جردن اسپیث می گوید بازیکنان تور PGA آماده دیدار با سعودی ها هستند | تور PGA

جردن اسپیث تأیید کرده است که مدیران بازیکنان PGA Tour در تلاشی برای شکستن بن‌بستی که همچنان به شدت بر گلف نخبگان تأثیر می‌گذارد، با مدیر صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان سعودی می‌نشینند.

تور PGA با بودجه PIF و LIV Golf در مسیرهای مختلف ادامه می‌یابد. مسابقات قهرمانی بازیکنان این هفته، رویداد شاخص تور PGA، بدون تبدیل‌کنندگان برجسته LIV مانند Jon Rahm، Brooks Koepka و Cameron Smith برگزار می‌شود. در اوایل این هفته، جی موناهان، کمیسر تور PGA اصرار داشت که مذاکرات بین سازمانش و PIF در تلاش برای بازگرداندن یک ورزش شکست خورده “شتاب می‌یابد”.

اکنون مشخص شده است که اسپیث و همکارانش تا چند روز دیگر می توانند با یاسر الرمیان دیدار کنند. فرماندار PIF پیش از این هرگز بازیکنان PGA Tour را مورد خطاب قرار نداده است.

اسپیث گفت: «ما تشویق می‌شویم که در مقطعی با آنها ملاقات کنیم، بله. “من مطمئن نیستم که بتوانم چیزهای بیشتری بگویم جز اینکه ما تشویق شده ایم تا با آنها ملاقات کنیم.

اما ما همچنین فکر می کنیم که اعضای ما باید زمان و آنچه ممکن است اتفاق بیفتد را بدانند. چیز زیادی نمی توانم در مورد آن بگویم، اما بدیهی است که ما تشویق شده ایم، که به نظر من احتمالاً چیز خوبی است. اگر پتانسیلی برای مذاکره وجود دارد، کل هیئت مدیره باید این کار را انجام دهند.»

اسپیث بعد از از دست دادن برش در Sawgrass صحبت می کرد. تگزاس از قوانین روز پنجشنبه که شامل روری مک ایلروی نیز می شد، پیروی نکرد. به نظر می رسد اسپیث و ویکتور هوولند این سوال را مطرح می کنند که آیا مک ایلروی در سوراخ شانزدهم راند اول ضربه درستی زده است یا خیر.

اسپیث گفت: «فکر می‌کردم به خوبی پایان یافت. “من آنجا راه افتادم فقط به این دلیل که فکر می کردم او آن را رها کرده است و بعد از آن سوال می کرد که آن را کجا انداخته است. بنابراین من فقط سعی می کردم مطمئن شوم که او بازی نمی کند و همه خوب هستند. من با مکانی که او انتخاب کرد خوب بودم.

“من و روری را درک می کنم، اما این نوع مکالمه احتمالاً دیروز ده ها بار در گروه اتفاق افتاده است. ویکتور در حال سخنرانی بود و من فقط به آنجا رفتم زیرا به نظر می رسید “هی، بیایید مطمئن شویم همه چیز خوب است”، که من حتی قصد شرکت در آن را نداشتم و شاید نباید می کردم، اما به نظر می رسید که او همینطور بود. در بن بست بنابراین فکر کردم شاید بتوانم کمکی بکنم.»

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

موج 73 مک ایلروی در روز جمعه فقط شامل هفت پارس بود. مک ایلروی در 14 ام دو بوگی ساخت. او روز سوم را با هشتمین نشستن ویندهام کلارک آغاز خواهد کرد که با دومین 65 امتیاز متوالی خود به 14 ارتقا یافت. مت فیتزپاتریک بعد از 69 امتیاز منفی 9 است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *