تعداد بازیکنان یورو 2024 با حمایت گرت ساوتگیت به 26 نفر افزایش یافت | یورو 2024

پس از موافقت یوفا برای افزایش تعداد بازیکنان، انگلیس و اسکاتلند اجازه خواهند داشت تا 26 بازیکن را برای مسابقات قهرمانی اروپا تابستان امسال انتخاب کنند.

به نظر می رسد که رای کمیته بانفوذ مسابقات ملی در روز دوشنبه، پیشنهادی را برای حفظ محدودیت 26 بازیکنی که به عنوان یک اقدام اضطراری برای مسابقات 2021 معرفی شده بود، تایید کرد، که به دلیل کووید مختل شده است. این اعداد به 23 سنتی برای تابستان امسال کاهش می یابد. اما در آلمان، تعدادی از مربیان ملی از جمله گرت ساوتگیت با او مقاومت کردند. این پیشنهاد اکنون باید توسط مدیر اجرایی یوفا امضا شود و این روند احتمالاً در اوایل این هفته تکمیل می شود.

ساوتگیت قبلاً به نفع ترکیب 26 بازیکن صحبت کرده بود و احساس می کرد که خواسته های فیزیکی بازیکنانش در طول فصل لیگ مستلزم مدیریت دقایق بازیکنان در طول مسابقات است. سرمربی تیم ملی انگلیس ماه گذشته در پاسخ به این سوال که آیا از تلاش برای حفظ لیست بازیکنان تیم ملی حمایت می کند یا خیر، گفت: “با توجه به شرایطی که در حال حاضر در آن قرار داریم” این یک کمک خواهد بود. بریتانیا باید با آنچه می دانیم بهترین تصمیمات (در مورد انتخابات) را بگیرد و برخی از آن تصمیمات پزشکی در حال حاضر خواهد بود. ما توانستیم این موارد را در (دو) تورنمنت قبلی به درستی انجام دهیم. ما توانستیم به مردم زمان بدهیم (با آوردن آنها به تیم شفا پیدا کنند). اما با 23، قطعا سخت تر است.

اعلام شد که مقامات انگلیسی به طور قابل توجهی در تیم های داوری یورو 2024 حضور دارند. مایکل اولیور و آنتونی تیلور از بین 18 داوری که یوفا در روز سه‌شنبه آنها را معرفی کرد انتخاب شدند و کمک داوران استوارت برت، دن کوک، گری بسویک و آدام نون نیز به آنها خواهند پیوست. در همین حال، استوارت آتول و دیوید کوت نیز بخشی از تیم های VAR هستند.

به عنوان بخشی از برنامه تبادل یوفا با کونمبول، فاکوندو تلو، داور آرژانتینی در آلمان کار خواهد کرد، اما جایی برای استفانی فراپرت نیست، که با تبدیل شدن به اولین زنی که در مسابقات قهرمانی اروپا مردان در سال 2021 قضاوت می کند، تاریخ ساز شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *