جام حذفی بازتاب واکنش شدید، ناگلزمن قرارداد آلمان را تمدید کرد: اخبار فوتبال – زنده | فوتبال

رویدادهای مهم

ما در مورد مارک رابینز صحبت می کنیم. کجا بودید؟ من آن را در اتاق جلوی پدربزرگ و مادربزرگم در Sale در ترافورد باشکوه تماشا می کردم.

ویل آنوین با چند نفر از هم تیمی های رابینز صحبت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

اریک تن هاگ در جام حذفی حرفش را زدرقابتی که می تواند بیکن او را نجات دهد: «برای فرهنگ فوتبال انگلیس بسیار غم انگیز است، اما همچنین فکر می کنم اجتناب ناپذیر است و هیچ کس نمی تواند کاری در مورد آن انجام دهد. این به دلیل بار بیش از حد بر روی برنامه است و این امر توسط فیفا و یوفا دیکته می شود.

“ما رقیب بزرگی هستیم، تاثیر زیادی داریم و تاثیر زیادی داریم، اما بسیاری از کشورهای دیگر وجود دارند و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد و این باید متوقف شود.” باشگاه‌های انگلیس، اما برای بازیکنان سطح بالای برنامه متاسفم.

او وقتی چند سال دیگر هدایت نورثهمپتون را بر عهده خواهد گرفت، به این موضوع فکر نخواهد کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

جان بروین

عصر بخیر. فقط اتحادیه فوتبال انگلیس می تواند جام حذفی را در آخر هفته نیمه نهایی برگزار کند.

برای به اشتراک گذاشتن

وقت آن است که آن را برای بازی دو به جان بروین بسپاریم. او همیشه یک گوشه عالی می دود.

برای به اشتراک گذاشتن

هرفورد برای همیشه با جام حذفی و گل معروف رونی رادفورد به نیوکاسل همراه خواهد بود. مانند بسیاری از افراد پایین تر از هرم، آنها از تصمیم فدراسیون فوتبال برای تغییر فرمت ناراضی هستند و این بیانیه را صادر کرده اند.

مایلیم ناامیدی خود را از اعلام لیگ برتر و اتحادیه فوتبال مبنی بر تغییر فرمت جام حذفی، از جمله لغو تکرار از دور اول به بعد، ابراز کنیم.

واضح است که این تصمیم با نظرات اقلیت کوچکی از باشگاه‌ها در خط مقدم اتخاذ شده است، بدون توجه به اهمیت و ویژه بودن جام حذفی برای صدها باشگاه دیگر – هم از نظر مالی و هم از طریق علاقه اضافی. اغلب در جوامع محلی ایجاد می شود.

شهر ما به لطف موفقیت لیگ جنوبی هرفورد یونایتد کالین آدیسون در دهه 1970 بر روی نقشه فوتبال منجنیق شد و پیروزی تیمش در دور سوم جام حذفی انگلیس مقابل نیوکاسل یونایتد در فوریه 1972 یکی از ناراحتی های بزرگ فوتبال است. تاریخچه مسابقات هیچ کس هرگز رونی رادفورد بزرگ و فقید را فراموش نخواهد کرد.

دقیقاً چنین قتل عام دیگری امکان پذیر نخواهد بود، زیرا طبق قوانین جدید جام حذفی، مسابقه باید در سنت جیمز پارک بدون نمایش بازی برگشت در خیابان ادگار برگزار شود.

ما به بسیاری از باشگاه‌های EFL و غیر لیگ می‌پیوندیم که از اتحادیه فوتبال خواسته‌اند تا این تصمیم را تا زمانی که رایزنی کامل با همه سهامداران آسیب‌دیده در بازی مورد علاقه ما انجام شود، تعلیق کند.»

برای به اشتراک گذاشتن

آیا اما هیز می تواند با کسب تنها جامی که در طول سلطنت بسیار موفق 12 ساله اش از او دور شده، با چلسی خداحافظی کند؟ سوزان رک پیش از اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان که در اسپانیا برگزار می شود، می گوید که بارسلونا یک رقیب ترسناک است.

برای به اشتراک گذاشتن

ماگدالنا اریکسون، برنده پنج دوره WSL چلسی، راه خود را به نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان راه اندازی کرد. اولین بازی ها شنبه است.

12.30: بارسلونا – چلسی
ساعت 6 عصر: لیون – پاری سن ژرمن

برای به اشتراک گذاشتن

همانطور که FA تصمیم خود را برای خلاص شدن از تکرار تکرار می کندسایر مدیران نیز در نشست خبری امروز نظرات خود را بیان می کنند.

دیوید مویس، سرمربی وستهم را معرفی می کنیم. “فکر می‌کنم تقویم فوتبال خیلی پر است، فکر می‌کنم بازی‌های زیادی وجود دارد. چیزی در فوتبال باید در جایی تسلیم شود، در غیر این صورت می‌بینید که خیلی سخت خواهد بود. من نمی‌گویم این چیزی است که باید داده شود، اما در آینده، همه چیز باید کمی آرام شود تا به بازیکنان فضای بیشتری داده شود.” من فکر می کنم لازم است.

برای به اشتراک گذاشتن

مارک رابینز، سرمربی کاونتری، نظرات خود را در مورد اقدام اتحادیه فوتبال انگلیس برای لغو تکرار جام حذفی بیان کرده است. مهاجم سابق منچستریونایتد در نیمه نهایی جام حذفی این هفته به مصاف تیم سابقش خواهد رفت.

شما به سطح پایه و EFL نگاه کنید، آنها همه بخش هایی از هرم هستند که باید به یکدیگر تغذیه کنند و در نهایت به لیگ برتر تغذیه شوند. همه ما نقش خود را در توسعه این موارد ایفا کرده ایم و این را هرگز نباید دست کم گرفت یا فراموش کرد.

فکر می‌کنم چیزهای دیگری هم می‌توانست اتفاق بیفتد، مانند بازی‌های مجدد تا دور سوم، چیزی که روی باشگاه‌های بزرگی که این تصمیم را گرفتند تأثیری نداشت.

“در پایان روز، رفتن به زیر این سطح برای همه ناامید کننده است، در این شکی نیست، اما هیچ کاری نمی توانیم در مورد آن انجام دهیم جز نگرانی های مربوط به سر و صدا. شاید این باشگاه ها نیاز به تجدید نظر داشته باشند، اما پذیرش این موضوع برای آنها واقعا دشوار است.”

و برخی جزئیات بیشتر از رسانه PA زیرا این داستان در جهت های متفاوت تری پیش می رود.

صبح روز جمعه برادفورد به گروهی از باشگاه‌های EFL پیوست و این حرکت را محکوم کرد. از جمله آکرینگتون، کرالی، گریمزبی، پیتربورو، ترانمیر و کنفدراسیون فوتبال آسیا ویمبلدون بودند. بیانیه بانتمز گفته است که اگرچه مشورت گذشته نگر از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس همچنان مورد نیاز است، اما اکنون این “چیزی کمتر از یک توهین” نخواهد بود.

منابع نزدیک به EFL می گویند که اگرچه تأیید در سطح هیئت حرفه ای داده شده است، اما تغییرات در آنجا به عنوان یک واقعیت انجام شده ارائه شده است. منابع افزودند که EFL از بحث در مورد نحوه جبران خسارت باشگاه هایش برای از دست دادن بازی های تکراری دور نگه داشته شده است و اعلامیه روز پنجشنبه در مورد جزئیات بودجه اضافی برای بازی عمومی بی نتیجه بود.

برای به اشتراک گذاشتن

ناگلزمن قرارداد جدیدی با تیم ملی آلمان امضا کرد

یولیان ناگلزمن تا جام جهانی 2026 سرمربی آلمان خواهد بود. پس دیگر بازگشتی به بایرن وجود ندارد. رئیس برایتون، روبرتو دزربی، ممکن است اکنون در حال آماده شدن برای کتاب هری کین و باواریایی ها باشد (ترکیب پاپ دهه 60/دستگاه گرم کردن بیتلز).

🚨🇩🇪 رسمی: جولیان ناگلزمن قرارداد جدیدی به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان تا جام جهانی 2026 امضا کرد.

این تصمیم قلب است. مربیگری تیم ملی افتخار بزرگی است. ما می توانیم الهام بخش کشور باشیم. pic.twitter.com/0bGwtU9EZ2

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیانیه پخش FA در واکنش به تغییرات جام حذفی

اتحادیه فوتبال انگلیس در رابطه با تصمیم برای لغو تکرار جام حذفی و تغییر تاریخ نهایی بیانیه ای صادر کرد. در مورد سازمان های بزرگ و شرکت های تلویزیونی صحبت های زیادی وجود دارد، اما ما چیزی در مورد مشاوره گروه های هواداران نمی بینیم. این خیلی عجیبه.

بیانیه FA در مورد تغییرات جام حذفی امارات

— جام حذفی امارات (@EmiratesFACup) 19 آوریل 2024

برای به اشتراک گذاشتن

بیایید به خاطرات جام حذفی بازگردیم. از آنجایی که لوک گارارد در آستانه بر عهده گرفتن مسئولیت آخرین بازی خود برای بورهام وود است، استیون پای در این گزارش شخصی از سلطنت فراموش نشدنی نه ساله خود تشکر می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

در ضمن در چمپیونشیپ، تعدادی از تیم های سابق لیگ برتر به جای اینکه خوشبینانه به بالا نگاه کنند، به شدت پایین نگاه می کنند. ویل آنوین توضیح می دهد که چگونه رویکردهای کوتاه مدت باشگاه ها را عقب می اندازد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی های نیمه نهایی جام حذفی و لیگ برتر این هفته همه اینها در ستون دو رقمی رو به جلو مورد علاقه همه زیر ذره بین است.

“این ایده آل نیست که سه روز بعد از رفتن به رئال مادرید با چلسی روبرو شوید. چلسی قبلاً در لیگ شرایط سختی را برای سیتی ایجاد کرده است، دو مساوی کرده و خط دفاعی خود را با سرعت نیم فصل خود به هم می زند. گواردیولا مراقب خواهد بود. اما رقابت قهرمانی هنوز سخت است و سیتی با چالشی در میانه هفته روبرو خواهد شد.” او باید سفر سختی به برایتون در نظر بگیرد.

برای به اشتراک گذاشتن

از نیمه نهایی معروف گیگز تا چهار مسابقه اخیر امسال. همه چیز چگونه خواهد شد؟ آیا فینال جام حذفی منچستر برای دومین سال متوالی برگزار می شود؟ آیا کاونتری می تواند یک شوک بزرگ ایجاد کند؟ آیا کول پالمر باعث پشیمانی بیشتر فروشنده خواهد شد؟

شنبه 17.15: منچستر سیتی – چلسی
یکشنبه 15:30: کاونتری – منچستریونایتد

برای به اشتراک گذاشتن

وقتی در حال ساختن جهانی بدون تکرار جام حذفی هستید، نمی توانید این چیزها را درک کنید. بگیر موتی…

دور سوم، 1972: هرفورد یونایتد 2-1 نیوکاسل
ضربه 30 یاردی معروف رونی رادفورد به هرفورد کمک کرد تا به اولین باشگاه غیر لیگی تبدیل شود که از سال 1949 یک تیم بزرگسال را شکست می دهد.

اوه چه هدفی! عجب هدفی!

نیمه نهایی، 1999: منچستریونایتد 2-1 آرسنال
رایان گیگز که پس از گل های دیوید بکهام و دنیس برگکمپ، نتیجه را 1-1 کرد، خط دفاعی آرسنال را شکست و از دیوید سیمن گذشت تا یکی از لحظات نمادین جام حذفی را خلق کند. پیراهنش را در می آورد و می رود.

گیگز در دقیقه 109 گل زد!

دور چهارم، 2004: تاتنهام 3-4 منچسترسیتی
سیتی یک کامبک باورنکردنی انجام داد و اسپرز را در وایت هارت لین شکست داد و در نیمه اول با نتیجه 3-0 با 10 نفر عقب افتاد.

دور سوم، 2015: وستهام 2-2 اورتون (وستهم 9-8 در ضربات پنالتی پیروز شد)
شاید خاطره انگیزتر از همه، آدریان دروازه بان وستهم بود که در مرکز صحنه قرار گرفت و دستکش هایش را قبل از تبدیل پنالتی برنده در پایان ضربات پنالتی ماراتن در بولین گراوند و مسابقه ای که برای 120 دقیقه پر پیچ و خم بود، به زمین انداخت.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

آمار جالبی در این هفته وجود دارد مبنی بر اینکه اریک دایر به بیشترین مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در تاریخ آرسنال رسیده است.. با در نظر گرفتن این موضوع، مکس رشدن یک سوال را مطرح می کند…

برای به اشتراک گذاشتن

منچسترسیتی و آرسنال بلافاصله پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا این به ناچار به حرکت های بزرگ در بازار نقل و انتقالات تابستانی مرتبط است.

برای به اشتراک گذاشتن

تصمیم برای حذف تکرار جام حذفی از دور اول فصل آینده، خشم را برانگیخته است. همانطور که من این را می نویسم، مارک پالیوس، مدیر اجرایی سابق FA و رئیس ترانمر روورز، طحال خود را در TalkSport تخلیه می کند. در داستان زیر نیز از او نقل شده است. این یک موضوع بسیار داغ است.

برای به اشتراک گذاشتن

معادله ای که برای کسانی که قصد کسب مقام پنجمی در لیگ برتر را دارند هشدار خواهد داد. خروج از اروپا برای منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول + پیشرفت برای بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و بایر لورکوزن = آلمان > انگلیس در رقابت برای جایگاه اضافی در لیگ قهرمانان اروپا. لیگ برتر تقریباً با مشکل به نظر می رسید، اما نتایج این هفته تغییر چشمگیری را به نفع بوندسلیگا نشان داد. دیوید هایتنر همه چیز را توضیح می دهد.

پس از تساوی روز پنجشنبه، آلمان از هفت باشگاه با ضریب 17.929 125.5 امتیاز گرفت، در حالی که انگلیس 139 امتیاز از هشت باشگاه با ضریب 17.375 دریافت کرد. فرانسه 96.5 امتیاز از 6 به 16083 دریافت کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

بیایید با واکنش های دیشب شروع کنیم. ناامید کننده برای لیورپول و وستهام، اما نه برای استون ویلا. دروازه بان امیلیانو مارتینز با گرفتن دو بار کارت زرد و ظاهر شدن به عنوان قهرمان خاموش کننده جمعیت در ضربات پنالتی، بدجنسی را به سطوح جدیدی ارتقا می دهد.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

نیمه نهایی جام حذفی، چهار بازی آخر در لیگ قهرمانان زنان و رقابت سه اسبه قهرمانی لیگ برتر نشان می دهد که انرژی مثبت از همه جهات در جریان است و به بزرگترین آخر هفته فصل تا کنون می رویم. اما هنوز به این سادگی نیست.

یک مزخرف قدیمی در مورد جام حذفی وجود دارد. تصمیم برای حذف تکرار از دور اول تا فصل بعد در بسیاری از اقشار به عنوان “مایه شرمساری” توصیف شد. حرکتی که برای انحراف بیشتر ترازو به نفع باشگاه های بزرگ طراحی شده و آنها را حتی بیشتر از این محروم می کند. هرم درآمد بسیار مورد نیاز را پایین بیاورید. به راحتی می توان گفت تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس که شامل تعویق فینال به آخر هفته لیگ برتر شد، خشم زیادی را برانگیخت.

باشگاه‌های بزرگ به‌جای افزایش سرعت، در اوج تلاش می‌کنند. مثلث منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول پس از حذف شدن از اروپا به طرق مختلف، با اندکی کسادی وارد آخر هفته می شوند. هنوز خبرهای خوبی از استون ویلا وجود دارد.

آرسنال و لیورپول که آخر هفته گذشته نیز شکست های غیرمنتظره ای را متحمل شدند، شانس بازگشت به صدر جدول را دارند، حداقل با حضور منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی مقابل چلسی.

همچنین این یک آخر هفته بزرگ برای زنان چلسی است زیرا آنها به اسپانیا سفر می کنند تا در اولین بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونا بروند. در نیمه دیگر رقبای فرانسوی لیون و پی اس جی به مصاف یکدیگر می روند.

آماده سازی برای همه چیز از هم اکنون آغاز می شود، با واکنش های تکرار جام حذفی، واکنش های شب گذشته، اخبار ضریب هشدار دهنده، چت مدیر، اخبار تیم و چیزهای تصادفی مختلف دیگر!

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *