نلی کردا با هدف کسب رکورد LPGA تور قهرمانی شورون را رهبری می کند | LPGA

نلی کردا همچنان در مسیر کسب پنجمین پیروزی متوالی بی سابقه باقی می ماند، زیرا او در مسابقات بزرگ LPGA سال افتتاحیه شرکت می کند. شماره 1 زنان جهان با دور سه ثانیه زیر 69 سال در مسابقات قهرمانی شورون در تگزاس در روز جمعه به وقت محلی از سرعت خارج شد.

رهبران مشترک آتایا تیتیکول (67) و جین هی ایم (67) کوردا را با یک ضربه مغزی رهبری کردند، اما در نیمه راه هشت بار عقب افتادند زیرا چندین برنده سابق نیز نتوانستند برش را انجام دهند.

کوردا روز را با دو شوت جلوتر پس از باز کردن با 68 در کارلتون وودز آغاز کرد و در سوراخ افتتاحیه دوبار بوژی ساخت، اما با شش پرنده بهبود یافت. او پس از برنده شدن در مسابقات قهرمانی PGA زنان در سال 2021 به دنبال دومین رشته خود است.

این بازیکن 25 ساله می تواند به نانسی لوپز (1978) و آنیکا سورنستام (05-2004) به عنوان تنها بازیکنانی بپیوندد که برنده پنج رویداد متوالی LPGA Tour شده اند. از او پرسیده شد که آیا شکستن رکورد پس از موفقیت اخیر و بازی قوی خود در دو دور اول اجتناب ناپذیر است؟

او گفت: “الان نیمی از راه را طی کرده ام. حتی با وجود گلف زیادی که بازی کرده ام، هنوز راه هایی در پیش دارم.” “هنوز گلف زیادی برای بازی باقی مانده است و هر اتفاقی ممکن است بیفتد. من فقط به روند خود پایبند هستم و به آنچه مربیم می گوید عمل می کنم.”

تیتیکول تایلند، 21 ساله که دو بار در تور LPGA برنده شد، شروع این فصل را به دلیل آسیب دیدگی انگشت شست از دست داد. او در روز جمعه شش پرنده و یک بوگی درست کرد.

من در اولین فصل خود در تور LPGA پس از بازی در LPGA کره از سال 2018 است. جمعه به آرامی گذشت.

لیدیا کو، شماره 1 سابق جهان، که در سال 2016 در میشن هیلز در صحرای کالیفرنیا برنده این تورنمنت شد، 71 شلیک کرد و بخشی از یک گروه بزرگ با چهار شوت پشت سر بود. او سال گذشته در فصل اول شورون در تگزاس این برش را از دست داد.

در میان 73 بازیکنی که امسال این کات را از دست دادند، قهرمانان گذشته پتی تاواتاناکیت (2021)، جین یانگ کو (2019)، پرنیلا لیندبرگ (2018)، سو یون ریو (2017)، لکسی تامپسون (2014)، استیسی لوئیس (2014) بودند. . 2011) و Yani Tseng (2010).

استف کیریاکو با 5 شوت بعد از 69 ضربه پیشتاز بود، در حالی که گابریلا رافلز پس از 73 شوت دو ضربه عقب بود، در حالی که سارا کمپ (73) یک شوت عقب تر، رابین چوی (73) و کاریس دیویدسون (74). در بیش از دو برش خراشیده شده است.

از معرفی خبرنامه گذشته بگذرید

با این حال، بزرگ ترین نام های استرالیا مینجی لی و هانا گرین زودتر از این کشور خارج شدند. لی شماره 5 جهان هفته بدی را پشت سر گذاشت، با تیراندازی 77 برای از دست دادن امتیاز هفت زیر، همراه با برنده اصلی همکار گرین (72، 5 اوور) و گریس کیم جوان (72، چهار اوور).

کیریاکو، 23 ساله، دارای دو رتبه برتر در بین 10 مسابقات بزرگ است و معتقد است که می تواند این آخر هفته حتی بالاتر هم برود. کیریاکو به LPGA Media گفت: «در گذشته، از اینکه در کانون توجه قرار بگیرم کمی می ترسیدم. من این آخر هفته کمی بیشتر آن را در آغوش می گیرم و سعی می کنم کاری را که چند روز گذشته انجام می دادم انجام دهم.

Lottie Woad آماتور بریتانیایی که به عنوان برنده مسابقات ملی زنان آماتور آگوستا در این ماه واجد شرایط شد، در اولین رویداد LGPA خود پس از دور دوم 69، چهار شوت عقب افتاد. وود بخشی از یک تساوی هفت طرفه برای رتبه 10 است. جودی ایوارت شاداف هموطن خود را نیز به نمایش می گذارد.

وود، دانش‌آموز دوم در ایالت فلوریدا، مسابقات قهرمانی ACC را برای شرکت در این مسابقات از دست می‌دهد. وود گفت: «این قطعاً یک گردباد بوده است. من فرصتی نداشتم که واقعاً اجازه بدهم آگوستا فریفته شود. من داشتم میام اینجا بدیهی است که من از آگوستا اعتماد به نفس زیادی کسب کردم، بنابراین سعی می کنم این هفته از آن استفاده کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *