نیکس 6 برد متوالی را برد، ویزاردز روی بویان بوگدانوویچ پاس داد


توسط تیم Eurohoops/ [email protected]

نیویورک نیکس که در کوارتر چهارم عقب افتاده بود، ششمین پیروزی متوالی خود را کسب کرد و با نتیجه 29 بر 17 پیش رفت.

این تیم که شانزدهمین پیروزی خود را در 21 مسابقه در مدیسون اسکوئر گاردن در فصل عادی 2023-24 به دست آورد، روز شنبه میامی هیت را با نتیجه 125-109 شکست داد.

خبر نگران کننده این بود که جولیوس رندل در طی یک سقوط ترسناک از ناحیه کتف راست آسیب دید و برای 4:27 پایانی کوارتر چهارم برنگشت.

او جی آنونوبی مهاجم انگلیسی 19 امتیاز، 4 پاس منجر به گل، 2 توپ ربایی و 1 ریباند در 33 دقیقه ثبت کرد. تیم تحت مربیگری تام تیبودو از زمان انتخاب او از طریق تجارت 14-2 است.

ایزایا هارتنشتاین آلمانی که از تاندون پاتی آشیل سمت چپ بهبود یافت و به مدت 16 دقیقه به عنوان مرکز اصلی بازی کرد، 4 امتیاز، 6 ریباند و یک پاس گل به دست آورد. اوان فورنیه فرانسوی بازی نکرد.

نیکولا یوویچ صربستانی در ثانیه های پایانی وارد هیت شد.

بویان بوگدانوویچ 30 امتیاز از باخت به دست آورد

واشنگتن ویزاردز که برنامه شنبه NBA خود را در لیتل سزار آرنا افتتاح کرد، دیترویت پیستونز را با نتیجه 118-104 شکست داد و 30 امتیاز از بویان بوگدانوویچ به دست آورد. دنی آودیجا اسرائیلی با شوت 4/8، 5 ریباند، 2 پاس منجر به گل و یک بلاک 10 امتیاز به دست آورد. بلال کولیبالی فرانسوی 31 دقیقه با 8 امتیاز، 7 ریباند، 2 پاس منجر به گل، 1 توپ ربایی و 1 بلاک بازی کرد.

برای تیم میزبان، بوگدانوویچ کروات شوت 10 بر 19 را زد و سه ریباند، سه پاس منجر به گل و یک توپ ربایی به ثبت رساند. کیلیان هیز فرانسوی دو امتیاز، دو بلاک و یک ریباند به دست آورد. اما دانیلو گالیناری ایتالیایی بازی نکرد. نگهبان فرانسوی مالکوم کازالون در موتور سیتی کروز مشغول خدمت است.

اعتبار عکس: Getty Images

آخرین اخبار را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *