شرمدینی به دلیل شکستگی دنده بقیه فصل را از دست خواهد داد


نوشته شده توسط: جانی عسکونیس/ [email protected]

شکست مصدومیت، جورجی شرمادینی را مجبور کرد که فصل 2023-2024 خود را زودتر به پایان برساند.

لنوو تنریف روز سه شنبه رسما حضور در مرکز گرجستان را برای باقی مانده فصل رد کرد.

شرمدینی 35 ساله در هفته سی و دوم لیگا اندسا اسپانیا مصدوم شد. این بازیکن روز یکشنبه مقابل ریو بروگان در پازو دوس دپورتس به چهار دقیقه محدود شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. شکستگی دنده در معاینات پزشکی پس از بازگشت به جزایر قناری تایید شد.

شرمدینی که اخیراً با تنریف به فینال چهار لیگ قهرمانان بسکتبال بازگشته بود، از ویتک هروبان پیشی گرفت و با 1132 امتیاز به صدر جدول امتیازدهی تاریخ رسید. تیم او در 28 آوریل در بلگراد با شکست رقیب ACB Unicaja در مسابقه قهرمانی به مقام دوم دست یافت.

این بازیکن که در پنجمین فصل خود در BCL بیش از 17 بازی انجام داد، میانگین 12.4 امتیاز، 4.6 ریباند، 1.7 پاس منجر به گل، 0.5 بلاک و 0.4 توپ ربایی در هر بازی به دست آورد. در سطح محلی، میانگین 12.0 امتیاز، 5.2 ریباند، 1.4 پاس منجر به گل، 0.8 بلاک و 0.5 توپ ربایی، تیم تحت مربیگری Txus Vidorreta را به رکورد 20-12 رساند. این به اندازه‌ای خوب بود که برای پنجمین سال متوالی یک بلیت به فصل پست کسب کرد. سفارش.

در فصل عادی لیگ Endesa، تنریف می تواند از چهارم به هشتم در جدول رده بندی پلی آف، بسته به بازی های باقی مانده در راند 33 و 34 حرکت کند. در خارج از خانه مقابل Joventut Badalona در روز پنجشنبه و در خانه مقابل BAXI Manresa یکشنبه. و نتایج دیگر به ترتیب.

اعتبار عکس: لیگ قهرمانان بسکتبال

آخرین اخبار را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *