لوک لیتلر در برابر ریموند ون بارنولد: مسابقات قهرمانی دارت جهانی PDC – زنده | مسابقات جهانی PDC

رویدادهای مهم

اندرسون برنده ست سوم شد! گری اندرسون درست برگشته است. او 2-0 عقب بود و ست سوم را با 13 دارتر خیره کننده به پایان رساند. در مسابقه قبلی، دولان یک دارت را در 16 D16 در ست از دست داد. اندرسون که برای او نگران کننده بود شروع به زدن سه گانه 20 کرد. دولان 2-1 اندرسون

دولان 2-0 اندرسون (پاها 1-0) دولان فقط اندرسون را کتک نمی زند، بلکه او را می زند. گرفتن راحت هفت فوت از هشت فوت تا کنون را به خود اختصاص داده است. اندرسون که تنها با میانگین 85 بازی می کند، ریتم ندارد.

دولان ست دوم را برد! خوب خوب گری اندرسون شانس زیادی برای بازگشت دارد. او در 121 بود که دولان هیچ جا نبود و 5 بولینگ زد. فرد یک، فرد یک، فرد سه. در نهایت اندرسون با 116 امتیاز از جایگاه نخست بازماند و دولان با دو دارت امتیاز 100 را به دست آورد.

اگر اندرسون در اینجا شکست بخورد، یکی از برندان دولان، لوک لیتلر یا ریموند ون بارنولد به نیمه نهایی راه پیدا می کند. همه آنها از جهات مختلف بازیکنان خوبی هستند، اما سه شب پیش اگر اندرسون و گروین پرایس را در آن قسمت از قرعه کشی داشتید، می توانستید شانس زیادی برای آن داشته باشید.

گری اندرسون دچار مشکل شده است. برندان دولان با برتری 2-1 در ست دوم سعی می کند او را دو ست جلو بیاندازد.

راهنمای خشن… لوک لیتلر

زمانی که بارنی آخرین قهرمانی جهان خود را به دست آورد20 روز تا تولد لوک لیتلر که فیل تیلور را در بهترین مسابقه تمام دوران در روز سال نو 2007 شکست داد، باقی نمانده بود.

پیشگفتار

به طرفداران دارت هاردکور خوش آمدید، به ناظران معمولی خوش آمدید. لازم نیست معتاد شکارچی باشید تا اسیر داستان لوک لیتلر 16 ساله شوید که در مسابقات جهانی تاریخ ساز شد. این پدیده کباب دوست عصر امروز حوالی ساعت 20:45 برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی به مصاف ریموند ون بارنولد که 40 سال از او بزرگتر است می رود. چهل سال.

در دنیای دارت به طور گسترده ای شناخته شده بود که لیتلر زودرس است، اما تقریباً هیچ کس انتظار نداشت که او در اولین سال حضور در قصر الکساندرا چنین جهشی به جلو داشته باشد. کریستین کیست را با میانگین امتیاز 106.12 شکست داد. این یک رکورد برای اولین بازیکن بود و او هوش و استقامت کافی برای شکست اندرو گیلدینگ و مت کمپبل به دست آورد. تنها مایکل ون گرون و گری اندرسون کمتر از دو ست به لیتلر باختند.

در حالی که او به شروع قرعه کشی کمک کرد (لیتلر قرار بود در دور نهایی با جیمز وید و امشب با پیتر رایت روبرو شود) دستاوردهای او بی سابقه است. هیچ جوان 16 ساله ای تا به حال به این مرحله نرسیده است و او اکنون شانس شکست دادن قهرمان پنج دوره جهان را دارد.

به راحتی می توان نادیده گرفت که چقدر این برای بارنی، که از فصل 18-2017 به یک چهارم نهایی نرسیده است، اهمیت دارد. او دیروز بعدازظهر بسیار عالی به نظر می رسید که جیم ویلیامز را پشت سر گذاشت و رادک ساگانسکی را شکست داد.

نتیجه ممکن است به این بستگی داشته باشد که چه کسی با یک فشار روانی ناخوشایند بهتر کنار می آید: لیتلر با یکی از قهرمانان خود روبرو می شود، بارنی با جمعیت غیرمعمول متفقین پالی روبرو خواهد شد. احساسی خواهد بود.

برنده در مرحله یک هشتم نهایی با برندان دولان یا گری اندرسون بازی خواهد کرد. آنها اکنون روی صحنه هستند. اما شما به آنها اهمیت نمی دهید، شرط می بندم که حتی نمی دانید دوتایی مورد علاقه منصور سولیویچ چیست؟ دولان ست اول را 3-0 برد. او در مرحله تیراندازی بود، اما هنوز هم شروعی عالی برای او بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *