چشمان ایرلندی می خندند: مک ایلروی و لوری در نیواورلئان پیروز شدند | روری مک ایلروی

روری مک‌ایلروی و شین لوری زوج ایرلندی از پلی آف بیرون آمدند و برنده مسابقات کلاسیک نیواورلئان زوریخ شدند.

در انتهای دور چهارم، لوری از چیپ فوق‌العاده مک‌ایلروی در گرین هجدهم بهترین استفاده را کرد، با غرق کردن یک توپ پرنده و گسترش مسابقه به مارتین ترینر و چاد رامی در 25 زیر در TPC لوئیزیانا.

این جفت آمریکایی در بین پنج بازیکن برتر قرار گرفتند و با یک دور 63 که شامل هفت پرنده در رتبه نهم بود، 26 پله در جدول امتیازات صعود کردند، اما نزدیک به سه ساعت انتظار برای اینکه ببینند آیا امتیاز آنها حفظ می شود یا نه به این معنی بود که آنها در رتبه دوم قرار گرفتند. رتبه بندی بازی های پلی آف زنگ زده به نظر می رسند.

ترینر در تلاش خود برای رسیدن به سبز ناموفق بود پس از اینکه رامی دومین شوت خود را به سمت چپ و به جاده شلیک کرد.

این به هم تیمی های رایدر کاپ، مک ایلروی و لوری، علیرغم یافتن شن در ضربه دوم، برتری را داد، اما پس از اینکه لوری یک توپ را به صورت همتراز از دست داد، ترینر برای تایید برد آنها باید توپ خود را از دست بدهد – بیست و پنجمین پیروزی حرفه ای مک ایلروی در تور PGA.

مک ایلروی در CBS Sports گفت: “کاملا شگفت انگیز است.” “ما هفته خوبی را در نیواورلئان سپری کردیم. جمعیت برای دریافت حمایتی که در آنجا داشتیم کاملاً شگفت‌انگیز بود. از انجام آن لذت زیادی بردیم و پیروزی در پایان فقط یک امتیاز است. این کار بهتر از انجام دادن نیست. با این مرد کنار من.»

لوری اضافه کرد: «عالی است. احساس کردم خیلی به آن نیاز است. با رفتن به هفته ای که احساس کردیم می توانیم برای جام فدکس غوغا کنیم، بیایید هر کدام 400 امتیاز بگیریم و این کاری است که انجام دادیم.

از زمانی که روری من را حمل می کند، با گرفتن آنها کمی احساس بدی دارم، اما من آنها را می برم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *