توماس والکوپ: “فرصت حضور در تیم ملی یونان بسیار ویژه بود”


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

یونان با شکست سنگینی مقابل لیتوانی شانس خود را برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2023 از دست داد. با این حال، توماس والکوپ از نظر آماری بهترین شروع مسابقات را داشت.

امتیاز گارد المپیاکوس با 8 ریباند و 7 پاس منجر به گل 21 امتیاز به دست آورد اما این کافی نبود، لیتوانی در کوارتر آخر رویاهای یونان را بر باد داد. با این حال، والکوپ از این فرصت سپاسگزار است، حتی اگر اولین حضور او در تیم ملی پایان خوشی نداشته باشد.

شوت زدم اما در نیمه دوم ریتم ما به هم ریخت و به هیچ وجه نمی توانم بگویم کامل هستم. ریتممان را شکستم و امتیاز متوقف شد. با این حال، فرصتی که تیم ملی یونان در اختیار من قرار داد بسیار ویژه است.والکاپ بعد از بازی این جمله را گفت و مسئولیت باخت را بر عهده گرفت.

او یک بازیکن برجسته در جام جهانی به عنوان بازیکن ملی پوش تیم ملی یونان بود. او میانگین 16، بالاترین PIR تاریخ تیم را داشت، اما همچنین بازیکنی بود که بیشترین دقایق را در زمین با 30.9 در هر بازی سپری کرد.

با این حال، او به لیتوانی اطمینان می دهد که خستگی را نمی توان مقصر این باخت دانست.

مسئله خستگی نبود، اما ریتم ما خاموش بود و تقصیر من است، پس این اتفاق افتاد.” Walkup به پایان رسید.

جام جهانی آینده را تماشا کنید سرویس پخش رسمی فیبا! به Courtside 1891 بپیوندید و یک ثانیه از اکشن را از دست ندهید!

گارد آمریکایی با پاسپورت یونانی هنوز یک بازی دیگر در جام جهانی برای انجام دارد، اما حتی پیروزی مقابل مونته نگرو هم برای تیم دیمیتریس ایتودیس و تیم بوسکو رادوویچ کمک چندانی نخواهد کرد، زیرا هر دو تیم از ترکیب باقی مانده اند. مسابقه یک چهارم نهایی لیتوانی و آمریکا با امتیازهای کامل 4-0 دست نیافتنی هستند.

عکس: fiba.basketball

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *