“من از خودم ناامید هستم”: هیز نظرات خود را در مورد روابط بازیگران روشن می کند | اما هیز

اما هیز در روز پنجشنبه اظهارات خود را در مورد روابط بین بازیکنان توضیح داد و گفت که «فکر نمی‌کند درست باشد که از این عبارت نامناسب استفاده کنم» پس از پیروزی هیجان‌انگیز 3-1 چلسی مقابل آرسنال در استمفوردبریج.

هیز به دلیل اینکه هم روابط بین مربیان و بازیکنان و هم روابط بین خود بازیکنان را «نامناسب» خواند، با واکنش‌هایی مواجه شد، که بسیاری در رسانه‌های اجتماعی این گونه تعبیر کردند که او گفت که این دو سناریو یکسان هستند. جس کارتر مدافع چلسی در حال “لایک کردن” پست های انتقادی دیده شد.

هیز گفت: بله، البته من با او صحبت کردم. “این تمام چیزی است که باید در مورد این موضوع بگویم. می خواهم برای همه افراد حاضر در اتاق روشن باشم: من نمی خواهم تیترهای کلیکی بیشتری برای شما ایجاد کنم. فکر می کنم گاهی اوقات زمانی که ما صحبت های صادقانه ای در مورد چیزهایی داریم چنین است.

“البته که من از این موضوع ناامید هستم. البته من و جس امروز، مانند سایر بازیکنان تیم، گپ زدیم. (بازیکنان) دقیقاً می دانند من کی هستم و دقیقاً می دانند که قصد من چیست.”

در حالی که مدیر اعتراف کرد که از انتخاب نامناسب اصطلاحات خود ناامید شده است، هیز ابراز ناامیدی کرد که نظرات از متن خارج شده است.

هیز گفت: “من باید انتظار داشته باشم که باسوادترین و بدون کلیک مربی باشم و دیروز خودم را ناامید کردم.” “فکر نمی‌کردم درست باشد که از عبارت “نامناسب” برای بازیکنان استفاده کنم. با این حال، وقتی صادقانه درباره این مسائل صحبت می‌کنیم… من آن چیزها را پس نمی‌گیرم، اما انتقادی به هیچ بازیکنی ندارم. رختکن، به خاطر حرفه ای بودنشان، برای آنچه که به باشگاه می دهند، صرف نظر از وضعیتشان، صرف نظر از اینکه با چه کسی ارتباط دارند.» (غیر از بحث).

من به طرز باورنکردنی از همه بازیکنان حمایت کرده ام. من مدافع برابری و برابری شدم. متأسفانه فکر می کنم این موضوع به موضوعی تبدیل شده است که بی جهت اغراق شده است. اما من نمی توانم شبکه های اجتماعی را کنترل کنم و نمی خواهم. اما می خواهم بگویم که من یک رختکن باورنکردنی دارم. شما در اجرای امشب دیدید که همه به شدت روی چیزهای مهم متمرکز بودند.

همانطور که همیشه به بازیکنانمان می‌گویم، حتی اگر در زندگی اختلاف نظر داریم، نباید آن‌ها را علنی کنیم. ما باید این گفتگوها را با یکدیگر داشته باشیم. زیرا انجام آن در محل کار برای شما مهم است و فکر می‌کنم همه آن را درک می‌کنند.»

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

هیز همچنین برای دفاع از بدبختی آرسنال وقت گذاشت. او جوراب های چلسی با آرم های چسبانده شده پوشیده بود که از فروشگاه بزرگ آرسنال خریداری شده بود. هیز گفت: «نمی‌خواهم تجهیز را زیر اتوبوس بیندازم زیرا من هستم. او امشب احساس بسیار بدی خواهد داشت. این یک اشتباه است. این اشتباهی است که مرتکب شده است.

اگر این یک بازی خارج از خانه بود، ما سفید و آبی می شدیم، اما از آنجایی که بازی خانگی بود، سه هفته قبل می دانستیم که جوراب سفید می پوشیم، ما تیم میزبان بودیم. ولی چون آبی نداشتیم نمیتونستم بگم نگران نباشید جوراب آبی میپوشیم چون وجود نداشت. همچنین، خدا می‌داند چرا، ما در روزگاری هستیم که همه چیز را قطع می‌کنند، همه چیز را سوراخ می‌کنند، و در همه اینها فرآیندی وجود دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *