بدون راه حل سریع برای Jon Rahm و Tyrrell Hatton در Ryder Cup پس از تغییر LIV | تور اروپا

جان رام و تیرل هاتون همچنان از تور جهانی DP به دلیل انتقال به LIV جریمه و تعلیق دریافت خواهند کرد. این آخرین نشانه ای است که نشان می دهد برای اطمینان از ویژگی تاثیرگذار زوج در تیم بعدی جام رایدر اروپا باید کارهای زیادی انجام شود.

آوریل گذشته، یک هیئت داوری ورزشی حکم داد که DP World، سابقاً تور اروپا، حق دارد اعضایی را که در شبکه LIV ظاهر می‌شوند بدون اینکه پخش مطمئنی از زمین خانگی خود داشته باشند، تحریم کند. ارزش جریمه ها و تعلیق ها بسته به تأثیر رویداد تور جهانی DP که در هفته ای که گلف بازان مورد نظر در LIV ظاهر می شوند، متفاوت است.

چارچوب توافق بین صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF)، تور PGA و تور جهانی DP با هدف ایجاد عنصر صلح در این ورزش بود، اما اختلافات همچنان باقی است. رام و هاتون، قهرمان مسترز، در ماه‌های اخیر به LIV نقل مکان کرده‌اند، زیرا هدف خود را برای نمایندگی اروپا در Bethpage در سال 2025 حفظ کرده‌اند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، هنوز نیاز به تغییر در رویکرد تور جهانی DP به مسائل انضباطی وجود دارد.

از این پس، با این دو نفر دقیقاً مانند سایر اعضای تور جهانی DP که پیشنهادات LIV را می پذیرند، رفتار می شود. در حالی که جریمه ها چندان مهم نیستند، محرومیت هایی که می تواند راهم و هاتون را از تلاش برای واجد شرایط شدن در جام رایدر باز دارد یا آنها را از کارت های وحشی در مسابقه با ایالات متحده منع کند، به وضوح مهم است.

موضوع جام رایدر برای گای کینینز، که در اوایل آوریل جایگزین کیت پلی به عنوان مدیر اجرایی گروه تورینگ اروپا خواهد شد، یک موضوع کلیدی خواهد بود. فشار برای آغاز روندی که رام و هاتون را قادر می‌سازد در نیویورک بازی کنند، از سوی دیگر اعضای تیم اروپایی و حامیان مالی این رویداد وارد می‌شود که نمی‌خواهند جام رایدر با ظهور LIV کاهش یابد. با این حال، برخی از اعضای عادی DP World Tour نیز اصرار دارند که بازیکنان نباید اجازه داشته باشند از بهترین های هر دو جهان بین تورهای فعلی و LIV لذت ببرند.

اسکاتی شفلر با جایزه قهرمانی بازیکنان. عکس: جرد سی تیلتون/گتی ایماژ

جام رایدر تنها یکی از عناصر دسیسه بود زیرا مدیران بازیکنان تور PGA روز دوشنبه با یاسر الرمیان، فرماندار PIF در باهاما ملاقات کردند. تایگر وودز در میان شرکت کنندگان بود، زیرا احزاب اصلی سعی کردند مسیری را ترسیم کنند که تور PGA را با کسانی که بودجه LIV را تأمین می کنند، ایجاد کنند. مسابقات قهرمانی بازیکنان آخر هفته از جمله تورنمنت هایی است که به دلیل محرومیت بازیکنان کلیدی از شرکت در Sawgrass، از پیشرفت LIV آسیب مالی دیده است.

اسکاتی شفلر نیازی به مراقبت نداشت. پیروزی شماره 1 جهان دومین پیروزی او در دو هفته گذشته بود و نشان دهنده دفاع موفق بازیکنان بود. اکنون مقایسه‌هایی با وودز غالب انجام می‌شود.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

شفلر گفت: «هر زمان که بتوانید با ببر مقایسه شوید، فکر می‌کنم واقعاً خاص است. اما منظورم این است که در بازی ما، مرد به تنهایی می ایستد. واقعا هست. این هشتمین برد من در تورنمنت اینجاست، در مسابقات قهرمانی بازیکنان با او مساوی کردم. جدا از آن، من 14 رشته اصلی دیگر و نزدیک به 70 رویداد تور PGA دارم که باید به آن ها برسم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *