وستهام یونایتد مقابل لیورپول: لیگ برتر – زنده | لیگ برتر

رویدادهای مهم

20 دقیقه: الکساندر-آرنولد ضربه آزاد را می زند، توپ را از روی دیوار دفاعی می گذراند، اما نمی تواند توپ را آنقدر پایین نگه دارد که آرئولا را دچار مشکل کند. بالای نوار.

برای به اشتراک گذاشتن

19 دقیقه: کودوس در چند متری بیرون از محوطه جریمه وستهم با گاکپو خطا می کند و لیورپول یک ضربه ایستگاهی را به مالکیت درجه یک ترنت الکساندر-آرنولد می زند.

برای به اشتراک گذاشتن

18 دقیقه: کرنر لیورپول. شناور رابرتسون کاملاً باز است. جو زمین و سکوهای ورزشگاه لندن بسیار آرام به نظر می رسد.

برای به اشتراک گذاشتن

17 دقیقه: رایان گراونبرچ سعی می‌کند به امید انتخاب گاکپو، یک توپ کم را وارد دروازه وستهام کند. تحویل او بسیار نزدیک به آرئولا است که به توپ می زند.

برای به اشتراک گذاشتن

16 دقیقه: آلیسون به سرعت از خط خود خارج می شود تا هر خطری را از بین ببرد و به بازی بداهه تنیس سر که در محوطه جریمه لیورپول آغاز شده بود پایان داد.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با مارک نوبل، مدیر ورزشی همرز، گفتگو می کند. عکس: جاناتان بردی / پی
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

13 دقیقه: وقتی توپ از جناح چپ خارج می شود، لیورپول کودوس را دوبل می کند و زندگی را برای بازیکن غنا سخت می کند. او مالکیت توپ را از دست می دهد، اما پاس شل هاروی الیوت به بوون اجازه می دهد تا به توپ حمله کند و یک شوت کم به سمت دروازه بفرستد. آلیسون سرخ شدن هم تیمی اش را خفه کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

12 دقیقه: کار خوب جارود بوون و محمد کودوس که از درون چپ با هم ترکیب شدند و کرنر را برای وستهم به ارمغان آوردند. این بار ضربه امرسون بهتر بود اما لیورپول پس از برخورد توپ به محوطه جریمه خطوط خود را پاک کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

11 دقیقه: رابرتسون یک سانتر را وارد محوطه جریمه وستهام کرد و توپ را به خوبی برای کودی گاکپو نگه داشت. او نمی تواند ضربه سر بزند و توپ را به سمت هاروی الیوت پرتاب می کند که ضربه خود را از زاویه ای باریک به تور کناری می فرستد.

برای به اشتراک گذاشتن

10 دقیقه: ادسون آلوارز در فاصله 40 متری از دروازه وستهام با مک آلیستر خطا می کند و لیورپول یک ضربه آزاد سریع می زند. چیزی بیرون نمی آید.

برای به اشتراک گذاشتن

8 دقیقه: ترنت الکساندر-آرنولد توپ را در محوطه جریمه وست همن قرار می دهد، جایی که ویرژیل فن دایک توپ را درست جلوی زوما پیدا می کند اما نمی تواند به توپ کمک کند تا دروازه را دفع کند.

برای به اشتراک گذاشتن

6 دقیقه: پاکوتا با یک چالش دیرهنگام الکسیس مک آلیستر را می گیرد و ناخن هایش را به پای بازیکن آرژانتینی می زند. وضعیت غم انگیزی است و وستهام خوش شانس است که هافبک کارت زرد دریافت نکرد. یک ضربه ایستگاهی برای لیورپول بین خط میانی و لبه محوطه جریمه وستهم زده خواهد شد.

برای به اشتراک گذاشتن

5 دقیقه: گوشه وستهم از سمت چپ. در حالی که جیمز وارد پراوس روی نیمکت پاشنه پاهایش را حفر می کرد، امرسون رهبری این حمله را بر عهده داشت. یا او این کار را نمی کند. شوت های او ضعیف هستند و اندی رابرتسون با ضربه سر توپ را در تیرک نزدیک به بیرون دفع می کند.

ویرژیل ون دایک پای خود را بیرون می آورد تا مایکل آنتونیو را متوقف کند. عکس: بن استنسال/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

2 دقیقه: لوکاس پاکئتا مالکیت توپ را برای وستهام به دست آورد اما بلافاصله توپ را به لیورپول پس داد، لیورپول شروعی بسیار تهاجمی داشت و در همان مراحل اولیه مالکیت توپ را حفظ کرد. رایان گراونبرچ با پای راستش یک ضربه والی نرم مقابل دروازه وستهام می‌زند، اما کسی با پیراهن لیورپول نیست که توپ را به سمت دروازه بفرستد.

برای به اشتراک گذاشتن

1 دقیقه: اندی رابرتسون ارسالی زودهنگام در محوطه جریمه وستهم انجام داد و کورت زوما، کاپیتان تیم میزبان، توپ را دفع کرد.

برای به اشتراک گذاشتن

بازی وستهام – لیورپول …

1 دقیقه: لیورپول توپ را در حرکت نگه می‌دارد، ثانیه‌های ابتدایی بازی با اجرای هیجان‌انگیز آهنگ I’m Forever Blowing Bubbles که توسط هواداران وستهم خوانده می‌شود تنظیم شد.

یک نفر تعداد زیادی پری را در دستگاه حباب قرار داده است. عکس: دیوید کلاین/رویترز
برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

الان زمان زیادی نیست: تیم ها به رهبری آنتونی تیلور داور و مسئولان مسابقه، پیاده روی طولانی و طولانی را از تونل تا زمین ورزشگاه لندن انجام دادند. فقط چند دقیقه تا شروع بازی

برای به اشتراک گذاشتن
بازیکنان لیورپول قبل از شروع بازی در ورزشگاه لندن، خود را گرم می کنند. عکس: بن استنسال/ خبرگزاری فرانسه/ گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن
امیدوارم این علامت قبل از شروع مسابقه حذف شود. عکس: Andy Rain/EPA
برای به اشتراک گذاشتن

یورگن کلوپ: سرمربی لیورپول در پاسخ به این سوال که چگونه روحیه بازیکنانش را پس از شکست غیرمنتظره مقابل اورتون تقویت می کند، گفت: “این قطعا یک چالش است اما بخشی از کار است.” فکر نمی‌کنم بعد از یک بازی بعد از اورتون تا این حد ناامید یا ناامید شده باشم.

متأسفانه، من بازی‌های زیادی را در زندگی‌ام باخته‌ام، اما این یکی خاص بود. ما آنجا نبودیم. شما دو تیم دیگر (آرسنال و منچسترسیتی) را می بینید که فوتبال بسیار مثبتی بازی می کنند و نتایج بالایی می گیرند، اما ما در این مرحله هستیم زیرا در این زمینه فوتبال مثبتی بازی نمی کنیم.

“من خودم را برای این سرزنش می کنم – 100٪. نمی دانم چرا و چگونه این اتفاق افتاد، اما من مسئول روحیه تیم هستم، اما این تیم اینطور نبود. همانطور که به طور کلی گفتم، ما فوتبال مثبت بازی نمی کنیم. همیشه به نظر می رسد که ما همیشه در پایان به چیزی نزدیک می شویم.

“من فکر می کنم حتی آرسنال و سیتی آن را به عنوان یک مسابقه دو اسبی می بینند. ممکن است مجبور باشیم چیز دیگری را علناً بگوییم، اما آنها انتظار ندارند بعد از آن دو بازی را ببازند، فکر نمی کنم. من انتظار ندارم. اگر آن‌ها این کار را می‌کردند، اگر آنجا نبودیم، کاملاً احمق می‌شدیم.»

یورگن کلوپ پس از شکست تیمش در گودیسون پارک چهارشنبه شب هواداران لیورپول را تشویق کرد. عکس: Paul Currie/REX/Shutterstock
برای به اشتراک گذاشتن

دیوید مویس: دیوید مویس روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره وضعیت قراردادش گفت: مهمترین چیز این است که همه چیز باید بین من و باشگاه خوب پیش برود. “ما خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد اگر این کار را درست انجام دهیم، اما در پایان فصل اتفاق می افتد. شما می توانید به سوالات من ادامه دهید، من خوشحال خواهم شد که به آنها پاسخ دهم، اما مسیر را تغییر نداده ام. ما همیشه می‌گفتم که در پایان فصل به این نتیجه می‌رسیم، فکر می‌کنم این تصمیم همچنان خواهد بود.

دیوید مویس از روی نیمکت میهمان در سلهرست پارک نگاه می کند که وستهم توسط کریستال پالاس شکست می خورد. عکس: Nigel Keene/ProSports/REX/Shutterstock
برای به اشتراک گذاشتن

داوران بازی امروز

  • قاضی: آنتونی تیلور.

  • دستیاران: گری بسویک و آدام نون.

  • داور چهارم: جاش اسمیت.

  • وجود دارد: تیم رابینسون

  • کمکی بله: وید اسمیت.

آنتونی تیلور هدایت تیم رسمی بازی امروز در ورزشگاه لندن را بر عهده دارد. عکس: دیو هاوارث/CameraSport/Getty Images
برای به اشتراک گذاشتن

برنامه جانشینی لیورپول: وقتی دیروز از یورگن کلوپ در مورد جانشینش، آرنه اسلات، سرمربی فعلی فاینورد سوال شد، او در مورد این بازیکن هلندی چنین گفت.

“من شیوه فوتبال بازی تیمش را دوست دارم. همه چیزهایی که در مورد او به عنوان یک مرد شنیده ام، یک مرد خوب. برخی از افرادی که می شناسم او را می شناسند. من او را نمی شناسم، اما برخی از افرادی که او را می شناسند می گویند که او مرد خوبی است. من خیلی دوست دارم که او یک مربی خوب است.

لیورپول به توافقی اصولی با فاینورد دست یافته است تا سرمربی بعدی اسلات شود و به باشگاه هلندی 9 میلیون یورو (7.7 میلیون پوند) به اضافه 2 میلیون یورو غرامت برای این بازیکن 45 ساله پرداخت کند. او یک سال از قراردادش باقی مانده است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، به جانشین احتمالی آرن اسلات سلام می کند – ویدئو

برای به اشتراک گذاشتن
نگاهی به رختکن لیورپول در ورزشگاه لندن. عکس: اندرو پاول/لیورپول اف سی/گتی ایماژ
برای به اشتراک گذاشتن

صلاح و نونز به نیمکت لیورپول سقوط کردند

این تیم ها عبارتند از: جارود بوون برای جانشینی جیمز وارد پروس به وستهام بازگشت، اما کنستانتینوس ماوراپانوس و نایف آگورد به دلیل مصدومیت از میادین دور هستند. آلفونس آرئولا دوباره وارد دروازه می شود و لوکاس فابیانسکی نیز وارد بازی می شود.

خبر مهم برای لیورپول این است که یورگن کلوپ مو صلاح و داروین نونز را روی نیمکت گذاشته است، در حالی که کودی گاکپو پس از مرخصی پدری در اواسط هفته به تیم بازگشته است. ابراهیما کوناته، دومینیک زوبوسلای و کرتیس جونز نیز در ترکیب حضور ندارند، در حالی که جارل کوانسا، واتورو اندو، رایان گراونبرچ و هاروی الیوت در ترکیب اصلی حضور دارند.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

ترکیب وستهام – لیورپول

وستهام: آرئولا، کوفال، زوما، اوگبونا، امرسون پالمیری، سوچک، آلوارز، بوون، لوکاس پاکتا، کودوس، آنتونیو.

جایگزین ها: فابیانسکی، جانسون، کرسول، وارد پروس، فیلیپس، کورنت، اینگز، کیسی، موباما.

لیورپول: آلیسون، الکساندر-آرنولد، کوانسا، ون دایک، رابرتسون، مک آلیستر، اندو، گراونبرچ، الیوت، گاکپو، دیاز.

جایگزین ها: گومز، کوناته، سوبوسلای، نونز، صلاح، جونز، تسیمیکاس، باجستیک، کلهر.

قاضی: آنتونی تیلور (چشایر)

برای به اشتراک گذاشتن

«اخبار تیم اول»: جورج ارتی، هافبک وستهم پس از مصدومیت از ناحیه سر در اولین بازی خود در لیگ برتر در هفته گذشته مقابل فولام، تحت پروتکل های ضربه مغزی اخراج شد.

نایف آگورد مدافع به دلیل رگ به رگ شدن مچ پا غایب است، در حالی که کنستانتینوس ماوراپانوس ممکن است پس از مدت کوتاهی در کنار زمین با مصدومیت جزئی بازگردد. جارود بوون پس از از دست دادن چندین بازی به دلیل مصدومیت کمر سالم بازگشته است، اما مدیر او می گوید بهترین بازیکن او باید تحت نظر باشد.

در لیورپول، جوئل ماتیپ و تیاگو آلکاناتارا به دلیل مصدومیت طولانی مدت از میادین دور هستند، در حالی که کانر بردلی و دیوگو جوتا در ترکیب حضور ندارند. کودی گاکپو پس از از دست دادن دربی مرسی ساید برای حضور در کنار شریک زندگی خود که فرزندش را به دنیا آورد، قرار است انتخاب شود.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

لیگ برتر: وستهام – لیورپول

پس از شکست بد تیمش مقابل اورتون در دربی مرسی ساید میانه هفته، یورگن کلوپ را می توان به خاطر این که فکر می کرد خدایان شبکه تلویزیونی او را ترول می کنند، با اطمینان از اینکه اولین فرصت تیمش برای بازگشت به بازی در ناهار شنبه ای که از آن متنفر بود، بخشیده شد.

خبر خوب برای این بازیکن آلمانی این است که او برای آخرین بار در این پنجره هدایت لیورپول را بر عهده خواهد داشت و همچنین می تواند آخرین بازی دیوید مویس به عنوان سرمربی وستهم در بعدازظهر شنبه باشد. پس از تحقیر او در مورد تیم کریستال پالاس در روز یکشنبه، به نظر می رسد این نوشته برای اسکاتلندی که قراردادش در ژوئن به پایان می رسد و طبق گزارش ها کارفرمایانش چشم به تغییرات احتمالی دارند، روی دیوار است.

مسابقه ای که در آن هر دو تیم از حالت عادی خارج می شوند و زخم های خود را پس از شکست های سنگین می لیسند، می تواند به هر دو صورت پیش برود. لیورپول برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی که به سرعت رو به کاهش است، باید پیروز شود. کمتر از سه امتیاز می تواند امیدهای ضعیف وستهم برای بازی در فوتبال اروپا در فصل آینده را از بین ببرد.

شروع بازی در استادیوم لندن ساعت 12:30 بعد از ظهر به وقت محلی است اما در این بین اخبار و تحولات تیمی خواهیم داشت.

برای به اشتراک گذاشتن

تاریخ به روز رسانی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *