رنجرز – سلتیک: لیگ برتر اسکاتلند – زنده | لیگ برتر اسکاتلند

رویدادهای مهم

24 دقیقه گلدسون، چه شانسی! ضربه کرنر او را بیرون می‌کشد و کارتر-ویکرز را به داخل می‌کشد… اما او در زمان نامناسبی آن را زمان‌بندی می‌کند، توپ از روی شانه‌اش خارج می‌شود و از بالای آن بالا می‌رود!

برای به اشتراک گذاشتن

23 دقیقه توپ در خط هافبک چرخانده می شود، سپس رنجرز یک ضربه آزاد دیگر به دست می آورد، بنابراین دوباره تاورنیه توپ را به باد می فرستد … یا نه، در عوض او یک پاس مستقیم به سمت نزدیک دیوار برای فابیو سیلوا خواهد داد و تلاش او در عرض سانتر خواهد شد. کسب هدف گوشه.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

22 دقیقه و در اینجا دوباره می روند، دسرها به سمت هدف حرکت می کنند اما کارتر-ویکرز با حیله گری آنها را پاک می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

20 دقیقه کوهن استرلینگ را عقب می کشد و ظاهراً به خاطر خطاهای قبلی هم تیمی هایش کارت زرد دریافت می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

18 دقیقه سلتیک باید نقطه ضعفی را در ضربه باتلند تشخیص داده باشد زیرا برای اولین بار نیست که کیوگو در هنگام ضربه زدن به سمت او می لغزد. او اجازه ندارد نمایشنامه را در اینجا بسازد، اما همانطور که من می نویسم، لارنس پس از پیروزی دسرز در تکل روی کارتر-ویکرز، پاس ضعیفی داده است. این یک جنگ فیزیکی است و کسی که از آن دفاع می کند در حال حاضر برنده است.

دریای آبی از روی جایگاه تماشا می کند. عکس: جین بارلو/ PA
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

17 دقیقه کیوگو توپ را رها می کند و برنده می شود و اگرچه پاس های رو به جلو او بسیار قوی هستند، تیمش آرام آرام درگیر بازی می شود و در نیمه رنجرز بیشتر بازی می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

16 دقیقه دسرز و کارتر ویکرز برای گرفتن یک توپ بلند شیرجه می زنند اما فابیو سیلوا وقتی توپ به سمت او می افتد نمی تواند از توپ استفاده کند. رنجرز تاکنون در مناطق هجومی فاقد کیفیت بوده است.

برای به اشتراک گذاشتن

15 دقیقه مدافعان سلتیک واقعاً انتظار چنین چیزی را دارند، اما رنجرز اکنون که مجبور به انجام تکل های ناامیدانه شده است، تشویق خواهد شد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

13 دقیقه ما گفتیم که سلتیک فضای پشت تاورنیه را هدف قرار خواهد داد و آنها نیز چنین کردند. فقط او برای کیوگو خیلی قوی است.

برای به اشتراک گذاشتن

12 دقیقه سلتیک از زمانی که برتری را به دست آورد، به سختی یک ضربه را مهار کرده است، اما اکنون کیوگو باتلند را نگران می کند، او را تعقیب می کند و او را مجبور به فرار می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

11 دقیقه اکنون اسکیلز که نام مستعارش پرونلا است، در مبارزه با فابیو سیلوا پیروز می شود. مخالفت هایی با پنالتی وجود دارد، اما او همچنان مداخله خود را به خوبی زمان بندی کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

10 دقیقه کارتر-ویکرز از استرلینگ از زدن یک ضربه آزاد سریع جلوگیری می کند و سپس توپ را برای بسته بندی اضافی دفع می کند. به نوعی از کارت اجتناب می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

9 دقیقه اسکیلز رایت را می بیند که پشت سرش مسابقه می دهد و روی یک تکل لغزنده عالی می زند و تمام توپ را می گیرد اما رایت را در انبوهی رها می کند. باید به طرز ناخوشایندی فرود آمده باشد اما باید خوب باشد.

اسکات رایت توسط لیام اسکیلز سلتیک له شد. عکس: اندرو میلیگان / PA
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

7 دقیقه فیل ویتال می‌گوید: «تصویر شما از جایگاه اصلی در Ibrox باعث تعجب من شد، آیا کسی که بازی نکرده به اندازه آرچیبالد لیچ تأثیر زیادی در فوتبال انگلیس داشته است؟ احتمالاً زمان مناسبی برای پرسیدن نیست. -بازی محکم در شرف شروع است، اما من کنجکاو هستم.”

سؤال خوبی بود. گمان می‌کنم حاکمان، دیکتاتورها و نیابتانی وجود دارند که می‌خواهند پرونده خوبی را مطرح کنند، اما لیچ کار باورنکردنی انجام داده است. اما البته نقش او در فاجعه استادیوم ایبروکس را نمی توان نادیده گرفت.

برای به اشتراک گذاشتن

6 دقیقه رنجرز از زمان شکست مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما این کمی دیوانه کننده است و آنها واقعاً نمی توانند پس از دریافت یک گل، از ترس اینکه گل دیگری را دریافت کنند، چنین بازی را تحمل کنند.

برای به اشتراک گذاشتن

5 دقیقه … درست به دست جو هارت رفت. پنج دقیقه او بهتر گذشت.

برای به اشتراک گذاشتن

5 دقیقه رنجرز در جناح راست صاحب یک ضربه ایستگاهی شد، تاورنیه از روی سانتر حمله کرد…

برای به اشتراک گذاشتن

3 دقیقه رنجرزها اگر امروز ببازند احساس می‌کنند که هنوز شانس دارند، اما در واقع احساس می‌کنید که باید از این فرصت استفاده کنند و به عنوان مدعی پیش بیفتند.

برای به اشتراک گذاشتن

1 دقیقه سریع ترین گل اولد فرم به کریس ساتون پس از 19 ثانیه تعلق گرفت. دنبالش میگردم…

برای به اشتراک گذاشتن

آه هدف من برای روزهای کامل و شاد! رنجرز 0-1 سلتیک (مائدا 21 ثانیه)

تاورنیه با زدن ضربه ای از هارت، سعی می کند تا ریکاوری کند، در عوض به ساق پای مائدا لگد می زند و توپ از فاصله 20 یاردی از کنار باتلند عبور می کند. چه شروعی! بدون هیچ هواداری در زمین، سکوت تقریباً وهم انگیزی حاکم است.

این شروعی نبود که رنجرز به آن امیدوار بود. دایزن مائدا 20 ثانیه بعد گل می زند. عکس: Jason Cairnduff/Action Images/Reuters
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

1 دقیقه و راه افتادیم…

برای به اشتراک گذاشتن

شراره های آبی، نوار تیک تیک و تینا ترنر. یک نفر بیشتر از این چه چیزی می تواند بخواهد؟

برای به اشتراک گذاشتن

… و در اینجا آنها می آیند!

برای به اشتراک گذاشتن

تیم های ما در حال حفر تونل هستند…

برای به اشتراک گذاشتن

در داخل کف، سر و صدا افزایش می یابد. رنجرز به هانس مک های پلاستیکی آبی رنگی داد تا بپوشد، اما یکی از پسران برهنه بود و ماسک اسکی داشت که از هویت او محافظت می کرد. او خیلی فوتبال را دوست دارد!

برای به اشتراک گذاشتن

کلمنت، که جامپر مدرسه ای با یقه V از پیراهن رنجرز زیر یک بلیزر کراوات دار می پوشد، خاطرنشان می کند که باشگاه او اخیراً در بازی های اولد فیرم پیروز نشده است. اما آنها از نظر امتیازی و تاریخی در چند ماه اخیر پیشرفت زیادی کرده اند و او می خواهد بازی خوبی را ببیند که تیمش خوب بازی کند. انتظار دارد Cantwell در اواخر بازی بازی کند. او از ابتدا لارنس را برای این بازی خاص می خواست، باریسیچ در طول هفته بیمار بود و دوژون توانایی دفاع و حمله را داشت.

برای به اشتراک گذاشتن

مثلث خط میانی سلتیک شامل هاته، ایواته و اوریلی قوی به نظر می رسد، اینطور نیست؟ من مطمئن هستم که رنجرز برنامه هایی برای برهم زدن آنها خواهد داشت، اما اگر دیوماند و لوندسترام بتوانند از دفاع خود محافظت کنند، شانس کنترل وسط زمین را خواهند داشت.

برای به اشتراک گذاشتن

اگرچه این غرفه اصلی در Ibrox است، چه اثر هنری

عکس: جف هلمز / پی
برای به اشتراک گذاشتن

برای به اشتراک گذاشتن

برندان صحبت می‌کند و فکر می‌کند بازی‌های Old Firm همیشه بزرگ هستند. او از دیدن بازی تیمش هیجان زده است اما هنوز شش بازی بعد از آن باقی مانده است و او اضافه می کند که مک گرگور نقشی در این بازی ایفا خواهد کرد، او فقط برای مسابقه مناسب نیست.

او احساس می‌کند که کیوگو در برخی از بازی‌ها حضور نداشت، اما در مقابل رنجرز فضای بیشتری برای کار داشت و بخشی از خط جلویی است که باید به آن نفوذ کرد. تیم او در دربی های این فصل عملکرد خوبی داشت. انتظار نمی رفت آنها در اوایل فصل در ایبروکس پیروز شوند، اما موفق شدند.

برای به اشتراک گذاشتن

کسانی که به یک اشتباه تایپی جزئی اشاره می کنند شاید برای او جالب باشد که بداند کریکت دارای ویژگی “کات شوت” ​​است. بله، من واقعا این کار را کردم.

برای به اشتراک گذاشتن

نمی دانم آیا مائده در سمت چپ خواهد بود؟ Kyogo همچنین سعی خواهد کرد به منطقه پشت Tavernier حمله کند. فیلیپ کلمنت می‌داند که کاپیتانش باید دفاع کند، اما احتمالاً برنامه‌ای برای معرفی او به بازی آینده خواهد داشت. احساس می کنم بعدازظهر خسته کننده ای برای مرد پیش رو، اسکات رایت بوده است.

برای به اشتراک گذاشتن

گفتی چهار کارت قرمز؟ همه چيز او هيچ كس می‌خواهد ببیند، می‌گویم.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی کلاسیک شرکت قدیمی؟

برای به اشتراک گذاشتن

در همین حال سلتیک آنها سعی می کنند توپ را حفظ کنند و به پاس های سریع خود ادامه دهند. آنها مدافعان میانی رنجرز را از موقعیت خارج خواهند کرد و مهاجمان را در حالی که سعی می کنند به محوطه جریمه نفوذ کنند و هافبک ها از 9 کاذب عبور می کنند را پشت سر می گذارند.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی کجاست؟ حدس من این است که رنجرز در تلاش است تا همه چیز را محکم نگه دارد. آنها می خواهند که مثلث هافبک در فضای جلوی چهار دفاعی بنشینند، جایی که کیوگو دوست دارد کار کند. آنها سعی می کنند در هنگام حمله به سمت راست دو برابر شوند و سعی کنند سانترها را به داخل محوطه جریمه ارسال کنند تا سردرگمی ایجاد کنند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

کریس ساتون در اسکای به تازگی با هنریک لارسون مصاحبه کرده است. اما در مورد این موضوع این را توصیه می کنم:

برای به اشتراک گذاشتن

در مورد سلتیک، برندان راجرز به دلیل انتقاد از یک داور – همان داوری که هدایت بازی امروز را بر عهده گرفت – محرومیت خطی دریافت کرد، به نیمکت بازگشت. به دلیل نحوه صحبت او با یک خبرنگار، این موضوع را تمدید می کنم. او می گوید کالوم مک گرگور، کاپیتان یک تیم بدون تغییر، به اندازه کافی آماده است تا نیمکت نشین شود.

برای به اشتراک گذاشتن

خب معنی اینها چیه؟ خب رنجرز دو تغییر ایجاد کرد. دوژون استرلینگ به جای بورنا باریسیچ در دفاع چپ و تام لارنس به جای تاد کانتول در خط میانی. اینها به نظر من تغییرات دفاعی است، اما خواهیم دید.

برای به اشتراک گذاشتن

تیم ها!

رنجرز (4-2-3-1): باتلند؛ Tavernier، Goldson، Souttar، Sterling; دیوماند، لوندسترام؛ رایت، لارنس، سیلوا؛ دسر. جایگزین ها: مک کروری، کانتول، ماتوندو، سیما، داول، بالوگون، باریسیچ، کینگ، مک کاسلند.

سلتیک: هارت جانستون، کارتر-ویکرز، اسکیلز، تیلور; اوریلی، ایواتا، هاته; کوهن، کیوگو، مائدا. جایگزین ها: بین، آیدا، یانگ، ناوروکی، برناردو، مک گرگور، فارست، رالستون، گال.

برای به اشتراک گذاشتن

پیشگفتار

فوتبال یک پدیده جهانی است. با دور هم جمع شدن افراد مختلف، نور بی نظیر فوتبال کره زمین را در بر می گیرد و شیفته زیبایی هیپنوتیزم این بازی زیبا می شود. بله درسته، بازی رنجرز – سلتیک هم هست.

زیرا با وجود همه چیزها (داستان های لمس کننده در اینجا و تفسیرهای اجتماعی در آنجا)، برخی چیزها حتی توسط گاردین نمی تواند روشنفکرانه و احساساتی شود، و وقتی صحبت از آن می شود، رامی شرکت قدیمی به تنهایی می ایستد.

اما حتی در این زمینه، بازی امروز ویژه است. یک مسابقه گلسگا خروشان، جیغ و در حال چرخش. سلتیک که سومین عنوان متوالی خود را کسب کرده و از 13 در رده دوازدهم قرار دارد، از نظر اختلاف امتیاز در صدر قرار دارد و خود را به عنوان مدعی خواهد دید. اما رنجرز یک بازی در دست دارد، برتری خانگی و اطمینان از اینکه در موقعیت خوبی برای حضور در مسابقه نهایی قرار دارد. اکثر مردم فکر می کنند که تا الان تمام شده است.

بنابراین تیم‌ها با انواع فشارها و مدیریت انواع انتظارات به استادیوم آیبروکس می‌رسند، جنون دنیا از طریق فوتبال تفسیری دگرگون شده است. قرار است اتفاق بیفتد مشغول.

شروع: 12:00 BST

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *