شکست مداوم اسپرز در برنده شدن هر چیزی که نیاز به گردگیری یا پرداخت دارد | فوتبال

حداقل آنها می توانند روی یورو تمرکز کنند… AH

اوه، آنج. در نور سرد روز، ما گمان می‌کنیم که هواداران تاتنهام آنقدرها از سرمربی جدید استرالیایی که می‌دیدند تیمشان قبل از پایان آگوست از جام رامبلوس حذف شده بود، عصبانی نبودند: زیاد او را ناامید کرد، که مسلماً بدتر است. زمانی که آنگه پستکوگلو رژیم‌های وحشیانه وصف‌ناپذیر خوزه مورینیو، آنتونیو کونته و مرد پرتغالی را تحمل کرده بود که نامش را همه به خاطر نماندن آن‌قدر در آنجا ذکر نکرده‌اند، قرار بود متفاوت باشد. «شبه» کلمه معتبر است.

در حالی که پستکوگلو از همان پیشینه نخبگان دو نفره فوق الذکر نبود، دوست من، پستکوگلو کار خود را عالی شروع کرد، که حداقل این تصور را ایجاد کرد که با آمدن صبح به سر کار، لطفی به اسپرز نمی کند. . آنها در سه بازی لیگ با رفتن هری کین شکست نخورده بودند، منچستر یونایتد را در خانه شکست دادند و از زمانی که کالوین هریس و دوآ لیپا در صدر جدول قرار گرفتند، طرفدارانشان از فوتبالی ندیده بودند. حتی سرسخت ترین شکاکان آنگه هم شروع به باور کردند، و سپس او مجبور شد تیم دومی را انتخاب کند که حتی اریک دایر هم نمی توانست وارد آن شود و در ضربات پنالتی به فولام نمی باخت. این شکست به این معنی است که اسپرز از یکی از دو جام در این فصل حذف شده است، جایی که آنها یک شانس واقعی واقعی برای برنده شدن برای پایان دادن به خشکسالی 15 ساله جام ها دارند. و همانطور که گفتیم هنوز چند روزی تا شهریور ماه باقی مانده است.

در حالی که شرم آور نیست که در ضربات پنالتی به فولام ببازیم، و ممکن است بیگ فینگر اوبلیم برای اعضای کناری تاتنهام باشد، حقیقت این است که پستکوگلو به 9 بازیکن تیمی که بورنموث را شکست داده بود استراحت داد. علیرغم اینکه روز شنبه گفته بود “تغییراتی ایجاد می کند تا انرژی لازم را برای آماده سازی برای بازی داشته باشد، اما از “فرصت صعود در جام حذفی” استفاده می کند. زمانی که این فرصت پیش آمد، هدر رفت و از بین رفت، سرمربی اسپرز از تغییرات متعدد کادرفنی حمایت کرد. “چگونه در مورد بازیکنانم یاد بگیرم؟” از خبرنگاران پرسید. “ما باید به بازیکنان این فرصت را بدهیم که مشارکت کنند” همه، آنج؟ همزمان؟ از جمله چند نفر که ممکن است تا شنبه باشگاه را ترک کرده باشند؟

آنگه پستکوگلو برای بازجویی های جالبی آماده می شود. عکس: الکس مورتون / تاتنهام هاتسپر FC / شاتر استوک

اگرچه به سرمربی تاتنهام پیشنهاد شد که پیراهن کاپوچینویی افتضاح را مقصر این شکست معرفی کند، اما او عاقلانه این پیشنهاد را رد کرد و همچنین با سبکی تکرار نشدنی و بی‌معنی پاسخ داد. او آهی کشید: “نمی دانم، این پاسخ واقعی به این سوال واقعی است.” «این پاسخ واقعی من است. من واقعا اطمینان ندارم. فکر نمی‌کنم نقش مهمی ایفا کند.” تاتنهام تنها نقص قابل توجه کمد لباس در نمایش نبود، زیرا اهداف آنها با کاهش تعداد 10 نفره فولام به دست آمد، کنی تته مجبور شد برای یافتن یک چکمه جدید به رختکن خانه خود برود. در حالی که حذف جام شیر مطمئناً پستکوگلو را به یک شوخی بد تبدیل نمی‌کند، واکنش‌های طرفداران اسپرز و سایر باشگاه‌ها که از شکست مداوم تاتنهام در بردن هر چیزی که نیاز به گردگیری یا صیقل داشت خوشحال بودند، نشان می‌دهد که این یک معامله بسیار بزرگ است. اشتباه بزرگ. با مشاهده اینکه قمار حساب شده او شکست خورده است، این استرالیایی اکنون باید تغییراتی را انجام دهد. بردهای خانگی و خارج از خانه مقابل آرسنال، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر و پیروزی در جام حذفی باید نتیجه دهد. ممکن است نام روی درب دفتر سرمربی تاتنهام تغییر کرده باشد، اما تا زمانی که “Spursiness” ثابت بماند، هواداران ناامید خواهند ماند.

زنده در وب سایت بزرگ

به اسکات موری از ساعت 7:45 عصر به وقت CEST بپیوندید تا یک پخش ساعتی داغ از پلی آف مقدماتی بیگ کاپ و قرعه کشی های دور دوم جام کوکاکولا باقی مانده باشد.

کلمه روز

“وقتی با افرادی ملاقات می کنید که واقعاً علاقه مند هستند، احساس امیدواری می کنید. بازیگران از ملاقات با او بسیار لذت بردند. گاهی اوقات هنگام مبارزه با امپراطوری مانند فیفا احساس تنهایی می کنید. خیلی احساس خستگی می کنید. شما احساس می کنید که دارید فریاد می زنید، اما آنقدر بزرگ است، ساختمان آنقدر بلند است و هیچکس آن را نمی شنود. وقتی می بینید که شخصی مانند ملاله در کنار شما ایستاده است، یک بیانیه جسورانه و با صدای بلند می دهد و به فیفا می گوید: “شما طرف کدام طرف هستید، با زنان، زنان فوتبالیست یا طالبان می ایستید؟” شما احساس امیدواری می کنید.» – خالده پوپل، یکی از بنیانگذاران تیم ملی و کمک به تخلیه بازیکنان از افغانستان در سال 2021، در مورد دیدار ملاله یوسف زی برنده جایزه صلح نوبل با تیم تبعیدی زنان در ملبورن صحبت می کند. سوزان رک آنجا بود.

ملاله یوسف زی با تیمش در افغانستان.
ملاله یوسف زی با تیمش در افغانستان. عکس: کلی دفینا/گتی ایماژ

آفرین بچه ها… شفیلد ونسدی است. مالک حتی نمی‌توانست به ما اجازه دهد از بزرگترین برد حماسی تاریخ خود لذت ببریم (مطمئناً یک نوار کم یا چیزی مشابه) و یک ماه قبل از اینکه او تجارت را خراب کند و از شر دارن مور خلاص شود، از یک تبلیغ در آخرین لحظه لذت ببریم، درست است؟ اکنون که در انتهای جدول قرار داریم (به پایین اسکرول کنید) با مجموع امتیاز صفر از چهار بازی، ما قبلاً جام شیر را پشت سر گذاشته ایم و هنوز آگوست است. این امید نیست که می کشد، بلکه صاحبان را فریب می دهد … ” – فرانسیس نجیب.

خرید جدید بتو فکر می‌کند که سبک او واقعاً به اورتون می‌آید، نه (اخبار دیروز، بیت و باب، نسخه کامل ایمیل)؟ اگر سبک او گلزنی است، شاید لازم باشد در این مورد تجدید نظر کند.» – دانیل استاس.

متوقف کردن! هفته گذشته دو عکس به من دادید که هرگز فراموش نمی کنم. من می‌توانم «برایان کلاف با جوراب شلواری» را به عنوان نوستالژی در نظر بگیرم، اما هری کین در فیلم lederhosen (دیروز Drink It In، نسخه کامل ایمیل) یک گام بسیار فراتر رفت. شرم بر شما” – نایجل سندرز.

نامه های خود را به آدرس [email protected] ارسال کنید. برنده امروز نامه روز بدون جایزه… دانیل استاس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *