جک دریپر علیرغم تواضع هورکاچ در اوپن مادرید نتایج مثبتی کسب کرد | تنیس

در بخش عمده ای از این فصل، از آنجایی که جک دریپر با حریفان نخبه ای روبرو بوده است، این مسابقات رقابت های طولانی و سختی بوده است. حتی زمانی که می بازد، معمولاً این جوان 22 ساله استعداد خود را به بهترین شکل نشان می دهد.

اما حضور دریپر در مسابقات اوپن مادرید امسال به طور غیرعادی در روز جمعه به پایان رسید. زیرا سرویس ضعیف او توسط بازیکن هشتم فوق العاده Hubert Hurkacz مجازات شد و او با امتیازهای 6-1 و 7-5 به دور سوم صعود کرد. درآمد.

دراپر گفت: “من خیلی خوب خدمت نکردم، و این چیزی است که واقعا مهم است.” “اگر من 10 بار با او بازی کنم و 43٪ (اولین سرویس) را ارائه دهم، احتمالاً هر بار شکست خواهید خورد. همچنین فکر می کنم باید اعتراف کنید که او امروز فوق العاده خوب بازی کرد.

دراپر در مقطعی جالب از دوران جوانی خود وارد مادرید شد. اگرچه او در دو سال اخیر در تور به شدت با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است، اما در شرایط سالم عملکرد خوبی داشته و رتبه خوبی را حفظ کرده است.

اما از آنجایی که او در ماه‌های اخیر بالاخره توانسته است برنامه کاملی داشته باشد و سالم بماند، یاد می‌گیرد که اجرای مداوم در بالاترین سطح چقدر دشوار است. او در حال حاضر در رده 43 قرار دارد و از فوریه رکورد 7-7 دارد. قبل از این تورنمنت، دریپر اظهار داشت که تمام شکست هایش در سه ست بوده است که نشان دهنده این بود که چقدر حواشی برای او خوب بوده است.

این بار دریپر توسط یک Hurkacz عالی گرفتار شد، که از دروازه بیرون زد و برنده های سرویس را با بازی تنیس فوق تهاجمی در هر دو بال شکست داد. دراپر در این میان خدمات بسیار ضعیفی انجام داد. با نتیجه 0-5، او فقط 33 درصد از اولین سرویس‌ها را انجام داد و برای عبور از زمین به سختی تلاش کرد، فورهند سنگین او به منطقه حمله Hurkacz رفت.

دریپر در ست دوم خیلی بهتر خودش را اداره کرد، شدت او را افزایش داد و اولین سرویس چپ بزرگ خودش را ارائه داد. اما Hurkacz بهترین سرویس را در جهان دارد، یک سرویس ویرانگر و بی عیب و نقص، و فشار برای حفظ سرویس شما بسیار زیاد است. یک سرویس پرتنش از دراپر در ست دوم 5-5 تمام چیزی بود که هورکاچ برای شکست قاطع و تضمین پیروزی لازم بود.

تنها 30 دقیقه پس از آن باخت، او حتی در زمان ناامیدی اش چشم انداز چشمگیری داشت. او گفته است که در چند سال گذشته با توجه به مصدومیت هایش هرگز یک بازیکن واقعی ATP Tour نبوده است و امسال را اولین فصل کامل خود می داند.

امسال، برای اولین بار، هر هفته با 10 بازیکن برتر، 20 بازیکن برتر بازی می کنم. همچنین، چون در این تورنمنت‌ها به میدان نمی‌روید، در دور اول یک برد خوب به دست می‌آورید و سپس باید با Hurkacz یا (Taylor) Fritz یا شخصی که یک بازیکن برتر و برتر است بازی کنید.

“فکر می‌کنم همه این مسابقات برای من خوب است، من فقط دارم بیشتر یاد می‌گیرم. مطمئناً به عنوان یک بازیکن تجربه بیشتری کسب می‌کنم. حتی می‌توانم از مسابقه‌ای مثل امروز بیشتر نتیجه بگیرم.”

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

یکی از اولین درس‌هایی که دریپر در ماه‌های اخیر آموخته این است که وقتی سالم هستید، هر هفته مسابقات فرصت جدیدی را ارائه می‌کند. او به لندن برمی گردد و چند روزی استراحت می کند، اما به زودی مسابقات اوپن ایتالیا در رم آغاز می شود که فرصتی برای او خواهد بود تا در برابر بهترین بازیکنان جهان جای خود را پیدا کند.

او گفت: “من بسیار مفتخرم که در موقعیتی هستم که در آن هستم، در خلاء بزرگی هستم.” من مصدوم نیستم، نکته اصلی این است که بتوانم بازی کنم. من در آن سوی موقعیتی هستم که نمی توانم در ویمبلدون بازی کنم، نمی توانم این کار را انجام دهم، نمی توانم آن کار را انجام دهم. ترجیح می دهم هر هفته به اینجا بیایم، ببینم چه اتفاقی می افتد و سخت تلاش کنم تا در این مسابقات پیروز شوم.”

کیتی بولتر در ست های 1-6، 6-3، 6-4 مغلوب رابین مونتگومری شد. عکس: الا لینگ/شاتراستاک

کیتی بولتر در اولین مسابقه قرعه کشی اصلی WTA روی خاک رس شکستی وحشیانه را با نتایج 1-6، 6-3، 6-4 از رابین مونتگومری متحمل شد. آرینا سابالنکا و کارلوس آلکاراز مدافع عنوان قهرمانی و نفر دوم، دفاع قهرمانی خود را با پیروزی آغاز کردند. در حالی که سابالنکا با نتیجه 6-4، 3-6، 6-3 ماگدا لینت را شکست داد و برای مسابقه دور سوم خود با مونتگومری آماده شد، آلکاراز به راحتی الکساندر شوچنکو را 6-2، 6-1 شکست داد و به دور سوم راه یافت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *