لستر – نوریچ: قهرمانی – زنده | مسابقات قهرمانی

رویدادهای مهم

بازیکنان لسترسیتی قبل از شروع بازی خود را گرم می کنند. عکس: مارک اتکینز/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن
برخی از اقلام غیر رسمی و احتمالاً دروغین خارج از استادیوم کینگ پاور فروخته می شود. عکس: Mike Egerton/PA
برای به اشتراک گذاشتن

دیوید واگنر: سرمربی نوریچ پس از پیروزی روز جمعه مقابل پلیموث گفت: “هیچ فایده ای ندارد که هر روز به جدول نگاه کنید یا جدول را قضاوت کنید زیرا همه چیز با یک بازی می تواند تغییر کند.” فکر می‌کنم کاملا منطقی است که روی خودمان تمرکز کنیم و مطمئن شویم که مانند هفته‌های اخیر نمایش‌هایی را ارائه می‌دهیم و سخت تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم مانند آنچه در مقابل پلیموث انجام دادیم.

“بنابراین ما باید مطمئن شویم که سالم می مانیم زیرا تیم بسیار ضعیفی داریم. من این را در چند هفته اخیر بیشتر گفته ام و اگر به ترکیب آخرین بازی نگاه کنید فکر می کنم همه دوباره متوجه این موضوع می شوند.”

“پایان فصل یک دوره بسیار شلوغ است، همه در حال حاضر بازی های زیادی دارند. (شین) دافی با اولین بازی خود پس از مصدومیت بازگشت، که کمک کرد زیرا بدن دیگری در ساختمان وجود دارد و این کاری است که ما انجام می دهیم، به کار خود ادامه دهید. روی بازی بعدی تمرکز کنید.” به راه خود ادامه دهید، این هم هیجان انگیز است.”

دیوید واگنر، نوریچ را با چهار امتیاز اختلاف با کاونتری سیتی با یک بازی دیگر به رده ششم چمپیونشیپ رساند. عکس: تیم ویلیامز/اکشن پلاس/REX/Shutterstock
برای به اشتراک گذاشتن

انزو مارسکا: سرمربی لستر پس از شکست در اشتون گیت در پاسخ به این سوال که آیا تیمش همچنان می تواند در مکان های صعود خودکار به پایان برسد، گفت: بله، البته. همانطور که گفتیم، در حال حاضر از دست دادن مسابقات و امتیازات خوب نیست، اما باید مثبت باشیم.

ما باید مثبت باشیم چون اول از همه امتیازهایی که داشتیم و نمایش‌ها وجود داشت و از شانس‌هایمان استفاده نکردیم. یک نتیجه می‌تواند همه چیز را تغییر دهد و امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد.

انزو مارسکا در شکست لستر مقابل بریستول سیتی سرکشی کرد. عکس: Nick Potts/PA
برای به اشتراک گذاشتن

مسئولان بازی امروز

دارن باند هدایت تیم رسمی بازی امروز در استادیوم کینگ پاور را بر عهده دارد. عکس: دیو هاوارث/CameraSport/Getty Images
برای به اشتراک گذاشتن

ترکیب لسترسیتی – نورویچ سیتی

شهر لستر: هرمانسن، ریکاردو پریرا، فائس، وسترگارد، دویل، ندیدی، وینکز، دیوزبری هال، فتاوو، داکا، ماویدیدی.

جایگزین ها: جاستین، کودی، واردی، ایهاناچو، چودوری، پرات، آکگون، مارکال-مادیوادوآ، استولارچیک.

شهر نوریچ: گان، استیسی، سورنسن، گیبسون، مک کالوم، نونز، مک لین، گابریل سارا، بارنز، ساینز، سارجنت.

جایگزین ها: مونتویا، آبو، گیبز، لانگ، ون هویجدونک، فاسناخت، بات، دافی، ولش.

قاضی: دارن باند (لانکشایر)

برای به اشتراک گذاشتن
برای به اشتراک گذاشتن
برای به اشتراک گذاشتن

اخبار اولیه تیم

لستر کیسی مک‌آتیر وینگر، تام کانن مهاجم و بن نلسون مدافع را که به دلیل مصدومیت در زمین حضور ندارند را از دست داده است. کالوم دویل به دلیل کارت قرمزی که در شکست یک چهارم نهایی جام حذفی به او نشان داد، محروم شد. دستان چلسی

جان رو، مهاجم نوریچ به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه همسترینگ، دور از میادین باقی مانده است، در حالی که اونل هرناندز، وینگر این تیم، باقی فصل را به دلیل شکستگی پا از دست خواهد داد. مشخص شد که دیمیتریس جیانولیس، مدافع یونانی قناری ها نیز به دلیل پارگی هامی از بازی خارج شده است. شین دافی پس از بازگشت از روی نیمکت در پیروزی تیمش مقابل پلیموث پس از بازگشت از مصدومیت، می تواند به قلب خط دفاعی نوریچ سیتی بازگردد.

برای به اشتراک گذاشتن

قهرمانی: لسترسیتی – نوریچ سیتی

با تنها یک برد در 6 بازی اخیر خود در لیگ، به نظر می رسد که فرم قبلی قدرتمند لسترسیتی آنها را رها کرده است. تیم انزو مارسکا با برتری 17 امتیازی در رده بندی پس از ایپسویچ تاون و لیدز به رده سوم جدول رده بندی سقوط کرده است. آنها دو امتیاز کمتر از سرعت و خارج از مکان های ارتقای خودکار هستند، اما هر دو طرف بالاتر از آنها یک بازی در دست دارند.

پس از شکست در بریستول سیتی در آخر هفته، آنها میزبان تیمی از نوریچ سیتی هستند که در بازی های متوالی مقابل رقبای چمپیونشیپ روترهام، استوک و پلیموث آرگیل پیروز شده اند. به نظر می رسد مردان دیوید واگنر امروز بعدازظهر با آزمون بسیار سخت تری از توانایی جمعی خود در استادیوم کینگ پاور روبرو خواهند شد زیرا به دنبال تثبیت جایگاه خود در پلی آف هستند. شروع بازی در لستر ساعت 12:30 بعد از ظهر (BST) است، اما ما اخبار و تحولات تیم را در این مدت به اشتراک خواهیم گذاشت.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *