شکست ناپذیر و انباشته: داستان های فوتبال غیر لیگی که ممکن است از دست داده باشید | فوتبال

شهر ترورو

کمتر از دو هفته به فصل عادی لیگ ملی جنوب باقی مانده است و بسیاری از بازیکنان یک چشم به تعطیلات تابستانی دارند. با این حال، ترورو سیتی به دلیل شرایط آب و هوایی در میانه 9 مسابقه در 17 روز است. این هفته آنها در روزهای دوشنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه بازی دارند. مسابقات خانگی آنها در 300 کیلومتری ترورو، در زمین گلاستر سیتی برگزار می شود، زیرا زمین شریک ترورو در پلیموث پارک وی (فقط 56 کیلومتر از ترورو) پس از باران های شدید اخیر نمی تواند آنها را در خود جای دهد. این منجر به انتقال قبلی به Taunton’s Wordsworth Drive شد، اما سیل مداوم در آنجا نیز مشکلاتی ایجاد کرده است و حریفان آنها هنوز شش بازی برای بازی دارند. در شمال نیز باران می بارد و تیم کلن لیگ برتر شهرستان های شمال غرب در 19 روز 10 بازی باقی مانده است. سه بازی خانگی آنها توسط باشگاه های دیگر برگزار می شود، اما خبر خوب این است که آنها روز چهارشنبه در نیمه نهایی جام لنکاوی به مصاف پدیدهام خواهند رفت و در صورت پیروزی، یک بازی دیگر را پیش رو خواهند داشت.

دارایی، مالیه، سرمایه گذاری

مثل همیشه در هرم غیر لیگ، باشگاه هایی که با مشکلات مالی مواجه بودند کم نبود. مارسکه یونایتد در ژانویه از لیگ برتر شمال خارج شد زیرا افزایش هزینه ها باعث می شد با وجود تلاش برای جمع آوری سرمایه، تکمیل فصل غیرممکن شود. Nuneaton Borough نیز نتوانست کمپین را به پایان برساند و در ابتدای سال از لیگ برتر جنوبی لیگ برتر کنار رفت. خبر خوب این است که آنها قصد دارند در فصل آینده به عنوان شهر نونیتون به هرم بازگردند. تیم ملی لیگ جنوبی تورکی با خطر فراموشی مواجه شد و به مدیریت رفت و با این کار یک جریمه 10 امتیازی دریافت کرد، اما آنها چندین گزینه برای تصاحب دارند و امیدوارند که نجات پیدا کنند. مرغ دریایی پنج امتیاز بالاتر از منطقه سقوط با سه بازی باقی مانده است. خبرهای بهتری در اسکانتورپ وجود داشت، جایی که سلطنت آشفته دیوید هیلتون با درخواست انحلال، تهدیدات اخراج در گلنفورد پارک و بازیکنانی که قصد اعتصاب داشتند، به پایان رسید. میشل هارنس، حامی مادام العمر محلی، باشگاه را خریداری کرد، که در لیگ ملی شمال دوم بود و با تماشای تساوی 2-2 آنها با چستر در ماه مارس، رکورد حضور در آن سطح را شکست.

لیگ برتر شهرستان های شمال غرب

لیگ برتر تنها مکانی نیست که میزبان مسابقه سه جانبه برای عنوان قهرمانی است. نبردی در صدر لیگ برتر شهرستان‌های شمال غرب بین Wythenshawe FC و رقبای نزدیک Wythenshawe Town و Bury وجود دارد. دو و نیم مایل و چهار امتیاز دو باشگاه Wythenshawe را در مکان های اول و دوم جدا می کند. تاون با 92 امتیاز در صدر قرار دارد، در حالی که اف سی و بوری هر کدام با یک بازی کمتر 4 امتیاز عقب هستند. تاون، جورج بوید، مهاجم سابق لیگ برتر را دارد که تنها دو سال پس از اعلام بازنشستگی خود از فوتبال حرفه‌ای، در اواسط فصل به باشگاه پیوست. در سال 2015، بوید در برابر منچسترسیتی یک گل برتری را به ثمر رساند. 9 سال بعد، این بازیکن 38 ساله قصد دارد تیمش را به عنوان قهرمانی برساند و جلوتر از Chadderton و Skelmersdale United قرار بگیرد.

جورج بوید گل پیروزی برنلی مقابل منچسترسیتی را در مارس 2015 جشن می گیرد. او در حال حاضر برای Wythenshawe Town بازی می کند. عکس: Matt McNulty/JMP

آندره ویزدم

صحبت از بازیکنان سابق سقوط کرده لیگ برتر، وارینگتون تاون می تواند مدافع سابق لیورپول آندره ویزدوم را به خدمت بگیرد. زندگی Wisdom در سال 2020 تغییر کرد، زمانی که او قربانی چاقوکشی شد در حالی که تلاش می کرد به شکل خود بازگردد. او پس از چندین سال دوری از این بازی، اواخر شهریورماه به تیم لیگ ملی شمال پیوست. ویزدام پس از ترک دربی در سال 2021 در سراسر کشور آزمایشاتی داشت، حتی سعی کرد قراردادی در لهستان امضا کند، اما تلاش کرد تا به سطح خواسته شده بازگردد. سرانجام دوستش بوهان دیکسون سال گذشته او را متقاعد کرد که در تمرینات پارک کنتیلور در 20 مایلی آنفیلد شرکت کند و از آن زمان او به طور منظم به تمرین پرداخته است. پایان میانه جدول در رده ششم ممکن است معنای زیادی نداشته باشد، اما برای Erudite معنی زیادی دارد.

درولزدن

آنوراک‌های شما ممکن است درویلزدن را از فصلی در لیگ پنجم در فصل 08-2007 به یاد بیاورند (بعضی هنوز در مورد شکست 3-1 آکسفورد یونایتد جلوی دوربین‌های تلویزیون صحبت می‌کنند). در سال 2020 آنها به دلایل مالی مجبور به کناره گیری از لیگ برتر شمال شدند. بعد از سه فصل بدون تیم، خون‌ها بازگشت خود را اعلام کردند و با باز شدن دوباره بازی The Butcher’s Arms دوباره شروع کردند. دیو پیس، رئیس و مدیر، طبیعتاً در آغاز بازسازی بود. او غرفه و باشگاه را در زمین کوچکی در چند مایلی اتحاد ساخت. باید پول جمع می شد و پسر محلی هاوارد دونالد از Take That که برادرش در هیئت مدیره بود، جایزه ای را برای کمک به تولد دوباره اهدا کرد. یک تیم جدید مورد نیاز بود و 138 بازیکن در تابستان گذشته برای آزمایش حاضر شدند. این استخدام نتیجه داده است، و اطمینان حاصل می کند که آنها در موقعیت خوبی برای تضمین یک بازی پلی آف در لیگ یک شهرستان های شمال غرب (جنوب) قرار دارند.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

شهر فارنهام

Farnham Town فصل Combined Counties Premier Division South را با 25 برد متوالی و یک تساوی با Knaphill رتبه دوم آغاز کرد. آنها هیچ افتی در فرم نداشتند زیرا آنها عنوان قهرمانی و حضور در لیگ ایستمی را تضمین کردند. آنها در هفت بازی مانده به پایان شکست نخورده اند و تنها 4 امتیاز از دست داده اند و 107 گل به ثمر رسانده و 18 گل دریافت کرده اند. موفقیت تیم ساری در سال‌های اخیر شاهد چهار برابر شدن تعداد تماشاگران بوده است و ارتقاء به باشگاه کمک می‌کند تا بهترین عملکرد غیر لیگ را ارائه دهد. دارای 1 روز سابقه کار در کشور و مجوز برنامه ریزی برای ساخت غرفه 210 ظرفیت جدید.

لیگ ملی

بدون زرق و برق و زرق و برقی که راکسام به لیگ ملی آورد، راهپیمایی چسترفیلد تا عنوان قهرمانی تا حدودی مورد توجه قرار نگرفت. آنها در 23 مارس تنها جایگاه ارتقاء خودکار را به دست آوردند و تنها 16 امتیاز از رتبه دوم فاصله دارند. آنها برای رسیدن به یک قرن به پنج امتیاز از سه مسابقه اخیر نیاز دارند. بارنت و بروملی دوم و سوم هستند، اما گیتسهد می تواند به رتبه دوم برسد. آلترینچام در دومین فصل خود به عنوان یک باشگاه حرفه ای است و سولیهال مورز و هالیفاکس اکنون به آنها در پلی آف می پیوندند. در همین حال، آکسفورد سیتی پاره وقت سقوط کرده و پنج باشگاه در خطر پر کردن سه جایگاه دیگر سقوط هستند. Dorking، Kidderminster فیل براون و Boreham Wood در خطر بزرگی هستند، اما Wealdstone و York با نگرانی از بالای شانه های خود نگاه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *