ومبانیاما سوچان را کنار کشید: “او برای ما ارزشمند است”


نوشته شده توسط: جانی عسکونیس/ [email protected]

تصور می شود که احتمال زیادی وجود دارد که سن آنتونیو اسپرز جرمی سوچان را برای باقی مانده فصل 2023-24 به لیست خود اضافه کند.

مهاجم همه کاره لهستانی با ضربه ای به مچ پای چپ خود دست و پنجه نرم می کند. او در دومین فصل خود در NBA 74 بازی انجام داد و سپس در لیست مصدومان قرار گرفت. با وجود این منفی، انتظار می رود او در مسابقات انتخابی المپیک فیبا که تابستان امسال در والنسیا برگزار می شود برای لهستان بازی کند.

ویکتور ویمبانیاما که پس از باخت در خانه مقابل گلدن استیت وریرز در آخرین قسمت یکشنبه های NBA به تمجید از هم تیمی خود پرداخت، آرزو کرد که سوچان برای حضور در مسابقات بین المللی تایید شود.

او در هر دو سمت زمین برای ما دارایی بزرگی بوده است.» او در مورد نابغه فرانسوی صحبت کرد، “او برای ما بسیار ارزشمند است. امیدوارم تا حد امکان سالم باشد، زیرا شاید بتواند تابستان امسال به تیم ملی ملحق شود.”

ومبی 20 ساله در یک تلاش باخت در مرکز فراست بانک 32 امتیاز کسب کرد. ساندرو ماموکلاشویلی با 10 امتیاز و 11 ریباند دبل دبل کرد. سیدی عثمان بازی را با 18 امتیاز به پایان رساند.

“فکر کردم عالی بود” عثمان تلاش این مرد بزرگ گرجی را اینگونه توضیح داد: او این انرژی را برای ما به ارمغان آورد، خواه گاهی اوقات بازی کند یا نه. همیشه مثبت و آماده برای رفتن.»

ما از ابتدای فصل تغییرات زیادی کرده ایم. نوازنده ترک افزود، “من فکر می کنم ما بهتر هستیم. اگر فصل امروز شروع می شد، در جای دیگری بودیم.”

با هفت بازی باقی مانده به فصل عادی، اسپرز با امتیاز 18-57 در انتهای کنفرانس غرب قرار دارد.

آخرین اخبار را بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *