نواک جوکوویچ به فکر خودمربی برای مرحله پایانی تنیس است | تنیس

نواک جوکوویچ قوی ترین نشانه را داده است مبنی بر اینکه ممکن است جانشین مربی سابق گوران ایوانیسوویچ نشود و در عوض ممکن است تصمیم بگیرد که در آخرین مرحله از دوران حرفه ای خود به تنهایی به میدان برود.

جوکوویچ اواخر ماه گذشته از مربی قدیمی ایوانیسوویچ جدا شد و در حال گذراندن دوره آزمایشی با نناد زیمونجیچ، هموطن و کاپیتان سابق دیویس کاپ صربستان است که دو هفته پیش با او در مسترز مونت کارلو بود. با این حال، قهرمان 24 دوره اصلی هنوز تصمیم نگرفته است که آیا می خواهد این انتصاب را به صورت دائمی انجام دهد یا خیر. در گفتگو بیست و پنجمین دوره جوایز ورزشی جهانی Laureus او روز دوشنبه گفت که در حال بررسی این است که آیا باید جایگزین ایوانیسوویچ شود یا خیر.

جوکوویچ گفت: “من همچنین به این فکر می کنم که آیا باید مربی را بگیرم یا نه.” “در سه هفته گذشته با مربیم نناد زیمونجیچ خیلی خوش گذشت، بنابراین در مورد ادامه و دیدن صحبت می کنیم. ببینیم در دوره بعدی تصمیم خود را خواهم گرفت.”

وی افزود: من عجله نمی کنم. من بیش از 20 سال از بازی تنیس و داشتن تیم ها و مربیان مختلف لذت می برم. اصلا فکر نمی کنم به مربی نیاز داشته باشم. من فکر می کنم همیشه داشتن یک تیم با کیفیت و یک مربی بدنسازی، فیزیوتراپی، مربی ذهنی ارزشمند است. همه چیز مهم است. فرمولی برای موفقیت ایجاد می کند و به شما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشید، بهتر تمرین کنید، بهتر بازیابی کنید. تا زمانی که ممکن است در اوج بمانید. اما فکر می کنم در مرحله ای از حرفه ام هستم که بدون مربی بودن یک گزینه است. دیدن. “به زودی تصمیمم را خواهم گرفت.”

جوکوویچ 36 ساله تصمیم شوکه کننده خود را برای جدایی از ایوانیسوویچ بلافاصله پس از خروج آنها در دور سوم از ایندین ولز اعلام کرد. همکاری پنج ساله آنها مصادف بود با غالب ترین دوره رکوردشکنی جوکوویچ، اما او پس از کسب سه عنوان بزرگ در سال گذشته، شروعی غیرمعمول در این فصل داشت.

جوکوویچ هنوز در سال 2024 جامی را کسب نکرده است و تنها در چهار تورنمنت بازی کرده است و نتوانسته به یک فینال برسد. او در ماه مارس از مسابقات آزاد میامی کناره گیری کرد و پس از باخت به کاسپر رود در نیمه نهایی در مونت کارلو، جوکوویچ اعلام کرد که اوپن این هفته مادرید را نیز حذف خواهد کرد.

او همچنان به مادرید سفر کرد تا پنجمین جایزه بهترین ورزشکار سال جهان Laureus خود را دریافت کند و به اشتراک گذاشت که در تابستان امسال مسابقات بزرگ و المپیک را در اولویت قرار داده است که از رولان گاروس در ماه می شروع می شود.

متأسفانه امسال در مسابقات اوپن مادرید بازی نخواهم کرد، امیدوارم سال آینده، من هنوز جوان هستم، زمان دارم. اما به خصوص بدنم را برای رولان گاروس، ویمبلدون، بازی های المپیک و اوپن آمریکا آماده می کنم. این وبلاگ برای من مهم ترین وبلاگ سال است.

“من قصد دارم در رم بازی کنم، امیدوارم بتوانم آنجا باشم و آماده باشم. امسال برای من کمی متفاوت بود، به عنوان یک شروع کننده هنوز در تلاش هستم تا بهترین سطح خود را در تنیس پیدا کنم. امیدوارم این اتفاق در رولان گاروس رخ دهد. همچنین.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *