تی جی شورت به عنوان MVP یوروکاپ 2023/24 معرفی شد


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

تی جی شورتس، ستاره بسکتبال پاریس، پس از اولین فصل فوق العاده خود در این مسابقات، به عنوان MVP فصل 2023-24 BKT EuroCup انتخاب شد. بسکتبال یورولیگ این جایزه را به شورتز تبریک می گوید که توسط ترکیبی از سرمربیان یورو جام، کاپیتان تیم ها، هواداران و رسانه ها انتخاب شد.

شورت موتوری بوده است که این تیم تقریباً عالی پاریس را به حرکت درآورده است و در دومین سال حضور خود در یوروکاپ تا اینجا 20-1 پیش رفته است. دو برد دیگر در سری فینال‌های جام ملت‌های فرانسه در پاریس با Mincidelice JL Bourg en Bresse، شورت و دوستان به دست آمد. این بیشترین برد تاریخ در یک فصل یورو جام خواهد بود.

با شانس کسب جایگاهی در یورولیگ ترکیش ایرلاینز، جایی که پاریس یا بورگ اولین حضور خود را در رقابت‌های برتر بسکتبال باشگاهی اروپا خواهند داشت، این آمریکایی با الهام بخشیدن به پاریس به دنبال ادامه فصل جادویی در هر دو سطح فردی و جمعی خواهد بود. تا پیروزی نهایی

از روز اول، شورتز مصمم بود استعداد خود را در فصل تازه کار خود در سطح یوروکاپ به نمایش بگذارد، با کسب 16.4 امتیاز، 2.4 ریباند، 7.9 پاس منجر به گل، 2.3 توپ ربایی و 2.3 توپ ربایی در یک شکست عالی 7-0 در پاریس. رکورد شکست. هر شب 20.0 پاریس و شورت برای اولین و تنها بار در دور هشتم طعم شکست را چشید، اما نشانی از کاهش سرعت این بازیکن 26 ساله وجود نداشت و او فصل عادی را با میانگین 17.3 امتیاز، 3.1 ریباند، 7.6 پاس منجر به گل به پایان رساند. . 1.8 دزدی و 22.6 امتیاز بازده.

تسلط شورت با رسیدن به پلی آف افزایش یافت. پاریس به لطف کسب مقام اول خود در گروه A، در یک هشتم پایانی وارد پس فصل شد. برای شورتز، هیچ مزاحمتی وجود نداشت زیرا او MVP یک چهارم نهایی و MVP نیمه نهایی بود. دورهای پشت سر هم پلی آف. او در مرحله یک چهارم نهایی مقابل یوونتوت بادالونا 21 امتیاز، 3 ریباند، 9 پاس منجر به گل، 1 توپ ربایی، 0 برگردان و 28 امتیاز کارآمدی به دست آورد. در نیمه نهایی، پاریس در سری 2-0 مقابل شیرهای لندن میانگین 22.0 امتیاز، 5.0 ریباند، 6.0 پاس منجر به گل، 4.0 توپ ربایی و 28.5 امتیاز کارآمدی را به دست آورد. او قبل از فینال، در 21 بازی میانگین 18.0 امتیاز، 3.3 ریباند، 7.5 پاس منجر به گل، 2.0 توپ ربایی و 23.4 امتیاز کارآمدی داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *