روی هاجسون پس از پایان بازی بدون برد کریستال پالاس به منتقدان انتقاد کرد | کریستال پالاس

روی هاجسون پس از پیروزی خانگی 3-1 کریستال پالاس مقابل برنتفورد، که اولین پیروزی آنها از اوایل نوامبر است، به نقطه ای رسیده است که منتقدان خود را ساکت خواهد کرد، پاسخ داد.

مدیر کاخ پس از 8 بازی بدون برد مورد بررسی قرار گرفت و ظاهراً به عنوان جانشین بالقوه استیو کوپر در نظر گرفته می شود.

هاجسون گفت: “من آنچه را که واقعا فکر می کنم می گویم. من 76 سال سن دارم. من 47 سال است که مدیر هستم. من یک CBE برای خدمات به فوتبال دارم. پاسخ من به شما این است که برای من مهم نیست. این بی احترامی است که پیشنهاد کنیم که باید باشد.

“من به مسابقه فکر می کنم. شما نمی توانید بر سر و صدای بیرون تاثیر بگذارید. اگر به اندازه من در فوتبال هستید، این را درک می کنید. رویکرد من این است که به من سپرده شده است تا کار را به بهترین شکل انجام دهم. توانایی من. اگر افرادی هستند که می خواهند من باشگاه را ترک کنم، می توانند این را به من بگویند.”

پس از اینکه کین لوئیس پاتر سریعترین گل برنتفورد در لیگ برتر را در عرض دو دقیقه به ثمر رساند، کاخ با چالش سختی روبرو شد و هاجسون از پاسخ تیمش تشویق شد. “دلایل زیادی برای خوشحالی وجود داشت، به خصوص اینکه بدترین شروع ممکن را داشتیم. ما بسیار آگاه بودیم که باید برنده شویم. حتی اگر از عملکردمان ناامید نشدیم، به برد نیاز داشتیم.”

“روشی که بازیکنان پس از آن ریکاوری کردند، فکر می‌کردم برخی از بازی‌های هجومی آن‌ها بسیار خوب بود. وقتی باد علیه ما بود، باید طرف مقابل را تا آخر نشان می‌دادیم. ما از تیر افقی و دروازه‌بانی خوب که ما را نگه داشت سپاسگزار بودیم. ما هر دو روی سکه را دیدیم و مجبور شدیم سخت بجنگیم.»

توماس فرانک با وجود پنجمین شکست متوالی، همچنان در مورد هدایت برنتفورد از مشکلات خوشبین است. سرمربی تیم فوتبال گفت: از دست دادن یک مسابقه فوتبال دردناک است، اما کیفیت تیم ما را می دانم و بازیکنان ما در کوتاه مدت شروع به بازگشت خواهند کرد. من باید آرام بمانم و به چیزی که به آن اعتقاد دارم پایبند باشم.

این کاری است که من برای پنج سالی که اینجا مربیگری کرده ام انجام داده ام. ما ناکامی هایی داشته ایم، اما همیشه به خوبی از آن عبور کرده ایم.»

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

اهمیت بازگشت ایوان تونی از محرومیت 8 ماهه اش پس از اینکه یوآن ویسا در ژانویه به همراه جمهوری دموکراتیک کنگو به جام ملت های آفریقا رفت، بیشتر شد. فرانک گفت: “این خیلی مهم است و ما ویسا را ​​برای بازی بعدی نداریم. ما به بازیکنان هجومی نیاز داریم. ایوان یک بازیکن برتر و یکی از رهبران ما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *