در مورد جنبه فیزیکی بازی صحبت کرد.

بازی بسیار فیزیکی بود. ما نمی‌دانستیم که چگونه با این تماس سه ربع بازی کنیم، اما جنگیدیم و ضربات باز زیادی را از دست دادیم. بازی واضح بود، اما در پایان بایرن مستحق برد بود.ترینچیری گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *