دی میناور و اوکانل در یک روز کسل کننده برای استرالیایی ها در US Open نور می درخشند | تنیس آزاد آمریکا 2023

الکس دی میناور از آزمون طاقت فرسا تیموفی اسکاتوف، بازیکن بی باک مقدماتی قزاقستان جان سالم به در برد تا با خیال راحت به دور دوم مسابقات آزاد آمریکا در نیویورک صعود کند.

اسکاتوف که رتبه پایینی دارد، شماره 13 استرالیا را به داگ فایت اولیه کشاند، قبل از اینکه دی میناور در یک پیروزی راحت 6-2، 3-6، 6-1، 7-5 بعد از نزدیک به سه ساعت مبارزه در روز سه شنبه ظاهر شود.

پس از از دست دادن ست دوم، به نظر می رسید دی میناور ابزار دیگری برای رفتن به ست سوم پیدا کرده بود و سپس در ست چهارم 5-2 پیش افتاد. اما بازیکن سیزدهم که در تلاش برای به پایان رساندن بازی با نتیجه 5-3 شکست خورد، مجبور شد برای جلوگیری از رانده شدن در ست پنجم تعیین کننده، حفاری عمیق کند.

دی میناور، یک چهارم نهایی سال 2020، روز جمعه (AEST) با دوشان لایوویچ شماره 52 جهان از صربستان یا ییبینگ وو شماره 86 جهان از چین روبرو خواهد شد.

کریس اوکانل تنها برنده استرالیا در روز دوم بود و حزب هموطن مکس پرسل را شکست، در حالی که الکساندر ووکیچ، تاناسی کوکیناکیس، جردن تامپسون، جیسون کوبلر و جیمز داکورت نیز بمباران شدند.

پورسل پس از رسیدن به اولین مرحله یک چهارم نهایی ATP Masters 1000 در سینسیناتی در حال صعود بود، اما اوکانل با یک زمین مسابقه در دور دوم جایگاه 43 جهان را شکست و به مقام سوم قهرمان سابق دانیل مدودف رسید.

اوکانل نبرد دو ساعته 52 دقیقه ای سیدنی را در دو فرم 6-4، 6-3، 3-6، 7-6 (7-5) برد. اوکانل 29 ساله نیز از یک فصل مقدماتی لذت می برد و انتظار می رود که پس از ورود به 32 بازی آخر به شماره 61 دوران حرفه ای خود در ویمبلدون صعود کند.

او گفت: “من واقعاً مکس را خوب می شناسم، او را از هشت سالگی می شناسم.” من شاهد پیشرفت او در طول سال ها بوده ام و او اخیراً تنیس باورنکردنی بازی می کند. در حال حاضر استرالیایی های زیادی در بین 100 نفر برتر وجود دارند، استرالیایی های زیادی در حال بازی اسلم هستند، بنابراین اجتناب ناپذیر است که شما گهگاه به یکی از آنها شلیک کنید.

“متاسفانه، من مکس را کشیدم، اما در همان زمان، وقتی به آن نگاه می‌کنید، یک استرالیایی تا دور دوم بیرون می‌آید، و این همیشه یک چیز مثبت است. بنابراین پس از بازی اولین امتیاز، احساس می‌کنم همه چیز از بین رفته است. من فقط به تور نگاه می کنم و از نظر من او فقط یک تنیس باز معمولی است.

مدودف تنها دو بازی را در باخت 6-1، 6-1، 6-0 در دور اول مقابل آتیلا بالاس مجارستانی بدبخت واگذار کرد. اما قهرمان US Open 2021 هیچ ترسی برای O’Connell پیش از مسابقه روز جمعه (AEST) در زمین نمایشی ندارد.

اوکانل گفت: “این هیجان انگیز خواهد بود.” ما امسال در دوحه سخت جنگیدیم، فکر می کنم سبک بازی خوبی دارم که می تواند برای او مشکل ایجاد کند. او در دوحه بسیار نزدیک بود.

“مطمئنم که او ایده خوبی از چیزی که قرار است بیاورم دارد و من به همان شیوه ای که در دوحه بازی کردم بازی خواهم کرد. اما او بازیکن بسیار خوبی است بنابراین مطمئن هستم که او.” احتمالاً در آن بازی کمی تغییر خواهد کرد.”

ووکیچ به الکساندر زورف بازیکن دوازدهم آلمان با نتایج 6-4، 6-4، 6-4 شکست خورد، در حالی که بازنده خوش شانس داکوورث که در مرحله پلی آف تاخیر داشت و به قرعه کشی اصلی دیر رسید، با نتیجه 6-4، 7-6 (13) شکست خورد. ) -11) شکست خورد. 6-3 به فیلیپه ملیگینی آلوز برزیلی.

کوکیناکیس متحمل شکست تکان دهنده 6-3، 6-4، 3-6، 6-3 از تایوان شماره 237 جهان، یو هسیو تسو شد، در حالی که کوبلر و تامپسون با مصدومیت از ناحیه پا در ست های ابتدایی بازنشسته شدند. کوبلر 6-3 و 1-0 متئو آرنالدو از ایتالیا را شکست داد و بوتیک فن د زاندشولپ هلندی 6-3 تامپسون را شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *