منچستریونایتد – تاتنهام: سوپر لیگ زنان – زنده | سوپرلیگ بانوان

رویدادهای مهم

42 دقیقه: اسپرز دوباره به دنبال حمله است و گراهام توپ را به ناز پاس می دهد اما آفساید اعلام می شود. یونایتد حمله بعدی را در اختیار دارد و تیونر سینه را کنترل می کند و خیلی خوب به نالسوند پاس می دهد، شوت به بیرون نمی رود و سپس وینبرگ خطا می شود تا اسپرز بتواند آن را دفع کند.

برای به اشتراک گذاشتن

40 دقیقه: پس از تکل وینبرگ، تونه یک ضربه ایستگاهی را خواستار شد اما این ضربه اعلام نشد و اسپرز فرار کرد. اسپنس لمس سنگینی دارد و پریس برد را برای تیم میزبان به دست می آورد تا پاک شود.

برای به اشتراک گذاشتن

38 دقیقه: این احتمالاً هیجان‌انگیزترین بخش بازی تا اینجای کار بوده است، اما من فکر می‌کنم که ما با یک نبرد لیگ واقعاً خوب روبرو شدیم – یونایتد در آماده‌سازی خود واقعا صبور است.

برای به اشتراک گذاشتن

36 دقیقه: تاتنهام دوباره جلو می آید و وینبرگ به سمت محوطه جریمه شوت می زند اما مانیون توپ را دفع می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

34 دقیقه: توماس مصدوم است، امیدوارم حالش خوب باشد، گراهام هم در بازی است.

برای به اشتراک گذاشتن

33 دقیقه: اگر پلک می زدید ممکن بود پیشرفت تاتنهام را از دست داده باشید، به همین سرعت اتفاق افتاد. وقتی ناز لمس کرد و از کنار Earps گذشت، کنترل خوبی بود. توماس در حال حاضر به دلیل مصدومیت در استراحت است.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-2 تاتنهام (ناز، 31 دقیقه)

چه خبره؟!

برای به اشتراک گذاشتن

دقیقه 31: گل از یک کرنر به دست آمد، این یک حرکت خوب بود زیرا سامانن توپ را کوتاه نگه داشت و وینبرگ توپ را در محوطه جریمه دریافت کرد. اسپنس چنان شوت ماهرانه ای داشت که به نظر می رسید انگلیس ممکن است لمسی داشته باشد اما آنها این کار را نکردند. یونایتد فکر می کرد آفساید هستند اما گل پابرجاست. اینجا VAR وجود ندارد.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-1 تاتنهام (ناز، 29)

اسپنس آن را منفجر کرد و چه ضربه ای است!

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

28 دقیقه: تاتنهام اکنون به جلو می آید و توماس یک حرکت زیبا از سمت راست انجام می دهد و پاس می دهد اما Earps توپ را از هوا خارج می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

26 دقیقه: پریس یک پاس دیدنی زد، چطور آن را مهارت خالص پیش بینی کرد. متأسفانه تون نمی تواند وصل شود و در عوض به گالتون می رسد که آفساید است.

برای به اشتراک گذاشتن

24 دقیقه: تاتنهام دوباره در موقعیت خوبی قرار دارد اما وینبرگ از بالای دروازه می گذرد – اسپرز باید از فرصت ها استفاده کند زیرا یونایتد در حال حاضر خونسردتر عمل می کند.

برای به اشتراک گذاشتن

22 دقیقه: یونایتد پایش را روی پدال نگه داشت، این بار لو تیسیه به سمت دروازه شوت زد اما اسپنسر توپ را جمع کرد. تیم میزبان دوباره آمد و مالارد یک شوت وارد دروازه کرد، اسپنسر مهار کرد اما دروازه بان نتوانست توپ را حفظ کند اما بازیکن یونایتد قبل از شیرجه زدن برای توپ برگشتی به اندازه کافی برای ریکاوری تلاش کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

20 دقیقه: زلم توماس را از توپ خارج می کند تا حمله نهایی یونایتد را آغاز کند. پس از یک آماده سازی طولانی، تونه توپ را به محوطه جریمه می اندازد و توپ به پاریس می رسد، اما پریس توپ را به عنوان یک ضربه گل می بیند.

برای به اشتراک گذاشتن

18 دقیقه: ناز فضا پیدا می کند و وینبرگ را انتخاب می کند که در موقعیت عالی قرار دارد، اما تلاش او بسیار گسترده است. یک فرصت عالی هدر رفت

برای به اشتراک گذاشتن

16 دقیقه: وقتی گالتون توپ را رد می کند، هدف در محوطه جریمه باز هم ملارد است، اما اسپرز آن را خوب خواند، بازیکن فرانسوی تا اینجای کار بازی فوق العاده ای را پشت سر می گذارد.

برای به اشتراک گذاشتن

15 دقیقه: یونایتد در این بازی واقعاً پیشرفت کرد، تاتنهام در اوایل بهتر بود، اما تیم میزبان به ضربه زدن ادامه داد و ضربه آزاد به اندازه کافی دقیق بود که ملارد را انتخاب کرد، این حرکت واقعاً عالی بود. اسپرز ممکن است از شانس هایی که در مراحل ابتدایی نتوانستند از آنها استفاده کنند، ناراحت شوند.

برای به اشتراک گذاشتن

هدف! منچستریونایتد 1-0 تاتنهام (مالارد، 13)

ناز یک ضربه ایستگاهی اعلام می کند و ایوانز آن را می گیرد، مالارد عالی می دود و به خانه می رود.

برای به اشتراک گذاشتن

12 دقیقه: یونایتد جلو می آید و پریس یک پاس عالی به تونه می دهد اما تلاش او خیلی زیاد است. اسپنس تلاش می کند تا از زمین خارج شود اما توسط مالارد شکست می خورد، با اولین سانتر خود هم تیمی پیدا نمی کند اما تیم میزبان دوباره می آید. پریس یک شوت دارد اما ملارد در آفساید است تا اسپرز بتواند خطر را برطرف کند.

برای به اشتراک گذاشتن

10 دقیقه: ناز یک ضربه ایستگاهی می زند و کاپیتان زلم ضربه ایستگاهی را می گیرد. تحویل خوب است اما تاتنهام به خوبی از آن جلوگیری کرد و آن را روشن شروع کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

8 دقیقه: پریس یک پاس خوب را ارسال می کند اما توماس توپ را دفع می کند، مهاجم یونایتد بهترین تهدیدی است که میزبان تاکنون در این بازی داشته است.

برای به اشتراک گذاشتن

6 دقیقه: انگلیس یک پاس عالی به توماس داد اما ایوانز به عقب برگشت و سعی کرد توپ را دفع کند. تیم میهمان در اینجا شروع بسیار بهتری داشت. در این ضربه، توپ به انگلیس ارسال می شود که توپ را به داخل محوطه می زند اما توپ به راحتی دفع می شود. یونایتد به دنبال شکسته شدن است اما نیلدن با پاریس خطا می کند. ضربه آزاد به سرعت زده شد اما لمس سخت پریس به اسپرز اجازه داد تا توپ را دفع کند.

برای به اشتراک گذاشتن

4 دقیقه: وینبرگ شروع خوبی در این مسابقه دارد و در تدافعی و همچنین هجومی نیز پیشرفت کرده است. یونایتد اکنون اولین دوره مالکیت خود را دارد اما ناز آنقدر خوب کار می کند که آنها را تحت فشار قرار می دهد که فضایی که فکر می کردند در اختیار دارند در حال خفه شدن است.

ماتیلدا وینبرگ از چنگ Aoife Mannion فرار می کند. عکس: پل کوری / تاتنهام هاتسپر FC / شاتر استوک
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

2 دقیقه: تا اینجا تمام مالکیت اسپرز بود و آنها یک فرصت عالی برای باز کردن دروازه داشتند. وینبرگ یک توپ خوب به انگلیس فرستاد اما او توپ را از بالای دروازه عبور داد.

برای به اشتراک گذاشتن

برای شروع! منچستریونایتد 0-0 تاتنهام

در اینجا ما می رویم. امروز یک مسابقه جالب برگزار شد زیرا پیش نمایش فینال جام حذفی زنان بود که قرار بود چند هفته دیگر برگزار شود.

برای به اشتراک گذاشتن

بازیکنان به زودی منتشر خواهند شد در دهکده ورزشی لی، منچستریونایتد برای آخرین بار در این فصل در ورزشگاه بازی می کند. آنها آخرین بازی خانگی خود را در ماه مه مقابل چلسی در اولدترافورد انجام خواهند داد.

برای به اشتراک گذاشتن

یکشنبه تنبلی دارید؟ در ادامه خبر امروز تو فر کباب هست؟ از طریق ایمیل یا X (@rendellx) به من اطلاع دهید. من برای ناهارم یک وعده غذایی دارم، پس لطفاً اجازه دهید از طریق شما زندگی کنم!

برای به اشتراک گذاشتن

آیا ثبت نام کرده اید؟ برای خبرنامه هفتگی رایگان فوتبال زنان ما، پست‌های دروازه را جابه‌جا می‌کنیم؟ در ایمیل شما قرار می گیرد و پر از مصاحبه ها، ستون ها و اخبار اختصاصی از سراسر جهان است. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید:

برای به اشتراک گذاشتن

منچستریونایتد چلسی را شکست داد در نیمه نهایی جام حذفی زنان، این دومین برد تیم اما هیز در همین چند هفته پس از باخت فینال کونتی کاپ به آرسنال بود. چلسی درد این بردها را مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان تحمل کرد. بر اساس این گزارش، آبی ها به اولین تیمی تبدیل شدند که در پنج سال گذشته بارسلونا را در خانه شکست دادند.

برای به اشتراک گذاشتن

رابرت ویلاهام، سرمربی تاتنهام گفت:ذهنیت ما به سمت بازی بعدی است، بنابراین نکته اصلی این است که یک 11 شروع خوب، یک نیمکت خوب، یک برنامه بازی خوب داشته باشیم و سعی کنیم منچستریونایتد را شکست دهیم، زیرا می خواهیم برای چهار تیم برتر رقابت کنیم. بدیهی است که بازی های زیادی وجود دارد. سخت است چون بازیکنی نمانده است، اما ما شانس داریم و باید در این مسابقه تلاش کنیم.

برای به اشتراک گذاشتن

مارک اسکینر سرمربی منچستریونایتد او در مورد تاتنهام گفت: “ناگهان اعتماد به نفس را به دست می آورید و وارد وضعیت جریان می شوید. و من فکر می کنم آنها امسال واقعاً از آن سود برده اند. من فکر می کنم کاری که شما به عنوان یک مربی در مقابل آن بازی می کنید، تلاش برای شکستن این جریان است. اگر جریان را بشکنید و آنها را وادار کنید به این فکر کنند که چگونه باید فوتبال بازی کنند، تیم “می توانید هماهنگی آن را به هم بزنید، تغییر می کند و سازگار می شود.”

برای به اشتراک گذاشتن

اخبار تیم اینجاست. منچستریونایتد نیکیتا پریس را که مقابل چلسی نیمکت نشین بود، دوباره به خدمت گرفت.

منچستر یونایتد:

گریس کلینتون فینال جام حذفی و بازی امروز را از دست خواهد داد زیرا نمی تواند با باشگاه مادرش روبرو شود.

تاتنهام:

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

سلام، به اخبار سوپر لیگ بانوان ما خوش آمدید. ابتدا امروز منچستریونایتد و تاتنهام را داریم، اولین بازی از دو دیداری که طرفین طی چند هفته آینده با یکدیگر بازی خواهند کرد.

این دو باشگاه در فینال جام حذفی زنان در 12 اردیبهشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت و برنده جدید این رقابت ها مشخص خواهد شد. این بدان معناست که تیم‌ها نه تنها در این هفته به دنبال کسب سه امتیاز برای کمک به جاه‌طلبی‌های خود در لیگ هستند، بلکه باعث ناراحتی رقبای دیگری نیز می‌شوند که سد راه طلا هستند.

WSL یونایتد در رده پنجم قرار دارد و پیروزی امروز باعث می شود آنها بار دیگر به جمع چهار تیم برتر صعود کنند. امیدهای فوتبال این باشگاه در لیگ قهرمانان زنان احتمالاً به پایان رسیده است، اما اکنون هدف آنها قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر خواهد بود.

در همین حال، تاتنهام در رده ششم قرار دارد و سه امتیاز آنها را به سبقت گرفتن از یونایتد نزدیکتر می کند. به زودی به آنچه در این آماده سازی گفته شد نگاهی می اندازیم، اما ابتدا نگاهی به اخبار تیم می اندازیم.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *