فوتبال اروپا: خیرونا مقابل رایو حرکت می کند، رم پیشنهاد خود را برای چهار تیم برتر افزایش می دهد | فوتبال باشگاهی اروپا

جیرونا آنها بازی 10 نفره را 3-0 شکست دادند و به مقام دوم لالیگا صعود کردند. رایو وایکانو در صبح دوشنبه. تیم میشل پس از پایان سه بازی بدون برد در لیگ، شش امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین است.

پس از نیمه اول بدون گل در استادی مونتیلیوی، خیرونا در نهایت با ضربه سر ویکتور تسیگانکوف در دقیقه 52 رقیب سرسخت خود را شکست داد و با ضربه سر وارد دروازه میگل گوتیرز شد. پپ چاواریا که جانشین رایو وایکانو شده بود، در دقیقه 64 وارد بازی شد و در دقیقه 76 با دو کارت زرد متوالی از بازی اخراج شد.

ساویو با دو گل در وقت اضافه از برتری این بازیکن بهره برد. هر دو به صورت انفرادی در یک دفاع مهمان خسته بودند. پیروزی امیدهای خیرونا را برای قهرمانی پس از شکست های پیاپی در برنابئو و مقابل اتلتیک بیلبائو زنده نگه می دارد که باعث شد آنها در جدول امتیازی از رقیب کاتالان بارسلونا عقب بمانند.

پائولو دیبالا در سری آ هت تریک کرد رمان اصابت تورین 3-2 در ورزشگاه المپیکو برای تقویت امید خود برای تضمین فوتبال اروپا در فصل آینده.

رم با پنالتی دیبالا در دقیقه 42 پیش افتاد، اما تیم میهمان با ضربه سر دوان زاپاتا به گوشه پایینی بازی را به تساوی کشاند. دیبالا با یک ضربه کرلینگ از راه دور در دقیقه 57 برتری رم را به دست آورد.

پائولو دیبالا پس از هت تریک مقابل تورینو، توپ مسابقه را به هواداران رم هدیه داد. عکس: Maurizio Brambatti/EPA

مهاجم آرژانتینی در 20 دقیقه باقی مانده پس از تعویض دقیق با روملو لوکاکو تعویضی سه گانه خود را تکمیل کرد. گل به خودی دیرهنگام دین هویسن، جانشین کریس اسمالینگ، دلداری چندانی برای تورینو نداشت.

تیم احیا شده دنیله ده روسی در رده ششم رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و تنها چهار امتیاز کمتر از بولونیا دارد. فیورنتینا بعد از پشت سر گذاشتن و برد سه امتیاز عقب هستیم و در رده هفتم قرار داریم. لاتزیو آنها در خانه با نتیجه 2-1 بالاتر از آنها در جدول لیگ برتر قرار گرفتند.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

پس از اینکه تیم میزبان سه بار به هدف ضربه زد، لاتزیو کمی قبل از نیمه تمام پیش افتاد که لوئیس آلبرتو یک ضد حمله سریع را تکمیل کرد. فیورنتینا پس از یک ساعت با مدافع مایکل کایوده، قبل از اینکه نیکلاس گونزالس با یک ضربه پنالتی به تیر دروازه برخورد کرد، به شرایط عادی بازگشت.

فیورنتینا در 20 دقیقه مانده به پایان بازی با جیاکومو بوناونتورا موفق به گرفتن ریباند و تکمیل بازگشت شد و یک امتیاز از شاگردان مائوریتزیو ساری در رقابت های اروپایی جلو افتاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *