“من می توانم کمک کنم”: روری مک ایلروی امیدوار است که گلف را با بازگشت به هیئت مدیره تور PGA ترکیب کند | روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی می‌گوید «احساسات بد» باید کنار گذاشته شود تا میانجی‌گر صلح در جنگ داخلی گلف باشد، اما معتقد است اگر به هیئت سیاست‌گذاری تور PGA بازگردد، «می‌تواند کمک کند».

همانطور که اولین بار توسط گاردین در روز دوشنبه گزارش شد، مک ایلروی قرار است تنها چند ماه پس از استعفای خود دوباره به هیئت PGA Tour بپیوندد. این مرد 34 ساله امیدوار است که بتواند به معامله میان صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی (PIF) کمک کند، که تورهای PGA، DP World Tour و LIV Golf را تامین می کند.

مک ایلروی قبلاً گفته بود که او و پاتریک کانتلی «جهان را کاملاً متفاوت می بینند» و همچنین در ماه فوریه با بازیگر و کارگردان دیگری به نام جردن اسپیث صحبت کرد. اسپیث پیشنهاد کرده بود که قرارداد چند میلیارد دلاری تور با گروه ورزشی استراتژیک به این معناست که ممکن است به سرمایه گذاری PIF نیاز نباشد.

مک ایلروی در پاسخ به سوالی درباره دور برگشتی پیش از مسابقات کلاسیک زوریخ، جایی که او در مسابقه تیمی در نیواورلئان، هم تیمی رایدر کاپ، شین لوری، شریک خواهد بود، گفت: “فکر می کنم می توانم کمک کنم.”

فکر نمی‌کنم در 8 ماه گذشته پیشرفت زیادی صورت گرفته باشد و امیدوار بودم که باشد. فکر می کنم می توانم برای این روند مفید باشم. اما حدس می‌زنم فقط در صورتی که مردم بخواهند من در آن مشارکت داشته باشم.

وقتی من و وب (سیمپسون) با هم صحبت کردیم و او به احتمال خروج از تخته اشاره کرد، گفتم، “ببین، اگر این چیزی بود که دیگران می خواستند، من با خوشحالی در آن صندلی می نشستم” و این همان چیزی بود که گفتگو بین آنها انجام شد ما .

مک ایلروی افزود: “فکر می کنم این دلیل کامل است. احساس می کنم می توانم کمک کنم.” احساس می‌کنم خیلی اهمیت می‌دهم و تجربیات خوب و ارتباطات خوبی در بازی و اطراف اکوسیستم وسیع‌تر و هر چیزی که در جریان است دارم.»

وقتی از مک‌ایلروی پرسیده شد که با توجه به تفاوت‌های عقیده‌اش با دیگر بازیکنان چگونه می‌تواند به ادغام در بازی دست یابد، گفت: مصالحه کنید، اما همچنین سعی کنید نظرات خود را تا آنجا که می‌توانید بیان کنید و سعی کنید به مردم کمک کنید تا ببینند ادغام چه کاری برای بازی می‌تواند انجام دهد. و به طور خاص چه کاری می تواند برای این تور انجام دهد.”

بدیهی است که ما می‌دانیم که بازی در حال حاضر به دلایلی یکپارچه نیست، و هنوز احساسات آسیب‌دیده و چیزهایی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد، اما من فکر می‌کنم در این مرحله همه ما باید این احساسات را برای نفع خود کنار بگذاریم. بازی.” و بیایید با هم جلو برویم.»

مک ایلروی گفت که با لوری در مورد تیم شدن در نیواورلئان، با مقاومت در برابر اورتورهای مکرر قهرمان دو دوره مسترز، بابا واتسون، به سراغ لوری رفت.

لوری گفت: “من واقعاً نمی خواستم از روری بپرسم، زیرا فکر نمی کردم او بخواهد بیاید و بازی کند.” “و سپس او کسی بود که این را به من گفت و من کاملاً شبیه آن بودم.”

بعد از جام رایدر در روز چهارشنبه، چند نوشیدنی خوب با هم خوردیم. او افزود: «آن روز در مورد آن صحبت کردیم و سپس او برای من پیامی در نزدیکی کریسمس فرستاد و این یک هدیه کوچک خوب برای من بود این هفته.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *