روری مک ایلروی با وجود آسیب دیدگی کمر در تور چمپیونشیپ سه جلو افتاد | تور PGA

خوش‌بینی روری مک‌ایلروی در مورد مصدومیت کمرش به لوک دونالد و همچنین شماره‌ی اول جهان دلداری می‌دهد.

حضور مک ایلروی در مسابقات قهرمانی تور، به دلیل مشکلی که او را از بازی در گودال های پیش از مسابقات باز داشت، مشکوک جدی را در دریاچه شرقی برانگیخت. با فاصله کمی بیش از یک ماه از جام رایدر، دونالد و تیم اروپایی اش روی یک مک ایلروی سالم حساب خواهند کرد.

جای تعجب نیست که ایرلندی شمالی خود را “بسیار خوشحال” اعلام کرد و مقام سوم را در اینجا کسب کرد. او سطح 70 را در این رویداد مانع ثبت کرد. سپس بحث به طور طبیعی به تناسب اندام مک ایلروی تبدیل شد.

مک ایلروی گفت: “صبح سه شنبه کمی عصبی شدم و به باشگاه ورزشی خانه ام رفتم.” من رفتم چیزی بخرم و تمام سمت راستم کاملاً گرفته شد، اسپاسم.

“بنابراین من دو ساعت را در خانه گذراندم و تمرینات بدنی انجام دادم، به اینجا پرواز کردم، کمی احساس بهتری پیدا کردم، کمی تحت درمان قرار گرفتم، سپس صبح چهارشنبه سمت راستم احساس بهتری پیدا کرد. فقط برای انجام برخی حرکات و چیزهای دیگر به باشگاه رفتم. در انتهای یک اسکات، یک اسکات وزن بدن. و تمام قسمت پایین کمرم دچار اسپاسم شد و گرفت. امروز هستم

من فقط همان جا ایستادم و احساس کردم اگر بتوانم امروز را پشت سر بگذارم، امیدوارم بهتر از دیروز باشد، فردا بهتر از امروز باشد، و به نوعی سعی می کنم به حرکت رو به جلو ادامه دهم.”

مک ایلروی شش ساعت قبل از شروع به دریاچه شرقی رسیده بود. من 20 گوه زدم، احساس خوبی داشتم و بعد فکر کردم ممکن است تلاش کنم.

من همیشه می‌خواستم بازی را شروع کنم. این فقط در مورد احساس من در دوره بود. با پیشرفتم کمی سفت تر شد، اما امیدوارم اینجا شل شود، پس از آن یک دوره نقاهت 18 ساعته دیگر وجود دارد و فردا از سر گرفته می شود.”

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

امتیاز 61 کولین موریکاوا به او اجازه داد تا با کیگان بردلی و ویکتور هوولند برتری 18 حفره ای را تقسیم کند. موریکاوا و بردلی در حال تعقیب پیک های وحشی جام رایدر آمریکا هستند. اسکاتی شفلر با 10 امتیاز کمتر از پیشتازی جام فدرال اکسپرس، به 71 سقوط کرد و سه نفر برتر را با اختلاف شکست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *