نیوزلند – استرالیا: آزمون اول، روز اول – زنده | تیم کریکت استرالیا

رویدادهای مهم

اور دوم: استرالیا 9-0 (اسمیت 9، خواجه 0) مت هنری توپ جدید را به اشتراک می‌گذارد و دو بار در ابتدای بازی لبه چوب استیو اسمیت را می‌گیرد! هر دو بار استرالیایی با یک توپ طول مربع و هر دو بار توپ در فضای بین لغزش و خندق پرواز می کند و برای چهار دور می رود. گلن فیلیپس یک بازیکن بیرون زمین در گالی است، با او درگیر نشوید، این مرد یک برقکار در زمین است.

برای به اشتراک گذاشتن

اور اول: استرالیا 1-0 (اسمیت 1، خواجه 0) حرکت در هوا وجود دارد، اما در نیمه اول هیچ چیز خیلی دراماتیکی در خارج از زمین وجود ندارد. اسمیت چهارمین توپ را از باسن به سمت ساق پا قلقلک می دهد تا اولین ران مسابقه تست را به ثمر برساند. زیبایی! ساوتی از جلوی بازوی عثمان خواجه عبور می کند. همانطور که خورشید بر فراز ولینگتون بیرون می زند، منطقه حفاظت شده حوضه مانند یک تصویر به نظر می رسد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازیکنان سرودهای خود را خواندند. تیم ساوتی برای اجرای خود آماده می شود، این نود و نهمین مسابقه آزمایشی اوست. با جهان جدید به روی استیو اسمیت باز خواهد شد. بازی!

ما بازی بازی داریم اما آنها نمایشگاه Advance Australia را دارند که دیوانه کننده است، imo. من همیشه آن را در حال تکان دادن می دیدم.

– جان هاتن (@theoldbatsman) 28 فوریه 2024

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

حدود ده دقیقه تا شروع بازی فرصت داریم. کلیشه ای است، اما ساعت اول اجباری خواهد بود. نیوزلند می خواهد ویکت های اولیه را بخواهد و استرالیا می خواهد تردیدهای آزاردهنده ای را که کارت ضربه زدن آنها تا حدودی نامرغوب است، با چشمان مهره ای به ویژه به استیو اسمیت در بالای دروازه بازکن و پس از آن مارنس و کامرون گرین برطرف کند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

چند کلمه در مورد نیل واگنر که این هفته چکمه های بولینگ خود را آویزان کرد. او چه بازیکن کریکت صادق و قوی ای است. من شخصاً دلم برای تکان دادن آن در وسط زمین تنگ خواهد شد، مطمئن نیستم استیو اسمیت این کار را انجام دهد اما…

دیگر جای نگرانی برای نیل واگنر وجود ندارد و این از تمریناتی که استیو اسمیت و سایر batsmen ها در ولینگتون طی چند روز گذشته داشته اند، واضح است. دیگر توجه زیادی به آماده شدن برای توپ کوتاه ندارید. ادای احترام به تأثیر واگنر بر آنها #NZvAus pic.twitter.com/7ZPNoklpN0

—Bharat Sundaresan (@beastieboy07) 28 فوریه 2024

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

سه روز اول در ولینگتون فروخته شد و هیاهوی بزرگی در اطراف وجود دارد (از تلویزیون روی مبلم در جنوب لندن می توانم متوجه شوم). پخش با انکرمن/آلن پارتریج شروع شد که یک سخنرانی لذت بخش «راه رفتن و صحبت کردن» در مقابل دوربین داشت. وقتی ما صحبت می کنیم باید کسی این حرف را قطع کند.

این هم تیم های نهایی شده:

استرالیا یازدهم 1 استیون اسمیت، 2 عثمان خواجه، 3 مارنس لابوشاگن، 4 کامرون گرین، 5 تراویس هد، 6 میچل مارش، 7 الکس کری (هفته)، 8 میچل استارک، 9 پت کامینز (کاپیتان)، 10 ناتان لیون، 11 جاش هازلوود

نیوزلند یازدهم 1 تام لاتهام، 2 ویل یانگ، 3 کین ویلیامسون، 4 راچین راویندرا، 5 داریل میچل، 6 تام بلوندل (هفته)، 7 گلن فیلیپس، 8 اسکات کوگلیجن، 9 مت هنری، 10 تیم ساوتی (کاپیتان)، 11 ویلیام او رورک

برای به اشتراک گذاشتن

نیوزلند برنده قرعه کشی شد و BOWL اول شلیک خواهد کرد

ساوتی پول را درست می خواند و بازدیدکنندگان را روی سبزه می نشاند!

ما به اندازه کافی اینجا بازی کرده ایم تا بدانیم زمین خوبی وجود دارد، در 24 ساعت گذشته تحت پوشش بوده است.”

پت کامینز تایید کرد که همین کار را خواهد کرد اما گفت که خیلی ناامید نیست زیرا ویکت ها در ولینگتون در وضعیت خوبی هستند. “من خیلی ناراحت نیستم. برخی از امتیازات اینینگ های اول در اینجا بسیار بالا بودند.”

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

تیم ساوتی و پت کامینز بلیزرهایشان را وسط پوشیده اند… دو تا از خوش تیپ ترین مردان کریکت؟

برای به اشتراک گذاشتن

پیسر کیوی اسکات کوگلیجن او دیده شده است که روی زمین دویدن خود را نشان می دهد، بنابراین، مگر اینکه او کمی پوکر جیگری مانند میچ مارش انجام دهد، پول هوشمندانه نیوزلند این است که یک حمله تمام عیار با سرعت انجام دهد و به تیوکر عینکی میچل سانتنر استراحت دهد.

شات بسیار مهم خواهد بود زیرا زمین سبزتر از کنده یک گابلین است مچ دست و چند ابر در اطراف شناور است آی تی دارند صبح اول کاسه بودن؟ اگرچه ذخیره حوضه تمایل به صاف شدن دارد، اگر در جلسه اول به این امر دست یابید ممکن است افزایش یابد.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

منصفانه است که بگوییم امروز صبح چیزی در ولینگتون در جریان است.… باران بارید و یک رویداد جزئی مانند یک زلزله 4.7 ریشتری رخ داد. ظاهراً فقط یک کلکسیونر است.

آدام کالینز – گاهی از این محله و همیشه با کرکی خیره کننده – روی زمین، کمی تار به نظر می رسد اما حداقل پیش آگهی برای چند روز آینده خوب است.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

پیشگفتار

جیمز والاس

سلام و خوش آمدید به اولین روز OBO از نیوزلند به استرالیا در Basin Reserve در ولینگتون. “جنگ خندق!” مطلقا هیچ کس به دنبال آن نیست. این سریال برای تماشای قرار مناسب است – استرالیا پس از هشت سال غیبت برای بازی کریکت به نیوزیلند باز می گردد. هشت سال! نه کاپیتان پت کامینز و نه میچل استارک چپ دست برای مسابقه ای روی چمن سبز نیوزلند لباس های فلانل کرم را نپوشیدند.

دو سری تست (بو!) مشتاقانه در انتظار است زیرا فروش بلیط در ولینگتون و کرایست چرچ قوی است. این شاید بازتابی از این واقعیت است که رقبای ترانس تاسمن اغلب در طولانی ترین فرمت با یکدیگر روبرو نشده اند (و قرار نیست دوباره تا سال 2026/2026 ملاقات کنند) اما همچنین دو طرف آزمون خوب هستند که با غبار ستاره ای پاشیده شده اند. در هر یازدهم

…بعد از اینکه بلک پوش ها توانستند 2-0 تیم ضعیف آفریقای جنوبی را شکست دهند، مردم نیوزیلند آماده هستند تا با همسایگان پر سر و صدا خود علیرغم همه شانس ها مقابله کنند. تیم کریکت نیوزلند با جمعیت کمی بیش از پنج میلیون نفر که بسیاری از آنها وسواس زیادی به اتحادیه راگبی دارند، نه تنها قهرمان مسابقات جهانی تست در سال 2021 شده است، بلکه در صدر جدول فعلی نیز قرار دارد (انگلستان هشتم است).

اما با وجود تمام موفقیت های دیدنی و غیرمنتظره تیم آزمایش نیوزیلند، استرالیایی ها گوزهای مغزی، زیر شکم های نرم و کابوس های تکرار شونده برهنه آنها هستند. سیاهپوشان از سال 1993 تنها یک بار استرالیا را در یک آزمون شکست داده اند. در هابارت در سال 2011. و آنها در قرن بیست و یکم 9 مورد از 10 تست خانگی خود را در برابر استرالیا شکست داده اند. آنها در 10 ام آنها را تعقیب کردند و به جای یک اقدام به یاد ماندنی از عقب، با نور بد و باران مداوم نجات یافتند.

جیم برای چند جلسه اول با شماست، چیزهای زیادی برای پوشش دادن در ساعات و روزهای آینده وجود دارد و من مطلقاً نمی‌توانم منتظر بمانم تا وارد همه آن‌ها شوم. به هر حال، خبری وجود دارد که تانیا آلدرد قبلاً تهیه کرده بود. ارزش خواندن این صحنه ساز را دارد زیرا به اخبار قرعه کشی و نهایی تیم در ولینگتون نزدیک می شویم.

بازی در ساعت 11 صبح به وقت محلی / 9 صبح AEDT در Basin Reserve آغاز می شود. لطفاً یک خط از طریق ایمیل یا توییت برای من ارسال کنید @Jimbo_Cricket شنیدن نظرات شما از طرفداران OBO در سراسر جهان همیشه لذت بخش است. درست است، بیایید این کار را انجام دهیم، می توانیم؟

* کامینز قبلاً 11 نفر خود را زودتر اعلام کرده بود.

**تقریبا همیشه. تلنگر، تلنگر، چشمک، چشمک.

برای به اشتراک گذاشتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *