لوکا ویلدوزا: من اینجا هستم تا دفاع کنم و نشان دهم چه نوع بازیکنی می توانم باشم


نوشته شده توسط: Vangelis Papadimitriou/ [email protected]

لوکا ویلدوزا، گارد پاناتینایکوس آتن قصد دارد عملکرد تیمش را در سری پلی آف مقابل ماکابی تل آویو که از روز سه شنبه (23/4) آغاز می شود، بهبود بخشد.

“راستش، من احساس خیلی خوبی دارم. احساس می کنم که دارم بهتر می شوم. فقط به کمی شانس نیاز دارم. وقتی به دادگاه رسیدم، تمام است. زندگی ممکن است به شما ضربه بزند، اما این به شما بستگی دارد که برگردید و بجنگید. ویلدوزا به Eurohoops گفت: من اینجا هستم تا نشان دهم که چه نوع بازیکنی می توانم باشم.

ویلدوزا تا کنون در فصل 2023-2024 با مشکلات مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او در مدت زمان 15:32 میانگین 5.6 امتیاز، 1.6 ریباند و 1.5 پاس منجر به گل را به دست آورد.

پاناتینایکوس به طور کلی با چرخش فشرده عمل می کند، اما به چند گزینه دیگر در پلی آف نیاز خواهد داشت.

“من فکر می کنم ما به عنوان یک تیم واقعاً خوب بازی کردیم. پاپپترو در بازی گذشته (در مقابل پریستری) نشان داد که چه نوع بازیکنی است و می تواند کارهای بیشتری انجام دهد. خوانچو برجسته بود. من احساس بسیار خوبی دارم و این نوع مسابقات در یونان انجام می شود. لیگ واقعاً به من کمک می کند “البته، من از تیم، تیم و هواداران اعتماد دارم.”

هر بازیکنی می تواند قدم به جلو بگذارد و ما به کار خود ادامه خواهیم داد.”

پاناتینایکوس آخرین بار در سال 2012 به فینال چهار راه یافت و دقیقاً با همان تیمی روبرو بود که اکنون بازی می کند: مکابی.

در طول فصل عادی یورولیگ، مکابی دو بار پاناتینایکوس را شکست داد و تنها تیمی بود که در کنار المپیاکوس پیره موفق به این کار شد.

ویلدوزا گفت: ما به خودمان فشار می آوریم. چون می دانیم تیم واقعاً خوبی داریم و فصل عادی واقعاً خوبی داشتیم. این مرحله پلی آف است. همیشه تیم های خوبی وجود دارند و مکابی به دلیل سبک بازی آنها تیم واقعاً سختی برای ما است. آنها متفاوت از سایر تیم ها بازی می کنند. ما باید بازی خود را با بازی آنها تطبیق دهیم و تمام تلاش خود را در زمین انجام دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *