تمجید جیجی داتومه از گروه ایتالیایی پس از شکست مقابل آمریکا


ارسال شده توسط Cesare Milanti / [email protected]

مانیل، فیلیپین – جیجی داتومه با شکست 100 بر 63 آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 فیبا، یکی از آخرین بازی های دوران حرفه ای خود را با تیم ملی ایتالیا انجام داد که دو بازی باقی مانده بود.

اسطوره ایتالیایی که از سرزمین مختلط دیدن کرد، از شکست نهایی خود گفت. “سطح ورزشی، فیزیک و فیزیک بدنی آنها در مقایسه با ما در سطح متفاوتی است. آنها گل های زیادی به ثمر رساندند، حتی اگر نتوانستیم حلقه را پیدا کنیم. و در کوارتر سوم این فاصله بیشتر شد. ما در سطحی نبودیم که بتوانیم از دست دادن این تعداد امتیاز دردناک است، اما آنها واقعاً در سطح متفاوتی بازی کردند.”او ابتدا گفت.

تیم ایالات متحده در بخش دفاعی نیز متفاوت به نظر می رسید. “وقتی آنها شروع به باز کردن کسی می کنند، در انتهای تونل نوری نمی بینید. ورزشکاری که دارند، شوت ها و پاس ها را منحرف می کنند. ما برنامه بازی داشتیم، آن را باور کردیم. اما وقتی شکاف در زمین اینقدر زیاد است، باید به آنها اعتبار بدهید.”35 ساله آن را دوست داشت.

نکته مثبت همچنان وجود خواهد داشت زیرا من واقعاً خوشحالم که بخشی از این گروه هستم.وقتی از او پرسیده شد که چقدر مهم است که ماجراجویی خود را در دو بازی اخیر با یک نکته مثبت به پایان برساند، گفت: “نگاه من به هم تیمی هایم و این گروه بعد از این یا بازی های بعدی تغییر نخواهد کرد. متاسفم که پس از شکست دادن مرحله گروهی در رده اول، شانس کافی نداشتیم، هنوز باید با آمریکا می جنگیدیم.”مهاجم کوچک اضافه شد.

ما نتوانستیم کاری در مورد آن انجام دهیم، با این حال یک جام جهانی عالی داشتیم. بیایید سعی کنیم این را خوب ببندیم زیرا بعد از کاری که در تابستان انجام دادیم، شایسته آن بودیم. ما شایسته آن هستیم که در سطحی که برایمان مناسب است به پایان برسانیم.”متئو اسپانیلو که امشب دقایقی را سپری کرد، قبل از اینکه کمی در مورد گابریله پروسیدا و مومو دیوف اظهار نظر کند، در مورد دو بازی بعدی نیز صحبت کرد.

“فکر می‌کنم این لحظه خوبی برای آنهاست. من قبلاً مقابل ایالات متحده بازی نکرده‌ام، بنابراین باید برای آنها خوب بوده باشد. آنها به آرامی و بدون عجله در جای خود خواهند بود. مهم این است که این گروه به آنها داده شود. چند دقیقه با گذشت زمان.”جیجی داتومه در مورد سه بازیکن تیم ملی آینده ایتالیا به این نتیجه رسید.

اعتبار عکس: جام جهانی فیبا 2023

آخرین اخبار دنیای بسکتبال را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *