دونالد، Åberg “ویژه” را با McIlroy پس از انتخاب وایلدکارت رایدر کاپ مقایسه می کند | جام رایدر

کاپیتان جام رایدر اروپا، لوک دونالد، استعداد “ویژه” لودویگ ابرگ را با استعداد تازه ظهور شده روری مک ایلروی مقایسه کرد، پس از اینکه این بازیکن 23 ساله سوئدی برای دیدار با تیم ایالات متحده در رم وایلد کارت را انتخاب کرد.

نام Åberg در میان انتخاب های دونالد ترامپ برجسته است. تامی فلیتوود، شین لوری، سپ استراکا، نیکولای هوجگارد و جاستین رز با توجه به اینکه او در ماه ژوئن به صورت حرفه‌ای قدم گذاشت، فهرست را تکمیل می‌کنند. بازیکن آماتور شماره 1 سابق جهان با قهرمانی در مسابقات مسترز اروپا در سوئیس در روز یکشنبه جایگاه خود را در ذهن دونالد تثبیت کرد.

با زیر سوال بردن سطح استعداد Åberg، دونالد در نظر گرفت که با او در دیترویت در ابتدای ژوئیه بازی کند. Åberg این رویداد را با دورهای 65 و 67 افتتاح کرد. دونالد گفت: «راستش، وقتی در سال‌های 2006 و 2007 با روری بازی کردم و برای اولین بار بازی کردم، به این فکر می‌کردم: «مرد، این بچه خیلی خاص است». «لودویگ با آن سازگار است. ضربه اول، یک ضربه چهارم سخت با یک ضربه تند چپ است. او قطعاً در خط راست به طناب می زند. از آنجا در کل تور ادامه یافت. آسان نیست.

من با رقبای زیادی در طول 6 تا 12 ماه گذشته بازی کرده ام و برخی از آنها وقتی به آنها نگاه کردم خیلی خوب بازی نکردند، اما او هیچ مشکلی نداشت. همه کسانی که با لودویگ بازی کرده اند فکر می کنند آینده بسیار روشن است.

واضح است که خلق و خوی او بخشی از دلیل موفقیت اوست. او یک راننده عالی توپ گلف است. وقتی با او در دیترویت بازی کردم بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. 9 سوراخ زیر 16 عالی بود انگار هیچی نبود. فقط رفت سر کار. او آرام، عاقل بود. او همه چیز را خیلی ساده جلوه داد. او با سرعت خوبی بازی می کند. آن را خیلی پیچیده نمی کند. به نظر می رسد او و یارانش خوب کار می کنند و شوت های بسیار باکیفیتی می زنند. بلافاصله می دیدم که قرار است اتفاقات خوبی برای این پسر بیفتد.

راهنمای سریع

جام رایدر 2023: تیم ها

نمایش دادن

اروپا

روری مک ایلروی (NI)، جان رام (اسپا)، رابرت مک اینتایر (اسکو)، ویکتور هوولند (نور)، تیرل هاتون (انگلیسی)، مت فیتزپاتریک (انگلیسی). تامی فلیتوود (انگلیسی)، سپ استراکا (اتریش)، جاستین رز (انگلیس)، شین لوری (ایر)، نیکولای هویگارد (دن)، لودویگ آبرگ (سوئد).
کاپیتان: لوک دونالد. دستیاران کاپیتان: توماس بیورن، ادواردو مولیناری، نیکلاس کولسرتس، خوزه ماریا اولازابال، فرانچسکو مولیناری.

ایالات متحده آمریکا

اسکاتی شفلر، ویندهام کلارک، برایان هارمن، پاتریک کانتلی، مکس هما، زاندر شاوفله. بروکس کوپکا، جردن اسپیث، کولین موریکاوا، سم برنز، ریکی فاولر، جاستین توماس.

کاپیتان: زک جانسون. دستیاران کاپیتان: استیو استریکر، دیویس لاو سوم، جیم فیوریک، فرد دابلز، استوارت سینک.

تاریخ: 29 سپتامبر – 1 اکتبر
محل: باشگاه مارکو سیمونه، رم

– حروف کج

از بازخورد شما متشکرم.

در حالی که Åberg خود را “آماده پذیرش چالش” اعلام کرد، دونالد گفت: “به جز سرجیو (گارسیا)، او تنها کسی خواهد بود که در سال حرفه ای خود در جام رایدر بازی کرده است. اینها استانداردهای بالایی برای زندگی کردن هستند. هرکسی که با او بازی می کند، در اطرافش، بیش از بازی او و چیزی که به ارمغان می آورد، تحت تأثیر قرار می گیرد.»

دونالد اعلام کرد که به دنبال 17 بازیکنی است که فکر می کند انتخابات اروپا را به سختی از دست داده اند. به نظر می رسد آدریان مرونک لهستانی که در ماه می در جام رایدر در مسابقات اوپن ایتالیا قهرمان شد، آسیب دیده ترین نام به دلیل عدم موفقیت در انتخابات باشد. دونالد درباره مرونک گفت: «او قطعاً در طول سال کارهای بزرگ زیادی انجام داد و این در ذهن من بود. اما بازیکنان دیگری هم بودند که می‌توانستند حضور داشته باشند.

نیکولای هویگارد اولین بازی خود در جام رایدر را در رم انجام خواهد داد. عکس: Zac Goodwin/PA

“در پایان، من از نیکولای بسیار راضی هستم، از لودویگ بسیار راضی هستم، صادقانه بگویم از شش انتخابی که این 12 مورد را تشکیل می دهند بسیار خوشحالم. اینها تصمیمات سختی هستند و با هر جام رایدر همراه می شوند.”

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

مک ایلروی، جان رام، ویکتور هوولند، تیرل هاتون، مت فیتزپاتریک و رابرت مک اینتایر قبلاً قراردادهای خودکار اروپایی را امضا کرده بودند.

در دیدار قبلی آمریکا و اروپا، میزبان در ویستلینگ استریت با نتیجه 19 بر 9 پیروز شده بود. ایالات متحده از سال 1993 در خاک اروپا پیروز نشده است، اما دونالد معتقد است این تیم اوست که این شانس را از بین خواهد برد.

“فکر می‌کنم آنها برگزیده‌ها هستند. قطعاً با توجه به نتیجه آخرین جام رایدر قضاوت می‌کنم. نزدیک نبود. افراد زیادی هستند که برمی‌گردند. آنها قوی هستند. آنها شراکت‌های آزمایش شده خوبی دارند. اما در در عین حال، ما فقیر هستیم و می‌خواهیم روی تیم‌های ضعیف شرط بندی کنیم، من به تیمم اعتماد کامل دارم و برنده می‌شوم.» من احساس می‌کنم که یک فرصت عالی برای شما داریم.

“من مطمئن هستم که ما 12 گلف باز واقعا نترس داریم که وظیفه خود را برای نوشتن تاریخچه و میراث خود در بازی قرار داده اند. البته نمی‌توانستم با 12 موردی که دارم خوشحال باشم، اما نادیده گرفتن آمریکایی‌ها احمقانه است. آنها بسیار بسیار قوی خواهند بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *