همه چی تسلط، شانسی نیست؟ جمهوری ایرلند برای امباپه آماده می شود | ایر

آشفتگی شبدر؟

شما گمان می کنید که اگر بدشانسی نبود، استیون کنی شانسی نداشت. رئیس جمهور جمهوری ایرلند که در آوریل 2020 به عنوان جانشین میک مک کارتی منصوب شد، به نظر می رسد که بیشتر سه سال میانی را در زیر پله ها و در مسیر گربه های سیاه گذرانده است، متوجه زاغی های تنها، ریختن نمک، شکستن آینه شده است. و باز کردن چتر در داخل.

چند ماه پس از شروع اپیدمی در ایرلند منصوب شد، تلاش های کنی برای شناخت تیمش و انتقال روش های آنها در هر فرصتی قطع می شد. به طوری که پس از یک سال کار، او تنها 36 روز کامل را با بازیکنانش گذراند و به طور معمول 11 بازی را در هشت شهر مختلف با گروهی که توسط ویروس نابود شده بود، مدیریت کرد. یکی از بازی های قبلی نیمه نهایی پلی آف یورو 2020 مقابل اسلواکی بود که ایرلند در ضربات پنالتی شکست خورد و سلطنت او قبل از اینکه به سرعت در سراشیبی و بر فراز یک صخره به سبک Wile E Coyote شکست بخورد، شروع بدی داشت. شکست 1-0 در خانه لوکزامبورگ شانس آنها را برای صعود به فینال جام جهانی از بین برد.

با پایان همه‌گیری، بهبود نتایج و ناتوانی اتحادیه فوتبال ایرلند فقیرانه برای خرید گزینه گران‌تر، کنی تمدید قراردادی امضا کرد که او را به یورو 2024 می‌برد. او را می توان به خاطر امید به تساوی خوب بخشید. اما شانس افسانه ای ایرلندی ها او را بار دیگر رها کرد و تیمش با فرانسه، هلند و یونان به صف اعدام کشیده شد. ایرلند با تنها سه امتیاز از سه بازی اول خود، در پاریس و هلند در خانه به مصاف فرانسه خواهد رفت. ماموریت‌های دشوار در بهترین زمان‌ها، اما در مرز با ماموریت‌های غیرممکن که حتی اتان هانت با توجه به تعداد بازیکنان و به‌ویژه مهاجمان، آن‌ها را قبول نمی‌کند، به نظر می‌رسد دوبلین تسلط ندارد.

مهمترین آنها ایوان فرگوسن، مهاجم جوان برایتون است که باید پس از اولین هت تریک خود در لیگ برتر، با اطمینان وارد این بین المللی می شد، اما با ترکیب خطرناکی اخراج شد. از جان اگان مدافع شفیلد یونایتد خواسته می شود تا نیروهای ترکیبی کیلیان امباپه، آنتوان گریزمان و اولیویه ژیرو را علیرغم بازی روی یک پا دفع کند، در حالی که او یکی از هفت بازیکن ایرلندی خواهد بود که در کنار زمین می ماند.

فرانسه که برای بازی امشب به پارک دو پرنس تبعید شده و خانه همیشگی آنها برای افتتاحیه فردا شب جام جهانی راگبی تجهیز شده است، به نظر می رسد به جز بی تفاوتی که دیدیه دشان، مدیرش، فرگوسن را گمراه کرده باشد، برای یک بازیکن کریستال پالاس ترسی ندارد. در کنفرانس مطبوعاتی ایرلند ممکن است شانس مبارزه داشته باشد اگر فرانسه ضعیف بازی کند و وینگرهای ایرلندی رایان منینگ و فستی ابوسل می توانند مایکل اولیس و ابرچی اِز را هدایت کنند.

زنده در وب سایت بزرگ

برای وبلاگ نویسی زنده داغ در مسابقات مقدماتی یورو 2024 از جمله فرانسه 3-0 جمهوری ایرلند، اسلوونی 2-1 نورن آیرون، و همچنین موضوع کمتر مهم (دوستی بین المللی) که ولز 2-2 کره جنوبی به آن رسیدگی خواهد کرد، به Will Unwin بپیوندید.

کلمه روز

“این وحشی است. به مردم می گویم که کارمند تمام وقت و فوتبالیست پاره وقت هستم. بسیاری از ما برای انجام مسابقات باید مرخصی بگیریم. اما وقتی روز بازی فرا می رسد، هرگز نمی توانید بگویید که ما بازیکنان تمام وقت نیستیم.» – کایلین سوارت، که 14 سیو در جام جهانی انجام داد، با فردوسه موندا در مورد ایجاد تعادل بین بازی در آفریقای جنوبی و شغل دیگرش به عنوان مربی ورزشی و اداری صحبت می کند. دستیار در مدرسه

Kaylin Swart در طول جام جهانی زیر پای Lineth Beerensteyn هلندی شیرجه می‌زند. عکس: جیمی جوی/ رویترز

جان پیجون در مورد فناوری خط دروازه (FD در روز چهارشنبه) می نویسد. من در مورد بازی استون ویلا و شفیلد یونایتد در 17 ژوئن 2020 صحبت می کنم. نتیجه نهایی 0-0 بود اما یونایتد درست قبل از نیمه اول به گل رسید. ضربه آزاد نوروود با اجازه دروازه بان از روی خط عبور کرد. هیچ گلی دریافت نشد اگر آن گل می بود و گل نهایی می شد، هر چیز دیگری که برابر ویلا بود سقوط می کرد.» – پیتر کالدول.

از تبلیغات قبلی خبرنامه رد شوید

من به عنوان کسی که در زندگی من به عنوان یک هواپیمای بدون سرنشین شرکتی سهم مناسبی از اتصالات داشته است، شیفته پویایی قدرت فیلم Memory Lane (چهارشنبه) شدم. دس لینام سه نفر را به عنوان یکی از اعضای ارشد گروه دریافت کرد که می خواستند نشان دهند که او هنوز هم وظیفه خود را انجام می دهد. نورمن کوک چهار تایی دارد که شاید نشان دهنده سن کم او باشد. تیم کاردر قیافه‌ی رضایت‌بخشی دارد که فردی زودتر می‌آید و در کوچک‌ترین انبوه سه تایی قابل قبول کمک می‌کند. ظاهراً لرد بسام از کنار انبوه رد شده بود و تصمیم گرفته بود که دیگران پرونده ها را حمل کنند. پل سامرا فقیر را با پنج پرونده رک و راستا ناعادلانه دست و پنجه نرم می کند. آیا مدت زیادی را صرف تماشای این نقاشی و نوشتن در مورد آن کرده ام؟ آره. آیا پل سامره این بی عدالتی را فراموش کرده است؟ من اینطور فکر نمی کنم» – بن میمک.

یک زمان ساده تر
یک زمان ساده تر عکس: ایان نیکلسون/PA

همچنین انتقادات مداومی از بازیکنان فوتبال (جوردن هندرسون در میان دیگران) وجود دارد که برای تجارت به عربستان سعودی می روند. شرکت‌های غربی هر روز با همتایان خود در قطر، عربستان سعودی و سایر کشورها معاملات تجاری انجام می‌دهند. در مورد این موضوع چیزی نشنیده اید یا بسیار کم است. ماشین، تکنولوژی، مد و… به این کشورها. آیا فروش به اندازه فردی که در ورزش فعالیت می کند از همان منطقه حقوق می گیرد از نظر اخلاقی منحط است؟ البته دنبال هندرسون و بقیه بروید که این هم درست نیست. اما بهتر است تصویر بزرگ را بیشتر برجسته کنیم، انگشت اشاره به سمت افراد خسته کننده می شود. روزنامه نگاری دست کم کمی تنبل است» – مگنوس نل.

«اجازه دهید من یکی از ۱۰۵۷ نفری باشم که به‌عنوان یک شهروند نیویورکی گفته‌اند که گروچو مارکس هرگز از کلمه «پاداش» در زندگی‌اش استفاده نکرده است، مگر شاید به عنوان بخشی از «تقابل». و نقل قول واقعی مورد بحث این است: “اینها اصول من هستند و اگر آنها را دوست ندارید … خوب، دیگران هستند” – جو پیرسون.

نامه های خود را به آدرس [email protected] ارسال کنید. برنده امروز نامه روز بدون جایزه… من میمک هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *